collapse

Auteur Topic: Fotoreportage Voor De Plechtigheid  (gelezen 7745 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

heidebloempje

  • Gast
Fotoreportage Voor De Plechtigheid
« Reactie #25 Gepost op: 8 april 2010, 18:42:51 »
Wij doen de foto's tussenin.
Wettelijk huwelijk is om 10u30, daarna de foto's (daggasten gaan al naar de feestlocatie voor een aperitiefje, ze kunnen er ook een wandeling maken in het bos dat achter de feestlocatie ligt. Of ze kunnen zelfs even overhuis, alles is in dezelfde gemeente, waar trouwens ook iedereen woont).
Dan samen lunchen op feestlocatie en om 14u is ons kerkelijk huwelijk.
We hebben op de fotoreportage onze ringen dus nog niet aan, maar dat deert niet. Er zullen achteraf ook nog genoeg foto's mét ringen zijn.

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Fotoreportage Voor De Plechtigheid
« Reactie #26 Gepost op: 8 april 2010, 22:13:22 »
Wij hadden onze reportage na de plechtigheid (van 12 tot 12.45) en de toast met lunch (12.45 tot 14.45). Ik vond het heerlijk, want toen was alle spanning van ons afgegleden en konden we ontzettend ontspannen en gelukkig stralen. Het is maar net hoe het in je dag past en wat je zelf wil, maar ik had het niet graag van tevoren gedaan omdat we toen toch wel een beetje nerveus waren. We hebben onze gasten wel een tijdje alleen gelaten, maar zij gingen lekker met de taxibusjes naar de villa om te zwemmen, dus dat was een superoplossing. Zij lagen lekker met zijn allen in de zon bij het zwembad met een rosé'tje  :cool: ... We hebben niemand horen klagen :wink:.

Bij de bruiloft van onze beste vrienden waren wij als gasten ook een uur of twee 'bruidspaarloos', maar we hebben ons prima vermaakt met z'n allen, ondanks het feit dat niet iedereen elkaar goed kende.

lydia

  • Gast
Fotoreportage Voor De Plechtigheid
« Reactie #27 Gepost op: 8 april 2010, 23:37:32 »
ik heb het ook eens meegemaakt dat we moesten wachten. bij ons was het echt heel verveeld wachten. maar ja, ik was toen een jaar of 14, het was in ierland en er was niks te doen, we stonden met zn allen op een stukje gras met 2 schommels..

marian1313

  • Gast
Fotoreportage Voor De Plechtigheid
« Reactie #28 Gepost op: 9 april 2010, 07:50:43 »
Laten wachten vind ik niet zo netjes, maar als het bruidspaar er voor zorgt dat het gezelschap kan zitten en wat te drinken en eten/snoepen heeft zal het wel meevallen. Wij hebben onze daggasten de hele dag eigenlijk niet eens zo gek veel gesproken als ik achteraf terugkijk.

Maar wij hadden de foto's ook voor de ceremonie laten maken, dat we onze ringen dan niet aan hebben heb ik niet eens bij stilgestaan, de fotograaf heeft wel foto's gemaakt van de ringen in het doosje en met het bruidsboeket, dus foto's van de ringen zijn er wel. Ik vond het voordeel dat mijn kapsel en make up nog helemaal goed was en dat mijn jurk nog helemaal schoon was. Ook zijn het ophalen en aankleden van ons allebei vastgelegd, toen waren we toch al in de "poseerfase", dus ging het in één moeite door.

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Fotoreportage Voor De Plechtigheid
« Reactie #29 Gepost op: 9 april 2010, 14:36:06 »
Wij hebben ook voor het trouwen foto's gemaakt, eigenlijk meteen nadat mijn man mij ophaalde. De daggasten waren toen net gearriveerd bij mijn ouders, maar hadden ondertussen een lekkere lunch toen wij weg waren.

~M*M~

  • Gast
Fotoreportage Voor De Plechtigheid
« Reactie #30 Gepost op: 9 april 2010, 14:47:08 »
zoals het er nu naar uitziet komt mijn as mij om half 11 ophalen, wij gaan daarna fotoi maken en gaan van half 1 tot half 2 ongeveer lunchen met de daggasten.

Wie bepaald er dat het not done is om fotoi voor de plechtigheid te maken?

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Fotoreportage Voor De Plechtigheid
« Reactie #31 Gepost op: 9 april 2010, 14:55:21 »
Volgens mij is het in deze buurt eerder 'not done' om de foto's na de plechtigheid te doen (wat wij dus doen)
'not done' is lichtelijk overdreven, maar foto's worden (bij de bruiloften waar ik geweest ben) toch echt voor de ceremonie gemaakt!

lydia

  • Gast
Fotoreportage Voor De Plechtigheid
« Reactie #32 Gepost op: 12 april 2010, 13:15:38 »
hier ook hoor; ze zouden wel heel raar staan te kijken.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards