collapse

Auteur Topic: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord  (gelezen 682838 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1375 Gepost op: 18 september 2013, 16:50:09 »
Je kan vragen of ze gelijk op de dag zelf je een paar fotos wil mailen, dan heb je gelijk een paar om te mijmeren.. Hadden wij ook.. Helemaal perfect!

 Dat dus! Wij moesten ook een maand of twee wachten, maar kregen na een week mini album met alvast een voorproefje :)

misseagle

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1376 Gepost op: 19 september 2013, 07:24:27 »
Mijn boeket laten drogen maar vind hem dus niet echt mooi meer haha. Kan zijn dat ik hem uiteindelijk toch weggooi, want heb toch de herinnering op foto's en film!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1377 Gepost op: 19 september 2013, 08:13:27 »
Mijn boeket is in de vuilnisbak beland. Wist niet zo goed waar ik het moest laten. Heb er op de dag zelf van genoten en er zijn mooie foto's van gemaakt. Vind het prima zo.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1378 Gepost op: 19 september 2013, 08:27:48 »
hier ook een droogpoging... maar mislukt, pioenrozen laten zich niet makkelijk drogen. Maar ik heb er prachtige foto's van.. een droogboeket past eigenlijk ook helemaal neit bij ons..

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1379 Gepost op: 19 september 2013, 10:03:51 »
Hier ligt hij ook op de bodem van de container  :cool2: ik had nog de illusie rozenblaadjes te bewaren en drogen maar dat is er allemaal niet van gekomen.

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1380 Gepost op: 21 september 2013, 23:24:40 »
Ik dacht pas echt veel later (als in weken); waar is mijn boeket eigenlijk gebleven? Bleek bij mijn zusje te hebben gestaan haha, die dacht; ze gaan toch op vakantie daarna. En ik hechtte er al die tijd al weinig waarde aan, vond het een lastig extra item om de hele tijd vast te houden. Was het al een paar keer zelf vergeten die dag ;)
Doe er vooral mee wat je zelf prettig vindt; drogen kun je altijd proberen, je kan altijd achteraf besluiten het weg te gooien.

Toinette

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1381 Gepost op: 22 september 2013, 11:57:04 »
Ik weet niet goed wat ik zou willen. Aan de ene kant lijkt me het fantastisch om je bloemen te bewaren, maar aan de andere kant denk ik: wat moet je ermee? Dat is alleen maar een stofvanger en z'n mooiste tijd heeft het wel gehad. Ze worden toch op de foto gezet en daar zien ze er vast het mooist op uit.
Maar ja, als je zoals mijn broer en schoonzus zijden bloemen gebruikt, dan wordt het wel een ander verhaal...

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1382 Gepost op: 23 september 2013, 14:19:05 »
Haha Chantal.. Ik heb juist de hele dag met het boeket in mijn hand gelopen.. Bood denk ik een soort van houvast..(met stappen hou ik ook altijd mijn glas vast, ook al is ie leeg, moet iets in mijn handen hebben ofzo..)Op bijna alle foto's sta ik met mijn boeketje in mijn hand..

Riba

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1017
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1383 Gepost op: 23 september 2013, 16:19:30 »
Als kraamcadeau voor vrienden willen we graag een stoeltje geven met daarop een leuk eigen ontwerp. Via een site hebben we een sticker besteld die het bedrijf voor ons zal printen naar aanleiding van ons ontwerp. Ik had verwacht dat we een ontwerptool meegestuurd zouden krijgen, maar we krijgen alleen de afmetingen voor de sticker. In welk programma kan ik het beste het ontwerp maken?

Steffie_G

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1384 Gepost op: 23 september 2013, 17:09:21 »
Godverdekke! Nu ga ik er toch echt wel eens werk van maken!
Ik zit nu al zo lang tegen mezelf te zeggen dat ik meer fruit moet eten, maar het komt er echt noooooit van.
Morgen ga ik sowieso de keuken opruimen en ik ga kijken dat ik op de frigo (koelkast) geen mandje kan zetten om fruit in te doen en een goede pers aanschaffen om 's ochtends vers fruitsap te maken.

En eindelijk eens een weegschaal aanschaffen.

Ik had vorige week normaal gezien een afspraak bij de diëtiste, maar die is verzet omdat ze de hele dag weg moest ivm met familiale problemen. Beetje rot wel, maar daar is nu eenmaal niets aan te doen.

Jassou

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1385 Gepost op: 23 september 2013, 17:18:35 »
Riba, ik denk dat je daarvoor het best contact kan opnemen met het bedrijf wat die sticker gaat maken.

Steffie, verkeerde topic? Goed voornemen!

Steffie_G

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1386 Gepost op: 10 oktober 2013, 19:30:32 »
Ja inderdaad serieus verkeerd topic  :biggrin:
Ik had dit getypt en drukte op verzenden en ik was er echt van overtuigd dat ik het in het dieet topic had gezet, maar kon het daar niet meer terug vinden. En ga dan maar eens zoeken waar je het gezet hebt he  :biggrin:

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1387 Gepost op: 10 oktober 2013, 19:36:49 »
Als je in je profiel kijkt bij bijdragen, kun je zien in welk topic je welk bericht gepost hebt ;)

Steffie_G

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1388 Gepost op: 10 oktober 2013, 19:51:49 »
Ow oke, dat wist ik dus niet.
Ik heb overal liggen zoeken, maar heb er dan blijkbaar over gekeken.
bedankt voor de tip!


En dan nu nog even een korte vraag!  :biggrin:

Hoe lang duurt het om uitnodigingen te laten drukken?

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1389 Gepost op: 10 oktober 2013, 20:00:06 »
Hangt er vanaf, via internet heb je ze meestal binnen een paar dagen in huis. Drukkerijen duren wel eens wat langer, hebben volgens mij ook andere druktechnieken waardoor het wat langer kan duren. Gewoon even vragen dus!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1390 Gepost op: 11 oktober 2013, 15:04:07 »
Wij hebben ze bij een echte drukkerij laten drukken, dat duurde geloof ik twee á drie werkdagen.
Overigens was het traject van teksten, kleuren en details toen al wel achter de rug!

Steffie_G

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1391 Gepost op: 13 oktober 2013, 11:28:22 »
Oh oke :)
De tekst hebben we al volledig en we hebben ook al een idee over de font, kleuren, ...
Dus we zullen kijken wat ze hebben in die trend.

MICH1991

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1392 Gepost op: 28 oktober 2013, 12:15:57 »
Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier en ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe alles werkt.
Nu heb ik wel gelijk een vraagje.
Is het gek om te trouwen voor de gemeente 'gratis' (dus zonder trouwkleren) en vervolgens 5 dagen later voor de kerk etc. en dan ook met echt trouwfeest erbij. Dus voor de gemeente alleen met getuige?


Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1393 Gepost op: 28 oktober 2013, 12:40:33 »
Wat is 'gek' he... Het is niet heel gebruikelijk, dus dan zijn er altijd mensen die het 'gek' vinden, maar je moet doen wat je zelf wilt. Een vriendin van mij heeft het op die manier gedaan (trouwen met z'n 2en en een paar weken later een kerkdienst met wel allemaal genodigden). Gewoon doen als je dat graag wilt!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1394 Gepost op: 28 oktober 2013, 12:57:33 »
Waarom niet.  Doe wat jullie zelf willen.  Er zijn meerdere bruiden, ook hier op t forum,  die t zo gedaan hebben.

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1395 Gepost op: 28 oktober 2013, 13:12:57 »
Niets geks aan hoor! zou hebben mijn ouders het ook gedaan :D

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1396 Gepost op: 28 oktober 2013, 15:32:00 »
Als jullie je hier helemaal prettig  bij voelen zou ik dat gewoon doen....tis jullie bruiloft!

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1397 Gepost op: 28 oktober 2013, 15:42:59 »
Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier en ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe alles werkt.
Nu heb ik wel gelijk een vraagje.
Is het gek om te trouwen voor de gemeente 'gratis' (dus zonder trouwkleren) en vervolgens 5 dagen later voor de kerk etc. en dan ook met echt trouwfeest erbij. Dus voor de gemeente alleen met getuige?

Wij hebben het zo gedaan en is goed bevallen omdat we daardoor op maandag zijn getrouwd (uiteindelijk in feestelijke kleding en met wel wat mensen erbij) toen koffie en taart met elkaar gegeten en gedronken en op onze gemak vrijdag konden opstaan, elkaar ontmoeten, foto's maken en om 2 uur pas in de kerk de rest van de gasten te ontmoeten.

Enige nadeel wat ik kan noemen is dat maandag ' echter' voelde dan dat we hadden gedacht en dat je telkens van iedereen de vraag krijgt welke dag je aan houd als trouwdag

Btw, 2 nichtjes zijn dit jaar ook getrouwd en hebben het ook op deze manier gedaan.. Je ziet t dus steeds meer...

MICH1991

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1398 Gepost op: 28 oktober 2013, 16:51:20 »
Bedankt voor jullie reacties.

Ik ben nu aan het twijfelen of we het dan niet gewoon op maandag 15 juni moeten gaan doen.
Ik heb navraag gedaan bij een rozenkerkje in de omgeving en de kosten voor daar te trouwen zijn 550 euro.
Als ik dan nog eens de kosten bij de gemeente erbij pak vind ik dat wel zonde geld. En vind het kerkje gewoon echt zo leuk! hihi..
Trouwen er veel mensen gewoon doordeweeks of de meeste toch in het weekend?
Zou het wel ruim van te voren aangeven.


Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1399 Gepost op: 29 oktober 2013, 09:27:32 »
Wij trouwen op een woensdag, maar dan wel de woensdag voor hemelvaart.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards