collapse

Auteur Topic: September Populaire Trouwmaand?  (gelezen 44883 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

M'lein

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #25 Gepost op: 14 mei 2010, 11:35:39 »
Nog een septemberbruid! De 10e  net als vele hier op het forum!

Gaat nu voor mij gevoel inderdaad opschieten....brr af en toe moet ik me echt dwingen om niet in bed te stressen over alles.

Groetjes Daan

Héél herkenbaar. Na het overleg met onze ceremoniemeesters afgelopen woensdag liep mijn hoofd weer helemaal over van alle plannen en dingen die ik nog moet/wil regelen. Ik heb geen oog dicht gedaan die nacht. Mijn as lag heerlijk te knorren naast mij. Wat moet dat heerlijk zijn om je nooit ergens druk over te maken  :biggrin:

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #26 Gepost op: 14 mei 2010, 11:36:48 »
Hoe doen die mannen dat toch!? Als ze liggen slapen ze, wat dan ook! :blink:

M'lein

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #27 Gepost op: 14 mei 2010, 11:48:50 »
Heel bijzonder en heel oneerlijk.  :wink:

eve-liene

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #28 Gepost op: 15 mei 2010, 15:27:02 »
ja wij maken ons druk om dingen die nog geregeld worden en hun doen alles mak aan!!

xxxjes eveline

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #29 Gepost op: 15 mei 2010, 19:18:03 »
Gisteravond uitgebreid met onze 2 Ceremoniemeesters de bruiloft doorgesproken...ik dacht dat we al een heel eind waren maar er "moet" nog van alles...en dan zegt mijn aanstaande heel rustig: nog 20 weken te gaan....20 weken??!! Ik schiet in de stress: dat lijkt morgen al! Gelukkig nemen onze ceremoniemeesters ons heel veel werk uit handen en hoeven wij ons alleen maar druk te maken dat we op ONZE dag vooral uitgerust, mooi gekapt en gekleed gaan genieten!
Hier ook 25 september  :)

Hé leuk...ook op zaterdag 25 september!
In welke omgeving ga je trouwen?
« Laatst bewerkt op: 15 mei 2010, 19:13:31 door wij gaan trouwen »

loesje1983

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #30 Gepost op: 16 mei 2010, 20:01:59 »
Gisteravond uitgebreid met onze 2 Ceremoniemeesters de bruiloft doorgesproken...ik dacht dat we al een heel eind waren maar er "moet" nog van alles...en dan zegt mijn aanstaande heel rustig: nog 20 weken te gaan....20 weken??!! Ik schiet in de stress: dat lijkt morgen al! Gelukkig nemen onze ceremoniemeesters ons heel veel werk uit handen en hoeven wij ons alleen maar druk te maken dat we op ONZE dag vooral uitgerust, mooi gekapt en gekleed gaan genieten!

Heel herkenbaar!!! Want wat vliegt die tijd!!

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #31 Gepost op: 17 mei 2010, 08:03:37 »
De 1e keer ben ik 15 sept getrouwd. De 2e keer 25 sept. dus ja, het is best een populaire maand :)

Morgana

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #32 Gepost op: 17 mei 2010, 15:08:17 »
Welkom bij de club allebei. Waar zijn jullie op dit moment mee bezig?

Wij hebben gisteren weer een overleg met onze ceremoniemeesters gehad. Die hebben ook héle goeie ideeën. Eén van de dingen die we bedacht hebben is dat we wel een soort thema wilden, maar we konden geen goede kleur bedenken. Nu heb ik een soort logo ontworpen dat we laten terugkomen op bijvoorbeeld de plaatskaartjes en de menukaart.

Ik ben weer helemaal opgewonden en vol ideeën na het overleg!


Wij zijn op dit moment druk bezig met de trouwkaarten. Die is bijna af en klaar om gedrukt te worden. Verder had ik zelf erg veel moeite om in 'the wedding-mood' te komen. Afgelopen periode waren we constant bezig met andere dingen, waardoor alle aandacht naar het huwelijk toe weg was. Ik baalde er wel van, maar kon er weinig aan doen. Hopelijk gaat het nu beter.

M'lein

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #33 Gepost op: 17 mei 2010, 16:08:24 »
Wij zijn op dit moment druk bezig met de trouwkaarten. Die is bijna af en klaar om gedrukt te worden. Verder had ik zelf erg veel moeite om in 'the wedding-mood' te komen. Afgelopen periode waren we constant bezig met andere dingen, waardoor alle aandacht naar het huwelijk toe weg was. Ik baalde er wel van, maar kon er weinig aan doen. Hopelijk gaat het nu beter.

Dat is wel jammer inderdaad. Ik had het er dit weekend net met een vriendin over dat ik probeer ook echt van alle voorbereidingen te genieten. Die ene dag is straks maar zo kort en ik hoop natuurlijk dat die helemaal top wordt, maar ik probeer ook echt plezier te hebben in het plannen enzo. Gezellige eetafspraakjes met de ceremoniemeesters bijvoorbeeld, of samen met as rommelmarkten afstruinen op zoek naar borrelglaasjes voor onze bedankjes.

Hopelijk kom jij nog echt in de stemming! En hopelijk biedt je situatie en omgeving je daar dan ook meer de ruimte voor!

Groetjes,
M'lein

eve-liene

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #34 Gepost op: 18 mei 2010, 07:48:35 »
ff mijn hart luchten hoor... ik krijg maar geen gehoor van de vrouw die mijn trouwjurk maakt.. ik zou 29 mei gaan passen maar helaas dan kan mijn schoonmoeder niet.. nu heb ik een mail gestuurd wanneer het dan kan maar daar hoor ik maar niks op..inmiddels ben ik zo ver dat ik elke dag mail..pfff word nu echt bruidzilla...gelukkig heb ik niet haar telefoonnummer maar anders zou ik haar ook elke dag bellen..

Dit is wel ff een domper op mijn trouwen.. :sad: maar ja moet me er maar niet gek over laten maken..
Sorry moest het ff kwijt!!

xxxjes eveline

M'lein

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #35 Gepost op: 18 mei 2010, 09:02:39 »
Hè gatver. Irritant zeg!

Ik had wat moeite met het ontvangen van mijn bestelde sluier. Ik kreeg toen ook steeds geen antwoord op mijn mails. Dat vond ik al zo vervelend, dus ik kan me voorstellen hoe erg dat moet zijn als het om je jurk zelf gaat!  :sad:

Is er geen telefoonnummer van haar te achterhalen? Misschien heeft bellen wat meer effect dan mailen? Of anders gewoon op de stoep gaan staan??

Succes,
M'lein

Morgana

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #36 Gepost op: 18 mei 2010, 09:37:59 »
Dat is wel jammer inderdaad. Ik had het er dit weekend net met een vriendin over dat ik probeer ook echt van alle voorbereidingen te genieten. Die ene dag is straks maar zo kort en ik hoop natuurlijk dat die helemaal top wordt, maar ik probeer ook echt plezier te hebben in het plannen enzo. Gezellige eetafspraakjes met de ceremoniemeesters bijvoorbeeld, of samen met as rommelmarkten afstruinen op zoek naar borrelglaasjes voor onze bedankjes.

Hopelijk kom jij nog echt in de stemming! En hopelijk biedt je situatie en omgeving je daar dan ook meer de ruimte voor!

Groetjes,
M'lein

Nou gelukkig hebben we een lichtpuntje vandaag. Mijn verloofde gaat de bestanden voor de kaart naar de drukkerij brengen en hopelijk krijgen we een proefdruk. Ik ben benieuwd.  :)
Het gaat wel goed komen! En je hebt ook wel gelijk. We zouden ook van de voorbereidingen moeten genieten. Anders is het ook zo zonde.

M'lein

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #37 Gepost op: 18 mei 2010, 11:03:46 »
Leuk! Wij gaan morgen naar de drukker voor de proefdruk, ben ook benieuwd. Zo langzamerhand komen er steeds meer tastbare dingen bij  :)

Morgana

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #38 Gepost op: 18 mei 2010, 11:07:44 »
Leuk! Wij gaan morgen naar de drukker voor de proefdruk, ben ook benieuwd. Zo langzamerhand komen er steeds meer tastbare dingen bij  :)


Ik denk dat dat het meer is. In het begin zijn het allemaal geen tastbare dingen. Nu gaan we de kaarten doen, daarna de bedankjes en zo. En dan komt het vanzelf wel.

eve-liene

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #39 Gepost op: 18 mei 2010, 21:11:44 »
joehoeeee ze heeft eindelijk gereageerd van mijn trouwjurk.. maandagavond 7 juni om 7 uur... :) :)  

xxxjes eveline

M'lein

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #40 Gepost op: 18 mei 2010, 21:26:58 »
joehoeeee ze heeft eindelijk gereageerd van mijn trouwjurk.. maandagavond 7 juni om 7 uur... :) :)  

xxxjes eveline

Dat lucht vast op!! Lekker hoor. Heb je hem helemaal laten maken? Of ging het alleen om het vermaken?

groetjes,
M'lein

Evelientjeh

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #41 Gepost op: 19 mei 2010, 17:12:10 »
Wij trouwen op 8-9-'10 :biggrin:

eve-liene

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #42 Gepost op: 20 mei 2010, 09:24:30 »
Nee ze heeft hem helemaal zelf gemaakt..ben wel opgelucht weer een zorg minder!! :)

xxxjes eveline

M'lein

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #43 Gepost op: 20 mei 2010, 09:43:20 »
Je krijgt hem dus 7 juni voor het eerst helemaal in het echt te zien? Spannend hoor!

Onze proefdruk van de kaart is gisteren besteld. We krijgen hem maandag ter controle en daarna wordt 'ie gedrukt. We waren héél snel klaar bij de drukker. Ik dacht we krijgen natuurlijk nog allerlei opties voorgelegd en vragen gesteld, maar we stonden in 10 minuten weer buiten.  :biggrin:

Ben wel benieuwd hoe hij wordt. Vond de kaart toen ik hem weer zag nog mooier dan ik hem in gedachten had. Heb best wel lang getwijfeld over de kaart. Er was namelijk een andere kaart die ik zelf mooier vond, maar die vond mijn as helemaal niets helaas. Maar ik ben er nu helemaal blij mee!

groetjes,
M'lein

Veer

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #44 Gepost op: 20 mei 2010, 12:23:56 »
Ik wil ook graag in september trouwen. We hebben een winterkindje Amber Caitlin van  1 maart 2007, een lentekindje Zoë Doreen van 3 mei 2008 en een zomerkindje Jonas Jayden van 21 augustus 2009. Ik wil het liefst trouwen als 5,4 en 3 jaar zijn en heel erg betrokken bij de bruiloft kunnen worden.

Ik heb al een datum in mijn hoofd zaterdag 22 september 2012 * 22/09/12 Tom is dan 32, ik ben dan 38, onze Amber is dan vijf jaar en zes maanden onze Zoë is dan vier jaar en vier maanden en onze Jonas is dan drie jaar en een maand. Ik zie onze drie kinderen al samen hand en hand voor ons uit wandelen.

Morgana

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #45 Gepost op: 25 mei 2010, 11:41:12 »
Hier ook 25 september  :)

Hé leuk...ook op zaterdag 25 september!
In welke omgeving ga je trouwen?

Amsterdam. En jij?  :)
Je krijgt hem dus 7 juni voor het eerst helemaal in het echt te zien? Spannend hoor!

Onze proefdruk van de kaart is gisteren besteld. We krijgen hem maandag ter controle en daarna wordt 'ie gedrukt. We waren héél snel klaar bij de drukker. Ik dacht we krijgen natuurlijk nog allerlei opties voorgelegd en vragen gesteld, maar we stonden in 10 minuten weer buiten.  :biggrin:

Ben wel benieuwd hoe hij wordt. Vond de kaart toen ik hem weer zag nog mooier dan ik hem in gedachten had. Heb best wel lang getwijfeld over de kaart. Er was namelijk een andere kaart die ik zelf mooier vond, maar die vond mijn as helemaal niets helaas. Maar ik ben er nu helemaal blij mee!

groetjes,
M'lein


Wij hadden woensdag onze proefdruk gekregen. Mijn AS had het opgehaald. Die was er echt super-enthousiast over dus hij heeft meteen gezegd dat ze alles mogen drukken. :laugh:
Ik vond dat helemaal niet erg. Maar nadat ik het had gezien was ik ook erg blij ermee. Was zo trots op mezelf (heb het namelijk zelf ontworpen). Was wel iets groter dan ik had verwacht, maar we wisten de formaten, dus dat lag aan onszelf.

De dag daarna hebben we dus de rest gekregen. Die was helemaal geweldig. Enige wat we moeten doen is het allemaal in enveloppen doen.

tinkerbell1982

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #46 Gepost op: 25 mei 2010, 11:43:09 »
ik ga trouwen op woensdag 22 september 2010...dus al bijna...minder dan 4 maanden
en inderdaad al lekker druk met alle voorbereidingen..maar ik vind het heerlijk al dat geregel.
vriendlief bemoeit zich er ook lekker mee dus dat zit goed :)

wij gaan trouwen op woensdag omdat we direct doorgaan naar het vliegveld voor onze huwelijksreis naar mallorca...heb er zo een zin in.
ik weet niet hoe ik de week van te voren door ga komen..heb nl nu soms al het idee dat ik uit elkaar barst van enthousiasme en blijheid laat staan als het zover is......BOEM!!!

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #47 Gepost op: 29 mei 2010, 22:21:37 »
Hier ook 25 september  :)

Hé leuk...ook op zaterdag 25 september!
In welke omgeving ga je trouwen?

Amsterdam. En jij?  :)

Wij wonen in het Gooi, maar trouwen in Harderwijk in Kasteel de Essenburgh...

Momenteel zijn we druk bezig met alle voorbereidingen: deze week hebben we trouwringen besteld, de trouwkaarten en bedankkaartjes zijn inmiddels gedrukt, we hebben gisteren voor onze 2 oudere bruidsmeisjes een jurk en accesoires uitgezocht, de auto is gereserveerd, kleding voor de bruid ligt klaar, kapster/visagiste is besteld... alleen nog kleding voor de bruidegom en bijpassend overhemd voor bruidsjongen.

Volgende week overleg met de fotograaf en binnenkort nog een keer naar de Essenburgh om de offerte door te spreken.

Onze planningslist begint aardig vol te raken met afgevinkt...

Nanda

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #48 Gepost op: 30 mei 2010, 14:20:15 »
Hallo allemaal!
Leuk zo'n forum. Wij trouwen ook 25 sept. Daar waren we het na het aanzoek meteen over eens. We zijn dan precies 5 jaar samen.
Voor mijn gevoel lopen we qua planning goed op schema, maar als ik jullie hoor dan word ik wel onzeker. Sinds gisteren weten we welke kaart we willen als uitnodiging. Daar hebben we erg lang over gedaan. Was moeilijk! Nu moeten we nog een foto maken voor op de kaart.
Vrijdag zijn we op onze locatie geweest tijdens een andere bruiloft om naar de dj te luisteren. Toen kwam het ineens héél dichtbij!
Ik geniet enorm van deze tijd en zou het nooit hebben willen missen, en dan moet de grote dag zelf nog komen!
Veel plezier allemaal.
Liefs Nanda

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #49 Gepost op: 30 mei 2010, 18:10:36 »
Hallo allemaal!
Leuk zo'n forum. Wij trouwen ook 25 sept. Daar waren we het na het aanzoek meteen over eens. We zijn dan precies 5 jaar samen.
Voor mijn gevoel lopen we qua planning goed op schema, maar als ik jullie hoor dan word ik wel onzeker. Sinds gisteren weten we welke kaart we willen als uitnodiging. Daar hebben we erg lang over gedaan. Was moeilijk! Nu moeten we nog een foto maken voor op de kaart.
Vrijdag zijn we op onze locatie geweest tijdens een andere bruiloft om naar de dj te luisteren. Toen kwam het ineens héél dichtbij!
Ik geniet enorm van deze tijd en zou het nooit hebben willen missen, en dan moet de grote dag zelf nog komen!
Veel plezier allemaal.
Liefs Nanda

Niet onzeker worden hoor....gewoon op je eigen tempo regelen!
Onze trouwkaart is dan wel gedrukt, maar de foto die erin moet, hebben we ook pas vandaag uitgekozen en dan moet de kaart nog helemaal in elkaar gevouwen en geplakt worden...
Daarbij hebben we 2 ceremoniemeesters die ons echt heel veel werk uit handen nemen...zij bespreken de versieringen, zij regelen alles met de bruiloftsband (die we wel zelf uitgekozen hebben), zij hebben de gastenlijst en versturen voor ons de kaarten, zij hebben de regie voor de dag en bespreken deze met gastvrouw van de Essenburgh, de taart wordt door een vriendin gemaakt....dat is het voordeel van een CM die ons door en door kent en waarop wij blindelings vertrouwen..

Nu maar duimen dat het zaterdag 25 september een zonnige dag wordt!
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2010, 18:11:24 door wij gaan trouwen »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards