collapse

Auteur Topic: Dj's en bands die zichzelf aanmelden op dit forum  (gelezen 30913 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Dj's en bands die zichzelf aanmelden op dit forum
« Gepost op: 25 maart 2010, 17:39:10 »
Op dit moment verwijder ik zo ongeveer dagelijks drie DJ's die zich hier aanmelden om dan vervolgens hun eigen diensten aan te prijzen op dit forum. Dit wordt niet op prijs gesteld. Het is niet toegestaan reclame te maken voor je eigen diensten op dit forum.

Onze leden rapporteren je onmiddellijk als je reclame tracht te maken, en je account en bijbehorende posts worden daarop onmiddellijk door de moderators of admins verwijderd. Het heeft dus echt geen zin om je te blijven registreren.

Met vriendelijke groet,
Admin Crew Trouwforum
« Laatst bewerkt op: 25 maart 2010, 17:39:43 door Lyanna »

We are Entertainment

  • Gast
Re: Dj's en bands die zichzelf aanmelden op dit forum
« Reactie #1 Gepost op: 17 juni 2010, 15:02:56 »
Op dit moment verwijder ik zo ongeveer dagelijks drie DJ's die zich hier aanmelden om dan vervolgens hun eigen diensten aan te prijzen op dit forum. Dit wordt niet op prijs gesteld. Het is niet toegestaan reclame te maken voor je eigen diensten op dit forum.

Onze leden rapporteren je onmiddellijk als je reclame tracht te maken, en je account en bijbehorende posts worden daarop onmiddellijk door de moderators of admins verwijderd. Het heeft dus echt geen zin om je te blijven registreren.

Met vriendelijke groet,
Admin Crew Trouwforum

Hallo Lyanna,

Er schijnt, gezien de vragen van uw gebruikers, wel degelijk behoefte te zijn voor tips over het zoeken van een goede DJ. Ons doel is vooral om in contact te zijn met de bruiloften markt en zo nieuwe ideeën op te doen. Waar ligt jullie grens van reclame wanneer hier om gevraagd wordt?

Met vriendelijke groet,

Roy van Rooijen

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dj's en bands die zichzelf aanmelden op dit forum
« Reactie #2 Gepost op: 18 juni 2010, 15:56:39 »
Beste Roy,

Even een reactie van één van de mods...

Het forum is er voor mensen die gaan trouwen en zijn getrouwd en vanuit dat perspectief info uitwisselen. Het is niet ongebruikelijk dat ervaringsdeskundigen (mensen die een DJ/auto/bakker etc. hebben (in)gehuurd) elkaar tips geven. Dit is toegestaan.

Het forum is openbaar, dus indien je marktonderzoek meent te willen doen door het bestuderen van de reacties van mensen dan houden we je niet tegen... :wink:

Echter, explicitie marktonderzoeksvragen (waar heb je behoefte aan bij een DJ/auto/bakker/bruidswinkel....) van professionele partijen verwijderen we. Hetzelfde geldt voor reacties van professionele partijen op vragen van leden als in die reacties duidelijk te lezen is dat de professionele partij op een nieuwe opdracht uit is. Het achterlaten van contactgegevens kan daar ook onder vallen...

Hoop dat de grenzen op deze manier zijn afgebakend. :)

gordijn87

  • Gast
Re: Dj's en bands die zichzelf aanmelden op dit forum
« Reactie #3 Gepost op: 11 mei 2011, 11:53:50 »
Hallo dames,

Iemand ervaring met Gproductions uit Veghel, voor de verzorging van muziek.
Zouden graag willen weten wat de kosten ongeveer zijn en of ze leuk zijn en goed draaien.

Liefs,
Vick

Nanna

  • Gast
Re: Dj's en bands die zichzelf aanmelden op dit forum
« Reactie #4 Gepost op: 11 mei 2011, 14:23:52 »
Wij hadden DJ Medito van G-productions (volgens mij de eigenaar) op ons feest en niets dan lof!
Leuke vent, draaide precies wat wij wilden en de sfeer was fantastisch. Na een stukje had hij binnen 1 nummer iedereen weer de dansvloer op. Verder deed hij ook nog precussie bij het draaien, erg leuk extraatje. Hij kostte €550 voor de hele avond (volgens mij maakte het niet uit hoelang hij dan zou komen). Ik zou hem zo weer nemen. Volgens mij kun je in overleg altijd een keer op een bruiloft kijken waar hij draait, dat hebben wij ook gedaan. Succes met kiezen.

*'ophemelmodus uit'*

gordijn87

  • Gast
Re: Dj's en bands die zichzelf aanmelden op dit forum
« Reactie #5 Gepost op: 11 mei 2011, 15:44:29 »
Wij hadden DJ Medito van G-productions (volgens mij de eigenaar) op ons feest en niets dan lof!
Leuke vent, draaide precies wat wij wilden en de sfeer was fantastisch. Na een stukje had hij binnen 1 nummer iedereen weer de dansvloer op. Verder deed hij ook nog precussie bij het draaien, erg leuk extraatje. Hij kostte €550 voor de hele avond (volgens mij maakte het niet uit hoelang hij dan zou komen). Ik zou hem zo weer nemen. Volgens mij kun je in overleg altijd een keer op een bruiloft kijken waar hij draait, dat hebben wij ook gedaan. Succes met kiezen.

*'ophemelmodus uit'*

O wat een prettig berichtje om te lezen, wij hadden enkele sites bezocht maar deze zag er gewoon vertrouwd uit en niet zo commercieel zoals de andere. Prijs valt me ook alles mee. Hebben gister offerte aangevraagd dus ben benieuwd maar heb er nu wel wat meer vertrouwen in. Hoop dat we snel een reactie krijgen. Wij zijn wel enorm geinteresseerd in de muziek + saxofonist. Misschien wat duurder maar dat zullen we dan wel zien. Bedankt voor je reactie.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards