collapse

Auteur Topic: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord  (gelezen 685019 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Snoes

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #300 Gepost op: 26 februari 2012, 15:10:57 »
Hoi,

Wij gaan onze openingsdans doen op 'I was made for loving you' van Kiss.

Ik heb alleen geen idee welke dans hierop kan...

Iemand een idee?

Bedankt!

groetjes Snoes

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #301 Gepost op: 26 februari 2012, 22:20:37 »
Jeetje wat een lastig nummer om op te dansen ! Qua maat is het een chacha, maar vind de maat niet overheersend genoeg om in de maat te blijven..

Moet het deze worden of zijn er nog andere opties? Chacha in een lange trouwjurk is namelijk erg lastig.. te snelle bewegingen..

Eviexxx

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #302 Gepost op: 26 februari 2012, 22:43:47 »
Ook een bloemenvraagje, hoe heten van die "sliertjes" die je wel eens tussen een bloemstuk stopt?
Het is geen raffia of sisal.

Ja te vaag voor woorden, ik kan zo gauw geen foto vinden, want ja waar zoek ik naar.
Wie o wie??

Het lijkt een beetje hierop en is er in meerdere kleuren.
« Laatst bewerkt op: 26 februari 2012, 22:59:46 door Eviexxx »

Snoes

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #303 Gepost op: 27 februari 2012, 12:31:44 »
@ JM2012, ja ik weet het, erg lastig. Maar we vinden dat nummer echt op ons slaan en de band gaat het speciaal voor ons instuderen...Dacht misschien een discofox? En anders maken we er maar een ratjetoe van  :wink:

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #304 Gepost op: 29 februari 2012, 09:54:10 »
@Snoes: Ratjetoe klinkt erg leuk :tongue:

marjolein1987

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #305 Gepost op: 5 maart 2012, 14:42:58 »
Ik heb nog een vraagje, aangezien wij naar trouwauto's aan het kijken zijn.

Hoe lang( en van wanneer tot wanneer) huur je eigenlijk zo'n auto?

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #306 Gepost op: 5 maart 2012, 14:52:23 »
dat is heel verschillend, wij hadden hem bijvoorbeeld 8 uur, van het moment dat manlief naar mij toeging totdat we bij de feestlocatie aan kwamen. wij gingen met die auto ook naar de fotolocatie en dus naar gemeentehuis en kerk.

marjolein1987

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #307 Gepost op: 5 maart 2012, 15:02:20 »
Oke.... wij hebben hem dan denk ik zo'n 9 uur nodig., Ik zie namelijk op veel sites maar ongeveer 4 uurtjes staan... ik zou niet weten hoe ik dat moest doen  :) vandaar mijn vraag

Hebben jullie enig idee of www.trouwautoshop.nl betrouwbaar is? Hij bied de auto's namelijk voor een goedkopere prijs aan als waar ik ze elders zie staan...

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #308 Gepost op: 5 maart 2012, 17:51:03 »
Wij hebben de trouwauto maar 5 uurtjes nodig, tot aan de feestlocatie waar we om 3 uur smiddags aankomen. lief haalt me op om 10 uur sochtends. Maar wij hebben ook geen kerkelijk huwelijks, scheelt ook weer in tijd!

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #309 Gepost op: 5 maart 2012, 19:47:12 »
Wij hebben onze auto gehuurd van 11:30 tot 17:30 vanaf de "ontmoeting" tot aan het brengen naar de feestlocatie voor het diner.

Marretje

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #310 Gepost op: 5 maart 2012, 20:13:05 »
We hebben ons trouw autootje (oldtimer Fiat 500) gehuurd van 10 uur s`morgens tot 18.00.
Deze werd gebracht en weer opgehaald, we hadden er geen om kijken naar.
En mochten er zelf in rijden.
http://www.huureenol...er_tarieven.htm

Prijzen vielen ons super mee..
« Laatst bewerkt op: 5 maart 2012, 20:13:43 door Marretje »

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #311 Gepost op: 5 maart 2012, 20:31:52 »
Wij hebben hem een heel weekend gehad, hebben hem op donderdag opgehaald en hij is op maandag door een goede vriend terug gebracht, toen zaten weij al in het vliegtuig voor de huwelijksreis :tongue: :wink:
Meeste 'echte'  trouwauto's worden gebracht en gehaald, dus zou dan 4 uurtjes wrs ook geen probleem zijn. De auto van vrienden van ons is gewoon door 1 van de daggasten even weggebracht.

Charley

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #312 Gepost op: 9 maart 2012, 23:49:26 »
Wij hebben onze trouwauto bij trouw-service.nl gehuurd. We hebben onze planning doorgemaild en op basis daarvan een offerte gekregen. We hadden de auto tussen 13.00 en 17.30.

Soraaytje

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #313 Gepost op: 14 maart 2012, 13:24:59 »
Hier ook nog een vraag. Ik zat gister dat programma over Barbie die gaat trouwen te kijken (wat een ordinair gebeuren zeg...)
Maarja..dat ter zijde, ze waren op de Love & Marriage beurs en ik zag een kort fragment voorbij komen, van een soort hartjes van zeepschuim, die de lucht in vlogen. Zag zo leuk uit..gewoon 'platte vorm' harten die horizontaal omhoog vlogen. Het leek alsof het echt met zeepsop en heel veel schuim gemaakt werd. De vorm werd als het ware uitgestoken in het zeepschuim, en daarna vloog het omhoog.

Dit vond ik zo'n leuk idee, maar ik zou niet weten hoe het heet en op welke naam ik kan zoeken. Iemand toevallig op de beurs geweest en dit gezien? Of er ergens anders over gehoord?

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #314 Gepost op: 14 maart 2012, 19:43:41 »
Dit zijn inderdaad zeepsopharten, ze maken ook duifjes, en kunnen er 200 per minuut laten opstijgen voglens mij.
Ik heb ergens nog wel een folder.,,, maar waar??? Ik ga zoeken voor je!

Soraaytje

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #315 Gepost op: 14 maart 2012, 19:59:11 »
Oooh super Lies, heel graag! Thnx :biggrin:

Anneli

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #316 Gepost op: 15 maart 2012, 14:40:53 »
Dat wil ik ook weten!!!
Ik was ook op de Love & marriagebeurs en heb de hartjes in het echt gezien. Ik vond ze heel erg leuk! Maar omdat we toen eerst iets gingen eten en eenmaal binnen natuurlijk eindeloos rond gingen kijken, hebben we niet meer kunnen vragen of zo'n machine te huur is. Toen we eruit liepen, was het al sluitingstijd en de machine was al opgedoekt.
Dus als je de informatie vindt, Lies, houd ik me aanbevolen.  :wink:
« Laatst bewerkt op: 15 maart 2012, 14:41:11 door Anneli »

AnneVee1

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #317 Gepost op: 29 maart 2012, 18:16:00 »
klinkt tof.. heeft iemand daar een fotootje van?

gympie

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #318 Gepost op: 14 april 2012, 19:13:17 »
Hier ook even een vraagje: Ik heb een dochter en nu vraag ik me af, doe ik nog wat voor de kinderen uit haar klas?
Alleen trakteren of ook uitnodigen voor de receptie of helemaal niks. Iemand ideeën?
Ervaringen?
Allemaal welkom  :wink:
« Laatst bewerkt op: 14 april 2012, 19:13:46 door gympie »

Carlijn

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #319 Gepost op: 14 april 2012, 21:38:29 »
@ Gympie: Toen de ouders van een kind in mijn klas gingen trouwen, werd er voor de klasgenootjes niets gedaan. Hij kwam de dag erna wel in zijn "trouwkleding" naar school.
Niemand had iets verwacht of er zelfs bij stil gestaan dat de ouders iets op school zouden doen.
« Laatst bewerkt op: 14 april 2012, 22:29:29 door Carlijn »

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #320 Gepost op: 15 april 2012, 08:21:11 »
misschien beetje afhankelijk van de leeftijd? Kan me er iets bij voorstelen dat als ze wat jonger zijn dat het leuk is om te trakteren?
Bij mijn neefje (zijn vader is hertrouwd) is niks gedaan, hij was 4,5 jaar. Mijn schoonzus (moeder), vond dat wat gek en vond dat ze eigenlijk iets van trakteren hadden moeten doen :tongue:
« Laatst bewerkt op: 15 april 2012, 08:21:21 door Jof »

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #321 Gepost op: 15 april 2012, 22:18:30 »
Toen ik stage liep had ik een kind in de klas waarvan de ouders gingen trouwen. Wij hebben toen hoeden en sluiers gemaakt. Tijdens de trouwdag hebben we met togen versierd met crepe-papier en met de sluiers en hoeden op bij het stadhuis gestaan om het bruidspaar toe te zingen nadat zij getrouwd waren. Het zag er ontzettend leuk uit, en ook het bruidspaar vond het fantasisch. Vervolgens zijn we weer terug naar school gegaan. Het kind van het bruidspaar heeft in de week erna nog een foto uitgedeeld met een zakje chips erbij.

gympie

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #322 Gepost op: 17 april 2012, 11:48:58 »
Dat is wel erg leuk maar of ze dat bij mijn dochter op school doen weet ik eigenlijk niet. Iig bedankt voor jullie reacties
misschien dat we die ochtend nog even langs rijden met een traktatie. Kan ze gelijk haar jurk laten zien
want dat wil ze toch wel erg graag.

marjolein1987

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #323 Gepost op: 18 april 2012, 06:48:36 »
Hoi hoi!

Even een vraag:

ik heb van de week aan mn kapster de prijzen opgevraagd voor een bruidskapsel. Voor lang haar is dat 150 euro, ze moest alleen nog aan haar baas vragen of er nog wat bij kwam omdat het aardig vroeg in de ochtend is(lees:6.30/7uur)

Ik vond het aardig prijzig of ligt dat aan mij?

Voor dit geld heb je 1 proefkapsel en het kapsel op de dag zelf.

Dwencke

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #324 Gepost op: 18 april 2012, 07:48:33 »
Ik vind dat ook aardig aan de prijs.  Ik heb een kapster die haar salon aan huis heeft, uiteindelijk gevraagd mijn haar te doen en was voor 40 euro klaar, inclusief proefkapsel (ze kwam alleen niet bij mij thuis). Ik geloof dat je voor dat laatste ook extra betaalt. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang ze bezig is. Bij mij was ze in iets meer dan een half uur klaar.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards