collapse

Auteur Topic: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord  (gelezen 682728 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #600 Gepost op: 12 november 2012, 10:46:42 »
Aanvulling zoals het mij ook verteld is..
De tweede manier is de goedkoopste (vele malen goedkoper, want veel minder arbeidsintenstief) Vaak worden via internet schijnbaar sluiers en jurken verkocht met opgenaaid kant, voor dezelfde prijzen als ingeweven kant..
Is toch eigenlijk een vorm van oplichting..?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #601 Gepost op: 12 november 2012, 18:50:10 »
Toen we in de bruidswinkel waren voor mijn zusje, om jurken te passen, zagen we dit ook bij een Ladybird. De kant was heel netjes uit geknipt en erop genaaid/gestikt. Was niets van te zien aan de buitenkant, vanaf de onderkant zag je wel wat stiksel zitten. Maar goed dat zie je toch niet. Maar ik denk dat in het erop maken van de kant ook veel kwaliteitsverschil kan zitten...

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #602 Gepost op: 12 november 2012, 23:11:06 »
Ik weet het niet...maar als je bij die van internet geen goed gevoel hebt, zou ik het niet doen. Je moet er toch mee oplopen en je moet het zelf mooi vinden. Van te voren wilde ik geen sluier, maar toen ik hem ophad was het plaatje compleet. Ik heb ook gewoon de sluier uit de winkel gekocht dezelfde die ik had met passen. Want ik ben zo'n miep die dan iets mooi vind, dan niet koopt en vervolgens nooit meer dezelfde vind of een die ik niet zo mooi als die andere vind :-)

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #603 Gepost op: 13 november 2012, 12:01:41 »
Nog een vraagje:
Ik wil geen sluier, maar een klein bloemetje of glinsterdingetje in mijn haar. Kun je die ook gewoon in de bruidswinkel kopen? Of weet iemand een goede site waar je haar accessoires kunt bestellen?

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #604 Gepost op: 13 november 2012, 12:03:32 »
al via google gezocht.. dan vind j er heel veel

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #605 Gepost op: 13 november 2012, 12:06:02 »
Die zijn er inderdaad heel veel! Mijn tiara komt van lemony.nu, ze hebben daar in ieder geval ook curlies en speldjes. Niet al te duur en ze verpakken het met zorg (ik kreeg mijn tiara in een mooi doosje met zeepje). Mijn sieraden heb ik ergens anders besteld maar ik weet eigenlijk niet meer waar <.<

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #606 Gepost op: 13 november 2012, 12:31:04 »
Thanks Melia, daar hebben ze inderdaad wel mooie spullen!
Marlie, ik heb wel via google gezocht, maar weet nooit zo goed welke sites wel of niet betrouwbaar zijn. Vind het dus fijn om van anderen te horen waar zij hun spullen bestellen!

Jassou

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #607 Gepost op: 13 november 2012, 15:22:40 »
Ik heb voor veel verschillende dingen (ook niet-bruiloft) echt bij heel veel verschillende sites besteld, en ben nog nooit teleurgesteld geweest. Een goede vuistregel is kijken of er degelijke contact informatie opstaat (telefoonnummer, land-adres), en naar reacties van klanten zoeken. De naam van het bedrijf googlen geeft ook wel meteen info.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #608 Gepost op: 13 november 2012, 15:56:06 »
Dank je Jassou, ik houd het in mijn achterhoofd als ik iets wil gaan bestellen!

marjolein1987

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #609 Gepost op: 14 november 2012, 06:20:40 »
@marlie: hoe is de kwaliteit vd producten van lemony? Ik wil ook graag een tiara maar vind het er vaak wat "plasticachtig" uitzien. Twijfel dus nu of ik tiara of curlies zou doen...

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #610 Gepost op: 14 november 2012, 07:14:52 »
Maartje, je bedoeld melia denk ik

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #611 Gepost op: 14 november 2012, 08:20:23 »
Het is niet zo'n ding wat meteen kapot is. De steentjes zitten goed vast en het metaal is buigzaam maar stevig, weet niet precies hoe ik het uit moet leggen :P Onze bruiloft was verspreid over twee dagen en dat was geen probleem, heb hem deze week ook nog ingehad voor een fotoshoot. Hij blijft mooi. Ik was in ieder geval erg tevreden!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #612 Gepost op: 14 november 2012, 17:21:59 »
Mijn tiara (en sieraden) kwam ook van lemony en ik vond het hele mooie kwaliteit!

marjolein1987

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #613 Gepost op: 14 november 2012, 20:35:15 »
@marlie: ja haar bedoelde ik inderdaad :blink:  lastig via de telefoon :biggrin:

marjolein1987

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #614 Gepost op: 19 november 2012, 08:55:09 »
Hallo dames, 

Ik heb ook een vraag. Iedereen weet wat de vrouw moet doen qua uiterlijke verzorging etc. Maar hoe zit dit eigenlijk bij de man? Wat doet hij daar eigenlijk aan? Qua scheren, haren, nagels etc.?


Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #615 Gepost op: 19 november 2012, 08:57:39 »
Mijn man heeft zich geschoren en is een week voor de bruiloft geknipt. (Beste niet dezelfde dag, omdat het even in model moet vallen, maar dit zal ook afhangen van de lengte van het haar).
Zijn  nagels heb ik een paar dagen van te voren een beetje netjes gemaakt, omdat ik dat toch ook wel mooi vond.

Verder niks geloof ik :P

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #616 Gepost op: 19 november 2012, 09:03:27 »
Mijn man is ook een week van te voren naar de kapper geweest en heeft een dag van te voren zijn nek en bakkenbaarden nog even strak bij laten werken. Scheren op de dag zelf... En dat was het wel.

marjolein1987

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #617 Gepost op: 19 november 2012, 09:39:12 »
Oke...het scheren dus op de dag zelf? Mn AS krijgt altijd rode vlekken in zn nek na het scheren(nat of droog maakt niet uit) dus dat is nog eens iets :blink:
een dag daarvoor is ook geen optie ivm snelle baardgroei... Dus iemand daar nog tips voor?

Die mannen hebben het trouwens maar mooi makkelijk! Haha :biggrin:

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #618 Gepost op: 19 november 2012, 10:34:34 »
Mijn man heeft een extreem langzame baardgroei en scheert maar 1 keer in de week. Hij heeft het om de reden die jij noemt de avond ervoor geschoren, maar dat kon dus ook.
Als tip, gebruik gezichtscreme. Vlak voor het scheren insmeren. Goed in laten trekken en dan met een nieuw mesje nat scheren. Gelijk erna weer flink insmeren. Pas een uurtje later ofzo een geurtje op doen.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #619 Gepost op: 19 november 2012, 19:13:16 »
Mijn AS gaat +- 1,5 week van te voren naar de kapper. Hij zorgt ervoor dat hij niet al te lange nagels heeft en scheert zichzelf op de dag zelf.

Tegen de rode vlekken gebruikt AS een sensitive balsem (ik geloof van nivea) en elektrisch scheerapparaat. Bij hem helpt dit, zodat hij geen rode vlekken meer heeft.

wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #620 Gepost op: 19 november 2012, 22:09:55 »
mijn as werkt als automonteur, dus ik hoop dat hij zijn nagels uberhaupt goed schoon krijgt ;)
Verder doe ik in de week van onze bruiloft zijn haar (tondeuse :P) en scheren doet hij op maandag, omdat ik het zeer 'sexy' vind als hij zo'n baartje van een paar dagen heeft. (geen snelle baardgroei.)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #621 Gepost op: 19 november 2012, 22:24:47 »
mijn as werkt als automonteur, dus ik hoop dat hij zijn nagels uberhaupt goed schoon krijgt ;)

Ik hoop zo dat mijn AS geen wondjes heeft. Die heeft hij nl nogal regelmatig van het werk. Kleine snij- of schaafwonden. Ik heb al gezegd dat hij drie weken van te voren niet mag werken ofzo. Hahaha hij werkt trouwens in de bouw.

marjolein1987

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #622 Gepost op: 20 november 2012, 11:39:15 »
Daar heeft mijn AS ook last van  :blink:   wondjes etc op handen en nagels die niet schoon te krijgen zijn  :biggrin: 

wedding2013

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #623 Gepost op: 20 november 2012, 17:05:44 »
Hi allemaal,

ik heb een dilemma: wij willen rond 16.00 uur trouwen, dan is de ceremonie om 17.00 uur afgelopen, dan nog half uur foto's maken en dan zijn we rond 6 uur weer op volgende locatie voor toast en zoete versnapering..(ook om te feliciteren)
we willen de gasten uitnodigen voor een eenvoudig buffet dat is dan rond 19.00 uur en daarna aansluitend feest.

Maar nu dacht ik: als je dus tot 01.00 uur feest hebt, dan moet je dus 6 uur lang de drank verzorgen.. gaat dit niet enorm uit de klauwen lopen (we willen drank zelf inkopen)

Iemand tips?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #624 Gepost op: 20 november 2012, 17:57:32 »
Als je zelf drank ik koopt, scheelt al heel veel. Als je een buffet van te voren hebt, zitten veel mensen al vol en is het drinken minder. Bij een vol gevoel, drink je minder. En zet niet te veel zoute hapjes/nootjes neer tijdens het feest. Dan gaan mensen juist weer meer drinken. Verder heb ik geen tips voor je!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards