collapse

Auteur Topic: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord  (gelezen 683942 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flashy

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #175 Gepost op: 15 maart 2011, 15:32:20 »
Ik ben een dagactiviteit aan het regelen. Maar moeten de chauffeur en fotograaf daar ook in mee genomen worden? (museumbezoek)?

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #176 Gepost op: 15 maart 2011, 15:39:44 »
Fotograaf zou mij juist erg leuk lijken, heb je daar ook wat foto's van. Chauffeur vermaakt zich meestal prima zelf (lijkt me), tijdens de ceremonie wachten ze meestal ook gewoon buiten?

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #177 Gepost op: 15 maart 2011, 15:53:32 »
volgens mij hoeft dat niet, wij hebben even aan de fotograve gevraagd of wij voor haar qua eten etc nog ergens rekening mee moesten houden.
Als je het zeker wil weten gewoon even vragen bij diegene.

Femke

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #178 Gepost op: 15 maart 2011, 16:15:13 »
Ik zou t gewoon even aan ze vragen!
En even uitzoeken of je in t museum uberhaupt foto's mag maken, want dat mag niet altijd.

Flashy

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #179 Gepost op: 15 maart 2011, 16:30:58 »
Nou, in dit kleine mini museumpje + werkplaats is geen eens plek voor foto`s denk ik ;-) Het ging me er meer om of je die mensen wel of niet naar binnen neemt en wat gebruikelijk is.

Fee

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #180 Gepost op: 16 maart 2011, 17:29:54 »
Fotograaf en chauffeur zijn je personeel , niet je gasten. En dat onderscheid moet je ook gewoon houden.

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #181 Gepost op: 21 maart 2011, 11:11:19 »
Heb ook een vraagje:

Ik het normaal dat je maar 1x gaat om af te passen? en dat je dan meteen je jurk mee krijgt? (bijna 2mnd voor de bruiloft)

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #182 Gepost op: 21 maart 2011, 12:29:10 »
Ja ligt eraan waar je die koopt. Bij Anastasia wel. Ik mocht wel terug komen vlak voor de bruiloft omdat thuis de jurk niet helemaal top zat
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2011, 13:12:21 door Femke »

Fee

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #183 Gepost op: 21 maart 2011, 13:16:31 »
Als ze alles goed hebben gemeten en bepaalde mate niet afhankelijk zijn van andere maten (wat bij confectiekleding dat wordt vermaakt kan zijn), dan kan het na 1 keer vermaken goed zijn. Als je een vetersluiting hebt, zit er dus automatisch in de maten wat meer speling en is dat ook wat sneller g oed in 1 keer.
Lijkt me logisch dat je de jurk ook meekrijgt, dan is het risico ook bij jou ipv de winkel (brand, diefstal).

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #184 Gepost op: 21 maart 2011, 13:21:43 »
ja dat is m nou ook juist ik heb al een aantal keer gehoord dat de jurk niet verzekerd is als deze thuis hangt maar dat wel is als deze bij de winkel hangt.
Het afpassen vind ik nog tot daar aan toe, langer zal ik niet worden  :laugh: en ik heb idd wat speling door de sluiting.

Nogevengeduld

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #185 Gepost op: 21 maart 2011, 14:48:45 »
Ik heb 3 pas-sessies gehad. De eerste keer bij het uitzoeken, na een aantal maanden de eerste pas en 3 weken voor de bruiloft de laatste pas en toen heb ik de jurk ook meegenomen maar ik denk ook dat dit per winkel verschillend is en wat je zelf wilt. Of je bijvoorbeeld je jurk nog eens aan wilt na een proefkapsel om het totaalplaatje te zien of om te kijken of je schoenen en sieraden erbij passen.

zusje

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #186 Gepost op: 21 maart 2011, 19:30:33 »
Als het goed is heb je je inboedel verzekering toch, dus als er wat gebeurd moet dat wel goed komen geloof ik!
Ik ben ook 1x geweest om af te passen en daarna mee naar huis genomen.

Marretje

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #187 Gepost op: 21 maart 2011, 20:16:28 »
Ik heb mijn jurk met de aankoop aangehad, toen nog een keer nadat de juiste maat binnen gekomen was.
En straks 13 april ga ik hem voor de 3e keer passen en als alles goed zit en past gaat de jurk eindelijk mee naar huis.
Om er 15 april er in te gaan stralen.
In totaal dus 3 keer aangehad en gepast
Ben eigenlijk wel blij dat de kledingzak met jurk maar 2 dagen aan de kast hoeft te  hangen.( zou er anders elke keer naar kijken of willen passen hahaha)

twijfeltje

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #188 Gepost op: 21 maart 2011, 22:04:53 »
Als het goed is heb je je inboedel verzekering toch, dus als er wat gebeurd moet dat wel goed komen geloof ik!
Qua verzekering zal het vast goed komen, waar je jurk ook hangt, maar ik moet er niet aan denken vlak van te voren... :ohmy:
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2011, 22:05:21 door twijfeltje »

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #189 Gepost op: 22 maart 2011, 09:56:47 »
Qua verzekering zal het vast goed komen, waar je jurk ook hangt, maar ik moet er niet aan denken vlak van te voren... :ohmy:

Ja dat is dus ook  mijn grootste nachtmerrie!, heb ook geen flauw idee waar ik de jurk al die tijd moet uithangen(zonder dat mijn AS m ziet).

Denk dat ik het ook gewoon heel erg spannend vind, ik ga 17 juni trouwen en zo dan op 15 april de jurk al gaan halen.
De tijd gaat zo hard!

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #190 Gepost op: 22 maart 2011, 10:57:04 »
Het eerste halfjaar heeft mijn jurk bij mijn ouders gehangen, omdat zij niet in de buurt wonen vond ik het wel een fijn idee om de jurk vlak voor het trouwen bij mij in de buurt te hebben. Thuis was geen optie want ik moest hem uithangen ivm het ontkreuken. Ikk heb hem bij een vriendin op zolder mogen uithangen, ging helemaal prima.

Fee

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #191 Gepost op: 24 maart 2011, 17:40:51 »
Ik zit er ook aan te denken om hem de laatste dagen bij mijn buren op zolder te laten hangen.

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #192 Gepost op: 29 maart 2011, 11:53:31 »
Een vriendin van mij die een eigen zaak heeft (en ruimte) heeft aangeboden om de jurk anders daar uit te hangen als ik m niet bij de bruidszaak mag laten hangen. Ik ben zo blij met haar aanbod! Ik zou echt niet weten waar ik m al die tijd anders had moeten op hangen!
En dan valt ie ook onder de verzekering van haar zaak.

MichelleJ

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #193 Gepost op: 29 maart 2011, 11:59:54 »
Ik ben er nog niet over uit. ik kan hem tot een dag voor de bruiloft in de winkel laten hangen. denk dat ik de jurk 2 dagen van te voren op ga halen en bij een buurvrouw weghang, mocht zij dat willen. Ik heb er echt geen ruimte voor. ook als we eenmaal getrouwd zijn vraag ik me af waar ik die jurk moet gaan hangen. Het is nogal een pakket, dat past niet in mijn kast. Wellicht dus toch maar verkopen  :unsure:

Yvie

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #194 Gepost op: 29 maart 2011, 20:58:38 »
Ik trouw vanuit mijn ouderlijk huis, dus na de laatste pasronde kan de jurk daar hangen

Bride-77

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #195 Gepost op: 30 maart 2011, 00:00:04 »
Mijn jurk hangt al sinds december op zolder, in een kledingzak.

Aanstaande heeft niet de behoefte er in te kijken, die wil echt wachten tot de dag zelf (maar van mij mag hij hem nu best wel al zien). 2 weken van te voren moet ik de jurk 'uithangen', vanaf dan is het dus echt verboden terrein op zolder voor aanstaande (heeft looptrainer daar ook staan) en ook voor de kids...(zal je zien dat ze met hun vieze handjes net ff de jurk vast pakken).

Meanda

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #196 Gepost op: 14 april 2011, 15:09:07 »
Van harte gefeliciteerd met uw aanstaande huwelijk!!
U bent natuurlijk hartstikke druk met het organiseren van uw bruiloft.
Ik zou u niet te lang willen ophouden en daarom vraag ik maar om 10 minuutjes van uw tijd.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze enquete in te vullen over bruidsparen en weddingplanners, om mij te helpen met mijn scriptie?
Klik dan op de onderstaande link:

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=72020

Alvast vriendelijk bedankt voor uw medewerking aan dit onderzoek.
Heeft u nog verdere tips, leuke weetjes of bent u nieuwschierig naar mijn scriptie over weddingplanners?
Dan hoor ik dat graag van u!

Met vriendelijke groet,
Meanda van Keulen

P.s. ik wens u en uw partner een hele fijne, geslaagde bruiloft!
« Laatst bewerkt op: 14 april 2011, 15:24:26 door stimpy »

Ingepinge87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #197 Gepost op: 14 april 2011, 19:44:52 »
Ik heb mijn jurk ook gewoon boven op zolder neergehangen. Ik heb hem uit de kledingzak gehaald en heb er een dekbedovertrek overheen gehangen. Zo kan de jurk toch goed uithangen en kan AS hem niet zomaar zien als hij op zolder iets moet hebben.

Faith

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #198 Gepost op: 12 mei 2011, 20:50:35 »
Korte vraag: hoeveel kilo 'bruidssuikers' (in ons geval misschien m&m's, als het niet te duur is) heb je nodig voor 120 gasten? Hoop dat iemand het weet!

Dwencke

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #199 Gepost op: 12 mei 2011, 21:44:51 »
Dat ligt er aan hoe groot je zakjes/doosjes/ander voorwerp worden. Ik zou zeggen koop 1 zakje m&m's en vul daar je item mee. Dan weet je gelijk hoeveel je nodig hebt.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards