collapse

Auteur Topic: Wat Voor Een Ketting?  (gelezen 3038 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

angemarona

  • Gast
Wat Voor Een Ketting?
« Gepost op: 14 april 2010, 16:42:56 »
Hallo allemaal

Ik heb een jurk gekocht maar deze is van boven heel druk bezet met kraaltjes en tierelantijntjes..
Nu ga ik er een haltertop bij laten maken die ik savonds op het feest eraf kan halen.

Nu wil ik graag een ketting want anders voel ik me echt kaal, maar moet ik dan voor een ketting kiezen met bijvoorbeeld parels of een ketting met een klein steentje (een rustige dus), of juist 1 met heel veel bling erop.
Wie o wie kan me helpen, want ik twijfel en ik weet dat er mensen zijn die liever geen ketting doen bij een halter, maar ik voel me gewoon erg kaal zonder.

Hierbij een foto van mijn droomjurk

jassou

  • Gast
Wat Voor Een Ketting?
« Reactie #1 Gepost op: 14 april 2010, 16:57:43 »
Persoonlijk zou ik bij een druk versierde jurk als dat van jou (mooi trouwens!), met sluier en handschoenen geen juwelen dragen. Simplicity is the ultimate sophistication, zeg maar :) Mocht je voor een ketting kiezen, dan zou ik voor sobere parels kiezen in een kleur die tegen de kleur van het borduursel van je jurk aanligt. Of iets met een antiek desing?

Gaat die sluier later op de dag nog af, dan zouden oorbellen misschien mooier staan dan een ketting??

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Wat Voor Een Ketting?
« Reactie #2 Gepost op: 14 april 2010, 17:19:01 »
Ik zou een hele fijne ketting kiezen bijv de Kim of Amber
« Laatst bewerkt op: 14 april 2010, 17:19:56 door Happy Bride »

angemarona

  • Gast
Wat Voor Een Ketting?
« Reactie #3 Gepost op: 14 april 2010, 20:01:42 »
Haha zoals ik aangaf ga ik de sluier niet gebruiken dus deze is gelijk te koop aangeboden voor wie interesse heeft..
ik vind de Kim ketting inderdaad erg mooi zeg..simpel maar wel elegant.. vind je parels ook wel goed staan bij deze jurk? ik dacht eerst dat ik beter geen parels kon doen namelijk..omdat de jurk veel bling heeft

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Wat Voor Een Ketting?
« Reactie #4 Gepost op: 14 april 2010, 20:11:26 »
ik vind de kim ook erg mooi!

Nogevengeduld

  • Gast
Wat Voor Een Ketting?
« Reactie #5 Gepost op: 14 april 2010, 20:42:20 »
Ik heb ook een halter en ik draag een simpel zilveren ketting met een enkele parel eraan. Boven deze parel zit een zirkonia die dan weer terug komt in de jurk (kleine steentjes)
Ik vind zonder ketting ook erg kaal.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Wat Voor Een Ketting?
« Reactie #6 Gepost op: 14 april 2010, 21:56:54 »
Ik denk dat de parel juist de bling bling op je jurk mooi doorlaat lopen op jou huid.
Ze kan de kleur van de parel aanpassen aan de kleur van jou jurk
Ik weet dat je bij Dorien je ketting kan terug sturen als het niet staat.
Misschien woon je in de buurt van Brabant want je kan ook bij haar langs gaan!
« Laatst bewerkt op: 14 april 2010, 21:58:00 door Happy Bride »

Kevin & Valesca

  • Gast
Wat Voor Een Ketting?
« Reactie #7 Gepost op: 14 april 2010, 22:16:35 »
Ik heb bij mijn jurk een ketting van Swarovski aan een zilver kettinkje hangt een denk 5 cm lange wiebel in de vorm van een S denk ik zie de link http://www.swarovski.com/Web_NL/en/1808361/product/Aline_Pendant.html?rc_pdp=1
daar zitten bijpassende oorbellen bij...

angemarona

  • Gast
Wat Voor Een Ketting?
« Reactie #8 Gepost op: 15 april 2010, 07:42:06 »
wow dank je wel voor al jullie reacties.

Ik was bang dat een parel met een kleine zirkonia er niet bij zou staan, maar aan de andere kant is het ook wel rustig erbij..en die Swarovski ketting is ook erg mooi. Morgen shoppen in Antwerpen, kijken of ik iets kan vinden voor bij mijn jurk.

Thanks allemaal!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards