collapse

Auteur Topic: Bedankjes kinderen  (gelezen 12858 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bloemetje82

  • Gast
Bedankjes kinderen
« Gepost op: 19 maart 2010, 23:18:31 »
Op onze bruiloft komen veel kids, ongeveer 10 in de leeftijd van 1 tot 5 jaar. Nu wilde ik een tasje voor ze maken met allemaal leuke spulletjes/kadootjes erin voor als ze naar huis gaan. Liever geen chocolade ( 1 kindje mag vanwege allergie geen chocolade hebben, en kan niet 9 kids wel chocolade geven, en 1 niet ) Iemand leuke ideetjes voor " uitdeelkadootjes "??
« Laatst bewerkt op: 17 januari 2013, 18:56:27 door JoyceS »

Suusjeuh

  • Gast
Wat doen voor de kids? -> Cadeautje?
« Reactie #1 Gepost op: 20 maart 2010, 03:18:53 »
Een snoepje, een trouw frutseltje enzo? Mijn nichtje en neefjes zijn gek op het trouw-badeendje wat wij op de bruiloft hebben gekregen! Hoewel neefje wel de sluier eraf wil slopen :sad:

Marry24

  • Gast
Wat doen voor de kids? -> Cadeautje?
« Reactie #2 Gepost op: 20 maart 2010, 08:32:30 »
Ik zou het tasje geven als ze binnen komen dan hebben ze wat te doen :biggrin: Een kleurboekje doet het altijd goed. Iets wat herrie maakt ook maar daar zit je vast niet op te wachten :biggrin: Zou eens kijken bij de action :biggrin: Heb op het moment niet echt ideeen en dat met 2 kids haha

zusje

  • Gast
Wat doen voor de kids? -> Cadeautje?
« Reactie #3 Gepost op: 20 maart 2010, 09:07:59 »
wij hebben 16 kids in de leeftijd van 0-11. wil eigenlijk ook zo'n tasje maken, maar dan voor het begin van de dag! ben tnt nog niet verder dan een wegwercamera van de action;)

melis

  • Gast
Wat doen voor de kids? -> Cadeautje?
« Reactie #4 Gepost op: 20 maart 2010, 20:35:19 »
ik heb een kleurboekje potloden(stifften lijk me niet handig kwa kleren) klein puzzeltje

z'n weg werp camera is ook wel handig

lydia

  • Gast
Wat doen voor de kids? -> Cadeautje?
« Reactie #5 Gepost op: 20 maart 2010, 23:22:43 »
iets van een jojo of stuiterbal is ook altijd leuk. of vouwblaadjes, gummetjes in figuurtjes; kan in zowel een dag- als bedanktasje

melis

  • Gast
Wat doen voor de kids? -> Cadeautje?
« Reactie #6 Gepost op: 21 maart 2010, 08:25:42 »
iets van een jojo of stuiterbal is ook altijd leuk. of vouwblaadjes, gummetjes in figuurtjes; kan in zowel een dag- als bedanktasje


Jojo is ook wel wat stuiterbal lijk mij niets aangezien die echt elke kanten op kunnen vliegen en met een volle zaal met mensen die vaak het niet in de gaten hebben lijk dat me niet handig.

Holy

  • Gast
Wat doen voor de kids? -> Cadeautje?
« Reactie #7 Gepost op: 21 maart 2010, 11:17:22 »
Ik heb voor de kids bij de Ikea vingerpoppetjes gekocht:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90159279
Zit ook een bruidegom en bruid in namelijk :laugh: en heb bellenblaas voor ze. En voor de meisjes maakt de bloemist een miniversie van mijn trouwboeket. Misschien voor de jongens dat ik nog een kussen met snoepringen maak (mits ik er tijd voor heb) en de dames een snoepketting dan.
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2010, 11:17:51 door Holy »

Rianne74

  • Gast
Wat doen voor de kids? -> Cadeautje?
« Reactie #8 Gepost op: 21 maart 2010, 12:24:34 »
Wij hebben niet zoveel kinder, (5 in de leeftij van 3 tot en met 6 jaar) en dan nog 1-tje van 10. Mijn nichtje van 10 krijgt zilveren hartjes oorbellen als aandenken. De anderen allemaal een playmobile bruidspaartje.




Verder inderdaad genoeg te knutselen enz. We hebben een apart hoekje voor ze gemaakt waar ze dan kunnen knutslenen, spelen enz.

melis

  • Gast
Wat doen voor de kids? -> Cadeautje?
« Reactie #9 Gepost op: 21 maart 2010, 16:13:08 »
Wij hebben niet zoveel kinder, (5 in de leeftij van 3 tot en met 6 jaar) en dan nog 1-tje van 10. Mijn nichtje van 10 krijgt zilveren hartjes oorbellen als aandenken. De anderen allemaal een playmobile bruidspaartje.




Verder inderdaad genoeg te knutselen enz. We hebben een apart hoekje voor ze gemaakt waar ze dan kunnen knutslenen, spelen enz.


Dit is gaaf zeg

Bride 2 b

  • Gast
Wat doen voor de kids? -> Cadeautje?
« Reactie #10 Gepost op: 21 maart 2010, 19:43:39 »
Wij maken ook goodiebags voor de kids, daar zit iig in;

zakje chips
iets te snoepen
fotocameratje
en paar frutsel dingetjes uit de wedding gift shop, zoals kleurboekjes, puzzeltjes, jojo, schuifpuzzeltjes, van die tennisspelletjes met balletje vast aan t slagdingetje, etc etc. Kijk tegen die tijd even wat leuk is.

Verder leggen we op de locatie wat spelletjes neer en doe dingetjes. We hebben ook een jr ceremoniemeester ;-) ...mijn nichtje van 14, zij helpt met gastenboek, jurk rechtleggen dat soort dingetjes en ze vind het ook leuk zich met de kids bezig te houden. Ook zijn er op onze locaties bambi's, konijntjes etc....ook altijd leuk.

Lag vandaag in het boekje de weddingplanner ook nog wat leuke dingetjes, een kleurwedstrijd voor de kids bv offeee tijdens het diner als de kids al ureeenn klaarzijn een xfactor momentje ;-)

very happy

  • Gast
Wat doen voor de kids? -> Cadeautje?
« Reactie #11 Gepost op: 22 maart 2010, 17:00:24 »
Wat een leuke ideeen zeg.
Als wij in het kerkje gaan trouwen , dan komen er ook kindjes bijna na afloop.
want ik werk namelijk op een psz.

zonnebloem

  • Gast
Wat doen voor de kids? -> Cadeautje?
« Reactie #12 Gepost op: 24 maart 2010, 08:41:48 »
wat leuk zeg dat playmobile bruidspaartje :) wij hebben 7 kleinere kindjes van 2 tot 9 jaar. en eentje van 12 ik vind voor hem een tasje niet echt meer leuk.
alleen dat bruidspaartje is niet echt leuk voor de jongetjes denk ik... wat vinden jullie?

lydia

  • Gast
Wat doen voor de kids? -> Cadeautje?
« Reactie #13 Gepost op: 24 maart 2010, 17:21:04 »
geen idee, ik heb vroeger misschien 3x met playmobil gespeeld. mn vriend daarentegen.. maar die hadden vooral ridders en circus..

Rianne74

  • Gast
Wat doen voor de kids? -> Cadeautje?
« Reactie #14 Gepost op: 25 maart 2010, 10:41:59 »
wat leuk zeg dat playmobile bruidspaartje :) wij hebben 7 kleinere kindjes van 2 tot 9 jaar. en eentje van 12 ik vind voor hem een tasje niet echt meer leuk.
alleen dat bruidspaartje is niet echt leuk voor de jongetjes denk ik... wat vinden jullie?

Wij hebben er ook jongetjes bij en die spelen heel veel met playmobil. De meisjes ook dus dat is ons voordeel en de reden dat we hiervoor gekozen hebben.

Bloemetje82

  • Gast
Wat doen voor de kids? -> Cadeautje?
« Reactie #15 Gepost op: 29 mei 2010, 23:46:12 »
Leuke ideetjes zeg! Ik heb nu een tasje gemaakt met verschillende dingetjes erin. Kleurpotloden, gummetjes, kleurboekje enz. Vlak van tevoren vul ik nog een broodtrommel ( in de vorm van een boterham ) met allerlei dingetjes zoals rozijntjes, zakje chips enz. Ze krijgen het als ze naar huis gaan,want we gaan na het trouwen naar een indoor speelparadijs, dus plezier zat voor ze! :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards