collapse

Auteur Topic: Goede en goedkope fotograaf gezocht  (gelezen 44659 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

syrae

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #75 Gepost op: 3 maart 2011, 20:05:58 »
:tongue:

elsbeth86

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #76 Gepost op: 19 maart 2011, 10:33:51 »
ik weet niet of ik het hier al weleens gepost had maar wij hebben josje van jonna fotografie. ze komt de hele dag fotograferen, van 9-18 uur voor 700 euro. ze maakt rond de 500 foto's en alle foto's krijgen we gecorrigeerd en bewerkt op dvd full size. evt kun je ook een album door haar laten maken, dat is rond de 400 euro. maar je hebt ook zelf alle foto's dus je zou het ook zelf kunnen doen!
het is een erg aardige fotografe die de eerste keer, waar je ook woont, bij je thuis komt voor een gesprek. wij zijn heel benieuwd hoe de foto's gaan worden!

doortje1

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #77 Gepost op: 22 maart 2011, 14:08:07 »
roos, als je goed zoekt kun je zeker wat vinden. je schrijft dat je geen spectaculaire foto's hoeft, omdat je dat niet kunt krijgen voor dat geld. daar ben ik het niet mee eens.
Wij betalen 750euro. De fotograaf komt dan van een uurtje of 8.30uur tot 18.00uur fotograveren. Hierin zit ook een fotoreportage van ongeveer 2 uur. de reiskosten zitten er bij in en ze zorgt dat we alle foto's op dvd krijgen. daarbij komt dat ze voor dat geld ook nog eens een foto album voor ons maakt, met de hand ingeplakt.
Dus wij vinden dat echt niet duur. We hebben voorbeeldfoto's gezien en zijn heel erg tevreden! En er zitten echt goede foto's tuzzen. Dus dat kan best voor een lagere prijs. je moet je er alleen even in verdiepen.

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #78 Gepost op: 22 maart 2011, 14:28:25 »
Je kan natuurlijk ook een oproep plaatsen op bijvoorbeeld de fotovakschool (om de site kan de diverse adressen vinden).
Persoonlijk vind ik dan wel dat je moet realiseren dat je met studenten te maken hebt, als ik zie dat mijn medestudenten zich soms al als prof. fotograaf neerzetten krab ik me wel achter de oren.
Zelf zou ik dat namelijk niet willen, ik zit nog in het leer proces en ben dus nog geen afgestudeerd fotograaf, om die reden durf en wil ik zelf nog geen bruidsreportages doen.
Het gaat immers om DE dag van het bruidspaar, stel dat het verkeerd uitpakt  :ohmy:
Denk dat het ook wel een kwestie van lef is  :cool:
Maar goed daar zou je ook aan kunnen denken(je ziet inderdaad nog wel eens van die oproepjes hangen).

twijfeltje

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #79 Gepost op: 29 mei 2011, 15:42:52 »
Ik denk dat Roos het afgelopen jaar al wel een fotograaf heeft gevonden...
Dat was een post van 2010.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards