collapse

Auteur Topic: Trouwen Op Een Boot  (gelezen 4043 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Angel88

  • Gast
Trouwen Op Een Boot
« Gepost op: 7 maart 2010, 08:08:56 »
Wij hebben beide niet ècht iets met boten ofzo, maar trouwen op het water lijkt ons erg romantisch.
Nu hebben we een boot gevonden. Niet duur en plek zat.
Het is namelijk zo dat er ong 15 kinderen aanwezig zijn en die wil ik dan ook echt een "eigen" ruimte geven.
Op deze boot is het mogelijk. Daarbij is het erg mooi dat ze een groot dek hebben.
Dus bij mooi weer (20 mei 2011) kunnen we op het dek trouwen.
Anders trouwen we in de lounge-gedeelte (en dus bovenste dek).
We zijn er al 2 keer geweest om dingen te bespreken etc en echt, ik ben verliefd op de boot.
Of we hier alleen ceremonie en receptie houden of ook nog dineren op de boot, dat weet ik niet.
Dat moeten we eventjes kijken. Maar zeg eens zelf, dit is toch mooi:

(foto van mijn trouwsite geplukt even hoor)


Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen Op Een Boot
« Reactie #1 Gepost op: 7 maart 2010, 12:26:57 »
Leuk zeg. Gebeurt niet veel denk ik dus wel bijzonder!!

~M*M~

  • Gast
Trouwen Op Een Boot
« Reactie #2 Gepost op: 7 maart 2010, 13:09:02 »
wat leuk!

wij stappen na het trouwen in een (huwelijks) bootje die ons naar de feestlocatie gaat brengen.
Ik duim met je mee, 20 mei moet een prachtdag worden! (dat wordt waarschijnlijk ook onze datum, hangt nu van de feestlocatie af die we volgende week gaan bezoeken!)

Trouwring

  • Gast
Trouwen Op Een Boot
« Reactie #3 Gepost op: 7 maart 2010, 14:21:06 »
Gaaf zeg! Lijkt me tof :biggrin: Als de gasten die zeeziek worden het van tevoren maar weten, kunnen ze een pilletje slikken :wink: Gaan jullie ook rondvaren of blijft de boot stil liggen?

Angel88

  • Gast
Trouwen Op Een Boot
« Reactie #4 Gepost op: 7 maart 2010, 15:03:03 »
@M*M: Wat leuk dat jullie (waarschijnlijk dus) ook 20 mei gaan trouwen! Nou extra duimen op prachtig weer dan :biggrin:

@trouwring:  We gaan ook varen. Wijzelf komen uit Maassluis, hier stappen we ook op. Het lijkt me leuk om naar rotterdam te varen ofzo. En als we blijven eten op de boot incl avondfeest helemaal, dat je dan de verlichtte skyline ziet van Rotterdam. Maargoed, dat hebben we nog niet besloten..... het zou practischer zijn denk ik, maar ik vind het ook leuk om een avondfeest op het strand te geven. Volop lente :biggrin: Ja heerlijk, kinderen die lekker kunnen spelen en rennen....

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen Op Een Boot
« Reactie #5 Gepost op: 7 maart 2010, 15:10:28 »
Het ziet er mooi uit zeg, die boot! En een leuk idee. Rondvaren zou ik zelf niet zo snel doen. Ik word gauw misselijk op boten, en een paar van mijn gasten in elk geval ook. Dat in combinatie met gasten die niet zelf kunnen beslissen wanneer ze weg willen, zou mij doen besluiten het niet te doen. Maar ik vind het wel romantisch! Vooral 's avonds op het water, met al die lichtjes... :)

kianita

  • Gast
Trouwen Op Een Boot
« Reactie #6 Gepost op: 7 maart 2010, 15:25:02 »
Wat een gave boot! Romantisch van buiten, mooi en modern van binnen. Super locatie, mag ik vragen hoe de boot heet en waar die ligt?

Angel88

  • Gast
Trouwen Op Een Boot
« Reactie #7 Gepost op: 8 maart 2010, 11:23:57 »
De boot kan je vinden op de site: www.boot10.nl  hij ligt in Rotterdam èn 2 andere boten, maar van dezelfde soort :wink: in amsterdam.
Maar hij kan overal heen. Ik woon namelijk in Maassluis en op onze bruiloft is de opstapplaats in maassluis.
Ja, de boot is geweldig, ik kan het ook iedereen aanraden. Niet heel duur en heel mooi en modern.
Ook een hele leuke eigenaar. Dat vind ik ook belangrijk! :)

Ja zeeziek. Nou laat ik zeggen dat ik en mn as er zowiezo geen last van hebben. Wij kennen ook niemand die
dat wel heeft. Omdat ie zo zacht vaart merk je er ook niet veel van. En wij laten iedereen weten dat we trouwen
op een boot, zodat als je wel zeeziek bent je pillen kan slikken.... :wink:
« Laatst bewerkt op: 8 maart 2010, 11:24:35 door Angel88 »

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen Op Een Boot
« Reactie #8 Gepost op: 8 maart 2010, 16:41:34 »
Ziet er mooi uit hoor!

Wat ik persoonlijk wel erg goed zou checken is de veiligheid van de boot voor de kinderen.
Het zou toch wel verschrikkelijk zijn als één van de kinderen van de boot afvalt (and worse...)

Maar goed, dat heb je vast al gedaan!

Leuk hoor!

Angel88

  • Gast
Trouwen Op Een Boot
« Reactie #9 Gepost op: 8 maart 2010, 17:01:09 »
Jazeker :biggrin:
Eigenlijk was dat het eerste wat ik checkte....
Je moet er toch niet aan denken :ohmy:

BABS Berrie de Boer

  • Gast
Trouwen Op Een Boot
« Reactie #10 Gepost op: 15 maart 2010, 20:16:07 »
Trouwen in een huwelijksbootje. In Zwolle is De Verhalenboot een geweldige locatie. Daar heb ik een aantal mooie huwelijken mogen voltrekken. Onder aan de oude stadsmuur drijft dit vestzaktheater. Een intieme zaak, en het bruidspaar trouwt letterlijk op het podium.

jassou

  • Gast
Trouwen Op Een Boot
« Reactie #11 Gepost op: 15 maart 2010, 20:37:46 »
Super! En met mooi weer lekker uitkijken over het water, lijkt me heerlijk!

Helen

  • Gast
Trouwen Op Een Boot
« Reactie #12 Gepost op: 26 maart 2010, 11:50:38 »
Wij willen ons fees op deze boot gaan geven! We hadden eerst een andere locatie, maar die heeft 3 maanden van te voren afgezegd. Gelukkig is deze boot nog vrij! Het wordt wel een stuk duurder dan gepland, maar wordt dan ook een superfeest lijkt me! We willen juist wel geheim houden dat we daar het feest houden. Dus doen alsof we allemaal met een bus vertrekken naar een feestlocatie, dat de boot ons daar gewoon op komt halen! (op de verzamelplek) Lijkt mij een leuke verrassing voor de gasten! :biggrin:

Tinq

  • Gast
Trouwen Op Een Boot
« Reactie #13 Gepost op: 29 maart 2010, 10:25:10 »
Wij trouwen ook op een boot! De plechtigheid en het feest ....en dat lekker op het water, heerlijk. Ik vind het ook superromantisch. Leuk om te lezen dat meer mensen er zo over denken.

Over dat zeezieke hadden wij dus helemaal niet nagedacht, maar we hebben inmiddels wel van 2 gasten vernomen dat ze daar dus wel last van hebben. Vind ik wel erg jammer, maar aan de andere kant, WIJ gaan trouwen en WIJ zijn nu eenmaal gek op varen.

We hebben zelf 3 kinderen en ook veel van onze gasten hebben kinderen. Wij hebben gewoon in de uitnodiging gezet dat, op aanraden van de kapitein, kinderen onder de 4 jaar beter niet mee kunnen komen. Dit betekend dat onze jongste dus wel bij de plechtigheid zal zijn, maar daarna mee gaat met de oppas.

Ik vind trouwen op een boot gewoon helemaal super! De aanpassingen of bijzonderheden neem ik graag voor lief! (dus mensen die niet van varen houden, kinderen aan  boord etc)

Wij hebben trouwens de uitnodigingen ok geheel in stijl verstuurd...via flessenpost!

Grtz Tinq

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards