collapse

Auteur Topic: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord  (gelezen 682749 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1225 Gepost op: 6 juni 2013, 19:03:53 »
vervelend :(. Ik heb niet echt tips, neem aan dat je een gewone wimperkruller zonder hitte al geprobeerd hebt?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1226 Gepost op: 6 juni 2013, 19:38:27 »
Ja....misschien ben ik wel motorisch niet helemaal in orde maar daar kan ik helemaal niets mee...Ik knijp angstvallig mijn ogen dicht als ik 'm op me af zie komen,...zelfs als ik 'm zelf vast heb! Komt denk ik omdat mijn zus ooit eens dat bij mij wilde doen en ik op dat zelfde moment iemand mijn naam hoorde roepen waardoor ik dus schrok...WEKEN ZONDER WIMPERS is niet cool als je op de middelbare school zit! Maar goed, morgen maar een afspraak maken voor wimper extensions (nooit gedacht dat ik dat ooit eens zou zeggen!)

Jassou

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1227 Gepost op: 6 juni 2013, 21:55:56 »
Herkenbaar Kirriemirrie! Ik heb ook van die winpers en motorische 'gestoordheid', al uit zich dat bij mij eerder in dan ik nog nooit succesvol mijn oogdruk heb kunnen laten meten.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1228 Gepost op: 7 juni 2013, 15:38:50 »
hahahaha....dat ken ik inderdaad!! Dat pufje lucht lijkt dan ineens wel de loop van een pistool die op mijn oog gericht is! En gekke bekken trekken joh...

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1229 Gepost op: 7 juni 2013, 15:49:14 »
Over die wimpers: en eens een wimperkruller een beetje warm maken met bijv een föhn? Word snel erg heet, dus voorzichtig als je dan gaat krullen maar bij mij werkt dat altijd erg goed. Blijven ze ook langer door gekruld!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1230 Gepost op: 7 juni 2013, 16:05:34 »
Hoi dames,

Ik heb een korte vraag,voor dat gaat trouwen ga je in ondertrouw,dit moet gebeuren in de gemeente waar je woont.Maar als je niet beide in de zelfde gemeente woont mag je dan kiezen?
Gr.
Littlelady

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1231 Gepost op: 7 juni 2013, 16:09:11 »
Hoi dames,

Ik heb een korte vraag,voor dat gaat trouwen ga je in ondertrouw,dit moet gebeuren in de gemeente waar je woont.Maar als je niet beide in de zelfde gemeente woont mag je dan kiezen?
Gr.
Littlelady

Volgens mij mag je dan idd kiezen, t makkelijkste is denk ik wel om inde gemeente waar je ook wilt trouwen in ondertrouw te gaan. Scheelt een hoop gedoe geloof ik.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1232 Gepost op: 7 juni 2013, 16:15:23 »
Volgens mij mag je dan idd kiezen, t makkelijkste is denk ik wel om inde gemeente waar je ook wilt trouwen in ondertrouw te gaan. Scheelt een hoop gedoe geloof ik.
[/quote]

Bedankt voor je antwoord,alleen trouwen we in een gemeente waar we beide niet wonen dus daar in ondertrouw gaan gaat niet.Dat is om het makelijk te houden  ;)
« Laatst bewerkt op: 7 juni 2013, 17:28:39 door littlelady »

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1233 Gepost op: 7 juni 2013, 20:00:56 »
Staat op bijna alle websites van gemeenten aangegeven :). Zou zeker voor veel informatie op de websites van gemeenten kijken of even langs gaan. Krijg je ook gelijk wat leuke informatie mee :)

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1234 Gepost op: 8 juni 2013, 07:43:31 »
Hey mensen,
Ik zatwat rond te kijken en toen lasikdat er geen spf in je creme mag zitten. Ik heb een super lichte huid en ik verbrand super snel. Wij willen onze dag graag buiten doorbrengen, maar zonder zonnebrand creme (en dus volgens mij spf) kan ik eigenlijk niet de hele dag naar buiten, tenzij ik de dag pijnlijk en knalrood wil afsluiten (en kennelijk heb ik niet eens zon nodig om te verbranden, het is me laatst op een bewookte dag gelukt dat ik de hele dag buiten was en toen verbrande) ik wil dus op mijn trouwdag simpelweg niet zonder zonnebrand creme, iemand oplossinge?

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1235 Gepost op: 8 juni 2013, 11:38:23 »
Waarom mag je geen spf gebruiken? Ik heb m'n gezicht gewoon ingesmeerd hoor, op de bruiloft. Weliswaar met een foundation mrt factor 30 erin, mar toch.

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1236 Gepost op: 8 juni 2013, 16:45:17 »
Volgens mij krijg je dan een witte gloed over je gezicht wanneer er flits wordt gebruikt bij foto's...

wedding2013

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1237 Gepost op: 11 juni 2013, 10:40:29 »
Is het eigenlijk wel nodig om een boeket voor de auto te regelen? Wij moeten een gedeelte op de snelweg en dat blijft natuurlijk nooit zitten...

Vraag me ook af of ik niet gewoon mijn trouwboeket op de auto kan leggen voor de foto's...

Iemand tips?

Jassou

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1238 Gepost op: 11 juni 2013, 10:46:36 »
'nodig' is een interessant begrip als het gaat om decoratie ;) Het is misschien leuk, that's it. Wij hadden er ook geen.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1239 Gepost op: 11 juni 2013, 10:48:50 »
Wij hadden er wel een, maar we hadden verder dan ook weer geen bijzondere trouwauto (namelijk onze eigen auto :P). Nodig is het niet natuurlijk, maar wij vonden het wel iets hebben om onze doodnormale auto een beetje op te leuken :)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1240 Gepost op: 11 juni 2013, 10:55:57 »
Wij gaan het niet doen...en nodig is het zeker niet. Wel leuken we de auto (die van nature al best heel leuk is) op met een stuk tule om de motorkap, maar als ik dat te kitch vind trek ik het eraf en hebben we alleen een antennelintje, ook prima!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1241 Gepost op: 11 juni 2013, 10:56:09 »
Nodig is het niet. Het is maar net wat je leuk vindt :) Wij hebben geen autostuk.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1242 Gepost op: 11 juni 2013, 18:22:58 »
Wij krijgen er een van de auto verhuurder maar anders hadden wij het ook niet gedaan. Sowieso is over de snelweg niet handig en ook met de warmte van de motor zullen de bloemen het niet lang vol houden (dat laatste vertelde een kennisje van ons).

Stippie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2552
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1243 Gepost op: 12 juni 2013, 13:36:33 »
Je kan de bloemen er ook afhalen he, werkt gewoon met een zuignap.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1244 Gepost op: 12 juni 2013, 13:56:16 »
Onze robuuste, klassieke auto is zo mooi van zichzelf, daar willen wij geen bloemen op  :biggrin:

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1245 Gepost op: 13 juni 2013, 17:27:08 »
Hoeveel tijd denken jullie dat het ongeveer kost om foto's te maken met 38 daggasten?

Zou een half uurtje genoeg zijn of te krap?

Jassou

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1246 Gepost op: 13 juni 2013, 17:31:02 »
Ligt er aan hoeveel foto's en groepen dat gaan zijn. Ik zou per foto toch wel een minuut of vijf rekenen, tien als de juiste mensen nog bijelkaar gezocht moeten worden.

Incredibelle

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1247 Gepost op: 13 juni 2013, 17:48:53 »
Ik denk dat een half uurtje wel wat krap is... Beste kun je even met de fotograaf overleggen die zal daar zeker een goed antwoord op hebben.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1248 Gepost op: 13 juni 2013, 17:50:05 »
Duurt stiekem langer dan je zou denken..
k zou ook aanraden om duidelijk op papier te zetten welke foto-combi's  je wilt maken, en je CM alles bij elkaar laten roepen.. Scheelt tijd, en zo vergeet je niks..

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1249 Gepost op: 13 juni 2013, 18:02:01 »
Mijn ervaring is ook dat het best wel even kan duren. Bovendien is het voor jou en je AS helemaal niet fijn om krap in de tijd te zitten. Marlie had een goed punt dat een lijstje maken heel handig is. Geeft overzicht en dat is altijd fijn. En zo kan je de organisatie daarvan lekker overlaten aan de CM's en zelf lekker genieten van de sessie..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards