collapse

Auteur Topic: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord  (gelezen 682731 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #950 Gepost op: 27 april 2013, 22:22:16 »
thanks km handig linkje!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #951 Gepost op: 27 april 2013, 23:26:58 »
Wie heeft er goede tips voor het trainen van de armen, schouders en rug...misschien moet dit in het sport topic, maar traint iemand deze groepen nog specifiek voor de strapless jurk?

misseagle

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #952 Gepost op: 28 april 2013, 09:38:18 »
Zo even geen specifieke trainingen maar ik heb sinds gisteren dumbells dus ik ben ook wel benieuwd..
Ga sowieso kijken bij blogilates.com want staan veel filmpjes op ook daarvoor!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #953 Gepost op: 28 april 2013, 10:52:20 »
Ik heb zo geen tips. Maar wil wel even zeggen dat je op moet letten daarmee als je straks je jurk hebt.
Mijn zusje heeft van die catlebells (of hoe je dat ook schrijft) en haar jurk was al iets te klein geworden, omdat ze breder is geworden op de borst/armen. Dus let ermee op dat je niet te veel spieren krijgt daar, als je al een jurk hebt ;)

misseagle

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #954 Gepost op: 28 april 2013, 11:31:57 »
Gelukkig ben ik ook niet elke dag in de weer met die dingen.. En mijn jurk is strapless en heeft een veter.. Weet sowieso niet of het me lukt om op gewicht te blijven na woensdag (dan wordt mn jurk afgespeld)

wedding2013

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #955 Gepost op: 28 april 2013, 13:04:53 »
Ik heb een vraag over het innemen van de jurk: die van mij komt als het goed is rond 20 juli binnen. Maar ik trouw pas in september en wil nog wat kilo's kwijt. Is het dan niet veel beter om de jurk af te passen/ te laten innemen in augustus?
Hoeveel tijd zit er normaal gesproken tussen?

misseagle

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #956 Gepost op: 28 april 2013, 13:33:25 »
Geen idee eigenlijk hoeveel er normaal tussen zit. Weet wel dat ik van mensen te horen kreeg dat mijn jurk best laat binnen is..
Dus ja ik ga blijkbaar laat mijn jurk afspelden.. Maar ben er stiekem ook wel blij mee omdat ik zo de tijd heb gehad om in ieder geval mijn doel te bereiken, namelijk 10 kilo afvallen voor het trouwen!

MS69

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #957 Gepost op: 28 april 2013, 13:50:23 »
Ik heb mijn jurk al een aantal maanden thuis hangen en kreeg als informatie mee dat ik ongeveer 6 week van te voren de jurk moet afpassen... nu valt dat net in de zomervakantie dus het kan zijn dat het 7 of 8 weken wordt, hangt een beetje van de drukte af.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #958 Gepost op: 29 april 2013, 10:48:29 »
Ze raadde mij aan om ongeveer 2 maanden van te voren te komen voor het afpassen. Mocht er nog iets niet goed zijn nadat hij is aangepast is daar nog steeds tijd voor. Ook gaf ze aan dat ik in een drukke tijd ga trouwen (mei), dan vond ze het ook prettiger om meer tijd te nemen vanwege de drukte.

Jorien26

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #959 Gepost op: 29 april 2013, 10:50:40 »
ik heb mijn jurk 6 weken van tevoren afgepast, en haal hem 2 weken van tevoren op en dan kijken ze of er evt nog kleine aanpassingen nodig zijn

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #960 Gepost op: 29 april 2013, 10:52:11 »
voor mij ook 6 weken van te voren voor de grote aanpassingen, 1 week van te voren voor het laatste innemen, afstellen, en einde van de dag neem ik hem dan ook mee...

Carien85

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #961 Gepost op: 29 april 2013, 10:53:50 »
Hier ook 6 weken van te voren afgepast en twee dagen voor de bruiloft moet ik de jurk nog even aanpassen en dan kan ik hem meenemen. Eventuele aanpassingen die dan nog nodig zijn doen ze ter plekke.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #962 Gepost op: 29 april 2013, 11:01:17 »
Hier ook 6 weken van te voren afgepast en twee dagen voor de bruiloft moet ik de jurk nog even aanpassen en dan kan ik hem meenemen. Eventuele aanpassingen die dan nog nodig zijn doen ze ter plekke.
[/quote

ik ben blij dit te lezen, ik haal hem ook 2 dagen voor de bruiloft op en dacht dat dit extreem laat is... evt aanpassingen worden dan ter plekke nog gedaan...

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #963 Gepost op: 29 april 2013, 11:13:04 »
hier heb ik hem al 2 maanden van tevoren afgepast en op maat gemaakt.. Omdat dit in Spanje moest gebeuren(daar heb ik hem gekocht) Dus nu niet ineens spontaan afvallen van de stress in die laatste weken.,.

misseagle

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #964 Gepost op: 29 april 2013, 11:47:55 »
hier heb ik hem al 2 maanden van tevoren afgepast en op maat gemaakt.. Omdat dit in Spanje moest gebeuren(daar heb ik hem gekocht) Dus nu niet ineens spontaan afvallen van de stress in die laatste weken.,.

Gewoon blijven eten dus.. Al zijn t telkens kleine hapjes/porties.. al eet je 8x per dag iets kleins.. Gewoon doen ;)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #965 Gepost op: 29 april 2013, 11:56:15 »
Mijn jurk is nu helemaal klaar. Moet em twee weken van te voren nog wel n keer aantrekken voor de zekerheid. Indien nodig kan de jurk dan nog wat vermaakt worden.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #966 Gepost op: 29 april 2013, 13:07:23 »
Ik heb mijn laatste passessie 4 weken voor de bruiloft en dan moet ik hem ook 2 dagen voor de bruiloft nog een keer aan. Ze passen eventuele kleine dingetjes dan nog ter plekke aan en dan neem ik hem mee naar huis!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #967 Gepost op: 29 april 2013, 14:06:36 »
Vorige week afgepast, ongeveer 2 mnd voor de bruiloft. Ik haal hem 2 dagen van te voren op en kunnen dan evt nog kleine aanpassingen plaatsvinden.

SalsaBride

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #968 Gepost op: 29 april 2013, 16:11:29 »
Waar kun je leuke gastenboeken / receptieboeken kopen? Bij voorkeur niet via internet :-)


Steffie_G

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #969 Gepost op: 29 april 2013, 17:25:28 »
Standaard boekenhandel, Ava, de club, hobby winkels, kleinschalige boekenwinkeltjes, ...

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #970 Gepost op: 29 april 2013, 18:30:59 »
wij hebben gwoon bij de V&D een fotoalbum gekocht voor een tientje, en dit heb ik zelf opgeleukt met een bloem, wat kant en touw..

misseagle

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #971 Gepost op: 30 april 2013, 10:11:45 »
Dat is sowieso leuk.. Wil zelf inderdaad na de bruiloft albums maken voor de ouders :D

Steffie_G

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #972 Gepost op: 2 mei 2013, 09:19:20 »
Is er iets speciaals dat je moet meenemen/aandoen als je trouwjurken gaat passen?
Bv huidkleurige lingerie aandoen of shapeware aandoen of okselpads meenemen ofzo ....

heleen27

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #973 Gepost op: 2 mei 2013, 09:25:43 »
Nee hoor, dat regelen ze daar allemaal!

marian1313

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #974 Gepost op: 2 mei 2013, 09:30:05 »
Als je op je bruiloft een wit lingeriesetje wilt dragen zou ik nu ook wat wits aandoen om te kijken of het niet doorschijnend is.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards