Alles over trouwen > Het huwelijk

Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord

<< < (2/335) > >>

Femke:
Ik vraag me wel af, waar laat je dat ding in t vliegtuig? plat leggen in zo'bagagerek bovenin, of hebben ze er eens speciaal hangkastje voor? dat zie je wel eens, voor jasjes enzo

Divecouple:
Gewone handbagage gaat boven je hoofd. En meestal kan je zo'n zak wel kwijt bij de stewardessen in de BC.

lots:
toen ik gbeld had naar klm konden ze me mededelen dat je inderdaad de zak plat kunt leggen in een van de lege bagagerekken of bij de stewardessen als daar nog plek is, nou heb ik gelukkig eeen stof die niet makkelijk kreukt dus dat scheelt weer een hoop.

en bedankt alvast voor de tips :rolleyes:

Happy Bride:
Mijn jurk losjes opgevouwen, de top gerold met de balijnen mee en zo in een handbagage koffer. Kan boven je hoofd in het bagagevak. Gaat makkelijk is geen probleem. Soms kun je ook vragen of ze je jurk voorin kunnen hangen maar ik zou dat niet gokken.....stel dat het niet mag.
Zorg ervoor dat je je jurk niet te strak opvouwt want dan krijg je die lijnen er zo in. Mijn jurk heeft 5 dagen in een koffer gezeten daarna 3 dagen uitgehangen en geen kreukeltje te zien.
Op de terug weg heeft mijn jurk 7.5 weken in de koffer gezeten, is mee de outback in geweest en heeft 5000km achter in de camper gelegen. Hier thuis in NL de jruk uitgehangen en weer keurig kunnen dragen :biggrin:
Houd er wel rekening mee met het passen van je jurk. Zijde bijvoorbeeld kreukt heel erg en dat krijg je lastig weer mooi glad!
Bij mij in het vliegtuig was er echt geen plek om mijn jurk languit te leggen in een bagagevak boven je hoofd trouwens.

mlein:
overigens... Ik ben dat niet met het vliegtuig gegaan maar met de auto en daar hebben we helaas geen stewardessenruimte :biggrin:
Ik ben in Frankrijk naar een stomerij gegaan en die hebben hem weer helemaal mooi gestreken. Het pak van Steve hebben we daar helemaal laten stomen en die kwam er ook mooi weer uit.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie