collapse

Auteur Topic: Zaal Huren Met Je Eigen Eten En Drinken  (gelezen 13245 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mariella&marcel

  • Gast
Zaal Huren Met Je Eigen Eten En Drinken
« Gepost op: 13 april 2010, 00:26:25 »
Hallo we hebben een waanzinnig zaaltje gevonden.We moeten alleen het drank van daar afnemen.Maar voor me kids is het geen probleem dat ik daar zelf voor zorg.Het zaaltje zit in zevenhuizen.We betalen maar 50 euro voor het zaaltje.Voor het drinken betalen wij 1 euro voor fris en alcohol rond de 2 euro.Bedankt voor de tip.Groetjes Mariella en Marcel
« Laatst bewerkt op: 18 april 2010, 23:21:39 door mariella&marcel »

zonnebloem

  • Gast
Zaal Huren Met Je Eigen Eten En Drinken
« Reactie #1 Gepost op: 13 april 2010, 07:32:29 »
misschien kun je kijken naar een verenigingsgebouw? gewoon opbellen en vragen!

Suusjeuh

  • Gast
Zaal Huren Met Je Eigen Eten En Drinken
« Reactie #2 Gepost op: 13 april 2010, 08:25:34 »
Dorpshuis oid?

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
Zaal Huren Met Je Eigen Eten En Drinken
« Reactie #3 Gepost op: 13 april 2010, 10:34:18 »
Als ik google kom ik bv het volgende tegen:

http://www.beatrix.nu/website.php
http://www.engels.nl/
http://www.dnls.nl/Zoekresultaat_zaalverhuur+rotterdam.html

en nog veel meer. Gewoon even een middagje alles afbellen om te vragen of je eten zelf kunt regelen...

mariella&marcel

  • Gast
Zaal Huren Met Je Eigen Eten En Drinken
« Reactie #4 Gepost op: 13 april 2010, 14:37:44 »
Overal krijgen een nee als antwoord.Of je moet alles bij hun afnemen.We zijn dus nog steeds op zoek.

Marry24

  • Gast
Zaal Huren Met Je Eigen Eten En Drinken
« Reactie #5 Gepost op: 13 april 2010, 16:18:00 »
en als het alleen om kinderen gaat dan mag je het misschien wel zelf meenemen...

pho

  • Gast
Zaal Huren Met Je Eigen Eten En Drinken
« Reactie #6 Gepost op: 1 mei 2010, 12:23:32 »
Overal krijgen een nee als antwoord.Of je moet alles bij hun afnemen.We zijn dus nog steeds op zoek.

Denk toch gewoon even na. Ze gaan toch geen zaal verhuren terwijl dezelfde zaal kan worden verhuurd inclusief drank en hapjes?
Je kunt waarschijnlijk alleen terrecht bij een zalen verhuur bedrijf of het buurthuis. Moet je dan wel zelf opleuken.

Google even met "zalenverhuur" en je plaatsnaam, dan komen er talloze voorbij, maar ook een boel waar je hapje en drankje moet afnemen.

kattekliek

  • Gast
Zaal Huren Met Je Eigen Eten En Drinken
« Reactie #7 Gepost op: 4 mei 2010, 13:17:02 »
Je kunt eens proberen of je een bijzaal van een kerk kunt huren. En dan zeggen dat je een besloten feest wilt houden, omdat je anders geen alcohol mag (laten) schenken. Normaliter zal men het willen verhuren met consumpties inbegrepen, waarbij dan alleen niet-alcoholica geschonken worden (tenminste, ik ken geen kerken waar men alcohol mag schenken anders dan tijdens Avondmaalsviering of Mis :wink:) Maar wellicht is er iets af te spreken qua huurprijs, dat het toch besloten mag. En dan naar de bierhandel gaan en enkele studenten o.i.d. vragen om te serveren.

mgrrs

  • Gast
Zaal Huren Met Je Eigen Eten En Drinken
« Reactie #8 Gepost op: 8 mei 2010, 20:33:30 »
Hallo

Misschien kan je kijken of er een scouting is waar je een ruimte van kan huren.
Wij doen dit namelijk ook en dit is een grote blokhut met 2 zalen en een keuken en toiletruimtes
ook kunnen we er een kampvuur maken buiten en geen last van buren want die zijn er niet.
Die van ons zit aan het rand van het bos.
Een groep kennissen en vrienden gaat het daar smorgens alvast versieren en we laten een drive-inn show komen.
Succes met zoeken.

Gr,Gerrie

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Zaal Huren Met Je Eigen Eten En Drinken
« Reactie #9 Gepost op: 8 mei 2010, 20:44:14 »
Ik kwam net toevallig deze site teen: http://www.u-bar.nl/ Is een ruimte in Utrecht waar eigen catering mogelijk is. Wie weet heeft iemand er iets aan.

anoes

  • Gast
Zaal Huren Met Je Eigen Eten En Drinken
« Reactie #10 Gepost op: 9 september 2010, 17:21:27 »
Hallo we hebben een waanzinnig zaaltje gevonden.We moeten alleen het drank van daar afnemen.Maar voor me kids is het geen probleem dat ik daar zelf voor zorg.Het zaaltje zit in zevenhuizen.We betalen maar 50 euro voor het zaaltje.Voor het drinken betalen wij 1 euro voor fris en alcohol rond de 2 euro.Bedankt voor de tip.Groetjes Mariella en Marcel

Ik hoop dat je nog actief bent op de site. Kun je mij het telefoonnummer geven van deze zaal? :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards