collapse

Auteur Topic: Bedankje Wat En Hoeveel?  (gelezen 11251 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

miranda79

  • Gast
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Gepost op: 15 maart 2010, 19:29:50 »
Hallo allemaal,

Wij hebben een aantal familieleden en vrienden die erg belangrijke taken hebben tijdens onze bruiloft: 4 personen di dj-en, 1 ceremoniemeester, een die het trouwvervoer regelt (zijspan gebruik), 4 getuigen, 3 personen voor het versieren van de zaal en die fotograferen en de moeders die mee zijn geweest omn de kleding uit te zoeken. Hoeveel wordt er uitgegeven aan bedankjes en wat leuke ideeen zijn? Wij hebben geen idee wat we hiervoor kunnen doen?

Groetjes Miranda.

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #1 Gepost op: 15 maart 2010, 19:35:06 »
Wil je die personen dan wat extra's geven ofzo? Wij hadden de gasten gewoon wat kleins gegeven.


Hier zijn voorbeelden van anderen, kun je ideeen op doen.  :)

paula24

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3248
  • Geslacht: Vrouw
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #2 Gepost op: 15 maart 2010, 20:28:16 »
hoi hoi.

ik heb via internet (marktplaats) witte bonbon doosjes besteld.
deze hoeven alleen nog gevouwen te worden.
deze ga ik leuk (niet te lastig) versieren.
en ik heb via vista print kaartjes besteld (officieel visite kaartjes)
met daarop de tekst:
BEDANKT! wij vonden het fijn dat jullie bij de mooiste dag van ons leven konden zijn.

groetjes paula

Jessica11

  • Gast
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #3 Gepost op: 16 maart 2010, 13:49:44 »
Wij geven onze ceremoniemeesters een dinercheque zodat ze lekker uit eten kunnen gaan.
Onze getuigen geven we een pen met daarin onze namen en trouwdatum gegraveerd.
Verder willen we de autodealer/kapper/visagist/bruidsmodezaak een foto geven als 'bedankje' met op de foto resp de auto/het kapsel/de makeup/de jurk.

Mignon

  • Gast
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #4 Gepost op: 16 maart 2010, 15:09:27 »
Wij geven de getuigen enzo een glas met onze namen en de trouwdatum erin gegraveerd. En dan bekijken we bij elk persoon wat voor glas het beste bij hun past....

Kippie

  • Gast
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #5 Gepost op: 16 maart 2010, 15:45:01 »
Ik zou voor de mensen die echt iets extra's hebben bijgedragen aan je bruiloft - buiten hun aanwezigheid om je dag nog mooier te maken - iets persoonlijks geven. Als je geen goed cadeau kan bedenken kun je er ook voor kiezen om ze mee uit eten te nemen oid.

lydia

  • Gast
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #6 Gepost op: 16 maart 2010, 16:26:34 »
voor ouders maken we een klein fotoboekje, getuigen zijn we nog niet helemaal uit- misschien voor mijn getuige die geen cm is  oorbelletjes ofzo. niet te duur hoor, echt een aandenken. cm's ws een leuke theepot met chocola oid (zijn theeleuten) verder gebruik ik voor de versiering vd feestlocatie bloemen en wat schattige vogelkooitjes als lantarentjes. die ga ik meegeven aan degenen die versieren.

paula24

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3248
  • Geslacht: Vrouw
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #7 Gepost op: 16 maart 2010, 19:48:30 »
Wij geven de getuigen enzo een glas met onze namen en de trouwdatum erin gegraveerd. En dan bekijken we bij elk persoon wat voor glas het beste bij hun past....


hoi hoi.

leuk idee!
dit hebben wij gedaan om onze getuigen te vragen!
mijn zwager en de beste vriend van AS drinken graag bier dus hebben we hun glazen gegeven
met daarop de tekst lieve .... zou je mijn getuigen willen zijn?
en mijn broer houd van whisky en mn tante (2e moeder van fris) dus hebben we voor hen een whisky en limonade glas
laten graveren!

ze vonden het helemaal gaaf dat we het op deze manier deden!

groetjes paula

LeukeLach

  • Gast
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #8 Gepost op: 17 maart 2010, 11:17:21 »
Een vriendin van mij had ook een heel origineel bedankje. Ze had flesjes water met op het etiket foto's van haar en haar vent. Erg leuk. Weet iemand waar ik  die kan krijgen?

lydia

  • Gast
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #9 Gepost op: 17 maart 2010, 14:38:23 »
in doe het zelf - met een beetje hulp staat een link naar een site die dit kan.

hartje

  • Gast
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #10 Gepost op: 28 maart 2010, 09:23:55 »
Hallo allemaal,
Even een vraagje tussendoor. Ik zie hier (en in andere topics) dat de meeste mensen een cadeau voor de getuigen kopen. Maar getuige zijn, doe je toch al voor de eer? Dat is al een cadeau op zich. Ik heb toen ik getuige was ook niets gehad en heb dit ook niet gemist, was er maar wat trots op dat ik die handtekening mocht zetten. Hoe zien jullie dat dan?
Even voor de duidelijkheid, dit is geen kritiek maar ben wel benieuwd naar de beweegredenen.

m-a-n-d-y

  • Gast
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #11 Gepost op: 28 maart 2010, 14:01:59 »
wij kopen ook geen extra cadeau voor de getuigen.
Wij vinden ook dat het een eer is voor hen dat ze getuige mogen zijn en dat vinden zij gelukkig ook.

Bride 2 b

  • Gast
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #12 Gepost op: 28 maart 2010, 18:09:19 »
las laatst ergens dat getuige zijn idd een zij erebaantje is, wat vaak gebeurd is dat de getuigen de pen krijgen waarmee ze tekenen met hun naam of bedankt oid erin gegraveerd. Ceremoniemeesters krijgen zoals ik las een zilveren sieraad.

onze ceremoniemeesters geven we waarschijnlijk idd een sieraad, maar zal eerder bling of trendy worden dan zilver. Zat te denken aan een soort pandora idee. Voor onze getuigen wil ik ook wat kopen maar ben er nog niet uit wat. Vind de gepersonaliseerde spulletjes van blond amsterdam helemaal geweldig maar ook duur!! Anders wordt t iets van een mooi gegraveerd glas idd met voorkeursdrank erbij.

Omdat onze daggasten heel speciaal voor ons zijn (het zijn er ook niet heel veel) zit ik eraan te denken van die usb sticks te kopen (heb je in vorm van bruid/bruidegom of hart met namen erop) Per stel of gezin dan 1 usb met belangrijke muziek van de dag erop en misschien al wat foto's ,ze kunnen dit er als ze willen afhalen en gebruiken voor andere doeleinden.

Zit me nog wel beetje af te vragen wanneer we dit precies moeten geven  :unsure:

hartje

  • Gast
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #13 Gepost op: 28 maart 2010, 20:38:34 »
Bride 2 b, wat is jouw beweegreden om wel iets te geven aan de getuigen? Ben daar zo benieuwd naar!

Bij ons voor de ceremoniemeesters geen sieraad, maar iets anders. Moet het nog gaan halen, maar goed heb ook nog 2,5 week daarvoor de tijd, dus dat komt wel goed.

Bride 2 b

  • Gast
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #14 Gepost op: 28 maart 2010, 20:46:36 »
Wij kopen iets voor de getuigen omdat we ook onze dankbaarheid willen tonen aan de getuigen/ceremoniemeester etc. Het wordt geen cadeau van honderden euro's ofzo. Snap wel als mensen zeggen het is een erebaantje dus we kopen verder niets maar vind het ook speciaal dat deze mensen getuige willen zijn. Ook al is het een erebaantje vind het belangrijk en het is toch een grote rol op een voor ons speciale dag.

Zie het niet als een verplichting om iets te kopen maar gewoon omdat wij het een eer vinden dat deze mensen op deze speciale dag bij ons zijn. Daarnaast doen ze er ook moeite zat voor, vrije dag, mooie kleren, onze getuiges zijn zoals ik nu al begrijp ook betrokken bij allerlei geheime dingen dus ja ik koop wel iets :)

hartje

  • Gast
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #15 Gepost op: 29 maart 2010, 10:25:52 »
Oke, dank je wel, was er erg benieuwd naar. Ook voor ceremoniemeesters geen cadeau van honderden euro's, simpelweg omdat we er geen geld voor hebben. Maar kopen wel wat moois voor ze hoor, want we zijn erg blij dat ze al dat werk verzetten!

Bride 2 b

  • Gast
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #16 Gepost op: 29 maart 2010, 15:52:08 »
oowhh maar onze cadeau's gaan ook geen honderden euro's kosten hoor!! cm cadeau's zullen iets duurder zijn dan die voor de getuigen maar heb in ons budget in totaal 200 euro ingecalculeerd. En een etentje met iedereen als bedankje zou me minstens zo veel gaan kosten.

In plaats van het etentje doen we een fotoavondje thuis als de foto's binnen zijn met lekkere hapjes en drankjes :-)

tijger79

  • Gast
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #17 Gepost op: 29 maart 2010, 21:50:25 »
Onze 2 beste vrienden zijn onze getuigen. ik geef mijn vriendin die ik nu al zon 12 jaar ken een fotoboekje met fotos van ons door de jaren heen, we hebben samen al heel wat leuke en minder leuke dingen meegemaakt, precies de reden dat ik haar als getuige bij deze grote gebeurtenis heb gevraagd. Het gaat hier dus echt niet om cadeaus met een grote waarde, maar meer met een grote emotionele waarde, ik denk dat dat voor haar ook het leukste is om te krijgen :)   Mijn vriend wil iets soortgelijks doen voor zijn getuige, maar tja daar zijn mannen toch iets minder zoetsappig in :wink: ben benieuwd wat hij gaat verzinnen...  


Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #18 Gepost op: 14 maart 2012, 13:13:52 »
N.v.t.  :tongue:
« Laatst bewerkt op: 14 maart 2012, 21:35:52 door marjolein--1984 »

AnneVee1

  • Gast
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #19 Gepost op: 27 maart 2012, 22:55:48 »
@tijger zo'n fotoboekje is een leuk idee zeg.. even onthouden.

Ik vind een brunch of een etentje vlak na de dag ook wel mooi om hen te bedanken/samen af te sluiten

bloem84

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 49
  • Geslacht: Vrouw
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #20 Gepost op: 6 april 2012, 11:22:33 »
We doet via marktplaats.. Wel prachtig beeld hoed met 'n muis..

Paulinavanleent

  • Gast
Bedankje Wat En Hoeveel?
« Reactie #21 Gepost op: 9 april 2012, 12:12:41 »
Wij hebben gekozen voor zeeproosjes in een tule zakje.
Deze zijn niet te groot en makkelijk mee te geven aan het einde van de dag.

Wij hebben deze besteld bij www.momentmaker.nl

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards