collapse

Auteur Topic: Ongebruikelijk Maar Wel Heel Leuk!  (gelezen 2993 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pamela

  • Gast
Ongebruikelijk Maar Wel Heel Leuk!
« Gepost op: 3 maart 2010, 21:32:41 »
het is wat ongebruikelijk, maar wel heel leuk.
vaders die zich ook met de bruidsjurk bezighouden :)

zo grappig zoals mijn vader zich met mijn trouwjurk bezighoudt. hij kijkt rond waar bruidsmodewinkels te vinden zijn. waar de mooiste te koop zijn, wat hij mooi vind en wat niet en vooral hoe hij eruit moet zien. kortom hij zou er bijna zelf eentje aan kunnen schaffen :biggrin:
ik had hem laatst aan de telefoon toen hadden we het er weer over, want hij woont ver weg.

ik moet dan ook wel lachen als hij met tips aankomt. 'hier heb je ook een bruidsmodewinkel!" met andere woorden: hier moet je echt eens komen kijken. hij is er niet van bewust dat ik dat elke keer daarheen zou moeten rijden om te passen, stel dat ik daar mijn jurk vindt. hoe dan ook heel lief bedoeld.

normaal gespoken deel je dit toch vooral met je moeder. ergens doe ik het wel, in gedachten, want ze is er niet meer. daarom is het juist leuk dat ik het dan toch een beetje met mijn paps kan delen..

zijn er meer vaders die zich (ongevraagd) met de jurk van hun dochter bezighouden?

Bride 2 b

  • Gast
Ongebruikelijk Maar Wel Heel Leuk!
« Reactie #1 Gepost op: 3 maart 2010, 21:35:15 »
Wat ontroerend! Vooral omdat je moeder er niet meer is :sad:

Heb mijn jurk van mijn ouders gekregen en toen ik mijn vader heppie de peppie bedankte ging hij wel helemaal glunderen. Hij wilt de jurk nog niet zien maar wel als ik me bij hen thuis ga aankleden op de dag als eerste :)

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
Ongebruikelijk Maar Wel Heel Leuk!
« Reactie #2 Gepost op: 3 maart 2010, 21:36:36 »
Mijn moeder is er ook niet meer en ik hoor mijn vader wel telkens opscheppen over hoe mooi de jurk is en zo. Dus in dat opzicht is hij er wel mee bezig, ook met sieraden uitzoeken. Dan belt hij dat hij een mooie ketting heeft gezien. hihi

pamela

  • Gast
Ongebruikelijk Maar Wel Heel Leuk!
« Reactie #3 Gepost op: 3 maart 2010, 21:58:47 »
helemaal nooit bij stilgestaan dat het onze vaders wel degelijk bezighoudt en dat ze toch op hun manier heel druk zijn met hun dochter.
wat doen ze toch ontzettend hun best! we mogen trots op ze zijn :wink:

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
Ongebruikelijk Maar Wel Heel Leuk!
« Reactie #4 Gepost op: 3 maart 2010, 22:38:42 »
Ik had nooit verwacht dat ik dit ooit nog zou kunnen zeggen, maar idd zoals ze bezig zijn met hun dochters kunnen we daar best trots op zijn.

chip

  • Gast
Ongebruikelijk Maar Wel Heel Leuk!
« Reactie #5 Gepost op: 3 maart 2010, 22:56:37 »
Mijn vader en mijn schoonvader waren mee bij het uitzoeken van de jurk. Ik ging vroeger ook altijd met mijn vader shoppen, hij probeerde altijd iets te vinden wat ik leuk vond terwijl mijn moeder me kleren naar haar eigen smaak wilde aansmeren :) Dus ik vond het niet meer dan logisch dat mijn vader mee ging, en mijn schoonvader had er ook wel oren naar!

pamela

  • Gast
Ongebruikelijk Maar Wel Heel Leuk!
« Reactie #6 Gepost op: 4 maart 2010, 12:54:41 »
zo zien we maar die vaders verbazen ons nog elke keer.
ook leuk als je schoonvader meegaat! kijk, het staat nergens geschreven dat als je gaat passen, dat er dan aleen vrouwen meemogen :wink:

en.. ik denk dat deze mannen niet vallen onder de categorie: "ik blijf buiten wachten naast de deur van de lingeriezaak"

lydia

  • Gast
Ongebruikelijk Maar Wel Heel Leuk!
« Reactie #7 Gepost op: 4 maart 2010, 13:21:12 »
ah, wat een lief van je vader!

Ratatosk

  • Gast
Ongebruikelijk Maar Wel Heel Leuk!
« Reactie #8 Gepost op: 4 maart 2010, 13:26:15 »
Wat een lieve vader heb jij!!
Hij zal waarschijnlijk, net als jij, denken aan zijn overleden vrouw en de rol die zij gehad zou hebben nu jij gaat trouwen..

Misschien wil hij zelfs wel mee met het uitzoeken en passen? Of zie jij dat niet zitten?

Linda_1986

  • Gast
Ongebruikelijk Maar Wel Heel Leuk!
« Reactie #9 Gepost op: 4 maart 2010, 14:53:35 »
Mijn vader is mee geweest om de jurk op te halen. Hij heeft hem dus als eerste man mogen bewonderen...

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Ongebruikelijk Maar Wel Heel Leuk!
« Reactie #10 Gepost op: 8 maart 2010, 10:45:52 »
@pamela, je berichtje "just brings a smile to my face!"

*en heb herkenning, ivm. met ook een hele lieve betrokken weduwnaar-papa*

pamela

  • Gast
Ongebruikelijk Maar Wel Heel Leuk!
« Reactie #11 Gepost op: 8 maart 2010, 12:01:25 »
[quote name=\'Ratatosk\' post=\'313373\' date=\'04 March 2010, 13:26\']Wat een lieve vader heb jij!!
Hij zal waarschijnlijk, net als jij, denken aan zijn overleden vrouw en de rol die zij gehad zou hebben nu jij gaat trouwen..

Misschien wil hij zelfs wel mee met het uitzoeken en passen? Of zie jij dat niet zitten?[/quote]

hij zou het vast graag willen, maar omdat hij ver weg woont (niet in nederland) is dat niet zo makkelijk.
nu las ik wel het berichtje van linda 1985 dat haar vader meegaat met het ophalen van de jurk... kijk dat moet toch te realiseren zijn.. :) leuk idee Linda, dat je vader de 1e man is die de jurk mag zien!

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Ongebruikelijk Maar Wel Heel Leuk!
« Reactie #12 Gepost op: 8 maart 2010, 20:03:10 »
Wat verdrietig dat je moeder er niet meer is pamela en wat ontzettend lief dat je vader er zo bij betrokken is. :)

Mijn vader was de eerste man die de jurk zag, op een foto, want mijn moeder wist niet hoe ze die op de pc moest zetten. :) Hij reageerde ook helemaal ontroerd, ik vond dat wel heel bijzonder.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards