collapse

Auteur Topic: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord  (gelezen 682835 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #475 Gepost op: 30 juli 2012, 23:07:10 »
Prijzige hoepels :wink: haha

Was uiteraard een indicatie ongeveer..

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #476 Gepost op: 30 juli 2012, 23:46:00 »
was niet aanvallend overgekomen hoor! haha :)

Dat verschilt wel erg inderdaad, zal vast ook te maken hebben met merk/grootte van de hoepel?

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #477 Gepost op: 31 juli 2012, 00:16:39 »
Zo, prijzig! Mijn hoepel was in de bruidsmodezaak nieuw 80 euro, voor een poirier 240 cm.

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #478 Gepost op: 3 augustus 2012, 13:35:23 »
Even een vraagje van mij, over trouwringen! Gisteren voor het eerst even bij Siebel geweest om te kijken wat er zoal te koop is. Nu heb ik op het forum al vaker gelezen dat Siebel zeer interessante kortingsacties heeft. Aangezien ik in mei 2013 trouw, zeker de moeite waard om een actie af te wachten. Maar nu is de vraag... Iemand enig idee wanneer de volgende kortingsactie bij Siebel is en hoe vaak er gemiddeld kortingsacties zijn per jaar? Alvast bedankt!

OsCarel

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #479 Gepost op: 3 augustus 2012, 14:18:33 »
Mijn hoepel is ook 80, maar ik weet niet hoe groot die is.

Elgee

  • Junior
  • **
  • Berichten: 83
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #480 Gepost op: 3 augustus 2012, 14:48:59 »
Even een vraagje van mij, over trouwringen! Gisteren voor het eerst even bij Siebel geweest om te kijken wat er zoal te koop is. Nu heb ik op het forum al vaker gelezen dat Siebel zeer interessante kortingsacties heeft. Aangezien ik in mei 2013 trouw, zeker de moeite waard om een actie af te wachten. Maar nu is de vraag... Iemand enig idee wanneer de volgende kortingsactie bij Siebel is en hoe vaak er gemiddeld kortingsacties zijn per jaar? Alvast bedankt!

Wij hebben onze trouwringen in maart gekocht bij Siebel met 30% korting. Rond valentijnsdag zijn er ook vaak aanbiedingen, maar dat is wellicht wat krapjes. Misschien kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief, dan krijg je vast vanzelf bericht als er weer een leuke actie is. En anders heel brutaal eens vragen aan een van de verkopers in de Siebel-winkel?

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #481 Gepost op: 12 augustus 2012, 21:50:49 »
Rond valentijnsdag is idd krap... Heb me aangemeld voor de nieuwdbrief, dus nu is het een mooie actie afwachten!

Gootje87

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #482 Gepost op: 14 augustus 2012, 13:46:14 »
Ik heb ook even een korte vraag.
Ik wil graag dat mijn vader mij weggeeft (we trouwen alleen in het gemeentehuis), maar voor de ceremonie hebben mijn AS en ik elkaar al gezien en een fotoshoot gedaan.
Mijn AS komt mij namelijk ophalen en dan gaan we foto's maken en dan door naar het gemeentehuis. MijN AS vind het dan raar dat mijn vader mij weggeeft terwijl we elkaar al hebben gezien.
Wat vinden jullie?

Ik had het in mijn hoofd dat ik en mijn AS dan naar het gemeentehuis rijden in de trouwauto (misschien met chauffeur), dan ga ik even ergens wachten in het gemeentehuis met mijn vader tot iedereen op zijn plek zit, en dan brengt mijn vader me naar mijn AS. Kan dit zo of hoort het anders?

Graag jullie mening/advies!!

Jassou

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #483 Gepost op: 14 augustus 2012, 13:49:37 »
Tuurlijk kan dat! Ik heb dat wel vaker gezien.
Het zou persoonlijk niet mijn keuze zijn, en ik zou ook wel even met je as praten over wat hij denkt, maar er is geen regel.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #484 Gepost op: 14 augustus 2012, 13:51:44 »
Geen idee wat hoort, maar vind dat ook absoluut niet belangrijk. Ik ben ook gewoon 'weggegeven' door mijn vader terwijl ook wij de fotoshoot al gehad hadden samen. Meestal moet je toch als stel even ergens wachten totdat iedereen zit in het gemeentehuis. WIj zaten ook gewoon apart en mijn man is toen naar binnen gelopen als eerste en daarna mijn vader en ik. Gewoon doen wat jullie graag willen en in dit geval wat jij graag wilt.
« Laatst bewerkt op: 14 augustus 2012, 13:52:16 door Jof »

Gootje87

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #485 Gepost op: 14 augustus 2012, 13:57:55 »
Bedankt voor de snelle antwoorden Jassou en Jof.
Ik dacht ook wel dat het gewoon kan zo en niet zo gek is. Het kan gewoon niet op een andere manier omdat we om 3u trouwen en daarna ergens gaan eten, dus dan is er daarna niet echt tijd meer voor een fotoshoot. Helemaal omdat het in de winter is en het dan al vroeg donker is. En toch wil ik heel graag door mijn vader weggegeven worden.

Thx!

misseagle

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #486 Gepost op: 14 augustus 2012, 17:33:21 »
Wij hebben dan wel geen fotoshoot van te voren, maar trouwen ook om 15uur pas en mijn AS komt me bij mn ouders ophalen, daarna gaan we lunchen en dan pas naar de trouwlocatie om echt te trouwen!
En mijn vader geeft me weg en mijn schoonmoeder loopt zelfs met mn AS over de loper...

Alles kan want het is JOUW (JULLIE) dag!

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #487 Gepost op: 14 augustus 2012, 18:45:00 »
Bij ons gaat t net zo hoor! Eerst foto's en dan weggegeven worden.
Doen jullie je ringen om met de reportage?

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #488 Gepost op: 14 augustus 2012, 19:16:30 »
Een mooi gedicht voordragen in de ceremonie?

twijfeltje

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #489 Gepost op: 14 augustus 2012, 19:21:55 »
Goed idee van Liees
Of toost/speech bij het aansnijden van de taart als je die hebt?
Dan is de druk van de ketel.
Misschien is het tijdens de ceremonie te spannend of hebben jullie daar dan geen tijd voor.

Gootje, kan prima.
Dat is gewoon een keuze die jij, je man en vader samen moeten maken.

Carien85

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #490 Gepost op: 14 augustus 2012, 19:30:25 »
Ik zou het ergens ook wel tof vinden om door m'n pa te worden weggegeven, maar ik vind dat een beetje sneu voor mijn moeder.
Mijn zus is al ceremoniemeester (en gaat over de ringen) en als m'n pa me dan zou weggeven, is zij de enige zonder 'speciale taak' (ze helpt wel met aankleden, maar dat vind ik toch anders).

Wat zou ik haar kunnen laten doen?
Je kunt haar als getuige vragen

Edit: ik zie nu dat je over 18 dagen al gaat trouwen. De getuigen zullen al wel geregeld zijn  :)

Misschien kan ze mee tijdens het foto's maken als assistent; jurk goed leggen ed
« Laatst bewerkt op: 14 augustus 2012, 19:32:07 door Carien85 »

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #491 Gepost op: 15 augustus 2012, 11:49:43 »
Gewoon uit nieuwsgierigheid een kort vraagje: Hoeveel vermaak kosten komen er gemiddeld bij de aanschaf van een jurk kijken?

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #492 Gepost op: 15 augustus 2012, 12:10:05 »
Dat varieert tussen de 0 en 400 euro denk ik. Bij de meeste (nieuwe) jurken zijn die kosten bij de prijs inbegrepen.

blondbruidje

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #493 Gepost op: 15 augustus 2012, 13:06:06 »
Ja,kan inderdaad heel verschillend zijn. Heb ergens een jurk gepast waar het inclusief was en de jurk die ik gekocht heb wordt voor 100 euro in lengte en breedte op maat gemaakt. Als ik nog andere dingen wil, dan wordt er een offerte gemaakt. Mijn jurk moet worden uitgelegd en er moet extra kant opgezet worden, dus ik vind 100 euro dan niet zoveel. Denk dat er best wel veel werk in zit.

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #494 Gepost op: 15 augustus 2012, 14:12:13 »
kun je je niet door je beide ouders laten weggeven? dat je tussen hen in naar voren loopt?

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #495 Gepost op: 15 augustus 2012, 15:22:57 »
Waarom trek je een trouwjurk aan over je hoofd?

Het enige dat ik kan bedenken is dat de hoepelijk gelijk goed zit, maar het is best lastig met je kapsel en make-up.

Mijn jurk heb ik uitgedaan door eruit te stappen en ik zit me nu te bedenken, waarom zou ik hem zo niet aan kunnen doen?

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #496 Gepost op: 15 augustus 2012, 21:02:30 »
Ik kon er niet in stappen, aangezien mijn heupen breder zijn dan mijn schouders/borsten kan daar echt mijn bovenstuk niet overheen.
Persoonlijk denk ik juist dat het makkelijker is om een jurk via je hoofd aan te trekken.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #497 Gepost op: 15 augustus 2012, 22:22:56 »
Iemand enig idee waar ik aan 60 paarse waaiers kan komen (goedkoop!!) of iemand die er minimaal 350 van me over wil nemen voor 50 euro? :wink:

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #498 Gepost op: 15 augustus 2012, 22:51:47 »
Iemand enig idee waar ik aan 60 paarse waaiers kan komen (goedkoop!!) of iemand die er minimaal 350 van me over wil nemen voor 50 euro? :wink:


http://www.dailystyle.nl/webshop/bedankjes/waaiers/waaier-paars
http://www.lightinthebox.com/nl/paarse-zijde-waaiers--set-van-6-_p199740.html

Meer kan ik er niet vinden :wink:

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #499 Gepost op: 16 augustus 2012, 11:07:19 »
Dat zou wel erg gunstig zijn als de vermaakkosten al bij de nieuwprijs inzitten. Oooh ik kan niet wachten tot ik mijn jurk uit ga zoeken!!!
Alle grote dingen zijn al wel geregeld, voor we aan kaarten uitzoeken e.d. toe zijn, is het in het najaar eerst tijd voor mijn jurk! Was het maar vast zover! Hihi moest ik ff kwijt!  :tongue:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards