collapse

Auteur Topic: Hoogzwanger Op Bruiloft Zusje...  (gelezen 6861 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Hoogzwanger Op Bruiloft Zusje...
« Gepost op: 18 januari 2010, 11:00:00 »
Hallo allemaal

Op de bruiloft van mijn zusje (18 juni) ben ik hoogzwanger.
Nu zit ik een beetje te twijfelen hoe ik dat moet aanpakken met de kleding voor die dag.
Ik wil wel graag 'gewoon' feestelijk gekleed zijn. En niet erbij lopen alsof ik geen zin had of mogelijkheden zag om er energie in te steken...

Iemand een idee/tips?

Suusjeuh

  • Gast
Hoogzwanger Op Bruiloft Zusje...
« Reactie #1 Gepost op: 18 januari 2010, 11:05:28 »
Vooral 's zomers kan je volgens mij leuk in een zomer jurk verschijnen? Ik heb even zitten zoeken op internet, maar er zijn wel websites voor feestelijke positiemode. Het is maar net hoe feestelijk, als het bv black tie is, dan word het lastig, maar een leuk zwierig jurkje? en de accesoires die het hem afmaken!

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Hoogzwanger Op Bruiloft Zusje...
« Reactie #2 Gepost op: 18 januari 2010, 11:07:03 »
mamalicious (of hoe je het ooks schrijft) heeft altijd wel leuke jurkjes of tunieken en is redelijk betaalbaar.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Hoogzwanger Op Bruiloft Zusje...
« Reactie #3 Gepost op: 18 januari 2010, 11:22:14 »
Ik had zelf een paar leuke/mooie/feestelijke zwangerschapskleren. Ik had een mamalicious jurkje, zwart (ik ben muzikante, dus ik moest iets hebben voor tijdens concerten). Erg leuk met een paar feestelijke assecoires, en ik had een esprit rokje tot opde knie met een truitje in koraalrood en een buikband met diezelfde kleur koraalrood en zwarte strepen erop. Die droeg ik trouwens niet óver mijn truitje maar eronder, zodat die streepjes er onderuit kwamen piepen. Stond leuk en feestelijk. Kortom: Je kunt iets nieuws kopen, maar je komt ook al een heel eind met wat je al hebt.
Je kunt bijvoorbeeld een truitje wat je al hebt combineren met een mooie feestelijke buikband (die je over je shirt kunt dragen, maar als je daar net als ik niet zo van houdt, dan draag je hem onder je shirt). Of een jasje wat je al hebt, dat je dan open draagt op een mooi shirt. Of je koopt een feestelijk bolero'tje, dat kan altijd bij een zwangere buik :)

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Hoogzwanger Op Bruiloft Zusje...
« Reactie #4 Gepost op: 18 januari 2010, 11:38:41 »
Bedankt voor de tips! Erg fijn!
Dat merk zei me niets, maar ik ga het zeker ff opzoeken!

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Hoogzwanger Op Bruiloft Zusje...
« Reactie #5 Gepost op: 18 januari 2010, 12:02:51 »
Gewoon even googlen, mamalicious is redelijk goed verkrijgbaar. zowel online als in de winkels.

~M*M~

  • Gast
Hoogzwanger Op Bruiloft Zusje...
« Reactie #6 Gepost op: 18 januari 2010, 12:13:06 »
esprit heeft ook een leuke mama lijn, sommige jurkjes zijn echt wel leuk om naar een bruiloft te dragen.
(nu hebben ze nog even niets maar dat zal wel komen)

Broekkie

  • Gast
Hoogzwanger Op Bruiloft Zusje...
« Reactie #7 Gepost op: 18 januari 2010, 12:36:33 »
je hebt hier de kids factory en daar hebben ze een hele grote kleding winkel in,
daar hebben ze zelfs bruidsjurken dus iets feestelijks kun je daar zeker vinden.

succes

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Hoogzwanger Op Bruiloft Zusje...
« Reactie #8 Gepost op: 18 januari 2010, 12:48:06 »
[quote name=\'Broekkie\' post=\'298789\' date=\'18 January 2010, 12:36\']je hebt hier de kids factory en daar hebben ze een hele grote kleding winkel in,
daar hebben ze zelfs bruidsjurken dus iets feestelijks kun je daar zeker vinden.

succes[/quote]

Waar is hier?

suzan1983

  • Gast
Hoogzwanger Op Bruiloft Zusje...
« Reactie #9 Gepost op: 18 januari 2010, 13:34:32 »
vlakbij de efteling  volgens mij :wink:
Maar in deze omgeving heb je ook de kids factory volgens mij. Ik denk dat je het beste internet kan afstruinen. Ik kan me niet voorstellen dat er niets leuks te vinden is. Zeker nu je buik juist geshowed mag worden.

Bij de esprit staat een hele mooie satijnen blouse in de sale.
Weet niet wat je zoekt.

Ook bij de C en A is volgens mij wel wat de vindne. Of Miss Etam.
Goed excuus om lekker een keertje shoppen toch!  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 18 januari 2010, 13:39:51 door suzan1983 »

Broekkie

  • Gast
Hoogzwanger Op Bruiloft Zusje...
« Reactie #10 Gepost op: 18 januari 2010, 13:47:39 »
o sorry @nniek,

hier zit ie in breda, maar ik geloof weet ik haast zeker dat ze ook
in hoogeveen zitten.
ze hebben er echt super gave dingen!
echt de moeite waard

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Hoogzwanger Op Bruiloft Zusje...
« Reactie #11 Gepost op: 18 januari 2010, 14:09:16 »
Oh ja ik ga ook zeker lekker shoppen, maar ik wil wel iets bijzonders aan... Vandaar mijn vraag.
Maar met jullie tips kom ik een hel eind!
Thanks ladies!  :)

lydia

  • Gast
Hoogzwanger Op Bruiloft Zusje...
« Reactie #12 Gepost op: 18 januari 2010, 14:23:56 »
misschien og wel even wachten tot de nieuwe collectie er helemaal is en je je wat meer bij een echt hele bolle buik voor kunt stellen? er zijn trns ook winkels met een 'voorbindbuik'(eh weet niet hoe het heet) zodat je kunt zien hoe het staat als je echt uitgedijt bent. volgens mij heb ik die bij de prenatal weleens gezien.
« Laatst bewerkt op: 18 januari 2010, 14:24:19 door lydia »

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Hoogzwanger Op Bruiloft Zusje...
« Reactie #13 Gepost op: 18 januari 2010, 16:41:38 »
Haha een voorbindbuik!

Ik ga ook nog niet shoppen... Daar wacht ik wel even mee totdat ik echt wat dikker ben en ook het weer er wat meer op gaat lijken...

Sandra1977

  • Gast
Hoogzwanger Op Bruiloft Zusje...
« Reactie #14 Gepost op: 25 januari 2010, 10:34:09 »
Grappig, want ik heb hetzelfde "probleem". Mijn beste vriendin trouwt in mei, en ik ben begin juni uitgerekend. Aangezien ik ook nog eens getuige ben, wil ik er natuurlijk ook wel leuk uitzien. Ik houd dit topic dan ook zeker in de gaten. Zelf ga ik iig naar Catwalk in Groningen. Daar schijnen ze leuke avond en galakleding te hebben, ook voor zwangeren. Al ligt op de zwangeren natuurlijk niet de nadruk. Geloof dat ze ook een website hebben, maar heb zelf nog niet gekeken.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards