collapse

Auteur Topic: 3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?  (gelezen 15781 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mariskaschr

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Gepost op: 15 februari 2010, 21:19:42 »
Ben benieuwd of er nog meer paartjes trouwen op vrijdag 3 september, wij trouwen dan in Scheveningen!

zinzi

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #1 Gepost op: 15 februari 2010, 23:54:06 »
Wij trouwen ook op 3-10. In Vlaardingen!

eve-liene

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #2 Gepost op: 16 februari 2010, 10:14:07 »
hoi hoi,

Wij trouwen ook 3 september in breukelen.. hebben jullie alles al geregeld of niet?? Wij moeten alleen nog de kaartjes en de bloemen.. 22 maart gaan wij in ondertrouw!!

groetjes eveline

zinzi

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #3 Gepost op: 16 februari 2010, 10:29:34 »
feestzaal, muziek, fotograaf, jurk en stadhuis geregeld. Hebben dus nog wat te doen... Ik maak wat dingen (gastenboek/ kaarten enz) zelf dus daar ben ik druk mee bezig!

mariskaschr

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #4 Gepost op: 17 februari 2010, 15:48:45 »
[quote name=\'eve-liene\' post=\'307460\' date=\'16 February 2010, 10:14\']hoi hoi,

Wij trouwen ook 3 september in breukelen.. hebben jullie alles al geregeld of niet?? Wij moeten alleen nog de kaartjes en de bloemen.. 22 maart gaan wij in ondertrouw!!

groetjes eveline[/quote]

Wij hebben ook alles al geregeld, de de kerk, de receptie het diner, het feestetc. en inderdaad wij moeten ook nog de uitnodigingen( en bloemen) doen , we willen ze begin mei al versturen, langer kan ik denk ik mijn mond niet houden over de loactaie;-) En nu maar hopen dat het mooi weer wordt, volgens mij staan we er gunstig voor op 3/9!

En we hebben de fotograaf van WA& Maxima op hun bruiloft van 2-2 2002 kunnen regelen voor die dag!

eve-liene

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #5 Gepost op: 24 februari 2010, 07:47:12 »
oh jullie hebben ook al veel ik enk dat ik deze week of volgende week ff ga kijken hoe lang het duurt om de kaartjes te bestellen..

Wij hadden in de eerste week al eigenlijk bijna alles geregeld..ik hoop echt wel dat het mooi weer word want anders heb ik het koud hahaha..

groetjes eveline

Kevin & Valesca

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #6 Gepost op: 6 maart 2010, 21:51:43 »
Wij trouwen ook op 3-09-3010, wij trouwen in Didam (dorpje in gelderland 20km onder Arnhem)
We hebben al veel geregeld nog de kaarten, pak en andere kleinere dingetjes

M'lein

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #7 Gepost op: 10 maart 2010, 13:44:36 »
Wij trouwen ook op 3 september in Noord-Groningen. Hebben de 'grote' dingen als de band en locaties al geregeld en sinds vorige week heb ik ook een jurk  :biggrin: We zijn nu bezig met het kijken naar de rest als bloemen, uitnodigingen e.d.

Ik heb er nu al zin in  :wink:

groetjes,
M'lein

eve-liene

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #8 Gepost op: 20 april 2010, 14:13:47 »
ja hoor wij gaan als een speer we hoeven niks of nauwelijks meer dingen te regelen. We moeten alleen nog een keer langs onze trouwlocatie en mijn as moet nog een pak!! Onze kaartjes hebben we al besteld en betaald dus die zijn onderweg.. we willen toch begin juni onze kaarten al versturen ivm dat de vakantie er nog tussen komt!! 1 mei ga ik mijn jurk nog een keer passen en dan ben ik toch al aardig klaar met alles volgens mij!!

Hoe gaat het verder met iedereen?

groetjes eveline

Flowery

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #9 Gepost op: 20 april 2010, 16:46:57 »
Op 3 september a.s. in Gouda. Al veel zaken geregeld, maar er staat nog genoeg op het lijstje om te doen. Ik wil namelijk veel dingen zelf maken dus ben daar de hele week druk mee bezig.

Half juni moeten de uitnodigingen de deur uit, dus we zijn nu druk bezig om de tekst rond te krijgen, de kaarten hebben we een paar maandjes geleden al afgerond.

Gr. Flowery

Rosalientje

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #10 Gepost op: 22 april 2010, 22:09:33 »
Hallo,

Wij gaan ook op 3 sept trouwen! Ook wij hebben de grote dingen al geregeld: stadhuis, kerk, feestzaal, band en jurk. Binnenkort gaan we voor ringen op pad.

Ik ben wel benieuwd welke dingen jullie zelf gaan maken, want dat zou ik ook graag willen doen (is meestal veel persoonlijker, goedkoper en leuk om te doen). Hebben jullie tips?

Groetjes

M'lein

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #11 Gepost op: 25 april 2010, 11:56:50 »
Hallo,

Wij gaan ook op 3 sept trouwen! Ook wij hebben de grote dingen al geregeld: stadhuis, kerk, feestzaal, band en jurk. Binnenkort gaan we voor ringen op pad.

Ik ben wel benieuwd welke dingen jullie zelf gaan maken, want dat zou ik ook graag willen doen (is meestal veel persoonlijker, goedkoper en leuk om te doen). Hebben jullie tips?

Groetjes

Ik maak mijn boeket zelf en de bedankjes doen we ook zelf. Ik wil graag een vrij eenvoudig boeket, met alleen gerbera's, dus ik vond het niet nodig om daar heel veel geld voor neer te tellen. Ik heb inmiddels een keer geoefend en ik vond hem zelf wel geslaagd. Dit is hem:

Voor de bedankjes zijn we overal borrelglaasjes aan het verzamelen (rommelmarkten, kringloopwinkels e.d.). Daar doen we dan kleine hartjessnoepjes in. Onder het mom: kom nog eens op de borrel. Leek me wel leuk staan al die verschillende glaasjes bij elkaar.

Verder maken we niets zelf. Ik ben ook nogal een stresskipje soms, dus ik vind het ook wel lekker om dingen uit handen te geven.

Maar als je op het 'doe het zelf' topic kijkt zie je dat sommige creatievelingen héél veel zelf maken. Echt mooie dingen ook. Waar zit jij aan te denken?

groeten,
M'leinOh ja, vergeet ik de foto van het boeket. Dit wordt het ongeveer. Alleen dan met hardroze gerbera's (die hadden ze toen niet). De stelen worden nog korter en daar komt wit kanten lint omheen (heb ook een jurk met veel kant). En het groen moet nog wat 'strakker', maar de bladeren die ik toen had waren niet helemaal geschikt.

mariskaschr

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #12 Gepost op: 25 april 2010, 17:10:04 »
Wij zijn zelf ook geen "crea- bea's" dus we maken ook helemaal niets zelf. Via marktplaats heb ik wel een hele mooie bruidstas gevonden en versiering voor de kerk. Nu nog een enveloppendoos.

Nu is het wachten op de jurk, die door de vulkaanas vertraging heeft gehad, ik weet dat het nog 4 maanden is maar toch, het is als zo lange geleden dat ik hem aan had sinfs 14/01.

Nou laten we hopen met zijn allen op mooi weer op 3/9....

De uitnodigingen gaan de eerste week van mei er al uit i.vm. de zomervakantie en zo kunnen onze gasten nog een hotelkamer boeken in het Kurhaus of ergens anders natuurlijk.

Zo spannend allemaal! Ben benieuwd naar de reactie's.

Anniek

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #13 Gepost op: 25 april 2010, 20:12:46 »
Hee wij trouwen ook op 3-9-10.
Na de vakantie en toch nog een goede kans op lekker weer. Zelfs in het na seizoen op vakantie.
Heerlijk, ik heb echt al zin in deze dag.

Wij hebben de kaarten en bedankjes wel al uitgezocht, maar nog niet besteld.
Verder moet mijn aanstaande zijn kleding nog gaan kopen en dan hebben we zo goed als alles.
Nog van die kleine dingen moeten dan, schoenen, gastenboek, ringenkussen,...

We komen er wel. Nog maar dik 4 maanden.
Groetjes Anniek

eve-liene

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #14 Gepost op: 26 april 2010, 12:25:19 »
hoi hoi,

Nou hier zijn de kaarten ook al binnen.. dus we gaan ze ook op tijd op sturen want we willen voor 15 juli weten als er mensen niet komen!!
Ik ga zaterdag mijn jurk passen want die is klaar!!! Mijn vriend moet nu alleen nog een pak en de bloemen doen.. We moeten nog een keer naar waar we het feest gaan houden en dan zijn we helemaal klaar dus stress dat hebben we gelukkig niet.. Oh ja ik moet nog wel kleren kopen voor mijn zoontje hihihihi.. bijna vergeten.. en ja proef kapsel etc maar dat doe ik pas een maand of zo van tevoren..
Je hebt altijd nog wel wat kleine dingetjes te doen.. Nu ik dit schrijf komen er nog meer dingetjes in mijn hoofd wat ik moet doen.. okee we zijn er dus nog niet helemaal.. :laugh: :laugh:  

groetjes eveline

jokepoke

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #15 Gepost op: 26 april 2010, 22:48:50 »
Wat een grappig (en uiteraard volkomen logisch) idee dat er ook nog andere mensen op "onze" datum trouwen, hihi! Wij hebben er ook reuze zin in! Wat betreftregelen zijn we een beetje op de helft denk ik... het ligt een beetje op z'n gat nu ik heeeeel veel moet werken en vriendlief heeeeeel veel last van z'n hooikoorts heeft... Maar gaat allemaal goedkomen hoor!
Groetjes!!

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #16 Gepost op: 28 april 2010, 12:26:53 »
Ik trouw ook op 3 september! We wonen in utrecht, maar trouwen in Ameide, waar ik geboren en getogen ben. Het feest is in Dordrecht, omdat we daar een gave en betaalbare locatie vonden!

Rosalientje

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #17 Gepost op: 28 april 2010, 13:14:00 »
[/quote]

Ik maak mijn boeket zelf en de bedankjes doen we ook zelf. Ik wil graag een vrij eenvoudig boeket, met alleen gerbera's, dus ik vond het niet nodig om daar heel veel geld voor neer te tellen. Ik heb inmiddels een keer geoefend en ik vond hem zelf wel geslaagd. Dit is hem:

Voor de bedankjes zijn we overal borrelglaasjes aan het verzamelen (rommelmarkten, kringloopwinkels e.d.). Daar doen we dan kleine hartjessnoepjes in. Onder het mom: kom nog eens op de borrel. Leek me wel leuk staan al die verschillende glaasjes bij elkaar.

Verder maken we niets zelf. Ik ben ook nogal een stresskipje soms, dus ik vind het ook wel lekker om dingen uit handen te geven.

Maar als je op het 'doe het zelf' topic kijkt zie je dat sommige creatievelingen héél veel zelf maken. Echt mooie dingen ook. Waar zit jij aan te denken?

groeten,
M'lein

Oh ja, vergeet ik de foto van het boeket. Dit wordt het ongeveer. Alleen dan met hardroze gerbera's (die hadden ze toen niet). De stelen worden nog korter en daar komt wit kanten lint omheen (heb ook een jurk met veel kant). En het groen moet nog wat 'strakker', maar de bladeren die ik toen had waren niet helemaal geschikt.
[/quote]


Hoi M'lein,

Mooi boeket heb je gemaakt! Zo creatief ben ik niet hoor...

Wij willen de bedankjes zelf maken en de boekjes voor de kerk, verder eigenlijk ook alles kopen/huren/lenen. Ik wil bijvoorbeeld de hoepeljurk tweedehands kopen, een nichtje van ons is fotograaf, mijn schoonzusje is visagist en onze ceremoniemeesters zorgen voor het trouwvervoer en het gastenboek. Ik vind het ook wel leuk dat de mensen die helpen bekende zijn en dat ze zich voor je bruiloft willen inzetten.

Groetjes,
Rosalientje

eve-liene

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #18 Gepost op: 3 mei 2010, 10:41:14 »
hoi hoi,

Wij hebben als bedankje een cd van de band want daar zijn we gek op en dan doen we er nog een kaartje bij van ons zelf!! Mijn vriend wil nu al de kaarten versturen hahaha.. hij zegt waarom wachten als je ze toch al in huis hebt!! Verder moet ik nog wel wat dingetjes doen.. mijn jurk passen maar ik zou dat 1 mei doen maar toen belde ze weer af!! pfff schiet ook niet op natuurlijk!!

Nou ja dames de tijd gaat snel voor je het weet is het zover!!

xxxjes eveline

M'lein

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #19 Gepost op: 3 mei 2010, 11:17:42 »
Balen, mijn fotograaf heeft net afgehaakt. Het is de dochter van een kennis die het zou doen (geen amateur hoor, ze heeft ervaring met het maken van trouwreportages), maar die is min of meer overspannen geraakt. Ik neem haar niets kwalijk ofzo hoor, ik snap heel goed dat ze het nu niet kan doen, maar ik moet wel een andere fotograaf zien te regelen. Heb al een paar vragen naar beschikbaarheid uitstaan, hopen dat we snel een ander kunnen vinden. Dan ben ik weer wat rustiger,  het stresskipje in mij komt al helemaal naar boven  :nut:

eve-liene

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #20 Gepost op: 3 mei 2010, 13:05:35 »
jeetje is ook niet grappig als zo iets gebeurd!! Nou gelukkig is het niet een week van tevoren dat ze afbellen of zo..ben je zo stresskipje dan?? Ik ben niet zo heel erg.. maar kan wel heel erg zeuren om dingen die nog geregeld moeten worden hahaha..

Ik baal wel een beetje dat diegene die mijn jurk maar niet reageert op mijn mailtjes..pfff daar kan ik me zo aan irriteren..

groetjes eveline

M'lein

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #21 Gepost op: 3 mei 2010, 15:28:55 »
Tja, helaas best wel een stresskipje hier.

Als dingen geregeld zijn, kan ik het ook wel goed loslaten, maar zolang het nog niet geregeld is blijft het maar door mijn hoofd spoken. Ik denk nu constant: straks kunnen we alleen nog maar een heel dure fotograaf krijgen, of zelf helemaal geen  :sad: Ik weet dan ook eigenlijk wel dat het paniek om niets is en dat het echt wel goed gaat komen, maar toch knaagt het maar door. Heel irritant dus.

Maar eigenlijk weet ik dus best dat het allemaal goed gaat komen. Ik ben deze week ook nog eens drie dagen vrij, dus alle tijd om me helemaal op het 'vind een nieuwe fotograaf'-projectje te storten  :biggrin:

Zodra dat geregeld is lig ik weer helemaal op schema en ben ik ook weer gewoon stressvrij  :cool:
Ik baal wel een beetje dat diegene die mijn jurk maar niet reageert op mijn mailtjes..pfff daar kan ik me zo aan irriteren..

Dat vind ik ook heel irritant inderdaad. Had ik ook last van bij degene van wie ik mijn jurk kocht, maar ook dat is natuurlijk allemaal goedgekomen.  :)

eve-liene

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #22 Gepost op: 11 mei 2010, 08:17:40 »
Heb je al een nieuwe fotograaf gevonden of niet??
Ik hoop het wel voor je meid!! Want dan hoef je je daar ook geen zorgen meer over te maken!! Ik ben nu eigenlijk nergens mee bezig want de meeste dingen zijn al geregeld.. van mij mag de bruiloft nu wel komen hahaha..

xxxjes eveline

M'lein

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #23 Gepost op: 11 mei 2010, 09:16:00 »
Heb je al een nieuwe fotograaf gevonden of niet??
Ik hoop het wel voor je meid!! Want dan hoef je je daar ook geen zorgen meer over te maken!! Ik ben nu eigenlijk nergens mee bezig want de meeste dingen zijn al geregeld.. van mij mag de bruiloft nu wel komen hahaha..

xxxjes eveline

Da's toevallig: gisteren een fotograaf gevonden! Helemaal blij weer dus  :biggrin: We hadden een aantal fotografen benaderd, de helft was ongeveer al bezet (maar dat had ik ook wel verwacht) en uiteindelijk waren er drie over. De eerste reageerde tot drie keer toe niet op een berichtje van mij, dus die viel al af. Bij de tweede zijn we langs geweest, maar we misten duidelijk de klik. Ze kwam op ons niet zo enthousiast over, liet alleen het showalbum zien, maar vertelde er vrijwel niets bij. Ja, alleen wat het koste  :dry: . Gisteren dus bij de derde optie langsgeweest. FotoRobert. Hij zit iets verder weg, maar hij was het ritje helemaal waard. We vonden het allebei gelijk een hele sympathieke man en hij had hele mooie showalbums. We hebben dus ook ter plekke de knoop doorgehakt en hem gelijk geboekt.

De stress is dus weer helemaal weg, laat 3 september maar komen  :applaus:

Morgen hebben we een afspraak staan met onze ceremoniemeesters (toppertjes!) om alle plannen tot nu toe door te nemen en even op een rijtje te zetten wat er nu nog geregeld moet worden.

Vrijdag in ieder geval naar de drukker om de proefdrukken van de kaarten te bestellen. We weten al welke we willen en de tekst is klaar, dus ik hoef het alleen nog maar door te geven.

En volgende week gaan we taartvullingen proeven. Als het lukt gaan de ceremoniemeesters dan ook mee. Niet alleen de lasten, maar ook de lusten hè  :wink:

Liefs,
M'lein

eve-liene

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #24 Gepost op: 12 mei 2010, 08:28:26 »
oh wat lekker dat jullie een fotograaf hebben.. dat scheeld weer een zorg!! Oh heerlijk taartvullingen proeven dat is ook een hele zware klus!! :biggrin: :biggrin: :biggrin:  

Nou mijn ventje moet nog steeds voor een pak dus die ga ik maar even achter zijn kont aan zitten!! Kaartjes die hebben we al..

We moeten alleen nog ff een afspraak maken in juli om nog een keer langs te gaan bij de feestlocatie.. maar dat komt wel goed.. Ook moet ik mijn jurk nog ff passen maar ja we hebben gelukkig nog tijd genoeg nou ja al gaat de tijd nu wel heel erg snel moet ik zeggen!!

Succes verder nog met regelen.. maar ik neem aan dat het allemaal wel goed gaat komen!!!

xxxjes eveline

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards