collapse

Auteur Topic: Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft  (gelezen 9226 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

debster28

  • Gast
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Gepost op: 30 april 2010, 20:16:02 »
hier dan eindelijk mijn verslag vh trouwen...

Donderdag 22 april sliepen marco en ik beide in ons ouderlijk huis...
voor mij (debbie) was het erg onwerkelijk ivm het overlijden van mijn vader vorige week (15 april).
het was en voelde allemaal zo dubbel maar toch zette we de bruiloft door pap had niet anders gewilt..

S'morgens werd ik wakker rond half 7 had een slechte nacht geslapen.
maar toen was het zover ik zou gaan trouwen wouw.. :hartje:
ik keek naar buiten en zag hoe strak blauw de lucht was en hoe het zonnetje mooi scheen,
dus hups...druk in de weer....douchen haren wassen om 8.00 uur zou Lillian (visagiste) komen.
ik kwam zelfs bijna tijd te kort...
om 7.45 uur was ik beneden en toen werden dus 2 nummers achter elkaar gedraaid van papa's begrafenis..heel apart alsof het een teken was
van hier ben ik hoor...
en kort erna volgde dus ook nog even het nummer die wij hebben gekozen voor in het gemeentehuis dit kon toch geen toeval meer zijn...
toen rond 8.30 was ik al helemaal netjes opgemaakt wouw prachtig...
me moeder en zusje gingen toen ook naar de kapper in de tussentijd arriveerde me schoonzusje om mijn haren mooi te maken dit was helemaal mooi gelukt en voelde me toen al geweldig..
tijd vloog voorbij het was inmiddels al half 11 en ik bedacht me wow over een uur komen de gqsten ik dus nog zoveel mogelijk proberen te plassen want ja met jurk word dit erg lasig natuurlijk...no het werd steeds warmer buiten heerlijk ik moest alleen nu wel eht boven blijven nu tijd drong..half 12 kregen we een telefoontje dat marco onderweg was en toen begonnen pas eigenlijk de zenuwen te komen wat duurt dat wachten lang zeg ondertussen deden we mijn jurk aan wat een drama ik vergat gewoon mijn hoepel...wat erg....later dacht ik klaar te zijn komt me schoonzusje joh deb je moet je sieraden nog ow tjeeeee wat erg zelfs dat vergat ik bijna door alle spanning ineens.. ik was er klaar voor..en mams vond me zo vreselijk mooi die moest er gewoon van huilen en tja ik had al een brok en dus moest iki ook echt ff huilen..poeh..ontlading was dat zeg..ze zei je bent prachtig deb je vader had je ook prachtig gevonden...snik..

toen hoorde ik weer tel en ja hoor marco aariveerde in de straat hoorde van alles buiten en ik mocht nog niks zien ik stond te bibberen vd zenuwen haha
wat spannend is dat moment zeg..wow..de deurbel ging na een paar keer bellen  ging mam met kayleigh naar beneden die was ook zo mooi..die deed de deur open...wouw..

toen marco onderaan de gtrap stond kwa ik toch echt naar beneden...tril tril...wouwwwwwwwwwwwwwwww wat een stuk.....wat is hij mooi  :hartje: en kon het niet laten me tranen te laten gaan..ook marco stond met tranen wat een geweldig moment is dat..
hij zei wat ben je mooi smelt....


toen hoorde ik iedereen wow echt zo mooi we liepen de tuin in en daar stonden de gasten geweldig...en de on erbij wouw wat een zalig weertje...beter kon je niet hebben.

even met iedereen op de foto en toen was het alweer tijd voor de ceremonie..gasten waren alvast gegaan wij kwamen net wat later aan en bij het gemeente huis stonden ook genoeg andere om ons te mogen bewonderen zo leuk



eenmaal in gemeentehuis werd ik echt nerveus weer nu komt het allermoeilijkste van alles..pap zou me weggeven en helaas kan dit nu niet en dus gaan we samen naar binnen...de ceremonie was erg mooi heb wel wat traantjes gelaten had het best moeilijk als het dan over mijn vder ging...maar heb me toch best sterk gehouden



hierna even wat fotos gemaakt bij gemeenthehuis


en toen op naar de fotolocatie oude ruine van oostvoorne...
er zsijn super fotos gemaakt maar heb nog niet alle fotos ervan heb er een paar oa deze









hierna hebben we besloten om paar fotos te maken bij me vaders graf..was echt ff pittig maar wilde het dolgraag...



hierna gingen we op weg naar onze feestlocatie..
daar zouden we om 16.00 uur taart aansnijden tussendoor nog wat fotos gemaakt op het park





rond 17.30 uur begonnen we aan het diner...helaas waren marco en ik vreselijk verkouden en hebben helaas hier niks van geproefd erg zonde gelukkig vonden de anderen het alolemaal wel erg lekker..



na het diner gauw ff opfrissen en toen kon het feest beginnen....
enorm leuk kregen leuke reacties van iedereen...en vond het fijn dat iedereen er was..
om 21.00 uur hadden wij onze openings dans en deze dans was niet zomaar een dans..

we begonnen met het liedje van dirty dancing....zoals  het hoort...en toen stopte het en ging het over in allerlei korte mixjes van k3 tot kabouterplop tot grease tot kung fu fightning...etc allemaal foute dansjes wat allemaal inelkaar overliep. nou iedereen vond het geweldig hebben het er nu nog over...filmpje komt zo snel mogelijk..hebben wat gelachen erom dus..





geslaagde dans dus....en dus het ijs wass gebroken dus het dak kon eraf en dit gebeurde ook zeker wel..
rond 22.00 uur kwam er een surprise act....dit had mijn vader geregelt als verassing...ook dit vond ik weer  erg moeilijk
maar ze kon  mijn vader erg goed en ze was zelf ook erg zenuwachtig.. dus toen kwam e andre(a) hazes imitator..soms moeilijk zeg...vooral toen kayleigh naar het plafond begon te zwaaien...oeff..heel bijzonder.





en toen ging het dak er nog meer af...







hierna toen het afgelopen was was ik versleten echt gigantisch...
zo mooie dag wat enorm snel voorbij gaat...helaas..
maar was blij toen ik in bedje lag...

smorgens kregen we champagneontbijt erg lekker ook..en zo kwam er een einde aan ons mooie bruiloft... :hartje: :hartje:

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #1 Gepost op: 30 april 2010, 20:24:18 »
Wat een prachtig verslag en foto's zeg. Jullie zagen er prachtig uit,en het klinkt als een super fantastische dag! Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk was voor je, zeker omdat je vader zo kort geleden overleden is...

Femke~

  • Gast
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #2 Gepost op: 30 april 2010, 20:39:42 »
Heel erg mooi verslag zeg  :rolleyes:

Dat je tranen hebt gelaten om je vader is heel begrijpelijk, erg mooi dat ook op zijn graf foto's zijn gemaakt.

Dat je de liedjes hebt gehoord kan vast geen toeval zijn geweest  :unsure:

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #3 Gepost op: 30 april 2010, 20:51:17 »
Wat zien jullie er prachtig uit!! :biggrin: Je jurk is echt GEWELDIG!!!

Fijn dat jullie ondanks de ellende van je vader toch van de dag hebben kunnen genieten...

jassou

  • Gast
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #4 Gepost op: 30 april 2010, 21:04:31 »
Deze dag was wel erg bittersweet voor je! Zat met bewondering je verhaal te lezen. Maar de dag was echt 'wow' lees ik :wink:
Jullie zagen er super uit, en nog gefeliciteerd!

J & M

  • Gast
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #5 Gepost op: 30 april 2010, 22:24:47 »
Ik vond het een heel mooi verhaal, ik kreeg er een brok van in me keel!
Dit zal een mooie en emotionele dag zijn geweest, maar het ziet er fantastisch uit, en wat had je een mooie jurk aan!  :biggrin:

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #6 Gepost op: 1 mei 2010, 00:30:52 »
Jeetje, wat een verhaal! Gefeliciteerd, jullie hebben een bijzondere dag gehad, ook al was het af en toe moeilijk. Wat had jij een gave jurk zeg! Nu lekker nagenieten...

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #7 Gepost op: 1 mei 2010, 06:29:01 »
Ik zit met tranen in mijn ogenje verslag te lezen.
Wat een prachtige dag maar wat verdrietig dat je vader er niet bij kon zijn.
Jullie zien er hartstikke mooi uit!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #8 Gepost op: 1 mei 2010, 09:19:20 »
Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ik sluit me aan bij de meiden boven me, wat heftig dat je vader is overleden, en er niet bij kon zijn. Hoewel ik er 100% in geloof dat "zijn" liedjes op de radio geen toeval waren! Jullie zagen er prachtig uit en zo te zien hebben jullie een mooie dag gehad. Geniet ervan!

hartje

  • Gast
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #9 Gepost op: 1 mei 2010, 11:29:05 »
Wat goed om ook jou verhaal hier te lezen! Wat een mooie foto's!

suzan1983

  • Gast
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #10 Gepost op: 1 mei 2010, 14:26:57 »
Ik heb alleen even de foto's gespiekt, later zal ik je hele verslag lezen.
Wat een mooie jurk en wat bijzonder dat je foto's hebt gemaakt bij je vaders graf.
Mooie spontane foto's.

Trouwring

  • Gast
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #11 Gepost op: 1 mei 2010, 14:55:22 »
Pfjoej, kan me voorstellen dat het een hele dubbele dag was. Wat heftig voor jullie dat dit zo vlak ervoor gebeurd is. Als ik het zo lees, denk ik dat jullie er een zo mooi mogelijke dag van gemaakt hebben! Een prachtige jurk en wat schattig met Kayleigh. Leuke foto's en het feest ziet er gezellig uit. Gefeliciteerd nog!

debster28

  • Gast
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #12 Gepost op: 1 mei 2010, 16:20:07 »
dank jullie wel het was zeker een zware dag....poeh

debster28

  • Gast
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #13 Gepost op: 1 mei 2010, 18:24:41 »
onze openingsdans was dit..

http://www.youtube.com/watch?v=4-2C6crj0KE

xx

Valerie

  • Gast
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #14 Gepost op: 1 mei 2010, 19:07:41 »
Wat een mooi verslag! Waar ik echt in geloof: Je vader heeft het op 1 of andere manier allemaal gezien en was vast en zeker supertrots!

Wat zagen jullie er mooi uit! Je jurk is echt geweldig!

suzan1983

  • Gast
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #15 Gepost op: 1 mei 2010, 20:29:20 »
Haha, leuk dat filmpje.

Heftig dat je vader een week voor de bruiloft is overleden.
Erg bijzonder dat hij toch op een bepaalde manier bij jullie was.

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #16 Gepost op: 1 mei 2010, 21:34:30 »
Wow, jullie zagen er echt heeeel mooi uit. Wel echt dubbel inderdaad, knap en fijn dat jullie er zo van genoten hebben.

noaka

  • Gast
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #17 Gepost op: 1 mei 2010, 22:42:21 »
Echt een mooi verslag van je dag. Met nog mooiere foto's. Veel geluk samen!

Kippie

  • Gast
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #18 Gepost op: 2 mei 2010, 14:49:06 »
Zo te lezen hebben jullie van deze dag toch het beste gemaakt. En dat met het verlies van je vader nog zo vers, zo rauw. Jullie zagen er prachtig uit!!  :)

Yvonne1978

  • Gast
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #19 Gepost op: 2 mei 2010, 15:01:34 »
Vond het mooi je verslag te lezen. Knap dat jullie konden genieten na zo iets vreselijk als het verlies van je vader. Jullie zagen er ook prachtig uit!

elleinad

  • Gast
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #20 Gepost op: 3 mei 2010, 09:43:23 »
Ook ik sluit mij helemaal aan wat bij al gezegd is. Wat een super mooie jurk. Prachtige foto's.
Vooral met die paraplu, geweldig! En je vader is er vast en zeker bij geweest, daar geloof ik in.

Tinq

  • Gast
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #21 Gepost op: 3 mei 2010, 10:34:30 »
Hey Deb!

Mooi verslag..ik heb aan je gedacht hoor  :wink: Ik vind het knap van je...wij konden het niet  :sad:

En wat zag dr toch mooi uit !!!! :applaus:


Grtz Tinq

debster28

  • Gast
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #22 Gepost op: 3 mei 2010, 11:28:17 »
dank jullie wel  :wink:

Broekkie

  • Gast
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #23 Gepost op: 3 mei 2010, 14:18:38 »
wat moet dat idd een dubbele dag voor jou/jullie zin geweest.
je zag er super mooi uit!!!!!!!!!!!!!!
geel veel starkte iig nog

Jessica11

  • Gast
Verslag Van Onze Dubbele Moeilijke Bruiloft
« Reactie #24 Gepost op: 3 mei 2010, 19:58:28 »
Jullie zagen er prachtig uit, en wat ontzettend knap dat jullie de bruiloft door hebben laten gaan. Wat mooi dat jullie bij het graf zijn geweest (en wat een hoop bloemen op het graf!), dat heeft je vader vast fijn gevonden.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards