collapse

Auteur Topic: Binnenlocatie In De Buurt Van Breda  (gelezen 8782 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nogevengeduld

  • Gast
Binnenlocatie In De Buurt Van Breda
« Gepost op: 1 maart 2010, 21:43:47 »
Na de zoekfunctie te hebben gebruikt en helaas geen passend antwoord te hebben gevonden, voeg ik bij deze nog een topic toe over binnenlocaties.

Wij trouwen in Oosterhout (nbr) en hebben daar ook 2 mooie buitenlocaties. Nu zijn we nog op zoek naar een binnenlocatie met een romantisch tintje.
Dus geen grafitti muren o.i.d. Ook tuincentrums e.d. zijn niet onze voorkeur.

Uiteraard schijnt voor ons de zon op onze mooiste dag maar je weet tenslotte maar nooit !!

Alle reacties zijn zeer welkom  :)

m-a-n-d-y

  • Gast
Binnenlocatie In De Buurt Van Breda
« Reactie #1 Gepost op: 1 maart 2010, 21:59:15 »
http://trouwen-bruiloft.hyves.nl/forum/266...olocatie_Breda/

Kijk hier eens, wie weet heb je er iets aan.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Binnenlocatie In De Buurt Van Breda
« Reactie #2 Gepost op: 2 maart 2010, 09:22:34 »
In het locatiedraadje staat nog meer over binnenlocaties, succes!

J & M

  • Gast
Binnenlocatie In De Buurt Van Breda
« Reactie #3 Gepost op: 2 maart 2010, 09:55:40 »
[quote name=\'Nogevengeduld\' post=\'312268\' date=\'01 March 2010, 21:43\']Na de zoekfunctie te hebben gebruikt en helaas geen passend antwoord te hebben gevonden, voeg ik bij deze nog een topic toe over binnenlocaties.

Wij trouwen in Oosterhout (nbr) en hebben daar ook 2 mooie buitenlocaties. Nu zijn we nog op zoek naar een binnenlocatie met een romantisch tintje.
Dus geen grafitti muren o.i.d. Ook tuincentrums e.d. zijn niet onze voorkeur.

Uiteraard schijnt voor ons de zon op onze mooiste dag maar je weet tenslotte maar nooit !!

Alle reacties zijn zeer welkom  :)[/quote]

Hoi nogevengeduld,

Ik trouw ook in Oosterhout (nb) en ben ook nog op zoek naar goede locaties voor foto's! Wat zijn jouw buitenlocatie's om foto's te maken? Wij zaten te denken aan het bos ofzo... vind het zo moeilijk! maar mag ook raamsdonk, made of 't veer zijn...

Als ik meer weer over een binnenlocatie laat ik het je weten, vind het ook een lastige!

Groetjes!

Nogevengeduld

  • Gast
Binnenlocatie In De Buurt Van Breda
« Reactie #4 Gepost op: 2 maart 2010, 10:55:18 »
Hoi J&M !

Wat leuk dat je ook in Oosterhout trouwt ! Woon je er ook?
Wij kiezen (misschien niet origineel) voor de Slotbossetoren en St Catharinadal. Deze 2 locaties passen goed bij ons en onze stijl van foto's.

Ik wil binnenkort nog eens gaan overleggen met de fotograaf of hij nog wat binnenlocaties weet. Welke fotograaf hebben jullie?

J & M

  • Gast
Binnenlocatie In De Buurt Van Breda
« Reactie #5 Gepost op: 2 maart 2010, 11:13:02 »
Hoi!

Heb het een beetje verkeerd gezegd, wij wonen in Oosterhout en willen daar ook foto's maken, maar wij trouwen in de lambertuskerk in raamsdonk.. vind het daar zo mooi, lijkt me geweldig!

We zijn nog bezig met de fotograaf, waarschijnlijk gaan we voor iemand die niet voor een fotograaf werkt maar voor zichzelf..

Heb je al veel geregeld?

Groetjes!

Nogevengeduld

  • Gast
Binnenlocatie In De Buurt Van Breda
« Reactie #6 Gepost op: 2 maart 2010, 11:59:17 »
Ben nog nooit in Raamsdonk geweest  :mellow:

Wij hebben alles al geregeld behalve mijn lingerie (aanstaande vrijdag), de bloemen en de taart.
Daarna alle puntjes op de i en alles gaan doorspreken met alle bedrijven.

Waar gaan jullie je feest geven?

(Misschien verstandig deze dingen via pb te sturen? Is niet echt ontopic  :wink: )

J & M

  • Gast
Binnenlocatie In De Buurt Van Breda
« Reactie #7 Gepost op: 2 maart 2010, 12:50:49 »
[quote name=\'Nogevengeduld\' post=\'312455\' date=\'02 March 2010, 11:59\'](Misschien verstandig deze dingen via pb te sturen? Is niet echt ontopic  :wink: )[/quote]


Ik stuur je zo een pbtje!  :biggrin:

Linda81

  • Gast
Binnenlocatie In De Buurt Van Breda
« Reactie #8 Gepost op: 7 maart 2010, 19:29:07 »
Hey meiden,

wat leuk dat één van jullie ook in de lambertuskerk gaat trouwen, wij gaan daar ook trouwen.
De foto's gaan wij maken in geertruidenberg, op de markt en achter de riethorst, zit een heel mooi kioskje.
Binnen locatie zijn wij ook nog naar opzoek, dus als jullie inmiddels al ideeën hebben hoor ik ze graag!

Tigru

  • Gast
Binnenlocatie In De Buurt Van Breda
« Reactie #9 Gepost op: 15 maart 2010, 00:48:02 »
Wij zijn afgelopen zomer in Oosterhout getrouwd en hebben hier ook foto's gemaakt. (Wonen hier ook). Wij hebben in het park, op het Catharinadal en bij Restaurant Het Koetshuys foto's gemaakt (zo ook Slotje Brakesteijn). Binnenlocaties zijn hier volgens mij lastiger... Welke fotograaf heb je? Want als je een Oosterhoutse fotograaf hebt, dan moet dit geen probleem zijn. Vrienden van ons zijn juni hier in Oosterhout getrouwd en hebben ook op de Heuvel en de Markt foto's gemaakt.

J & M

  • Gast
Binnenlocatie In De Buurt Van Breda
« Reactie #10 Gepost op: 27 augustus 2010, 22:43:46 »
@nogevengeduld:

Het is al bijna zover, spannend!

Wij zijn echt overal druk aan het kijken en hebben voor buiten wel ideeen, maar voor binnelocatie's nog steeds niet!
Hebben jullie al besloten waar je foto's maakt, mocht het gaan regenen?

Groetjes!
« Laatst bewerkt op: 27 augustus 2010, 22:44:12 door J & M »

Nogevengeduld

  • Gast
Binnenlocatie In De Buurt Van Breda
« Reactie #11 Gepost op: 28 augustus 2010, 09:27:43 »
Hoi J&M,

Wij hebben het er met de fotograaf over gehad en hij weet wel een aantal locaties. In de haast zijn wij vergeten deze te vragen maar oa de grote kerk van Breda zou er een kunnen zijn. Wij hopen gewoon op droog weer !!

w&ndy

  • Gast
Binnenlocatie In De Buurt Van Breda
« Reactie #12 Gepost op: 1 september 2010, 13:26:11 »
Hey meiden,

Hier nog en bruidspaar uit oosterhout!
Ook wij zitten met het probleem binnen locatie,jullie inmiddels al tips?
Wij trouwen in breda op de grote markt,en maken buiten foto's in geertruidenberg. Markt is mooi en bij het nieuwbouw gedeelte richting de amer centrale zijn mooie parkjes aangelegd met water en groen etc.
Wij feesten in Made, waar jullie?
Wij trouwen 24-9 toch wel klein kansje op regen dus..

Nogevengeduld

  • Gast
Binnenlocatie In De Buurt Van Breda
« Reactie #13 Gepost op: 4 september 2010, 09:20:56 »
@ W&ndy,

Wat leuk dat je ook uit oosterhout komt.

Onze fotograaf vind de grote kerk van breda een mooie binnenlocatie. Wij redden dat niet ivm onze planning.
Wij trouwen in het stadhuis van Oosterhout, in de Antoniuskerk en feesten bij Boelaars in Raamsdonksveer.
En dit allemaal komende vrijdag 10-09-2010.

Een binnenlocatie hebben we nog steeds niet.
We maken foto's bij het Catharinadal en onze fotograaf vind de toegangspoort al een binnenlocatie  :)  Hij verwacht geen hele dag regen en we hebben toch
een plek om te schuilen mocht het nodig zijn (waar we niet vanuit gaan natuurlijk !!)
Maak me er dus maar niet meer druk om.

w&ndy

  • Gast
Binnenlocatie In De Buurt Van Breda
« Reactie #14 Gepost op: 4 september 2010, 15:13:47 »
@ nog even geduld

Inderdaad mischien dat de kerk in breda dan iets voor ons is,staan er toch voor haha..
En jullie dag komt echt al dichterbij,nog 6 dagen,spannend! Hoop idd dat het weer ons allemaal gustig is dan hoeven we ook geen binnen loc te hebben haha..

Leuk om te horen waar mensen uit o'hout feesten,wordt weinig in o'hout zelf gefeest. (vonden wij ook nix bij zitten,feesten in de Korenbeurs Made)
Laat even weten hoe je dag was,en rust nog maar lekker ff uit aankomende week!

Groetjes

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards