collapse

Auteur Topic: Jurk 2 Weken Voor Trouwdatum Geleverd  (gelezen 2790 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcella

  • Gast
Jurk 2 Weken Voor Trouwdatum Geleverd
« Gepost op: 11 februari 2010, 14:14:40 »
Hallo meiden,

We waren eerst van plan om op een zaterdag in September 2010 te gaan trouwen. Alleen de locatie die wij willen het Koetshuis heeft dan geen plek meer ze kwamen met alternatief zaterdag 5 juni.

Vorige week heb ik de jurk gevonden en deze besteld bij Hip in Dordrecht. De jurk is van Lady Bird.
Alleen de levertijd is pas de 3e week van mei en dan moet hij nog vermaakt worden. Volgens Hip moet het lukken. En ik heb veel vertrouwen in ze.
Maar ik ben toch een doemdenker en ben zo bang dat hij te laat binnen komt.

Nu moet ik kiezen of 5 juni trouwen in de locatie wat wij willen met als minimale kans dat de jurk er nog niet is.
Of in September trouwen.

Wat zouden jullie doen?

graatje3

  • Gast
Jurk 2 Weken Voor Trouwdatum Geleverd
« Reactie #1 Gepost op: 11 februari 2010, 14:39:41 »
Over de jurk zou ik me niet heel druk maken, als zij er van overtuigd zijn dat het gaat lukken moet je daar toch op af kunnen gaan, ze hebben zoveel ervaring...
Ik denk dat de vraag is of je het nog red met de andere voorbereidingen, kan je fotograaf / videograaf ook op die datum en je kapster / visagiste, de kaarten...
5 Juni is nog minder dan 4 maanden te gaan, dus je zou er overal een beetje druk achter moeten zetten!
Je hebt minder lang de tijd om van de voorbereidingen te genieten, en is die locatie echt zo belangrijk?
Persoonlijk zou ik het niet doen en in de komende tijd op zoek gaan naar een andere loctie, er zijn zoveel mooie plekjes om te trouwen...

Succes met jullie keuze!

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Jurk 2 Weken Voor Trouwdatum Geleverd
« Reactie #2 Gepost op: 11 februari 2010, 14:43:01 »
Eens met wat Graatje zegt.. om de jurk zou ik me persoonlijk niet druk maken.. eerst kijken of de rest dan ook allemaal kan..

al zouden ze de nacht voor je trouwen moeten doorwerken.. dan komt de jurk alsnog!

Marcella

  • Gast
Jurk 2 Weken Voor Trouwdatum Geleverd
« Reactie #3 Gepost op: 11 februari 2010, 14:43:07 »
Inderdaad Graatje je hebt helemaal gelijk.
Stress is ook niet lekker voor de bruiloft.

De jurk komt overigens 10mei binnen hoorde ik.

graatje3

  • Gast
Jurk 2 Weken Voor Trouwdatum Geleverd
« Reactie #4 Gepost op: 11 februari 2010, 14:47:52 »
Als jullie het echt graag willen moet je er natuurlijk voor gaan, maar ik zou eerst nagaan of de rest ook nog te regelen is voor 5 juni, dat is altijd een drukke trouwmaand en veel mensen zullen bezet zijn en moet je evt. op zoek gaan naar iemand anders...
Ben benieuwd waar jullie voor gaan kiezen!!
« Laatst bewerkt op: 11 februari 2010, 14:48:30 door graatje3 »

mika01

  • Gast
Jurk 2 Weken Voor Trouwdatum Geleverd
« Reactie #5 Gepost op: 2 maart 2010, 09:39:57 »
Ik zou me niet zo druk maken hoor, die jurk komt wel goed. OOk niet druk maken om de rest van de voorbereidingen. Ik ga ook in juni trouwen en we hebben ook maar 4 maanden voor de voorbereidingen. En alles is binnen een maand al geregeld, locatie, fotograaf, kaarten enz.

Broekkie

  • Gast
Jurk 2 Weken Voor Trouwdatum Geleverd
« Reactie #6 Gepost op: 2 maart 2010, 10:25:19 »
als de wikel zegt dat het goed komt, dan zal ik daar ook in geloven.
tenslotte hun weten waar ze t over hebben.

2010bruidje

  • Gast
Jurk 2 Weken Voor Trouwdatum Geleverd
« Reactie #7 Gepost op: 2 maart 2010, 12:36:59 »
ook ik denk dat het allemaal wel goed komt.

en ik weet natuurlijk niet wat je allemaal nog moet regelen,maar dat is idd binnen een maand te regelen.

ben benieuwd wat jullie gaan kiezen.

Joelle

  • Gast
Jurk 2 Weken Voor Trouwdatum Geleverd
« Reactie #8 Gepost op: 2 maart 2010, 17:57:19 »
Van mij een toch iets ander advies.
Ik ga 10 Juni trouwen en heb afgelopen weekend mijn jurk gekocht, gelukkig 1tje die op voorraad was (hij was wel veel te groot en ik wil wat aanpassing maargoed dat word dus gedaan), bij mij zou een jurk ook pas eind mei binnen zijn als ik hem zou bestellen en ik vond die zelf toch wel erg risico vol en zag het niet echt zitten. De vrouw waar ik de jurk kocht zei ook, meestal gaat het goed en  is hij op tijd maar het kan ook wel eens fout gaan. Zij heeft dit namelijk vorig jaar gehad, ze had een jurk in Engeland besteld voor een klant en deze werd op tijd geleverd alleen was het de verkeerde kleur! er moest toen een nieuwe jurk besteld worden en deze kwam op een dinsdag binnen en de klant trouwde op vrijdag! ze heeft toen heel snel de jurk op maat moeten maken en het is nog goed gekomen,,,sorry maar ik zou die stress echt niet willen.

Tuurlijk kan de winkel zeggen het komt goed, maar soms gebeurt er iets waar de winkel niks aan kan doen net zoals ik net vertelde, als de leverancier een verkeerd model of kleur op stuurt heb je al een probleem, ik wilde dit niet en gelukkig vond ik een jurk die ik helemaal geweldig vond en die op voorraad was.

persoonlijk vind ik een jurk waar je je helemaal geweldig in voelt veel belangrijker dan de locatie, tuurlijk moet deze ook geweldig zijn! maar er zijn meer leuke locaties dan het koetshuis....

Nou dat is mijn mening maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten

lydia

  • Gast
Jurk 2 Weken Voor Trouwdatum Geleverd
« Reactie #9 Gepost op: 2 maart 2010, 23:55:49 »
juni is wel een hele drukke trouwmaand, maar ik weet niet hoe druk het is op de zaterdagen? ik denk dat het wel te regelen is. wij trouwen 16 juni en hebben afgelopen week de fotograaf pas geboekt. moet wel zeggen dat we het allebei erg goed doen op naderende deadlines - en dat we de mazzel hebben dat het niet zo heel druk is op de woensdag.

phoe.. lastig hoor; ik denk dat het kan, maar dat je in mei wel de zenuwen krijgt of het toch wel goed komt met de jurk.

Angrboda

  • Gast
Jurk 2 Weken Voor Trouwdatum Geleverd
« Reactie #10 Gepost op: 3 maart 2010, 11:41:33 »
Ik trouw op 27 mei, ik heb mijn jurk uitgekozen op 9 januari.
Eigenlijk al op 23 december maar toen heb ik uiteindelijk op 9 januari voor een ander jurk gekozen.
Maar mijn jurk komt ook pas 3 of 2 weken van te voren binnen.
Ze hebben bij de bruidszaak gezegt dat het echt goed gaat komen en ik me absoluut geen zorgen moet gaan maken.
ook hebben ze de jurk als spoed opdracht besteld. Dus ik maak me nog niet zo'n zorgen.
En gelukkig zit er een vetersluiting aan de achterkant dus dan pas ik hem met een maatje kleiner ook nog.
Dus het enigste is waarschijnlijk dat ze de jurk wat korter moeten maken.
Nee ik heb er echt alle vertrouwen in! Ohja en mijn jurk is alleen te verkrijgen in ivoor dus een verkeerde kleur hoef ik ook niet bang voor te zijn...
« Laatst bewerkt op: 3 maart 2010, 11:44:03 door Angrboda »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards