collapse

Auteur Topic: 6 Maart  (gelezen 2875 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marian1313

  • Gast
6 Maart
« Gepost op: 8 maart 2010, 14:49:55 »
Afgelopen zaterdag was mijn vrijgezellenfeest.
Het was als verrassing bedoeld, maar ik had al wel ingeschat dat het die dag plaats zou gaan vinden, want andere opties waren er eigenlijk niet meer.
Om half 1 kwamen 4 auto’s achterom gereden waar mijn vriendinnen en schoonzussen in zaten. Ik heb toen iedereen die nog niet in ons nieuwe huis geweest was snel een rondleiding gegeven, daarna moest ik wat spullen inpakken (slaapkleding, kleding om op stap te gaan en toiletartikelen) en vertrokken we naar mijn schoonzus/vriendin in Son.
Bij mijn schoonzus hebben we geluncht en er werd verteld dat we daar ’s nachts met de oude gang bleven slapen, dus daar kon ik ook mijn spullen achterlaten.
Na de lunch hebben we met zijn allen een spelletje gedaan (Onvoorspelbaar, spel van Paul de Leeuw) wat uiteraard heel gezellig was.
Om kwart voor 6 werden we verwacht bij het restaurant en om half 8 begon de activiteit, dus we hadden niet veel tijd om te eten.
We hadden ’s middags al door moeten geven wat we wilden eten zodat het ook snel kon in het restaurant. We gingen eten bij de Trafalgar Pub in Eindhoven. Het eten was lekker, maar ik kon mijn hoofdgerecht niet op omdat het zo snel na het voorgerecht kwam.
Na het toetje kreeg ik een cadeautje, een roze hoed en een papieren brilletje met bride-to-be voor mezelf, en verder voor ons allemaal een hawaiiketting, armband en hoofdband.
Met deze verfraaiing vertrokken we naar de activiteit, het bleek een cocktailworkshop te zijn.
Iedereen heeft 2 cocktails mogen maken en we hebben ook allemaal van de andere cocktails mee geproefd. De stemming kwam er toen al aardig in, maar jammer genoeg moesten er toen toch een aantal meiden naar huis.
We bleven met het groepje vriendinnen van de middelbare school over (met zijn zessen dus) om op stap te gaan.
Het was toen ongeveer half 11 en er was op Stratumseind nog niet veel te doen. Het eerste café waar we binnenliepen kwam ik wel meteen een leerling van me tegen, dat was wel grappig.
We zijn toen naar een karoakebar geweest en hebben ons daar een paar uur goed vermaakt, er waren meerdere vrijgezellenfeesten waardoor het meteen al gezellig druk was.
Ik heb verschillende liedjes mogen zingen van mijn vriendinnen, en uiteindelijk heeft toch ieder van ons op het podium gestaan. Ik heb ook nog een liedje met een man gezongen die zijn vrijgezellenfeest had.
Na 1 uur zijn we vertrokken, toen hadden we het wel gehad met de karaoke en zijn we naar Altstadt gegaan waar we tot 3 uur zijn gebleven. Daarna nog snel een frietje gegeten en naar mijn schoonzus gereden. We waren allemaal hartstikke moe, dus we zijn vrij snel in slaap gevallen.
Zondagmorgen was ik al vroeg wakker, de rest gelukkig ook. Om half 11 hebben we nog met zijn allen uitgebreid ontbijt en daarna ben ik weer naar huis gebracht, al met al heeft het precies 24 uur geduurd, dus een echte vrijgezellendag.
Van de site van de karoakebar zijn er al wat foto’s, verder zijn er met een wegwerpcamera foto’s gemaakt, maar die zal ik bij de bruiloft denk ik wel krijgen.


ik

mijn vriendinnen

Angel88

  • Gast
6 Maart
« Reactie #1 Gepost op: 8 maart 2010, 15:14:41 »
Dat ziet eruit als een echte feest! Gezellig hoor :biggrin:

hartje

  • Gast
6 Maart
« Reactie #2 Gepost op: 10 maart 2010, 19:51:12 »
Leuk om je verhaal te lezen, volgens mij was het ook echt jou feestje!

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
6 Maart
« Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2010, 23:34:44 »
Wat een leuk feestje Marian! :) Ziet er gezellig uit! Ik ga even googlen naar dat spel van Paul de Leeuw, daar heb ik al meer over gehoord, het klinkt leuk...

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
6 Maart
« Reactie #4 Gepost op: 13 maart 2010, 17:48:04 »
Klinkt gezellig Marian! Jammer dat sommige meiden al eerder weg moesten, maar zo te horen en te zien mocht dat de pret niet drukken :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards