collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951675 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gootje87

  • Gast
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3825 Gepost op: 9 november 2012, 21:14:07 »
@Woelige: heey cool dat je voor zo'n spotprijs mooie handschoenen hebt gevonden zeg, super! En alles al bijna af...

Nog 5 weken en dan is het al zo ver... schiet nu echt op! Morgen om half 11 maten opnemen inderdaad, ben heel benieuwd. En AS gaat de ringen ophalen. OOK heel benieuwd naar!

Waar ik wel  van baal is dat die bedankjes en taartschep eindelijk binnen zijn. (inderdaad, ik BAAL) Bedankjes waren 5 hartkaarsjes in glaasjes, waarvan er 3 stuk zijn. En het handvat van de taartschep is afgebroken. Moesten OOK nog 18 euro douanekosten ofzo bijbetalen. Ik doe dat noooooit meer.  :angry: :angered:


woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3826 Gepost op: 10 november 2012, 08:28:31 »
Wat balen Gootje!!! Daarom durf ik dus eigenlijk niks van ver weg te bestellen! Echt enorm k*t!
Wel trouwens heel veel plezier vandaag. Hopelijk is dat allemaal positief, ook wat betreft de ringen!

Duurt nu niet lang meer, spannend! :biggrin:

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3827 Gepost op: 15 november 2012, 21:15:37 »
Gootje, hoe is het met de ringen?

Paulien, hoop dat alles goed komt met je jurk en anders heb je alle reden om een bridezilla te zijn.

Gootje87

  • Gast
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3828 Gepost op: 23 november 2012, 20:43:02 »
hoihoi!

De ringen zijn eindelijk binnen en ze zijn mooi  :biggrin:
Jurk is ook binnen, was heerlijk om hem weer aan te hebben, toch een soort van bevestiging. Hoeft maar een klein beetje aangepast te worden, en kan 3 dagen voor trouwen ophalen. Kon ook eerder, maar dat lukt me niet met werk. Maar heb er alle vertrouwen in dat het goedzit.

Ben nu super aan het aftellen, gaat allemaal erg snel nu! Morgen met mams de stad in, outfit voor haar shoppen. Leukleuk.

Hoe is het met voorbereidingen van de anderen?

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3829 Gepost op: 28 november 2012, 07:51:14 »
Wat fijn dat je jurk goed zit! Nou ja, bijna dan. En heeft je moeder ook wat leuks kunnen shoppen?
Je bent vast al zenuwachtig ;)!
Ik in ieder geval wel, en ik moet een weekje langer wachten dan jij. Ik vind het wel spannend hoor. Ik moet nog een paar dingetjes doen en dan zijn we helemaal klaar!

Nu nog heel hard hopen op sneeuw;)!

Whizz

  • Gast
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3830 Gepost op: 3 december 2012, 19:22:00 »
Ik hoop juist niet op sneeuw :). Veel gasten moeten toch zo'n anderhalf uur rijden, dus mijn nachtmerrie is echt om een lege feestzaal te hebben haha.

Hier lopen de voorbereidingen gelukkig op z'n eindje. Mag wel ook met nog zo'n 2,5 week te gaan.

Heb niet veel meer op het forum gezet omdat het nogal een drukke periode is geweest: inmiddels ben ik ook zwanger (op de trouwdag 15 weken), dus het is een heel spannende tijd geweest. Nu hopen dat ik toch nog even lekker ontspannen naar de grote dag kan toeleven met plaatselijke sneeuw voor Paulien (welke regio?) :cool2:
« Laatst bewerkt op: 3 december 2012, 19:23:41 door Whizz »

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3831 Gepost op: 4 december 2012, 07:46:33 »
Oeh nog maar eventjes voor een paar dames hier.. Spannend!!

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3832 Gepost op: 4 december 2012, 08:21:14 »
Inderdaad nog maar eventjes. En ik vind het toch spannend ;)!

Wat leuk Whizz dat je zwanger bent gefeliciteerd!
Moeten jullie nog veel regelen?

Vandaag krijg ik voor de tweede keer mijn proefkapsel. Ik twijfel namelijk enorm. En we moeten ook nog langs de feestlocatie straks om de laatste dingetjes te bespreken. En ik moet nog een paar dingen aanschaffen. Morgen mag ik mijn trouwjurk weer aan. Ik hoop zo dat ie past!!!
En voor de rest is het dus nog 2,5 week wachten.

Hahaha, het is inderdaad wel vervelend voor de gasten, sneeuw. Maar het staat zo leuk op de foto's! Maar gelukkig hebben we ook een super mega leuke binnenlocatie opgezocht. Nou ja, misschien 's morgens dan maar sneeuw en dat het 's avonds allemaal weer weg is ;). In de regio Drenthe bij de Duitse grens.

blondbruidje

  • Gast
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3833 Gepost op: 6 december 2012, 14:09:22 »
Wat leuk om hier weer even bij te lezen zeg. Alvast een hele fijne dag toegewenst voor de laatste 2012-bruidjes. Het kort nu wel echt in. Wij hebben een week of 2/3 geleden eindelijk ons album en de digitale foto's ontvangen, dus ik zal binnenkort in verschillende topics wat foto's spammen ;)

Over freshpair: ik heb ervoor gezorgd dat ik de maat wist van de bruidsmodezaak waar ik gepast heb. Geen reden dus om retour te zenden. Ik zou geloof ik alleen 2 bestellen als ik de tweede weer via Marktplaats zou verkopen. Retourzenden moet volgens de site met track en trace en op eigen kosten, dus dan heb je niet zoveel meer aan het voordeel van bestellen in Amerika. Er zijn hier wel een aantal die 1 hadden besteld, maar in de verkeerde maat. Zij hebben het torselet gewoon via MP weer verkocht.

Gootje87

  • Gast
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3834 Gepost op: 6 december 2012, 19:03:48 »
Hoi allemaal!!

Woelige, ben heel benieuwd of je je proefkapsel nu wel leuk vindt!!

Pff begin nu zeker wel zenuwachtig te worden, morgen nog een week. Wel lekker een vrije week , dus tijd genoeg om alles te regelen.
Maandag hebben we de auto geregeld, a.s. zaterdag nog een keer mn nagels en bedankjes inpakken, maandag a.s. gesprek met de ambtenaar en vast wat boodschappen doen, dinsdag jurk afpassen en meenemen naar huis, woensdag laatste boodschappen doen en huis aan kant maken, donderdag zaaltje inrichten en daar alles klaarzetten en dan naar mn ouders om daar de laatste nacht als ongehuwde vrouw door te brengen lol :p

Spannend allemaal zeg. Zit nu in mn joggingbroek met daaronder mn trouwschoentjes! Geeeen gezicht  O0

loez23

  • Gast
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3835 Gepost op: 7 december 2012, 20:03:17 »
Spannend dames!  :biggrin:
 
Gootje: ik wens je een superrelaxt laatste weekje! Ik heb me de laatste week nog véél te druk gemaakt (o.a. doordat ik geen vrij kon krijgen die week), dus hoop dat jij er relaxter ingaat! (Alhoewel ik op de dag zelf heeeeerlijk genoten heb, alles viel van me af)

Paulien: is het inmiddels gelukt met je jurk? Helemaal naar tevredenheid? Ik hoop het voor je! :)

Gootje87

  • Gast
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3836 Gepost op: 10 december 2012, 18:59:26 »
Bedankt OctoberBride!! Ik ben gisteravond hartstikke verkouden geworden, dus help me duimen dat het vrijdag weg is! Wat een ongelukkig moment :(

Hebben net alle bedankjes ingepakt en straks om 20.00 uur komt onze ambtenaar. Ben benieuwd.
Morgen jurk ophalen en boodschappen doen voor het feest. Wat komt het dichtbij!!

Ben wel enorm blij dat ik vrij ben deze week, kan het iedereen aanraden om lekker een week voor het trouwen vrij te nemen!

Ik hoop ook niet op sneeuw, maar weersvoorspelling is niet echt om over naar huis te schrijven... misschien toch ergens snowboots op de kop tikken? Just to be sure? In mn open schoentjes kom ik niet door de sneeuw.


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3837 Gepost op: 10 december 2012, 19:07:03 »
Het komt nu erg dichtbij voor de laatste bruidjes van dit jaar  :applaus:

@Gootje Je bent druk bezig met alle laatste voorbereidingen. Heb je regenlaarzen? Ik denk namelijk dat wat er gaat vallen niet lang blijft liggen. De temperaturen overdag zijn 5 graden. Dus het gaat snel dooien. Met regellaarzen kom je dan ook een eind. Kan ook een erg leuke foto opleveren trouwens ;)

Gootje87

  • Gast
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3838 Gepost op: 10 december 2012, 19:18:33 »
Dat scheelt! Bovendien hoef ik pas vanaf 12.00 uur naar buiten.
Heb geen regenlaarzen.. maar kan mn gewone laarzen wel aan dan.

Zit nu volop aan de vitamine C en ga vroeg mn bed in. Hoop zo dat t weg is vrijdag.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3839 Gepost op: 10 december 2012, 23:26:37 »
Ja scoor een paar gekke regenlaarzen voor als het rotweer is :)

Heel veel plezier met de laatste voorbereidingen dames!

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3840 Gepost op: 12 december 2012, 14:12:32 »
Gootje hoe is het met je verkoudheid?? Hopelijk is het een stuk minder nu.
Ben je al erg zenuwachtig? Ik wel, al een paar dagen en ik moet ook nog wat langer! Hahaha, dat wordt nog wat.

Hopelijk hebben jullie een hele mooie dag met lekker veel zonnenschijn!

October bride, nee mijn jurk is nog niet goed. Zaterdag moet ik hem weer aan. Ik ben benieuwd. Ook al wordt het nachtwerk voor hun, ik ben pas tevreden als hij perfect is!

Gisteren zijn mijn wenkbrauwen geepileerd en mijn wimpers geverfd. Vrijdagmiddag wordt mijn haar geverfd en volgende week dinsdag worden mijn nagels gedaan.
Ik ga nu nog even weer verder met de decoratie, want daar moet ook nog wat aan gedaan worden. Dus druk, druk, druk

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3841 Gepost op: 13 december 2012, 08:38:03 »
Woelige, je bent druk bezig met alle laatste voorbereidingen. Geniet er nog even van. Voor je het weet is het al volgende week. Hopelijk is het droog.

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3842 Gepost op: 13 december 2012, 13:37:34 »
Gootje een geweldige dag morgen!! Hoop dat de verkoudheid is weggetrokken en je vollop kan genieten.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3843 Gepost op: 13 december 2012, 17:40:26 »
Gootje, geniet ervan morgen!! Ik hoop dat je verkoudheid nu weg is. Ik duim voor jullie dat het niet al te veel regent.

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3844 Gepost op: 13 december 2012, 21:57:23 »
Gootje, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel plezier morgen. Geniet ervan!!!

loez23

  • Gast
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3845 Gepost op: 15 december 2012, 20:04:46 »
Gootje, ik hoop dat je een pachtige dag gehad hebt!

Paulien, was je jurk vandaag wel goed? Ik hoop het voor je!

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3846 Gepost op: 16 december 2012, 08:26:46 »
Nee, mijn jurk was nog niet goed! Woensdag moet ik hem voor de laatste keer passen. Er hoefde nu gelukkig niet zo veel meer aan gedaan worden.

Wat me veel meer bezig houdt is dat ik nu ziek ben. En ik ben anders nooooooit ziek. Koorts, hoofdpijn, zere nek, keelpijn, zweten. Ik hoop echt dat het niet zo lang duurt.

Gootje hoe was je dag??

Gootje87

  • Gast
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3847 Gepost op: 16 december 2012, 08:47:13 »
Oh jongens, mijn dag was echt super! Alles ging goed en we hebben er echt van genoten!
Mijn verslag staat al in het getrouwd stuk.
Woelige, ik hoop dat je net zo'n mooie dag hebt als ik. Succes nog met de laatste voorbereidingen. Loop je goed op schema? En hoe is t met de zenuwen?

loez23

  • Gast
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3848 Gepost op: 16 december 2012, 21:36:29 »
Paulien: Wat onwijs balen van je jurk en dat je ziek bent! Nu maar lekker uitzieken en veel slapen, dan ben je vast opgeknapt voor donderdag! Ik duim voor je!

Gootje: Leuk verslag hoor, blij dat je een mooie dag gehad hebt!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3849 Gepost op: 17 december 2012, 10:28:52 »
Gootje, je verslag is van het weekend gelezen. Leuk geschreven en lekker uitgebreid!

Woeligepaulien, Ben je al weer wat opgeknapt? Ik hoop het zo voor je!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards