collapse

Auteur Topic: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord  (gelezen 682717 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

twijfeltje

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #275 Gepost op: 7 oktober 2011, 22:32:35 »
Had er nog niet over nagedacht, maar dat waren we niet van plan.
Misschien wel een leuk idee en lief gebaar.  
Gebruikelijk is het denk ik niet.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #276 Gepost op: 8 oktober 2011, 07:23:55 »
oww hmm nee onze babs krijgt niets van ons. Had daar ook niet aan gedacht eerlijk gezegd. maar ja we geven de band, fotograaf etc ook niets. Vind het ook niet heemal gepast, tenzij het een bijzondere babs is??

Dwencke

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #277 Gepost op: 10 oktober 2011, 10:15:50 »
Ik zal er nog eens over nadenken. Waarom zou het trouwens niet gepast zijn?

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #278 Gepost op: 10 oktober 2011, 19:21:07 »
Nou ja weet niet waarom, maar ja een band, dj etc geef je ook niets (tenzij ze 'speciaal'  voor je zijn, zoals je broer etc etc), je betaald haar/hem gewoon om haar werk te doen, dus zie er het nut/gepastheid dan niet van in, maar ja is heel persoonlijk he :wink:

Djulietaah

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #279 Gepost op: 11 oktober 2011, 21:58:09 »
't Is hun baan. En verder ken je ze niet? Waarom zou je een onbekende iets geven, hij krijgt er loon voor? :tongue:

Kastanjaa

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #280 Gepost op: 11 november 2011, 14:59:37 »
Wij hebben zowel de Babs, de fotograaf en de dj een bedankje gegeven. We hadden er immers genoeg en het is een bruikbaar bedankje (USB stick).

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #281 Gepost op: 12 januari 2012, 17:50:17 »
Gaan jullie het diner dat jullie op de avond willen laten serveren eerst 'voorproeven'?

Wij hebben de hele dag op 1 locatie op een kasteeltje. Daar zit niet echt een restaurant, het eten gaat via een cateraar. We hebben 2 opties: een 'traditioneel' 3 gangen buffet met vooraf verschillende soepen, dan buffet met verschillende salades, soorten vlees, aardappeltjes/patat etc, en voot toetje komt er een ijskar met boerenijs uit de buurt.

Maar aangezien wij dol zijn op tapas hebben we gevraagd of een tapasbuffet ook mogelijk is. Dat kon ook wel. Alleen zou ik eigenlijk wel eerst willen weten welke tapas ze serveren en of ze wel een btje te eten zijn...want niet iedereen kan even lekkere tapas maken...
Maar op de locatie kunnen we dat niet echt proeven. Kun je bij een cateraar een soort 'proefdiner' doen of dat we een paar hapjes gaan proeven?

Hoe hebben jullie dat gedaan? (toch niet zo'n kort vraagje hihi :wink:)
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2012, 17:50:33 door roxymilan »

twijfeltje

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #282 Gepost op: 12 januari 2012, 18:09:07 »
Onze locatie was ook een restaurant waar we vaker hebben gegeten.
We wisten wel dat de hapjes goed zouden zijn. (diner hadden we niet)

Weten jullie wel wie de cateraar is en heb je daar gegevens van?
Zou ze gewoon even bellen / mailen met jullie vraag.
Samen even kijken wat mogelijk is.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #283 Gepost op: 23 januari 2012, 14:30:09 »
Hmm dit vroeg ik me zo net af..

Sturen jullie de fotograaf/videograaf/andere partijen ook een uitnodiging voor het huwelijk?

Onze videografen komen van ver en in de kaart staan wel handige details als parkeergelegenheid en een plattegrondje.. Aan de andere kant, zij kennen het draaiboek en daar staan ten slotte ook alle adressen in..

Snoes

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #284 Gepost op: 25 januari 2012, 16:43:32 »
@ Roxymilan:
Wij gaan het diner voorproefen, zo kunnen we ook beter een definitieve keuze maken. Onze cm's gaan mee, kunnen ze gelijk de locatie bezichtigen.

@JM2012:
Wij sturen de fotografe, videograaf en de locatie een kaart. Ze vroegen er ook zelf om.
De fotografe en de videograaf willen het ook gebruiken voor de reportage.

groetjes Snoes

marjolein1987

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #285 Gepost op: 26 januari 2012, 11:11:42 »
Hallo,
van mij ook een korte vraag:

Hoe weet je of je met een betrouwbaar trouwautoverhuurbedrijf te maken hebt?

Wat hebben jullie gedaan?: de verhuurder van de auto de hele dag mee laten gaan of hebben jullie een borg betaald? (het bedrijf waar wij eenauto hebben gezien vraagt namelijk 1500 euro borg als hun niet met ons mee rijden) voor de hele dag betalen we dan 450 euro met 200 km vrij rijden...

Maidenofmay

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #286 Gepost op: 26 januari 2012, 12:00:24 »
Wat een smak geld zeg! Dat moet dan wel een hele mooie auto zijn :) Als ik jou was, zou ik aan dat bedrijf een referentie vragen. Dan weet je hoe het een ander bevallen is.

marjolein1987

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #287 Gepost op: 26 januari 2012, 12:16:22 »
Ja ik vind het ook heel veel geld (het gaat hier om een posche boxter)maar wil eigenlijk niet die man er de hele dag bij hebben.
Dus ja wat is normaal bij het huren van een auto? Er staan wel wat reacties van klanten om hun site maarja...dat zijn natuurlijk alleen de goeie:-)

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #288 Gepost op: 26 januari 2012, 12:23:05 »
volgens mij is dat niet een hele ongangbare auto, je zou het eens kunnen vergelijken tegen andere verhuur bedrijven.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #289 Gepost op: 26 januari 2012, 12:56:53 »
Ik weet dat je bij Ferrari's ook zulke bedragen betaald. T zijn nou eenmaal kostbare auto's.
Kiezen hier voor een WV Beetle cabrio en betalen 800 euro borg.

Ander vraagje, is het normaal om af te dingen als je je trouwringen uit gaat zoeken?

marjolein1987

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #290 Gepost op: 26 januari 2012, 13:52:30 »
Ik wil er best zoveel borg voor neerleggen maar ik wil dan wel een betrouwbaar verhuurbedrijf hebben. Niet dat als hij de auto komt ophalen dat hij dan zegt: '' goh, er zit hier een krasje wat er eerst nog niet zat dus jammer van die 1500 euro'' (je kan natuurlijk niet alle krassen van te voren vastleggen op een foto  :rolleyes: )
Ik vind daarbij de 450 euro voor de hele dag een hele leuke prijs voor zo'n auto want bij veel verhuurbedrijven lees je dat ze dat vragen voor maar 5 uurtjes...

jassou

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #291 Gepost op: 26 januari 2012, 14:15:38 »
Ander vraagje, is het normaal om af te dingen als je je trouwringen uit gaat zoeken?

Het schijnt dat je kunt afdingen op veel meer producten dan mensen doorgaans doen. Elsevier had er een artikel over, google even afdingen en tips. Of dat het 'normaal' is weet ik niet. Ik ben zo iemand die altijd maar gewoon de prijs betaald, een vriendin van mij is nogal een haai die altijd een dealtje weet te sluiten :)

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #292 Gepost op: 26 januari 2012, 14:19:13 »
Je kan het altijd proberen. Weet niet of wij het gaan doen, maar wat ik wel ga proberen is dat ze het graferen gratis doen.

e_vlyne

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #293 Gepost op: 26 januari 2012, 14:46:32 »
Dat is toch redelijk standaard? Gratis graveren? Ik zou eerder een deal proberen te sluiten door af te ronden naar een mooi bedrag.  Zo kostten onze ringen per stuk € 350 maar kochten we ze samen voor € 600. (overigens heeeele simpele dikke gladde gouden ringen)

Femke

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #294 Gepost op: 26 januari 2012, 14:49:58 »
je kan altijd proberen af te dingen, op alles, dus ook op ringen. Of je het krijgt is wat anders :wink:

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #295 Gepost op: 26 januari 2012, 15:50:08 »
Dat is toch redelijk standaard? Gratis graveren? Ik zou eerder een deal proberen te sluiten door af te ronden naar een mooi bedrag.  Zo kostten onze ringen per stuk € 350 maar kochten we ze samen voor € 600. (overigens heeeele simpele dikke gladde gouden ringen)

Daar is een forum toch voor, om dingen te leren. Ik heb me er zover nog niet in verdiept. blijkt dat het standaard is, is dat alleen maar mooi meegenomen.

Een rond bedrag is ook een goede, eens kijken waar wij op uit gaan komen :biggrin:

missy-ila

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #296 Gepost op: 29 januari 2012, 12:23:04 »
Ik ben van plan zelf wat te gaan knutselen met bloemen, maar ik kan nergens vinden hoe die 'houten'(?) cirkels heten waar parels aan zitten. Je ziet ze regelmatig in bloemstukken en in boeketten, maar ik heb geen idee hoe het heet en wat het precies voor spul is. :blink:Soms gebruiken ze er ook wel grassen voor, maar ik wil iets van langer goed blijft. Het hoeft niet paars te zijn zoals op het plaatje, ik zoek meer naturel.  Heeft iemand een idee hoe ze heten?

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #297 Gepost op: 29 januari 2012, 12:25:18 »
Is dat niet een soort buigbaar ijzerdraad ?

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #298 Gepost op: 29 januari 2012, 12:29:51 »
@ missy
 ik heb even voor je gezocht het is Pitriet
daar moet je even op googelen

heb hier een website gevonden die het verkoopt alleen dan moet je het nog zelf kleuren
http://www.rienda.nl/contents/nl/d209.html

Pip

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3313
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #299 Gepost op: 29 januari 2012, 13:25:52 »
Dat is dik aluminium draad!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards