collapse

Auteur Topic: Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?  (gelezen 23205 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2010bruidje

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #25 Gepost op: 26 februari 2010, 15:25:20 »
hoeveel geld denk je dat het huwelijk gaat kosten?

groeten

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #26 Gepost op: 26 februari 2010, 15:29:56 »
[quote name=\'Morgana\' post=\'311023\' date=\'26 February 2010, 14:35\'][quote name=\'2010bruidje\' post=\'311019\' date=\'26 February 2010, 14:27\']ook in het park kan ej leuke foto's maken 1 dag met je trouwkleding aan toch?[/quote]


Denk het wel, al weet ik niet of ik dat zo snel ga doen.  :laugh:
[/quote]
haha daar heeft Disney strenge regels voor, t mag dus niet :tongue:

wel een leuk idee, nog een keer foto's op maken op huwelijksreis!
« Laatst bewerkt op: 26 februari 2010, 15:31:00 door Loesje1986 »

Morgana

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #27 Gepost op: 26 februari 2010, 15:31:06 »
[quote name=\'Loesje1986\' post=\'311071\' date=\'26 February 2010, 15:29\'][quote name=\'Morgana\' post=\'311023\' date=\'26 February 2010, 14:35\'][quote name=\'2010bruidje\' post=\'311019\' date=\'26 February 2010, 14:27\']ook in het park kan ej leuke foto's maken 1 dag met je trouwkleding aan toch?[/quote]


Denk het wel, al weet ik niet of ik dat zo snel ga doen.  :laugh:
[/quote]
haha daar heeft Disney strenge regels voor, t mag dus niet :tongue:
[/quote]


Ah oke...lijkt ook niet iets wat wij gaan doen...  :unsure:
Ik ga liever op mijn gympen door alle attracties. :)

melis

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #28 Gepost op: 26 februari 2010, 15:37:09 »
weet het nog niet, wil nog wel een nieuwe bankstel dus mischien daarvoor.

m-a-n-d-y

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #29 Gepost op: 26 februari 2010, 22:59:24 »
Geen idee wat we kunnen verwachten. Ik denk dat we er in elk geval nieuwe tuinmeubels van gaan kopen.
Rn waarschijnlijk een deel gebruiken voor het betalen v/h huwelijk.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #30 Gepost op: 27 februari 2010, 10:01:44 »
Ik heb gestemd op "voor het huwelijk zelf" en voor "nog niet, we zetten het zolang op een spaarrekening". We zullen eerst de bruiloft betalen en als we dan nog geld over mochten hebben (niet dat onze bruiloft zo duur wordt hoor, maar je weet natuurlijk nooit hoeveel geld je krijgt!) gaat dat op de spaarrekening :)

moi2009

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #31 Gepost op: 27 februari 2010, 10:39:51 »
Wij hebben er deels de bruiloft van betaald. Van sommige mensen hebben we geld gekregen voor het laten maken van een schilderij en dat is daar heen gegaan. Tenminste, het schilderij is nog niet af en moet daar dus nog heen gaan.

Broekkie

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #32 Gepost op: 2 maart 2010, 10:23:10 »
wij gaan na t trouwen verbouwen.
en dan echt verbouwen.
Nieuwe keuken (deze is uit t jaar blok)
Nieuwe vloer (die hebben we al liggen)
en de muren stuken met van die sierlijsten.
nieuwe deuren.

en met name de keuken wat we willen tja dar gaat een hoop geld in
zitten.
dus het geld komt goed van pas.

pamela

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #33 Gepost op: 2 maart 2010, 20:39:47 »
leuk om al die reacties te lezen.
zelf zou ik wel aan ik-weet-niet-hoeveel dingen uit kunnen geven, nu nog kiezen aan wat we het uiteindelijk gaan uitgeven.
wij zouden ook wel graag een nieuwe keuken willen, of een nieuwe badkamer, maar misschien moeten we nog wat afbetalen van het huwelijk, of misschien... tja, we weten het nog niet :biggrin:

Ratatosk

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #34 Gepost op: 4 maart 2010, 13:28:17 »
En je moet het eerst nog krijgen ook hè :wink:.

Stippie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2552
  • Geslacht: Vrouw
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #35 Gepost op: 5 maart 2010, 09:40:06 »
Wij hebben een klein gedeelte meegenomen op onze huwelijskreis, om te besteden. Verder hebben we het gebruikt voor de nieuwe meubels en zo.

Kylie

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #36 Gepost op: 5 maart 2010, 10:19:26 »
Het gaat bij ons waarschijnlijk op de spaarrekening om onze buffer weer aan te vullen. We willen ook nog graag een dakkapel aanbouwen, dus waarschijnlijk gaat het uiteindelijk daarvoor gebruikt worden.

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #37 Gepost op: 7 maart 2010, 18:26:36 »
in ons budget hebben we geen rekening gehouden met eventueel enveloppengeld, wij willen onze bruiloft en huwelijksreis gewoon bekostigen met geld wat we van te voren gespaard hebben.. wij hebben zoiets van we gaan nergens van uit en dan kan het alleen mee vallen :wink:
het enveloppengeld zetten we op de spaarrekening als nieuw beginbedrag en gaan we weer opnieuw sparen voor kinderen enz..
« Laatst bewerkt op: 7 maart 2010, 18:27:01 door Yadah »

MissBride

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #38 Gepost op: 10 maart 2010, 08:29:39 »
Waarschijnlijk gebruiken we het voor het huis wat opgeknapt moet worden. En misschien een klein deel voor een midweekje weg na de bruiloft.
« Laatst bewerkt op: 22 juni 2010, 08:18:41 door MissBride »

eve-liene

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #39 Gepost op: 11 maart 2010, 15:38:02 »
IK heb niks gestemd want ik weet echt niet wat we er mee gaan doen misschien dan toch maar tijdelijk op de spaarrekening zetten en ja je weet nooit wat voor rekeningen we nog krijgen dus misschien daar een deel aan uitgeven!!

groetjes eveline

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #40 Gepost op: 11 maart 2010, 17:28:49 »
Wij hebben het meeste lekker uitgegeven op huwelijksreis, en een paar mooie souvenirs van gekocht die nu een speciaal plekje in huis hebben. En ik heb er een nieuwe camera van gekocht, die ook mee was op honeymoon.
Ben blij dat we al het geld voor de dag zelf konden sparen zodat het geld dat we kregen echt voor ons was.

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #41 Gepost op: 11 maart 2010, 17:35:20 »
Een deel meegenomen op huwelijksreis en ander deel rekeningen van de bruiloft mee betaald.

juudske

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #42 Gepost op: 12 maart 2010, 09:33:16 »
wij zijn een huis aan het bouwen... bij ons zijn de envelopjes dus min of meer in de grote pot beland om bijvoorbeeld de architect en leges bij de gemeente te betalen...

Daydreamy

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #43 Gepost op: 12 maart 2010, 11:20:05 »
Bij ons zal het naar de spaarrekening gaan, na het huwelijk gaan we namelijk voor een 2e kindje, dus kunnen we het geld goed gebruiken :)

Jolanda_Tom

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #44 Gepost op: 12 maart 2010, 16:05:27 »
Eigenlijk wilde wij dit jaar een auto kopen van ons belastinggeld.. Maar nu we gaan trouwen bewaren we het toch maar even. Ik denk dat we van het geld dat we krijgen alsnog een auto'tje gaan kopen. En een nieuw bed.. ook hard nodig :biggrin:

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #45 Gepost op: 13 maart 2010, 20:54:16 »
Wij gaan een nieuw bed kopen, aangepast op de gebroken middenrif van Jelle. En waarschijnlijk ook nog wat leuks doen op de huwelijksreis.
Als we dan nog geld overhebben, zal dat richting de verdere uitzet en spaarrekening gaan

Jolanda

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #46 Gepost op: 19 juni 2010, 19:28:13 »
Wij gaan het geld gebruiken voor onze tuin die we dan helemaal af kunnen maken. We wonen nu net 3 maanden samen en de tuin is wel betegeld maar plantjes en tuinmeubelen komen pas volgend jaar omdat we nu druk aan het sparen zijn voor de bruiloft.

Marry24

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #47 Gepost op: 19 juni 2010, 19:49:00 »
Ook al wonen we al 8 jaar samen het gaat hier toch naar de uitzet haha we zijn inmiddels wel toe aan nieuwe meubels:D

Annemiek1975

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #48 Gepost op: 20 juni 2010, 10:01:28 »
Wij hebben ook al duidelijk op de uitnodiging vermeld dat we het graag aan een kachel willen besteden.
Ook wij gaan verhuizen (eerst verbouwen) en willen dan graag een hout of gas kachel.
Ik vind het wel fijn als het geld ook echt in iets blijvends gestopt word zodat het ook echt een cadeau is. Als ik er de bruiloft mee zou betalen heb ik het idee dat mensen geen cadeau hebben gegeven, maar hun eigen drankjes hebben betaald.
En zo zal ik dadelijk iedere keer als ik de kachel aanzet een dubbel warm gevoel krijgen, een keer van de warmte die de kachel uitstraalt en een keer omdat ik dan weer terug denk aan die (hopelijk) hele mooie en fijne dag.

Yvonne1978

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #49 Gepost op: 21 juni 2010, 09:04:01 »
Wij gaan er meubels van kopen. In ieder geval een nieuw bed. We vonden het in ieder geval niet de bedoeling om de bruiloft te betalen. Dat is iets wat je namelijk samen wilt en dat hoeft de familie/vrienden niet te betalen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards