Alles over trouwen > Het huwelijk

Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord

<< < (335/335)

Bruid20:
Wij hebben niet meteen aan het eind van het feest bedankjes gegeven maar later een mooie foto van de trouwerij uitgeprint en met een bedankkaart naar iedereen gestuurd. We werden niet raar aangekeken omdat er geen bedankjes waren hoor.. Mensen voelen zich vaak al vereerd dat je ze uitnodigt. Die foto zien we bij sommige mensen ook nog staan of hangen.

Van mijn ouders hebben we een droger gekregen, maar dat is natuurlijk niet per SER blijvend.. Je moet gewoon vragen wat bij jullie past. Als dat een mooi swarofski beeld is of een praktisch ding, dat moeten jullie natuurlijk zelf kiezen :)

CasaLuisa:
Wanneer doe je de trouwringen om?
Wij willen eerst trouwen voor de gemeente en een dag of twee later 'trouwen' voor onze vrienden en familie. Het lijkt me leuker om dan pas de ringen ook om te doen. Maar is dat gebruikelijk?

Bruid20:
Wij hebben eerst een maandagochtend ceremonie bij de gemeente gehad en daarna pas de ceremonie voor vrienden en fam. Wij hebben de ringen ook pas de tweede ceremonie de ringen gedaan!

Gewoon doen wat jullie willen, niet wat gebruikelijk is!

Ilse-J:
Ringen om doen wanneer het voor jouw de meeste waarde heeft, dus dat klinkt als de tweede dag!
Er is geen arde regel of wet of iets dergelijks die dat voor je bepaald. Veel plezier!

enami:

--- Citaat van: CasaLuisa op 16 augustus 2015, 12:04:27 ---Wanneer doe je de trouwringen om?
Wij willen eerst trouwen voor de gemeente en een dag of twee later 'trouwen' voor onze vrienden en familie. Het lijkt me leuker om dan pas de ringen ook om te doen. Maar is dat gebruikelijk?

--- Einde van citaat ---
Wat je kunt doen is Voor het snijden van de taart, de ringen uitwisselen en dan de taart aansnijden. Mooi fotomoment.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie