collapse

Auteur Topic: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord  (gelezen 683743 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

blondbruidje

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #500 Gepost op: 16 augustus 2012, 11:09:50 »
Haha, jurk uitzoeken is ook leuk!

Iemand enig idee waar ik 40/50 witte bestekzakjes kan kopen? Op internet is het allemaal groothandelshoeveelheden en bedrukt enzo. Dat hoeft van mij niet, maar ik kan nu ook geen kleine hoeveelheden gewone witte bestekzakjes meer vinden. Misschien ook wel in een offline winkel te koop? Ik hoor graag jullie ervaringen!

misseagle

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #501 Gepost op: 16 augustus 2012, 11:22:06 »
http://www.dailystyle.nl/webshop/bedankjes/waaiers/waaier-paars
http://www.lightinthebox.com/nl/paarse-zijde-waaiers--set-van-6-_p199740.html

Meer kan ik er niet vinden :wink:

Leuk die waaiers! Waarvoor wil je ze gebruiken?
Heb alleen helaas geen andere tip voorje!

Edit: is uiteraard voor Loesje, ik quote de verkeerde!
« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2012, 11:22:55 door misseagle »

Whizz

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #502 Gepost op: 20 augustus 2012, 18:59:55 »
Vraagje: Wij hebben 's middags een receptie en 's avonds feest. Voor het feest komt er een DJ, maar ik weet niet goed wat ik met de receptie moet? Een CD opzetten? :wink:

Tips zijn welkom!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #503 Gepost op: 20 augustus 2012, 20:07:46 »
Heeft de locatie niet een usb met muziek? Zo hebben ze dan bij ons gedaan. Als achtergrond muziek :)

marian1313

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #504 Gepost op: 20 augustus 2012, 20:13:44 »
Afgelopen vrijdag op een receptie geweest waar volgens mij geen muziek was, en ook niet gemist. Maar wat JM zegt is ook wel wat.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #505 Gepost op: 21 augustus 2012, 16:23:35 »
Citaat
Gepost Gisteren , 18:59

Vraagje: Wij hebben 's middags een receptie en 's avonds feest. Voor het feest komt er een DJ, maar ik weet niet goed wat ik met de receptie moet? Een CD opzetten?

Tips zijn welkom!

Op onze locatie is er ook een eigen muziekinstallatie waar usb en CD's op afgespeeld kunnen worden. Misschien ook bij jullie locatie, ff navragen!
Als er een 'fatsoenlijke' installatie is, dan is er door de gehele zaal achtergrondmuziek te horen.

misseagle

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #506 Gepost op: 25 augustus 2012, 09:26:42 »
Ik heb een vriendin/kennis die bezig is met fotografie en meer in de bruidsfotografie wil duiken.
9 september aanstaande heeft ze al een bruiloft waarop ze de fotograaf is maar ze wil meer ervaring.
Nu wees ik haar op dit forum dat ze hier misschien iets neer kon zetten alleen weet ik niet waar ze dat dan kan/mag doen?

Kan iemand me even de juiste plek wijzen?

twijfeltje

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #507 Gepost op: 25 augustus 2012, 09:46:20 »
Er is een fotograaf topic of anders kan ze zichzelf voorstellen lijkt me.
Misschien kijken in een actueel topic met bruiden die binnenkort trouwen en daar haar situatie uitleggen?

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #508 Gepost op: 25 augustus 2012, 11:28:34 »
Bij "aangeboden/gevraagd"misschien??

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #509 Gepost op: 27 augustus 2012, 19:48:56 »
Waarom trek je een trouwjurk aan over je hoofd?

Het enige dat ik kan bedenken is dat de hoepelijk gelijk goed zit, maar het is best lastig met je kapsel en make-up.

Mijn jurk heb ik uitgedaan door eruit te stappen en ik zit me nu te bedenken, waarom zou ik hem zo niet aan kunnen doen?

Ik heb het antwoord:

Dat doe je niet ivm het kreuken van je jurk!!

marjolein1987

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #510 Gepost op: 27 augustus 2012, 21:55:51 »
Ik moest met het passen de jurk over mn hoofd aantrekken. Bij het uittrekken moest ik eruit stappen omdat je op de dag zelf er ook gewoon in moet stappen en hem dan omhoog moet trekken.

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #511 Gepost op: 28 augustus 2012, 09:11:39 »
Ik moest met het passen de jurk over mn hoofd aantrekken. Bij het uittrekken moest ik eruit stappen omdat je op de dag zelf er ook gewoon in moet stappen en hem dan omhoog moet trekken.

Ik zou dat dus niet doen ivm het kreuken van je jurk!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #512 Gepost op: 28 augustus 2012, 09:13:54 »
je jurk kreukt als het een goede jurk is niet als je hem zo aantrekt. Hoe denk jij anders te gaan zitten etc?

Een kwalitatief goede jurk kreukt echt niet snel.
« Laatst bewerkt op: 28 augustus 2012, 09:21:13 door Jof »

marjolein1987

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #513 Gepost op: 28 augustus 2012, 09:18:38 »
ze zei dat dat moest ivm je kapsel en make-up. Neem aan dat de jurk dan niet kreukt want je moet ook in de auto zitten etc...

Nicje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #514 Gepost op: 28 augustus 2012, 10:06:59 »
ik ben gewoon in mn jurk gestapt. zo lang ligt hij niet op de grond totdat jij er in stapt.
volgens mij moet het gewoon kunnen.

het is juist handiger om het niet te doen ivm je haar en make-up.

ik heb een laken op de grond gelegd, zodat de jurk niet vies werd.

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #515 Gepost op: 28 augustus 2012, 13:19:05 »
Het is maar een tip hoor, je mag  het helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal zelf weten hoe je de jurk aantrekt.

MS69

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #516 Gepost op: 12 september 2012, 20:14:10 »
Ben op zoek naar de flamingo balpennen in de vorm van bruid en bruidegom. Op internet kan ik alleen vinden dat ze per 24 stuks zijn af te nemen en ik heb er maar 4 nodig. Iemand een idee waar ik ze per stuk kan kopen?

zusje

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #517 Gepost op: 12 september 2012, 20:20:35 »
Als je ze zoekt voor je getuigen, daar mag je niet mee tekenen... M'n vriendin had ze ook voor mijn bruiloft maar je moet met zwart tekenen. Zij had ze trouwens van de xenos.

MS69

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #518 Gepost op: 12 september 2012, 21:20:29 »
Oh! Bedankt voor het waarschuwen dan want wilde ze inderdaad voor de getuigen kopen! Sjonge... wat een gedoe dat je niet met blauw mag tekenen hmm.

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #519 Gepost op: 20 september 2012, 20:47:18 »
Wij hadden ook pennen voor onze getuigen en we hadden een redelijk chagrijnige meneer als "bode" die dus langs de getuigen ging voor de handtekeningen. Mijn schoonzusje had de pen bij zich, maar hij drukte nadrukkelijk zijn pen in haar handen waarop zij niets meer durfde te zeggen. Mijn broer was niet zo makkelijk, die kreeg ook die pen van die meneer maar die zei echt: Nee, ik teken met deze en niet met die van u. Die man heeft het nog 1x gezegd en mijn broer was/is eigenwijs en tekende dus met de pen die hij van mij had gekregen. Dit is dan ook de enige blauwe handtekening.
Ik had op het kaartje bij de pen gevraagd of hij met die pen de voor ons belangrijkste handtekening wilde zetten en dat had hij beloofd, en dat moet je doen volgens hem ;)
Weet niet of het echt alleen met zwarte inkt/pen van gemeentehuis mag, bij ons is het wel gelukt maar misschien verschelen de regels ook per gemeente?

misseagle

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #520 Gepost op: 21 september 2012, 16:27:14 »
Wel handig ja, gewoon even navragen dan weet je het zeker!
Wel leuk zulke pennen hoor!
Zal het na onze ondertrouw ook eens gaan vragen en dan gelijk iets leuks kopen :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #521 Gepost op: 21 september 2012, 20:46:27 »
Wij hebben voor onze getuigen als bedankje een pen laten graveren met onze namen en de datum. Ik had er nog niet aan gedacht dat ze er misschien ook echt mee kunnen tekenen in de akte. Eens kijken welke kleur het eigenlijk is en anders ff navragen bij onze gemeente met welke kleur er getekend moet worden.

kaelka

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #522 Gepost op: 27 september 2012, 13:41:04 »
Even een nieuwe vraag. Niet heel belangrijk in het grote geheel, maar toch twijfel ik er over.
Wel of niet brood serveren bij het diner.
Even een korte schets; 14:00 uur trouwen, 15:00 uur bruidstaart. Receptie tot 17:30 met bittergarnituur. Diner 18:30, amuse, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert, koffie / thee met friandises.
Nou denk ik niet dat iemand wat te kort komt. Volgens mij rollen ze allemaal tonnetje rond naar hun hotelkamer  :biggrin:.
Toch vraag ik me af of het niet een beetje kaal staat op tafel zonder brood. Als je uit eten gaat krijg je het er bijna altijd standaard bij.
Waar kan je je toch druk over maken... :blush:

Jassou

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #523 Gepost op: 27 september 2012, 13:49:03 »
Hoewel ik niet denk dat je gasten iets te kort komen, denk ik dat je het brood niet weg hoeft te laten als kostbesparing je motivatie is. Daar valt weinig winst op te halen denk ik.

kaelka

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #524 Gepost op: 27 september 2012, 13:53:17 »
Het is niet vanuit kostenbesparing. Meer dat iedereen anders al veel te snel vol zit wellicht. Het diner is vrij uitgebreid.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards