collapse

Auteur Topic: Goede en goedkope fotograaf gezocht  (gelezen 44657 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Trouwring

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #25 Gepost op: 9 maart 2010, 17:19:36 »
[quote name=\'Rianne74\' post=\'314153\' date=\'07 March 2010, 18:17\']Daar gaan wij binnenkort heen voor een kennismaking. De manier van fotograferen spreekt ons erg aan. En de prijs is ook nog eens erg leuk. Ben benieuwd. Is jullie dus goed bevallen?[/quote]

Ja heel goed bevallen :biggrin: Echt fijn dat ze samen waren, foto's van verschillende kanten en als er iemand ziek is komt er in ieder geval nog iemand :) Ja, we waren helemaal tevreden met de foto's!

Rianne74

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #26 Gepost op: 21 maart 2010, 12:19:00 »
We zijn gisteren bij ze geweest. Ze gaan ons huwewlijk ook fotograveren op 21-10-2010. Er zijn dit weekend nog meer stelletjes geweest van het forum. Ben wel benieuwd wie

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #27 Gepost op: 14 april 2010, 21:56:37 »
Met meerdere tevreden gebruikers op dit forum mag ik je het volgende stel aanraden:

www.monetmine.nl
ik ga ze ook eens een mailtje sturen :)

noaka

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #28 Gepost op: 16 april 2010, 12:51:58 »
Hoi hoi,

Wij zijn gisteren bij Ilse geweest, van FotoIlse. We zijn heel enthousiast geworden en hebben gelijk geboekt.
Kijk maar op haar website, www.fotoilse.nl Ze maakt hele leuke foto's en ze is nog eens heel voordelig.

~M*M~

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #29 Gepost op: 5 mei 2010, 12:17:55 »
Zijn er nog meer tips? met prijzen rond de €1000,-??
« Laatst bewerkt op: 5 mei 2010, 12:18:12 door ~M*M~ »

m-a-n-d-y

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #30 Gepost op: 5 mei 2010, 15:09:41 »
Wij hebben Esther Balster. We komen uit op ongeveer 850,-
We zijn haar op marktplaats tegengekomen en vinden het echt een super leuke vrouw.

Davina

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #31 Gepost op: 10 mei 2010, 00:58:07 »
Ook ik ben op zoek naar een fotograaf.

Nu twijfel ik tussen

www.everlastingmoments.nl veel ervaring, mooie romantische foto´s
 
www.monemine.nl goede foto´s en goedkoop, maar net begonnen

Welke zouden jullie kiezen?

Yvette09

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #32 Gepost op: 10 mei 2010, 08:06:50 »
Afgelopen zaterdag zijn mijn aanstaande en ik naar ramon en hermine van monetmine geweest.
Waren bij hun gekomen via de aanbevelingen in dit topic!

Het is inderdaad een jong stel, maar ze hebben al redelijk wat ervaring opgebouwd.
Afgelopen jaar 50 bruidsreportages gedaan en voor dit jaar meer dan 50 reportages staan.
Ook zijn ze al in veel plaatsen geweest (waaronder Amersfoort, waar wij trouwen!).
Op basis van hun portfolio en het demoalbum hebben wij besloten voor hun te kiezen.

Trouwring

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #33 Gepost op: 11 mei 2010, 17:48:54 »
@ Davina: Wij zijn ook met Hermine en Ramon (monetmine) in zee gegaan, en dik tevreden :biggrin: Voordeel vonden wij ook dat ze samen zijn, wat ervoor zorgt dat je in ieder geval minstens 1 fotograaf hebt!
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2010, 17:57:21 door Trouwring »

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #34 Gepost op: 11 mei 2010, 20:22:22 »
Zijn er nog meer tips? met prijzen rond de €1000,-??

www.memoriesforlife.nl Ons boek is echt geweldig geworden, ze was erg spontaan, ik zou zeker weer voor haar gaan.

Davina

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #35 Gepost op: 14 mei 2010, 13:51:12 »
Afgelopen zaterdag zijn mijn aanstaande en ik naar ramon en hermine van monetmine geweest.
Waren bij hun gekomen via de aanbevelingen in dit topic!

Het is inderdaad een jong stel, maar ze hebben al redelijk wat ervaring opgebouwd.
Afgelopen jaar 50 bruidsreportages gedaan en voor dit jaar meer dan 50 reportages staan.
Ook zijn ze al in veel plaatsen geweest (waaronder Amersfoort, waar wij trouwen!).
Op basis van hun portfolio en het demoalbum hebben wij besloten voor hun te kiezen.


Ik heb hun website bezocht en ja ze zijn op veel plaatsen geweest en zijn indd jong (ben toch een beetje bang). Ik heb Sara van http://everlastingmoments.nl net aan de telefoon gehad en zij klinkt heel enthousist. Het blijkt nu dat ze de bruiloft van een van mijn collega's heeft gefotografeerd, ik ga vanavond gezellig op de koffie bij mijn collega om haar trouwalbum te bekijken en referentie inwinnen. In de tussentijd een afspraak met Sara gemaakt voor volgende week. Hopelijk klikt het tussen ons, want ik vind haar foto's prachtig. Net een sprookje.
@ Davina: Wij zijn ook met Hermine en Ramon (monetmine) in zee gegaan, en dik tevreden :biggrin: Voordeel vonden wij ook dat ze samen zijn, wat ervoor zorgt dat je in ieder geval minstens 1 fotograaf hebt!

Hoi, ja ze maken mooie foto's, maar ik ben bang dat ze massaproductie draaien nu en ik wil echt dat onze foto's met veel aandacht worden bewerkt. Toch bedankt voor je reactie, ik hou ze in mijn achterhoofd, mocht Sara niet beschikbaar zijn of er geen klik zijn tussen ons.

marieke09

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #36 Gepost op: 19 mei 2010, 00:00:02 »
he

als je op google op fotohunt zoekt.
hij heeft een eigen website.
wij betalen 495 voor de hele dag, en krijgen alle foto' s na afloop digitaal!
hij is profesioneel, en we heel aardig!

suc6!

kattekliek

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #37 Gepost op: 26 mei 2010, 13:48:25 »
@ Davina: Wij zijn ook met Hermine en Ramon (monetmine) in zee gegaan, en dik tevreden :biggrin: Voordeel vonden wij ook dat ze samen zijn, wat ervoor zorgt dat je in ieder geval minstens 1 fotograaf hebt!
Wij gaan over een paar weken naar Arnhem om e.e.a. met hen door te spreken :)

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #38 Gepost op: 5 juni 2010, 18:55:16 »
Met meerdere tevreden gebruikers op dit forum mag ik je het volgende stel aanraden:

www.monetmine.nl

ik wil je nog even bedanken voor de tip :)

Wij zijn vanmiddag bij ze geweest, hele leuke mensen!! Enthousiast, jong, mooie foto's!! We hebben er echt zin in!

We gaan eerst een "verlovingsshoot" doen met ze, zo kunnen we alvast wennen aan het fotograferen en de foto's gebruiken we voor de uitnodigingen :)

Ik herkende je foto in hun portfolio boek en heb gezegd dat ik via jou bij hun terecht ben gekomen :)

kattekliek

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #39 Gepost op: 7 juni 2010, 11:35:40 »
@ Davina: Wij zijn ook met Hermine en Ramon (monetmine) in zee gegaan, en dik tevreden :biggrin: Voordeel vonden wij ook dat ze samen zijn, wat ervoor zorgt dat je in ieder geval minstens 1 fotograaf hebt!
Wij gaan over een paar weken naar Arnhem om e.e.a. met hen door te spreken :)
Wegens ziekte van mij uitgesteld tot 4 juli a.s.

Eveline82

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #40 Gepost op: 7 juni 2010, 14:21:30 »
Wij hebben John Hunt ook geboekt voor onze bruiloft :) Vriendelijke man, mooie foto's! en leuke prijs ook :)

Ronn

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #41 Gepost op: 17 oktober 2010, 19:52:49 »
Hallo,

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kon niet iets vinden, ja een topic uit 2007 met websits die niet meer bestaan. En in het fotograventopic zie ik prijzen voorbij komen als 1000 a 1500 euro  :blink:

Wie kent er een goedkope fotograaf die bereid is naar Wageningen te komen? Het hoeven echt geen spectaculaire fotos te zijn want dat krijg je gewoon niet voor 500 euro. En tjah hoevaak kijk je nou nog terug naar die foto's.. Misschien het eerste jaar een paar keer en daarn abij jubileums. Ik wil de fotos alleen op dvd.

Groetjes Roos
Hoi Rosalien, weet niet of je al iemand hebt, maar ik weet wel iemand voor die prijs en levert nog kwaliteit af ook!!!!!

Groetjes Ron

Lime

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #42 Gepost op: 28 oktober 2010, 12:47:09 »
Wij zijn laatst getrouwd en hebben een fotograaf gevonden die net voor zichzelf is begonnen.
Hij is erg vriendelijk en makkelijk in de omgang.
En niet onbelangrijk: aantrekkelijk geprijsd, omdat hij dus pas gestart is!
Echt een aanrader! Dit is zijn website: http://www.imagosolutio.nl/
« Laatst bewerkt op: 16 november 2010, 12:12:13 door stimpy »

wwwer

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #43 Gepost op: 31 oktober 2010, 19:48:46 »
Ik kan je zeker: http://www.peaspictorial.com/ aanbevelen.. Zij heeft ook onze foto's gemaakt.. Niet duur en geweldig resultaat....

beernt

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #44 Gepost op: 1 november 2010, 20:36:37 »
Fotografen die het voor minder dan € 1000,- zijn er meer dan genoeg te vinden. Gewoon goed zoeken  :rolleyes:

beernt

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #45 Gepost op: 1 november 2010, 21:56:27 »
hee Beernt, wanneer ging je nou ook alweer trouwen?
ik ben 23 oktober getrouwd

Abigail91

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #46 Gepost op: 1 november 2010, 22:02:08 »
Als je echt iets goedkoops wil dan kun je ook een oproepje doen bij een fotografieopleiding. Je hoeft dan waarschijnlijk alleen maar onkostenvergoeding te betalen. en evt. wat materiaalkosten. nadeel is dan wel dat je waarschijnlijk een eerste of een tweede bruiloft bent.
maar het is maar net wat je ervoor over hebt.

Pepper

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #47 Gepost op: 2 november 2010, 09:08:09 »
Ow wat leuk ja! Nog gefeliciteerd Beernt, er zijn vast mooie fotoi gemaakt van jou en mevr. Sietsma?!?
« Laatst bewerkt op: 2 november 2010, 09:08:27 door Pepper »

beernt

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #48 Gepost op: 2 november 2010, 10:56:45 »
Ow wat leuk ja! Nog gefeliciteerd Beernt, er zijn vast mooie fotoi gemaakt van jou en mevr. Sietsma?!?

ja hoor. Maar aangezien wij beide voor de tweede keer zijn getrouwd hebben we er geen hele grote dag van gemaakt. Weliswaar feestelijk voor ons en onze kinderen en familie, maar niet "the works" zal ik maar zeggen  :) Overigens blijft mijn vrouw gewoon haar eigen naam gebruiken.
« Laatst bewerkt op: 3 november 2010, 10:58:33 door beernt »

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #49 Gepost op: 3 november 2010, 10:46:17 »
Overigens blijft mijn vrouw gewoon haan eigen naam gebruiken.

Ik zou afstand doen van die naam.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards