collapse

Auteur Topic: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord  (gelezen 682756 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marjolein1987

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #325 Gepost op: 18 april 2012, 22:21:09 »
Ze zegt dat ze voor lang haar ongeveer een uur nodig heeft... Misschien moet ik eens kijken naar thuiskapsters hier in de buurt? Ik ben alleen niet zo heel goed van vertrouwen dus hopelijk kent iemand hier nog een goede kapster in de omg. Van Doorwerth

gympie

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #326 Gepost op: 18 april 2012, 22:48:22 »
Ik betaal denk ik ook zoiets misschien zelfs nog meer. Mijn kapster woont helemaal niet bij mij in de buurt en ik wil echt en alleen haar
dus ja daar betaal je voor. Maar als je naar een thuiskapster gaat kan dat enorm schelen. misschien moet je eerst gewoon een proefkapsel laten
doen dan weet je gelijk wat je aan haar hebt en kun je daarna verder beslissen. Succes

marjolein1987

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #327 Gepost op: 19 april 2012, 10:01:23 »
Ik heb wel veel vertrouwen in mn kapster dus ja... Twijfel erg... Nog even overnadenken dus. Gelukkig heb ik nog even:-)

jassou

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #328 Gepost op: 19 april 2012, 10:04:33 »
Ik betaalde ook ongeveer wat je noemt. Het is een goede kapper, ik kom er al jaren. Ik geloof inderdaad dat een thuis kapper enorm zou schelen, maar ga gewoon voor diegene waar je al ervaring mee hebt, wiens smaak je ziet zitten, of die je vertrouwt. Overigens geloof ik niet dat duurder perse beter hoeft te zijn, maar goede mensen kunnen nu eenmaal meer vragen.
« Laatst bewerkt op: 19 april 2012, 10:04:55 door jassou »

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #329 Gepost op: 19 april 2012, 10:34:27 »
:ohmy: Kost een kapper echt zoveel???? Ik blij dat ik geen haar heb :wink:

Lieke23

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #330 Gepost op: 19 april 2012, 11:22:06 »
Ik betaal 160 euro voor haar en make-up, incl proef, 's avonds bijwerken op de locatie en km vergoeding. 150 euro voor alleen haar en dat er dan ook nog vanalles bijkomt, vind ik best veel.

jassou

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #331 Gepost op: 19 april 2012, 11:29:00 »
:ohmy: Kost een kapper echt zoveel???? Ik blij dat ik geen haar heb :wink:

Ligt eraan hoor! Net zoals veel andere zaken in het leven kun je het zo duur en goedkoop maken als je zelf wil :)

marjolein1987

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #332 Gepost op: 23 april 2012, 19:15:37 »
Wat kan je trouwens het beste doen: een kapper en een visagist apart of iemand die dit beide kan? Hoe gaat dat eigenlijk op de dag zelf?

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #333 Gepost op: 24 april 2012, 07:16:19 »
@marjolein, dat is afhankelijk van verschillende situaties. Koen ze bij je thuis, heb je een fijne kapper die niet beiden doet of een visagiste die niet beiden doet. Je kunt 2aparte doen en die bij je langs laten komen. (zou ik doen) maar 1 die beiden echt goed kan is ook prima natuurlijk :)

Lieke23

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #334 Gepost op: 24 april 2012, 20:43:53 »
Het zal niet zoveel uitmaken. Misschien moet het haar en make up van je moeder of eventueel zussen ook nog gedaan worden.. Kan me voor stellen dat twee verschillende personen dan handiger zijn, gezien de tijd.

Ik heb 1 persoon die mijn haar en make up doet, zij doet ook de make up van mijn moeder en het haar van m'n zus. Dit gaat nog prima 's ochtends, meer zou ik niet doen.
« Laatst bewerkt op: 24 april 2012, 20:44:27 door Lieke23 »

Bibi0406

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #335 Gepost op: 26 april 2012, 14:41:37 »
Mijn vraag meiden:

We zijn opzoek naar die het badeendjes bruidspaar in ware grote (dus geen sleutelhangers). We willen ze graag bovenop de bruidstaart.

Nou zijn er inderdaad diverse sites waar ze te verkrijgen zijn maar dan zit je met verzendkosten van €6,75 dus zijn ze duurder dan in de winkel.
Ik heb me laten vertellen dat ze voorheen wel eens te koop waren bij xenos of expo maar bij beide winkels kwam ik hier niet ver.
Expo kon evt andere vestiging bellen om ze te laten verzenden maar konden me hun prijs niet vertellen en ook niet laten zien hoe ze er dan uit zouden zien (wil niet dat ze lelijke eendjes gaan bestellen waar ik vervolgens aan vast zit.

Wie weet meer/ heeft ze onlangs gekocht/gezien bij een winkel waar ik zo langs kan gaan.. dus GEEN webshop..

e_vlyne

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #336 Gepost op: 26 april 2012, 14:47:57 »
Tja, ik denk dat je zelf het antwoord wel weet maar niet de prijs ervoor wilt betalen... Een webshop dus!

Sorry, ik kom ook niet verder dan Xenos en Expo.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #337 Gepost op: 26 april 2012, 14:48:44 »
Ik heb ze twee weken terug nog gezien bij de expo in utrecht... in het centrum.

Little1

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #338 Gepost op: 26 april 2012, 15:40:31 »
@Bibi0406: Volgens mij heb ik bruidspaar badeendjes.. Deze stonden in onze oude badkamer!
Mocht je interesse hebben dan mag je me altijd een pb sturen, ik kan je dan ook een foto sturen.
Heb geen idee wat de verzendkosten zijn maar volgens mij passen ze wel door de brievenbus.

aniekjhee

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #339 Gepost op: 26 april 2012, 15:46:29 »
Helaas ook ik kan me alleen de expo of xenos voorstellen.

pop

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #340 Gepost op: 26 april 2012, 22:39:13 »
Bruidsboeket

Misschien een gekke vraag maar ik twijfel over een boeket.
Het lijkt me zo onhandig om de hele dag zoiets in de handen te hebben.
Hoe hebben de getrouwde dames het ervaren om dat boeketje steeds vast te houden?
Was dat juist feestelijk of een beetje onhandig?

jassou

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #341 Gepost op: 27 april 2012, 07:01:30 »
Ik had het alleen vast bij de foto's. Bij de ceremonie lag het op de tafel, daarna slingerde het overal een beetje rond, soms bij mij, soms bij een ander (mijn bruidsmeisje vond het leuk ermee te lopen). Ik liep er niet de hele tijd mee.

Een alternatief is een polscorsage, hebben ook een paar hier gedaan geloof ik. Mij lijkt dat zo kriebelen.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #342 Gepost op: 27 april 2012, 07:05:49 »
Ik had een polscorsage (zelf op stof vast gemaakt) had absoluut geen last van kriebelen. Wel een heel gedoe om het voor elkaar te krijgen, het was schijnbaar iets heel geks niemand wist hoe of wat dus heb samen met mam en oma wat lopen bedenken en prutsen.

twijfeltje

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #343 Gepost op: 27 april 2012, 10:12:10 »
Ik had geen bloemen, maar heb mijn boeket veel neergelegd, was stevig genoeg.
Bij een aantal foto's heb ik het vast en verder is het op de achtergrond te zien of gewoon uit beeld.
Bij de ceremonie was het vooraf op het tafeltje gelegd waar onze kaart ook stond en ons ringenboek lag.

jassou

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #344 Gepost op: 27 april 2012, 12:38:06 »
Oh vergeten: eigenlijk is het op sommige momenten erg fijn om iets in je handen te hebben. Ik poseer bijvoorbeeld heel ongemakkelijk (wie niet?), met iets in je handen weet je je in ieder geval op die momenten een houding te geven. Tijdens andere momenten was dat ook wel eens. Loop je tenminste niet ergens aan te pulken ofzo. Misschien ben ik wel een zenuwpees, maar nu dat ik erover denk heb ik in het dagelijks leven ook wel altijd iets 'vast' als ik gewoon ergens niet direct iets om handen heb; telefoon als je op de bus staat te wachten, tas op schoot in de wachtkamer, pen op het werk, glas wijn op een feestje (dare I say bierviltje in de kroeg?). Die momenten zijn er genoeg, dus dat bloemmetje stoorde me niet.

pop

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #345 Gepost op: 27 april 2012, 13:54:10 »
Bedankt voor de reacties. @ Jassou: dat van iets in je handen willen hebben om je een houding te geven vind ik wel een goeie.
Toch wil ik ook eens kijken wat er voor leuks te vinden is als polscorsage. Misschien wel iets met kunstbloemen, vilt oid.
@ Twijfeltje: was jij diegene met het kerstballenboeket en de rode jurk? (ja ik heb al heel wat rondgeklikt op dit forum) Echt fantastisch! Het is alleen helaas minder toepasselijk in september, wanneer wij gaan trouwen :wink:

Jof: heb jij misschien een foto van je corsage?

Groetjes!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #346 Gepost op: 27 april 2012, 14:07:00 »
Dit is een foto van mijn polscorsage. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn oma hem niet echt mooi erop genaaid had, maar ach je ziet het bijna niet :)
Ik heb een stukje stof van mijn jurk gebruikt. Het is dezelfde corsage als die man man had. De gasten hadden een kleinere versie.
« Laatst bewerkt op: 27 april 2012, 14:07:43 door Jof »

cerylle

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #347 Gepost op: 27 april 2012, 14:13:55 »
Ik had geen bloemen, maar heb mijn boeket veel neergelegd, was stevig genoeg.
Bij een aantal foto's heb ik het vast en verder is het op de achtergrond te zien of gewoon uit beeld.
Bij de ceremonie was het vooraf op het tafeltje gelegd waar onze kaart ook stond en ons ringenboek lag.

Hoi Twijfeltje misschien een rare vraag...maar wat is een ringenboek???

pop

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #348 Gepost op: 27 april 2012, 14:21:19 »
Ziet er mooi uit Jof!
Ik ga nog eens goed nadenken :)

twijfeltje

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #349 Gepost op: 28 april 2012, 00:48:15 »
@ Twijfeltje: was jij diegene met het kerstballenboeket en de rode jurk? (ja ik heb al heel wat rondgeklikt op dit forum) Echt fantastisch!
Dat was ik ja
bedankt :)
Hoi Twijfeltje misschien een rare vraag...maar wat is een ringenboek???
In plaats van een ringkussen.
Waar je de ringen bewaart tot je ze bij elkaar aan de vinger schuift.
(Of de oorbel in doet in ons geval...)
Ik vond zo'n satijnen kussentje een beetje suf en aangezien we beide van lezen houden was dat een mooi alternatief.

Zoiets als dit:
http://offbeatbride.com/2009/08/wedding-ring-book
Alleen vind ik deze niet zo mooi, maar kan zo snel niets beters vinden.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards