collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951632 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #125 Gepost op: 9 februari 2011, 08:33:53 »
Wat goed Blitzey! Nu nog de prijsopgave afwachten dus!

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #126 Gepost op: 9 februari 2011, 19:16:27 »
Misschien kun je meer vertellen wat jij van je huwelijksreis verwacht?


@Sel Nou we zouden een beetje een combinatie willen van een strandvakantie en een wat 'actievere' vakantie. Daarom wilden we eerst een dag of 4/5 een villa huren waar we lekker samen helemaal tot rust kunnen komen en ons kunnen laten pamperen :wink: We gaan nooit zo luxe op vakantie dus dat lijkt ons wel heel leuk om bij die gelegenheid voor een xtje te doen...
En daarna door naar een andere plaats waar meer te doen is of van waaruit we wat dingen kunnen ondernemen. Nu las ik dat Ubud zo'n beetje de artistieke/culturele stad is op Bali en dat sprak ons wel aan. Maar ik moet me er zelf ook nog meer in verdiepen hoor wat waar allemaal te doen is (tis nog zo ver weg!) maar toen las ik jouw post en dacht ik hé toch ff vragen :)

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #127 Gepost op: 9 februari 2011, 19:22:33 »
Dat is ook wel een leuk idee, een combi vakantie. Relaxen, maar ook actief!!!


@ sel, idd nu afwachten. Ik denk dat ik ongeveer wel weet wat het moet gaan kosten. Ik zag hier en daar wat prijzen voorbij komen. Maar goed, hoe tellen ze het op. Qua drank etc!!???
Hoe lang zo zoiets duren, voordat je de offerte hebt??

Fotograaf komt 18 april langs om haar portfolio te laten zien. Ik ben erg benieuwd wat ze kan. Ze zit nog op de fotovakschool ofzoiets, maar goed dat zal vast in de prijs schelen whahahahaha. (hoop ik)

fijne avond dames!!!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #128 Gepost op: 9 februari 2011, 20:06:18 »
@roxymilan: Ubud is inderdaad een artistiek plaatsje om het zo te noemen. Ze hebben hier een houtsnijwerken, schilderijen, al dat soort dingen.
Als je lekker verwend wilt worden is dat wel leuk. wij hebben daar in dit hotel gezeten : http://www.mayaubud.com/ Met een privé zwembad, het was heerlijk afgelegen, mooi uitzicht, echt fantastisch! Ik zie nu dat ze speciale honeymoon dingen hebben, moet je maar eens kijken.  Wie weet is het wat :)
Als je meer wilt weten over andere plaatsjes moet je het maar zeggen, ik vind het moeilijk advies te geven zonder dat het lijkt dat ik reclame maak haha (voor het hotel, óf voor de chauffeur). Ik ben gewoon een enorme fan van waar wij altijd heen gaan in Legian :wink: PBen mag ook altijd :)

@ blitzey: goh ik heb geen idee hoe lang dat kan duren :S wij zijn ook niet naar locaties gegaan waar dit zo werkt.  Wij vieren ons feestje in een hele grote zaal van mijn vaders werk. Hij hoefde alleen te bellen en alles was geregeld.
We moeten nog een gesprek aangaan over het drinken. Ze rekenen in die zaal 1,25 per drankje (fris, wijn, bier). Maar ik hoop dat we een ronde prijs kunnen maken.. zodat ze niet hoeven te tellen de hele avond.
Wat leuk dat de fotograaf komt! Altijd weer spannend vind ik! Ik was allang blij dat de fotograaf van ons een vriend/kennis is. Hij heeft vaker foto's van ons gemaakt in zijn thuisstudio. Dus dan hoef ik dat niet meer te doen. Het lijkt me zo moeilijk! En het moet natuurlijk ook klikken. Die persoon is wel de hele dag bij  je!
« Laatst bewerkt op: 9 februari 2011, 20:07:08 door Sel »

Arjanne

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #129 Gepost op: 9 februari 2011, 21:02:16 »
Reactie:
Wat is de naam van deze locatie?

Groetjes, AS bruidje
hoi dames,

Ook wij hebben besloten om in 2012 te gaan trouwen, op oudejaarsdag (verjaardag van mijn as)
ben ik door hem gevraagd, natuurlijk op zijn knietjes.
Onze datum is 10-02-12, ook wel een erg leuke datum vonden wij zelf.
Aankomende woensdag hebben we de 1e afspraak staan met een locatie waar we en
voor de wet kunnen trouwen, en het feest met receptie en diner kunnen geven en
ook foto's kunnen maken. Helemaal top vinden we zelf, het was nog vrij, nu alleen
hopen dat de prijs ons ook aan staat.

Ik vind het wel super om nu al overal voor rond te kijken.
Heb al leuke bruidskapsels gezien, heb al ideeen voor de jurk
en ga zo maar door.

Belangrijkste nu is eerst locatie, kerk, alle tijden vastzetten wanneer we dan echt kunnen trouwen
en muziek voor 's avonds regelen en dan even rust. half februari gaan wij ook even kijken
op een love&marriage beurs, leuk ideeen opdoen enzo.

maart/april staat gepland om jurk uit te zoeken en dan kunnen we denk ik wel
weer even wachten tot het najaar met alle details maar weet niet of ik zolang kan wachten haha

veel liefs Richelle

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #130 Gepost op: 11 februari 2011, 11:21:45 »
Hebben nog niets gehoord wb offerte! Wachten geduldig af (whaha is pas 2 dagen geleden, maar toch!!)

Sel, wat handig dat jullie een fotograaf in de familie/vriendenkring hebben zeg!!
Dat heb ik gelukkig met een kapster! Mijn nichtje is kapster, dus die ga ik vragen! (en betalen uiteraard)
Bruidstaart ken ik ook iemand, ze is heel erg goed en volgens mij ook niet al te duur!)


Ik heb al wel gemerkt dat ondanks het allemaal superleuk en geweldig moet zijn het regelen van je droomdag, je toch ook mensen moet kwetsen blijkbaar!! POEH HE!!..ik heb bewust mijn vriendinnen gevraagd om ceremoniemeesters te zijn (we zijn een clubje, dus vandaar dat ik ze alledrie gevraagd heb) maar nu is mijn beste vriend gekwetst/beledigd! Hij had het ook aangeboden, superlief natuurlijk, maar ik had die dames al in mijn hoofd. Sjonge jonge.

Hebben jullie dat nou ook dan?? Of kunnen jullie keihard zijn en denken...whatever...het is mijn dag!?!?!?!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #131 Gepost op: 11 februari 2011, 11:50:41 »
Oh handig! Een kapster heb ik helaas niet in de familie of bekendekring haha. Maar mijn vriendin maakt taarten, dus dat scheelt we! Alleen materiaal kosten...
Tis toch voor 200 personen, dus ben blij dat ze het niet erg vindt om te doen!

Nou, ik heb degene met wie ik het langste heel goed om ga gevraagd als ceremoniemeester, omdat ik weet dat ze het ook leuk vindt. Waar ik mee zit is wie van je vrienden je wel en wie niet bij je daggasten uitnodigd... Als je de een doet, moet je eigenlijk ook die weer doen, dan eigenlijk die ook. Niet omdat ze met elkaar om gaan (in mijn geval) omdat ze anders beledigd zijn idd dat de een wel mag en zij niet.. zucht.. en dan vind ik het moeilijk om te denken van het is mijn dag :wink:
Wat heb je tegen je beste vriend gezegd?

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #132 Gepost op: 11 februari 2011, 12:51:51 »
Idd dat met daggasten ook zoiets. Dat heb ik (mijn aanstaande is veel harder daarin hahaha) opgelost door ze allemaal te vragen.
Ik vind dat ook leuk en speciaal, kost wel meer, maar goed.

Ik heb hem geprobeerd uit te leggen dat ik die meiden al in mijn hoofd had. Hij is een schat hoor, maar werpt zich met dit soort dingen een beetje op. Hij kan daar dan heel emotioneel op reageren. En dat mensen het misschien raar vinden dat hij dan alleen CM zou zijn, aangezien mensen het zowiezo al vreemd vinden dat hij en ik hele goede vrienden zijn (al eeuwen). Dus ik dacht dat ik het wel goed had uitgelegd, maar hij belde vanmorgen op en zei dat ik hem daar wel mee gekwetst had....(lijkt wel of elke beslissing iemand had gekwetst)
Maar daarna belde hij alweer met excuses voor zijn kinderachtige reactie (dat zei hij zelf dan he!!)

Ach, ik weet ook wel dat het mijn (onze) dag is, maar ik ben van het type "iedereen tevreden houden" behalve mezelf....
tja en zo werkt het natuurlijk ook niet.


Oja, in jou geval! Ligt er ook aan hoeveel vrienden je hebt die eventueel overdag komen. En hoeveel familie. Als je dan op een groot aantal komt, dan snap ik dat je daarover twijfelt.
Bij ons is het 12 volwassenen familie, 12 volwassenen vrienden en nog een lading kinderen hahahaha.  Dus dan valt de groep nog wel mee.


nou lang verhaal weer, sorry!!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #133 Gepost op: 11 februari 2011, 15:06:59 »
Nou ja gelukkig hebben jullie het dan wel uitgesproken :)

Nou, qua kosten maakten het voor ons niets uit. De daggasten krijgen evenveel als de daggasten. iedereen blijft namelijk eten. Ik doe het alleen in 2 zittingen om het zo maar te noemen, zodat ik toch nog een beetje knus met de daggasten kan dineren, voordat de rest gebruik van het buffet gaat maken.
Maar ik wil gewoon niet dat het een hele grote groep wordt.
Mijn as heeft veel tantes. Al die tantes moeten komen, je mag niet niet uitnodigen.. (tis een hindoestaanse familie..) ik heb wel besloten om niet alle neven en nichten uit te nodigen, we zien ze amper. Alleen maar 1 of 2 mogen komen. Maar goed daar gaan we al veel mensen mee beledigen.
Mij maakt het niet uit wie er allemaal overdag komt ik wil alleen niet dat ze allemaal met de eerste zitting mee-eten. En ik vind het nog stommer om ze tussendoor naar huis te sturen.. dus daarom vind ik het zo lastig..
En ik bedenk me net, dat mijn schoonzusje nu een vriendje heeft, en dan moeten we zijn familie natuurlijk ook nog uitnodigen 's avonds.. zucht.. de groep genodigden wordt steeds groter.. bleeghhh...

zo das ook een heel verhaal hahaha.

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #134 Gepost op: 11 februari 2011, 15:43:46 »
Ok, dat lijkt me dan ook wel moeilijk idd. Maar het is dus gebruikelijk in de Hindoestaanse familie dat je de familie van zwagers/schoonzusjes etc ook uitnodigd?? WOW, dat kan dan aardig oplopen qua gasten!

Ben jij ook Hindoestaans of alleen je aanstaande? Dat heb ik niet helemaal begrepen.  En idd, mensen tussentijds naar huis sturen is ook zowat.
Zo hadden mijn aanstaande schoonouders laatst ook een bruiloft. Ze waren uitgenodigd voor de huwelijksvoltrekking en het feest. Daar tussenin moesten ze zichzelf maar zien te vermaken en eten etc ook.

Hebben jullie ook dan de traditionele kleding met de bruiloft? Of mag je dat zelf bepalen!? (vind dat altijd erg interessant en mooi!)

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #135 Gepost op: 11 februari 2011, 15:56:29 »
Ja zeg maar dan in ieder geval de ouders van onze zwager.. en misschien ook broers en zussen ,maar ja die hebben ook aanhang. Zucht...
Alleen mijn as. is hindoestaans. als het aan zijn moeder had gelegen, hadden we wel 500 gasten gehad, ik heb het weten in te binden naar ongeveer 200.
Vorige keer waren we op de bruiloft van (let op) Het kleinkind van de zus van de oma van mijn as. We konden die mensen niet eens. Maar dat is dan normaal. Er waren daar weet ik t hoeveel mensen! En als ze hun dan gingen feliciteren, dan zag je ze kijken van wie ben jij eigenlijk? haha. Dat wil ik dus niet.
Om een voorbeeld te geven, eigenlijk wil mijn schoonmoeder haar collega's uitnodigen, en mijn schoonzusje haar vriendinnen.Ik ken die mensen niet eens! Gelukkig zegt mijn as. dat hij het ook niet wilt.. stel je voor :S

We hebben 2 dagen, eerst een dag hindoestaans, dus dan krijg ik een sari aan. en een maandje later hebben we een 'gewone' nlse bruiloft.

Ja ik vind dat zo raar als je tussendoor maar voor jezelf moet zorgen. Ik had dat vorige keer ook, van een collega. Ik ging met een andere collega. Eerst de receptie, toen moesten we maar een snackbar in duiken, en toen weer terug voor het feest.
Ikzelf ben half indonesisch, en ik vind het raar om mensen geen eten aan te bieden. En bij mijn schoonfamilie is dat helemaal not done. Laat staan als je mensen overdag ook komt komen! Dat zou ik dus nooit doen.

Maar ja.. wie nodig je dus uit he dan, overdag :tongue:

Lief dat je ernaar vroeg btw :)

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #136 Gepost op: 12 februari 2011, 16:06:04 »
echt balen zeg....

deze locatie gaat het helaas niet worden.
we hebben de offerte gekregen en er wordt 2x zaalhuur gerekend.
(€125 euro voor het diner en €300 !! voor de ceremonie die krap 45 min duurd)

we hebben aangegeven dat we het wel erg duur vinden, maar er kan niks geregeld worden.
ondanks dat we daar de hele dag willen houden.
ook nog een paar andere dingen stuiten ons erg tegen de borst omdat het kleinste dingetje in rekening wordt gebracht.

erg jammer .. nu maar op zoek naar een andere locatie...

nu hebben we volgend weekend een afspraak op een nieuwe locatie..ben benieuwd.

Pinkie*

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #137 Gepost op: 12 februari 2011, 19:04:54 »
Hoi Sel,
Ben in oktober/november naar Maleisie en Bali geweest. Erg mooi en lekker weer. Mn vriend heeft me een aanzoek gedaan toen we net thuis waren.
Bali is een erg mooi land, wil er zeker nog eens naar terug. Zijn naar Seminyak (nusa dusa en Kuta) en Lovina geweest.
Hebben inmiddels onze locatie vast gelegd en ga volgende maand trouwjurken passen. :) Spannend.
Gr Linda

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #138 Gepost op: 13 februari 2011, 09:57:15 »
@ Clau: Das balen zeg! Op zoek naar een betere/leukere locatie!

@ Linda: Wat leuk zeg! Bali is zeker mooi. Ik wilde perse elk jaar, ben blij dat ik een beetje afgekicked ben, zodat ik de rest van de wereld ook nog kan zien :wink:
Maar wel heel gaaf zeg volgende maand trouwjurken passen! Misschien staat het al ergens maar welke datum ga je ook alweer trouwen?
Ik ga pas in juni ongeveer beginnen met jurken passen. Helemaal leuk!!

Gertje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #139 Gepost op: 13 februari 2011, 16:39:04 »
Wij trouwen op 20 januari 2012. Mijn as heeft mij op 20 januari 2010 ten huwelijk gevraagd, dus precies twee jaar later. Konden we nog even sparen.  :biggrin:
Bovendien ben ik helemaal fanaat van de Titanic. Niet zozeer de film, maar het schip zelf. Ik zet zelf bouwmodellen van de Titanic in elkaar en spaar er letterlijk alles van. Ik weet er ook alles van. Haha, mijn as heeft zelfs in ons huisje een Titanic-kamertje gemaakt!!
En 2012 is het jaar, dat het precies 100 jaar geleden is, dat ze uitvoer (10 april 1912), maar uiteraard ook dat ze zonk (15 april 1912)
Dus voor mij een prachtjaar om te trouwen.  :biggrin:

shirley1978

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #140 Gepost op: 13 februari 2011, 17:19:50 »
Hallo allemaal,

Ook hier een bruidje uit 2012. Onze datum zal zijn 4-8-2012.

Groetjes,

Shirley

Tarja

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #141 Gepost op: 13 februari 2011, 19:22:16 »
Ow wat leuk allemaal om te lezen! :)
Afgelopen vrijdag heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd.
Ook wij willen graag 1 juni 2012 trouwen, maar ik lees hier dat het een populaire datum is  :biggrin:

We zijn nu 8 jaar bij elkaar (dan 9 en half).
Het begint me helemaal te kriebelen als ik alles hier lees :biggrin:

Hoe oud zijn de aanstaande bruidjes hier eigenlijk?
Als we gaan trouwen ben ik nog net 25 (maandje later 26  :tongue:)

Richelle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #142 Gepost op: 13 februari 2011, 20:14:30 »
Ow wat leuk allemaal om te lezen! :)
Afgelopen vrijdag heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd.
Ook wij willen graag 1 juni 2012 trouwen, maar ik lees hier dat het een populaire datum is  :biggrin:

We zijn nu 8 jaar bij elkaar (dan 9 en half).
Het begint me helemaal te kriebelen als ik alles hier lees :biggrin:

Hoe oud zijn de aanstaande bruidjes hier eigenlijk?
Als we gaan trouwen ben ik nog net 25 (maandje later 26  :tongue:)

Wij trouwen volgend jaar 10-2-12, dus nu nog maar een jaartje haha.
Ik zal dan 28 zijn en in juni 29 worden. Mijn AS en ik zijn nu pas een klein jaartje bij elkaar en volgend jaar met trouwen dus bijna 2 jaar.
Lijkt allemaal heel snel, dat ben ik me bewust.
Maar heb hiervoor een relatie gehad van 12 jaar en dat ging ook nog mis...dus lengte en tijd zegt mij niet meer zoveel helaas.
(Niks ten nadele trouwens van mensen die wel lang wachten of willen wachten of zo....)

liefs

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #143 Gepost op: 13 februari 2011, 20:20:35 »
Hoi shirley en Tarja! Welkom :)

Als wij gaan trouwen ben ik 27 en mijn as is dan nog 26.

Wat leuk Gertje, in het jaar van de titanic! Kan je nou ook (heeft NIKS met dit topic verder te maken haha) bij de titanic kijken? (als je heel rijk bent) in de zee bedoel iki dus?

@ Tarja, dan waren jullie al jong bij elkaar dus? Leuk hoor.

@Richelle, ik denk dat als je weet dat het goed zit, het dan niks uitmaakt!
Toen wij net een half jaar samen waren wisten we al dat we gingen trouwen. Ik weet nog dat mensen op vakantie dat toen heel raar vonden. Maar goed, we hebben gewacht tot mijn as klaar is met de universiteit, dus volgend jaar kan het echt gaan gebeuren :)

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #144 Gepost op: 14 februari 2011, 11:48:29 »
welkom gertje , shirley en tarja.

wens jullie heel veel voorpret toe, maar dat gaat vast wel lukken !!

@tarja
wij zijn dan 40 en 39 (oud he hihi)

ik ben eerder getrouwd geweest, dus weet wat jullie allemaal te wachten staat

@richelle
ook john en ik zijn pas 1,5 jaar samen en op onze dag kennen we elkaar precies 3 jaar !!!
het klopt helemaal wat je zegt, lengte van relatie zegt helemaal niks.
met mijn exman was ik 10 jaar samen, toen we trouwden,en 2 jaar later lagen we in scheiding.

misschien omdat we beide wat ouder zijn, gaan beslissingen wat makkelijker en vlugger,
maar het feit is,zolang je er allebei achter staat waarom niet?
voor john is het de eerste keer,en hij vindt het erg spannend allemaal.

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #145 Gepost op: 14 februari 2011, 21:45:23 »
Leuk, nog wat nieuwe 2012 bruiden!! Welkom!!

Leeftijd? Ik ben 32, volgend jaar juni dan zit ik alweer tegen de 34 jaar aan...wehhhhhh :ohmy: ....(scheelt dat mensen me altijd jonger schatten whahahahaha, dus ik doe nog wel eens net alsof ik midden 20 ben!!! Echt zo lachen dat.

Aanstaande is nu 33.



Over lang of kort samen zijn voordat je gaat trouwen? Ik denk dat je gewoon op je gevoel moet afgaan. Als je na een half jaar weet dat hij/zij "het" is, dan ga je ervoor toch??
Mijn a.s. en ik zijn al bijna 15 jaar samen, ik had heel graag 10 jaar terug al getrouwd, maar toen was hij daar nog neit aan toe.
Nu wel, haha...duurt dat langer bij mannen ofzo!!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #146 Gepost op: 15 februari 2011, 09:29:22 »
Hahahaha duurt dan wel een heel stuk langer bij jouw man :tongue:

Richelle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #147 Gepost op: 15 februari 2011, 12:33:53 »
Reactie:
Wat is de naam van deze locatie?

Groetjes, AS bruidje

Sorry voor mijn late reacti, zag nu pas dat je gereageerd had op mijn stukje.
De naam van die locatie is; De Ballonerie, in Sinderen. (Gelderland)

Het gaat bij ons alleen niet daar gebeuren omdat er voor het avondfeest te weinig plek was voor wat wij wilden.

groetjes

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #148 Gepost op: 15 februari 2011, 12:38:03 »
Hahahaha duurt dan wel een heel stuk langer bij jouw man :tongue:

 :laugh:  :laugh:   idd!!!




Hij heeft jaren terug eens gezegd toen we het over kinderen hadden!!! "ik vind trouwen een te grote verbintenis" "kinderen niet, dat is anders"   :rolleyes:     (we hebben dus inmiddels 2 kids)

Nu begrijp ik het mannen komen van mars verhaal whahahahahahahahahaha...
« Laatst bewerkt op: 15 februari 2011, 12:38:35 door Blitzey »

Richelle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #149 Gepost op: 15 februari 2011, 12:44:52 »

@Richelle, ik denk dat als je weet dat het goed zit, het dan niks uitmaakt!
Toen wij net een half jaar samen waren wisten we al dat we gingen trouwen. Ik weet nog dat mensen op vakantie dat toen heel raar vonden. Maar goed, we hebben gewacht tot mijn as klaar is met de universiteit, dus volgend jaar kan het echt gaan gebeuren :)

Nou dat denk ik inderdaad ook. Tuurlijk blijven er altijd mensen zijn die zeggen: "NU AL!!" en dan ook echt met hoofdletters maar ach, wij weten hoe het zit.

@richelle
ook john en ik zijn pas 1,5 jaar samen en op onze dag kennen we elkaar precies 3 jaar !!!
het klopt helemaal wat je zegt, lengte van relatie zegt helemaal niks.
met mijn exman was ik 10 jaar samen, toen we trouwden,en 2 jaar later lagen we in scheiding.

misschien omdat we beide wat ouder zijn, gaan beslissingen wat makkelijker en vlugger,
maar het feit is,zolang je er allebei achter staat waarom niet?
voor john is het de eerste keer,en hij vindt het erg spannend allemaal.

Ik geloof dat leeftijd ook wel een rol speelt inderdaad. Als je allebei al eind twintig, begin dertig bent sta je heel anders in het leven volgens mij dan als je nog tiener of begin twintiger bent.

En ook hier moet ik mee oppassen als ik dit zeg, want dit geldt natuurlijk niet voor iedereen.
Overgeneralisatie gebeurt al genoeg.

liefs....

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards