collapse

Auteur Topic: fotograaf / videograaf topic  (gelezen 78881 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

svdh

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #25 Gepost op: 7 maart 2006, 10:51:18 »
Hoi Allemaal,

Wij twijfelen tussen 2 vidograven nl. www.gebovideo.nl en www.lifetime-video-foto.nl. Wie heeft er ervaring met 1 van deze 2? Ik vind de keus erg moeilijk dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes,

Suus

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #26 Gepost op: 7 maart 2006, 19:45:20 »
ik wou dat ik het je kon zeggen, maar helaas heb er geen ervaringen mee....

Essie

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #27 Gepost op: 7 maart 2006, 19:47:24 »
Helaas, ik ook niet

silvana

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #28 Gepost op: 7 maart 2006, 22:05:10 »
sorry, ik  ook niet.

wij laten het filmen door mijn zusje en haar vriend, die gaan het dan ook leuk bewerken etc.
ik ben bang dat ik namelijk mezelf niet echt kan zijn als een vreemde staat te filmen.

svdh

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #29 Gepost op: 8 maart 2006, 08:53:17 »
Zal trouwens even uitleggen waarom we twijfelen tussen deze 2 misschien dat jullie dan nog tips hebben.

Van beide hebben we demo's gezien en die zijn echt goed. Alleen de ene komt dus alleen en de ander komt met 2 cameramannen en daarbij nog losse camera's. We hebben allebei zoiets van wordt dan wel een hele mooie dvd alleen moet niet de bedoeling zijn dat we het idee hebben dat we op een filmset staan. En we willen wel dat alles zo mooi mogelijk wordt gefilmd maar moet wel zo zijn dat ze niet zo "aanwezig" zijn.

En zelf ben ik ook een beetje bang dat ik niet mezelf ben als er 2 camera mannen zijn.

K en P

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #30 Gepost op: 8 maart 2006, 14:12:05 »
Mn vader is vroeger videograaf geweest op bruiloften. Hij deed dit ook altijd samen met een vriend.
Meestal (als het goeie zijn) zijn ze bijna onzichtbaar.
Als je echt daar over twijfelt zou ik gaan voor degene die met zn 2-en komt.
Dat kunnen ze super monteren en krijg je echt van alle hoeken alles te zien.

Kyra

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #31 Gepost op: 9 maart 2006, 11:59:15 »
[quote name=\'K en P\' post=\'78011\' date=\'08 March 2006, 14:12\']Mn vader is vroeger videograaf geweest op bruiloften. Hij deed dit ook altijd samen met een vriend.
Meestal (als het goeie zijn) zijn ze bijna onzichtbaar.
Als je echt daar over twijfelt zou ik gaan voor degene die met zn 2-en komt.
Dat kunnen ze super monteren en krijg je echt van alle hoeken alles te zien.[/quote]

K & P,

Doet je vader dat nog steeds ofniet? Zo ja hoeveel zou het dan kosten?

K en P

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #32 Gepost op: 9 maart 2006, 12:10:02 »
Nee hij is er mee opgehouden helaas.

Kyra

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #33 Gepost op: 9 maart 2006, 13:02:10 »
[quote name=\'K en P\' post=\'78180\' date=\'09 March 2006, 12:10\']Nee hij is er mee opgehouden helaas.[/quote]

Dat is idd jammer zoek er namelijk nog eentje die niet duur is!!! En hij maakt ook geen uitzonderingen hhahah geintje

Ineke111

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #34 Gepost op: 9 maart 2006, 13:38:12 »
Bij ons komen ze ook met z'n 2en. Het leukste vind ik dat er dus 's ochtends 1 bij mij komt en 1 bij Stefan. Kan ik later terugzien hoe het er 's ochtends bij hem aan toe ging :tongue:

shirley

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #35 Gepost op: 9 maart 2006, 14:08:35 »
wij hebben ook een videograaf en betalen slechts 550 euro.
hij komt van 's ochtends vroeg tot 's nachts.
website videograaf

kus shirley

svdh

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #36 Gepost op: 9 maart 2006, 14:26:25 »
[quote name=\'shirley\' post=\'78195\' date=\'09 March 2006, 14:08\']wij hebben ook een videograaf en betalen slechts 550 euro.
hij komt van 's ochtends vroeg tot 's nachts.
website videograaf

kus shirley[/quote]

Die wouden wij ook, maar die zit helaas al vol. Anders hadden we zeker weten die gereserveerd.

knuffelbeertje

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #37 Gepost op: 9 maart 2006, 15:31:28 »
wat een mooie site van jullie videograaf shirly en wat een mooi demo wil ik ook hihihih


maar ja je kan niet alles hebben

nou jij hoef je geen zorgen te maken opm je bruloft dit wordt een mooie video als ik zo die andere bekijk

petra3

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #38 Gepost op: 13 maart 2006, 13:10:45 »
Wij hebben het ook zoals Ineke, 's morgens eentje bij mij en eentje bij mijn aanstaande. Voorderest filmen ze de hele dag met 2 zodat je echt niks moet missen van de dag  :) ...

biancje

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #39 Gepost op: 15 maart 2006, 10:27:21 »
Ik heb even op mijn gemakje die demo zitten bekijken echt heel mooi.... je zwijmelt helemaal weg, maar nog twee maandjes en dan mogen wij ook :biggrin:
Maarre..... wat een gedoe met die jurk van die bruid zeg!!

Jana

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #40 Gepost op: 18 maart 2006, 15:33:07 »
Hoi allemaal, wij gaan ook binnenkort trouwen en hebben ook gekeken naar videograven.

Wij hebben meerdere bezocht, wat al leuk was en hebben veel demo's gezien.

Toevallig zijn wij bij een videograaf gekomen die alles heel persoonlijk aanpakt, wat wij heel prettig vonden.
Wij hebben een afspraak gemaakt en hij kwam gewoon naar ons toe en heben twee uur met hem gekletst, wat ik wel kan, en heeft ook wat apparatuur laten zien, hij bezoekt de locaties voor dat wij gaan trouwen.
Het gaf ons gewoon een heel goed gevoel, heel persoonlijk.

Ondanks dat wij wel getwijfeld hebben of we een videograaf moeten nemen hebben wij deze wel genomen.
Het leuke is ook dat hij deze maand 50% korting geeft dus waren we nog goedkoop uit.

Nou ja zomaar een reactie van mij, ik dacht dat moet ik even delen met jullie hebben jullie er ook weer voordeel bij. Mocht iemand zijn site willen bekijken moet je even kijken op www.momentsinmotion.nl


Groetjes aan iedereen

Ik heb al in iedergeval veel van de site kunnen leren.


Jana.

Princess

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #41 Gepost op: 16 mei 2006, 23:39:38 »
[quote name=\'shirley\' post=\'78195\' date=\'09 March 2006, 15:08\']wij hebben ook een videograaf en betalen slechts 550 euro.
hij komt van 's ochtends vroeg tot 's nachts.
website videograaf

kus shirley[/quote]

Hee Shirley, hartstikke bedankt voor je link.
Las dit topic straks, en heb meteen gebeld en een afspraak voor a.s donderdag :biggrin:
Die man zal dan bij ons filmen, want die vrouw was al bezet.
Maar dat vinden wij niet erg!
Maar dankzij jullie hebben we ein-de-lijk een goedkope videograaf gevonden :biggrin:

Genny

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #42 Gepost op: 22 juni 2007, 19:44:49 »
[quote name=\'Ineke111\' post=\'78192\' date=\'09 March 2006, 14:38\']Bij ons komen ze ook met z'n 2en. Het leukste vind ik dat er dus 's ochtends 1 bij mij komt en 1 bij Stefan. Kan ik later terugzien hoe het er 's ochtends bij hem aan toe ging :tongue:[/quote]

Heey heey,

Mag ik vragen welke videograaf jullie nemen??? Ik ben nu op dat gebied info aan het verzamelen.


greetz Genny

130608

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #43 Gepost op: 10 januari 2008, 16:16:36 »
Wij zijn op zoek naar een (betaalbare!!) videograaf voor ons huwelijk op 130608, in Noord Holland.
We willen zoveel mogelijk vastleggen van deze voor ons mooiste dag!

Iemand??

nisanlin

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #44 Gepost op: 10 januari 2008, 21:16:55 »
Wij hebben hier heel erg lang naar gezocht maar ik waarschuw je vast dat het niet meevalt. De goedkoopste die ik kon vinden was toch nog 700 euro (alleen overdag).

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #45 Gepost op: 11 januari 2008, 09:27:49 »
Wij hebben zelf een redelijk betaalbare maar die komt uit Gelderland en die weet niet of zo ver wil rijden. Is een familielid geen optie of een goede vriend. Je kan evt ook nog een briefje op hangen op een media opleiding

130608

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #46 Gepost op: 11 januari 2008, 11:08:38 »
Kreeg vandaag nog weer een mailtje van een videograaf, slik...  :ohmy:
We gaan nu inderdaad toch maar vragen of een vriend het zou willen doen.
Het voordeel daarvan is dat je het zelf kunt monteren (wat dan natuurlijk ook weer meteen een nadeel is...)

duckie

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #47 Gepost op: 11 januari 2008, 21:38:13 »
Hai

ik heb op een site een offerte aangevraagd en dan meteen meerdere en die reageerden maar het is echt duur, waar in NH ga je trouwen??

ff de link op zoeken, hoop dat je er iets aan heb'
www.fotografenwijzer.nl.


groetjes


Duckie

Sonnig

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #48 Gepost op: 11 januari 2008, 22:17:37 »
Onze fotografe koste ook al 600 euro en dat was een "amateur" zeg maar... ze deed het naast haar werk. Ik moet zeggen, ze was wel geweldig!! Ze is er overdag (bijna) de hele dag bij geweest en heeft ontzettend veel foto's gemaakt. Alles wat ze had gemaakt kregen we op cd-rom en ze heeft een heel mooi boek gemaakt en die was binnen 1 week al af en zag er echt super uit.. Mocht je interesse hebben, laat 't me dan even weten! en anders, succes met vinden!!

130608

  • Gast
Re: fotograaf / videograaf topic
« Reactie #49 Gepost op: 11 januari 2008, 22:23:43 »
[quote name=\'Sonnig\' post=\'144270\' date=\'11 January 2008, 22:17\']Onze fotografe koste ook al 600 euro en dat was een "amateur" zeg maar... ze deed het naast haar werk. Ik moet zeggen, ze was wel geweldig!! Ze is er overdag (bijna) de hele dag bij geweest en heeft ontzettend veel foto's gemaakt. Alles wat ze had gemaakt kregen we op cd-rom en ze heeft een heel mooi boek gemaakt en die was binnen 1 week al af en zag er echt super uit.. Mocht je interesse hebben, laat 't me dan even weten! en anders, succes met vinden!![/quote]

Fotograaf hebben we al, ook een amateur. Hij doet het voor niets, omdat hij amateur is, wil hij er niets voor vragen. Hij is vandeweek wat proeffoto's van ons komen maken, hele goede foto's, dus dat zit wel goed.
We gaan nu waarschijnlijk ook een bekende vragen om te filmen. Videograaf vind ik echt te duur.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards