collapse

Auteur Topic: Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?  (gelezen 23203 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #50 Gepost op: 21 juni 2010, 09:11:55 »
Bij ons gaat het mooi de spaarrekening op.
De bedoeling is dat we genoeg sparen voor de bruiloft en de huwelijksreis.
Ik vind het alleen vreselijk om niks op de rekening te hebben (en die zal behoorlijk geplunderd zijn tegen die tijd!)
dus we zorgen dat we weer een flinke buffer hebben. We willen tegen die tijd misschien voor een kindje gaan en dan is dat wel heel fijn als je geld opzij hebt staan :)

chrisjes

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #51 Gepost op: 21 juni 2010, 12:39:48 »
Het bruiloftsfeest hebben we bij elkaar kunnen sparen, maar we komen nog net wat tekort voor de huwelijksreis. We willen naar Stockholm en daar ook iets moois kopen als aandenken (waarschijnlijk mooi glaswerk). Mocht er dan nog wat over zijn, tja dan zijn er nog zat andere zaken waar we het aan kunnen besteden (auto, huis etc).

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #52 Gepost op: 21 juni 2010, 14:27:33 »
nouja, wij wilden er een slaapkamer voor kopen..

nu hebben we een aardig bedrag gekregn van de ouders van nick, maar dat is nog niet overgemaakt (komt vanuit spaarplan over) en nu hebben we de rest na vanavond waarschijnlijk wel op.. aan een auto


dat vind ik trouwens wel een dom kado...een auto..

k moet bijna bij mezelf denken aan My Super Sweet Sixteen...

alleen koop ik geen bmw :wink:

verder gaat er geld mee naar huwelijksreisjes *we gaan er waarschijnlijk 3 keer kort op uit :) * een nieuwe slaapkamer en draaitafels voor vriendlief :) dan ist wel weer op denk ik :tongue:

M'lein

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #53 Gepost op: 21 juni 2010, 14:44:53 »
Bij ons gaat het mooi de spaarrekening op.
De bedoeling is dat we genoeg sparen voor de bruiloft en de huwelijksreis.
Ik vind het alleen vreselijk om niks op de rekening te hebben (en die zal behoorlijk geplunderd zijn tegen die tijd!)
dus we zorgen dat we weer een flinke buffer hebben. We willen tegen die tijd misschien voor een kindje gaan en dan is dat wel heel fijn als je geld opzij hebt staan :)

Dit had mijn antwoord kunnen zijn, bij ons gaat het precies net zo.  :)

Kippie

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #54 Gepost op: 21 juni 2010, 19:12:02 »
Het merendeel van het geld steken we in de huwelijksreis, ik denk dat we van het geld van mijn schoonouders ons trouwalbum aanschaffen oid.

Maar uiteindelijk gaat het vaak om het idee, de huwelijksreis is natuurlijk vaak al betaald voor je gaat. Maar het voelt leuker om te zeggen dat je de reis hebt gekregen dan dat het de geplunderde spaarrekening weer wat spekt.
« Laatst bewerkt op: 21 juni 2010, 19:13:34 door Kippie »

Nanna

  • Gast
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #55 Gepost op: 25 juni 2010, 09:58:45 »
Bij ons staat dit jaar ons huwelijk, een nieuwe auto en een nieuwe cv op het programma. We kunnen het allemaal wel betalen van wat we nu hebben, maar de envelopjes zullen wel bijdragen (of idd de geplunderde spaarrekening spekken). Uiteindelijk komt het allemaal van dezelfde berg (of beter gezegd: bergje)

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
Wat Gaan Jullie Doen Met "de Envelopjes"?
« Reactie #56 Gepost op: 25 juni 2010, 10:14:18 »
ook wij hebben op onze uitnodiging een envelopje gezet....heb alleen geen idee wat je kan verwachten..
onze beide ouders hebben niet aangegeven wat zij willen geven of iets meebetalen... en wat krijg je gemiddeld van familie vrienden kennissen???
geen idee dus en daarom hebben we er nu ook nog geen bestemming voor!

tegen die tijd gaan we eerst maar eens rustig tellen  :biggrin:  en daarna bedenken wat we er mee willen gaan doen...een mens heeft altijd wensen  :rolleyes:
« Laatst bewerkt op: 25 juni 2010, 10:15:44 door wij gaan trouwen »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards