collapse

Auteur Topic: September Populaire Trouwmaand?  (gelezen 44880 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
September Populaire Trouwmaand?
« Gepost op: 10 april 2010, 13:30:54 »
Wij gaan trouwen op 25 september 2010...naar we horen een populaire trouw-maand...
we zijn benieuwd wie er nog meer in september gaan trouwen of is getrouwd ! :date:
« Laatst bewerkt op: 10 april 2010, 13:31:38 door wij gaan trouwen »

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #1 Gepost op: 10 april 2010, 14:12:22 »
Wij trouwen ook in september. De 10e op precies te zijn.
Vandaag nog precies 5 maanden!!! :biggrin:

MacNouk

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #2 Gepost op: 10 april 2010, 16:33:26 »
Wij trouwen ook op 25 september. Dat was echt de datum die we heel graag wilde hebben. Maar toen wij op onze locatie kwamen vertelde ze dat het inderdaad een populaire maand is. Maar gelukkig was onze datum nog wel vrij! :biggrin:

Nogevengeduld

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #3 Gepost op: 10 april 2010, 19:58:24 »
Wij trouwen ook op 10 september. We wilden een datum in september en op vrijdag. Niet specifiek die datum maar het klinkt zo mooi.
Op de diverse L&M beurzen heb ik 10-09 ook vaak horen vallen.
Ik vind het niet erg dat het een gewilde datum is. Het is onze datum en verder die van nog vele anderen !!

ladydancer

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #4 Gepost op: 10 april 2010, 22:47:29 »
Wij trouwen ook in september, de 11e. Is niet een datum die ik hier al eerder heb gelezen (we krijgen er ook wel verschillende reacties op).

Groetjes

loesje1983

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #5 Gepost op: 11 april 2010, 00:01:42 »
Wij trouwen ook de 10e van september!!

Herrie

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #6 Gepost op: 11 april 2010, 22:13:57 »
Wij trouwen op 3 september  :biggrin:

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #7 Gepost op: 12 april 2010, 19:33:56 »
Wij trouwen ook in september. De 10e op precies te zijn.
Vandaag nog precies 5 maanden!!! :biggrin:

Aftellen kan beginnen...Spannend!!
Hele fijne dag toegewenst
Wij trouwen ook op 25 september. Dat was echt de datum die we heel graag wilde hebben. Maar toen wij op onze locatie kwamen vertelde ze dat het inderdaad een populaire maand is. Maar gelukkig was onze datum nog wel vrij! :biggrin:

Wij wilde ook persé 25 september...zaterdag is wel een wat mider populaire dag.
We zijn 25 maart in ondertrouw gegaan. Nu gaan we aftellen en hopen op een zonnige nazomerdag.

Gelukkig was Kasteel de Essenburgh deze dag nog beschikbaar.
Wij trouwen ook op 10 september. We wilden een datum in september en op vrijdag. Niet specifiek die datum maar het klinkt zo mooi.
Op de diverse L&M beurzen heb ik 10-09 ook vaak horen vallen.
Ik vind het niet erg dat het een gewilde datum is. Het is onze datum en verder die van nog vele anderen !!

....maar vooral jullie trouwdag!!
Veel succes en plezier met de voorbereidingen.
Wij trouwen ook in september, de 11e. Is niet een datum die ik hier al eerder heb gelezen (we krijgen er ook wel verschillende reacties op).

Groetjes

Heel veel geluk en een zonnige dag toegewenst!
Wij trouwen ook de 10e van september!!

De 10de is in ieder geval populair....we wensen jullie een prachtige dag toe!
Wij trouwen op 3 september  :biggrin:

zomaar of met een speciale reden?
Wat maakt nou een datum je trouwdatum?

Heel veel geluk...

Mignon

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #8 Gepost op: 12 april 2010, 21:42:46 »
Wij trouwen ook op 10 september!

Yvette09

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #9 Gepost op: 13 april 2010, 21:54:26 »
Wij trouwen op woensdag 29 september!  :)

Gisteren hebben we dit vastgelegd bij het gemeentehuis en daar gaven ze aan dat er in september nog veel mogelijkheden waren.

M'lein

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #10 Gepost op: 16 april 2010, 12:39:58 »
Wij trouwen op 3 september!

De afgelopen jaren is steeds iemand van onze vrienden of familie getrouwd op de eerste vrijdag in september. Dat wilden wij dus niet... :blink:

We hadden de laatste vrijdag van augustus in gedachten, maar toen bleek onze beoogde ceremoniemeester op vakantie te zijn. En op 10 september ben ik al jarig, dus werd het alsnog 3 september.

We zijn er nu wel blij mee hoor  :biggrin:

loezzz

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #11 Gepost op: 20 april 2010, 17:19:07 »
Wij trouwen op 24 september!
Niet echt een speciale datum!
Maar kwam zo uit!

very happy

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #12 Gepost op: 21 april 2010, 12:01:03 »
wij trouwen op 8 september 2010

Kim van Gameren

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #13 Gepost op: 23 april 2010, 22:27:56 »
Wij trouwen ook op 10 september 2010.
We wilden graag trouwen op een vrijdag, we willen graag mooi weer (al is dit natuurlijk nooit te voorspellen) en we vonden de datum zo leuk: 10-09-'10.

MissBride

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #14 Gepost op: 24 april 2010, 09:10:38 »
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
September is wel redelijk populair zoals je ziet.  :wink:
Wij gaan trouwen op 10 september 2010.

M'lein

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #15 Gepost op: 5 mei 2010, 09:00:17 »
Hallo mede-september bruidjes,

Hoe is het bij jullie allemaal? Begint het net als bij mij nu echt te kriebelen? Wij trouwen op drie september, dus dat is over drie maanden en xx dagen. Toen ik dat zag... drie maanden... het klonk opeens zo dichtbij. Ik ben in september vorig jaar gevraagd, dus zit er ook al even op te wachten, ik krijg er steeds meer zin in!

We zitten nu ook op een punt waarop ik weer van alles 'mag' regelen. Ik ben office manager, dus ik ben gék op regelen  :biggrin: . Direct na het aanzoek hebben we al de meeste grote dingen vastgelegd (locaties, band e.d.) en daarna lag het een tijdje stil. Maar ik zit er nu weer middenin. De kaarten gaan we deze week bestellen, volgende week hebbben we weer een afspraak met de ceremoniemeesters waarbij we alles gaan doornemen, we gaan dan ook taartvullingen proeven met z'n vieren  :cake: jammie.

Het enige 'hobbeltje' dat we tot nu toe zijn tegengekomen is dat onze fotograaf vorige week heeft afgezegd, omdat ze tegen overspannen aanzit. Maar we hebben vanavond een afspraak met een andere fotograaf waar ik tot nu toe ook erg enthousiast over ben, dus als het goed is hebben we morgen weer een fotograaf en liggen we weer helemaal op schema. :)  

groetjes,
M'lein

mariskaschr

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #16 Gepost op: 10 mei 2010, 16:41:48 »
Hallo mede-september bruidjes,

Hoe is het bij jullie allemaal? Begint het net als bij mij nu echt te kriebelen? Wij trouwen op drie september, dus dat is over drie maanden en xx dagen. Toen ik dat zag... drie maanden... het klonk opeens zo dichtbij. Ik ben in september vorig jaar gevraagd, dus zit er ook al even op te wachten, ik krijg er steeds meer zin in!

We zitten nu ook op een punt waarop ik weer van alles 'mag' regelen. Ik ben office manager, dus ik ben gék op regelen  :biggrin: . Direct na het aanzoek hebben we al de meeste grote dingen vastgelegd (locaties, band e.d.) en daarna lag het een tijdje stil. Maar ik zit er nu weer middenin. De kaarten gaan we deze week bestellen, volgende week hebbben we weer een afspraak met de ceremoniemeesters waarbij we alles gaan doornemen, we gaan dan ook taartvullingen proeven met z'n vieren  :cake: jammie.

Het enige 'hobbeltje' dat we tot nu toe zijn tegengekomen is dat onze fotograaf vorige week heeft afgezegd, omdat ze tegen overspannen aanzit. Maar we hebben vanavond een afspraak met een andere fotograaf waar ik tot nu toe ook erg enthousiast over ben, dus als het goed is hebben we morgen weer een fotograaf en liggen we weer helemaal op schema. :)  

groetjes,
M'lein

Ha Marjolein,

Wij trouwen ook op 3/9!!

Spannend he? Wij trouwen in Scheveningen waar we ook wonen.

Ik hoop dat je gauw een nieuwe fotograaf vindt! Wij hebben de uitnodigingen vorige week al gestuurd , ik kon mijn mond zo moeilijk dicht houden;-)

Ik zit er ook midden in, alhoewel het eigelijk het meeste al hebben geregeld, voor het feest, de muzikale omlijsting voor zowel de kerk als het feest 's avonds.De fotograaf, het diner alles. De bloemen moeten we nog wel regelen voor de trouwauto voor in de kerk etc.

En nu duimen op mooi weer he?

Grt,

Maris.

Marina

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #17 Gepost op: 11 mei 2010, 19:33:53 »
Wij gaan ook in september trouwen! 15 september!

M'lein

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #18 Gepost op: 11 mei 2010, 20:34:53 »
Ha Marjolein,

Wij trouwen ook op 3/9!!

Spannend he? Wij trouwen in Scheveningen waar we ook wonen.

Ik hoop dat je gauw een nieuwe fotograaf vindt! Wij hebben de uitnodigingen vorige week al gestuurd , ik kon mijn mond zo moeilijk dicht houden;-)

Ik zit er ook midden in, alhoewel het eigelijk het meeste al hebben geregeld, voor het feest, de muzikale omlijsting voor zowel de kerk als het feest 's avonds.De fotograaf, het diner alles. De bloemen moeten we nog wel regelen voor de trouwauto voor in de kerk etc.

En nu duimen op mooi weer he?

Grt,

Maris.

Scheveningen, da's de heel andere kant op, Noord-Groningen hier. De fotograaf is inmiddels geregeld hoor. We hebben het gisteren vastgelegd.
Jullie hebben de kaarten mooi op tijd verstuurd zeg  :) Wel lekker dat je dan gewoon kan zeggen waar het is tegen iedereen. Hebben jullie bijzondere locaties uitgezocht? Of heeft Scheveningen een mooi stadhuis? Wij trouwen in een openluchtmuseum en het feest is in een soort heel luxe verbouwde boerderij. Mijn vriend is zelf op een boerderij opgegroeid, dus qua sfeer past het wel bij zijn achtergrond.
Bloemen voor de locaties hoef ik niet te regelen, beide locaties zorgen zelf voor bloemen en we trouwen niet in de kerk. De auto laten we denk ik ook zoals 'ie is.
Mooi weer moet toch haast wel lukken begin september? En met zoveel bruidjes hier die meeduimen komt het vast helemaal goed!
Wij gaan ook in september trouwen! 15 september!

Gezellig, the more the marrier... eh... merrier  :biggrin:

Morgana

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #19 Gepost op: 12 mei 2010, 11:41:14 »
Hier ook 25 september  :)

Cinnie

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #20 Gepost op: 12 mei 2010, 22:37:09 »
Wij trouwen op 24 September!  :biggrin:

M'lein

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #21 Gepost op: 13 mei 2010, 11:52:07 »
Welkom bij de club allebei. Waar zijn jullie op dit moment mee bezig?

Wij hebben gisteren weer een overleg met onze ceremoniemeesters gehad. Die hebben ook héle goeie ideeën. Eén van de dingen die we bedacht hebben is dat we wel een soort thema wilden, maar we konden geen goede kleur bedenken. Nu heb ik een soort logo ontworpen dat we laten terugkomen op bijvoorbeeld de plaatskaartjes en de menukaart.

Ik ben weer helemaal opgewonden en vol ideeën na het overleg!
« Laatst bewerkt op: 13 mei 2010, 11:55:14 door M'lein »

eve-liene

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #22 Gepost op: 13 mei 2010, 19:21:46 »
hoi hoi,

Wij trouwen ook 3 september.. bij ons is het wel een speciale datum want dan zijn we vijf jaar bij elkaar.. wij hebben de kaarten ook al verstuurd ook omdat we op tijd de aantallen moeten doorgeven.. en verder ja wat mijn vriend zei ze liggen anders maar te verstoffen hier in huis..
28 mei ga ik mijn trouwjurk eindelijk weer eens passen hopen dat het goed is en anders kan er nog wel wat verandert aan worden..Nu aftellen maar wachten duurt zoooo lang hahaha..

groetjes eveline

daanbanaan

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #23 Gepost op: 14 mei 2010, 10:16:17 »
Nog een septemberbruid! De 10e  net als vele hier op het forum!

Gaat nu voor mij gevoel inderdaad opschieten....brr af en toe moet ik me echt dwingen om niet in bed te stressen over alles.

Groetjes Daan

moi2009

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #24 Gepost op: 14 mei 2010, 10:47:05 »
Ik ben 25 september vorig jaar getrouwd. Inderdaad een populaire maand, want 10 maanden van te voren was die enige vrijdag die nog vrij was bij onze trouwlocatie.
Zelf wilden wij erg graag in september trouwen. Manlief heeft het snel warm in de zomer en daarom vonden we de zomer niet zo lekker om te trouwen. We hadden echt heerlijk weer. Ik denk een graad of 18-20. 's Ochtends heerlijk zonnig en wat later wat bewolkt, maar echt relax weer. Ik ga met jullie meeduimen voor mooi weer.
Geniet van de voorbereidingen, want het is zo voorbij!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards