collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951670 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3850 Gepost op: 17 december 2012, 11:28:08 »
Beterschap Paulien!!

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3851 Gepost op: 21 december 2012, 17:15:37 »
Paulien en echtgenoot, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je op tijd bent opgeknapt Paulien en een geweldige dag hebt gehad!

Gootje87

  • Gast
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3852 Gepost op: 21 december 2012, 17:22:06 »
Ik hoop dat je net zo'n mooie dag hebt gehad als ik woelige, van harte!

Whizz

  • Gast
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3853 Gepost op: 22 december 2012, 17:42:07 »
Hier alvast een foto :)

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3854 Gepost op: 22 december 2012, 17:52:28 »
Gefeliciteerd Wizz, mooie foto's! Hoop dat jullie een geweldige dag gehad hebben!

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3855 Gepost op: 22 december 2012, 19:40:40 »
Wow mooi hoor! Heel sfeervol ook met die kerstboom op de achtergrond, bijzonder! En jullie zien er stralend uit :)

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3856 Gepost op: 22 december 2012, 22:54:36 »
Wauw! Prachtig!!

Zijn nu trouwens alle 2012 bruidjes getrouwd?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3857 Gepost op: 23 december 2012, 10:56:01 »
Gefeliciteerd Whizz. Jullie zien er prachtig uit!

Gootje87

  • Gast
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3858 Gepost op: 23 december 2012, 10:58:15 »
Heel mooi whizz! Wat een lange sluier had je? Vond je dat niet vervelend zitten? Staat wel heel mooi!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3859 Gepost op: 9 januari 2013, 12:55:17 »
* blaast stof weg , pff! Afstofdoek er overheen*

Dag dames!

2012 is nu het voorbij! We zijn nu allemaal getrouwd! Ik als een van de eerste, woelige Paulien als een van de laatste...


Hoe gaat het ermee? Hier kijken we nog graag naar ons prachtige trouwalbum! :) we hebben ook vergrotingen die we in ons nieuwe huis kunnen ophangen in mooie fotolijsten.
Verder ben ik nu officieel gestopt met mijn opleiding. Het viel me zwaar, om te stoppen, maar was echt de beste keuze zo. Zat er wel ff helemaal doorheen na die officiële uitschrijving :( ...


Roxymilan, melia, lies, veer, october bride, woelige Paulien, Mikey, Nadine, junebride , duurtnogeven en vele anderen, hoe gaat het met jullie? :)

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3860 Gepost op: 9 januari 2013, 17:18:17 »
Leuk dat je dit topic nieuw leven inblaast JM! :applaus:
Hier heeft nog steeds niet iedereen ons trouwalbum gezien, dus we kijken ook nog regelmatig naar de foto's! Ook hebben we nog een paar filmpjes gekregen en moeten we nog steeds de foto's van ons feest krijgen van mijn zwager, dus we zijn er nog wel mee bezig! We hebben een mooie foto op canvas laten drukken en ook nog wat vergrotingen in lijstjes opgehangen. Onze trouwdag lijkt al zo lang geleden, heel gek.
Daarnaast worden onze babykriebels steeds erger, we zijn al een paar keer naar babywinkels geweest en hebben allebei op internet geboortekaartjes zitten kiezen en maken :blush: Ik heb besloten dat ik voorlopig niet meer naar dat soort dingen ga kijken, want ik word er helemaal gek van. Soms word ik ook heel verdrietig omdat het gewoon nog niet kan :(

Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt over je opleiding. Ik kan me voorstellen dat het een hele lastige beslissing was, maar wel de juiste zo te lezen! Weet je al wat je nu wil gaan doen?

Ik ben ook benieuwd hoe het met de rest gaat! :)

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3861 Gepost op: 9 januari 2013, 18:08:28 »
De tijd gaat inderdaad zo snel! We hebben een prachtige canvas laten afdrukken, andere vergrotingen in een lijstje hangen en gegeven aan ouders en oma. Het album is eindelijk in bestelling, maar nog even geduld voor we die in handen hebben :)

Ook hier zijn grote stappen gezet sinds de bruiloft. We hebben in augustus een huis gekocht, waar we nu met veel plezier wonen. Heerlijk! Ook heeft manlief een andere baan (parttime) sinds 1 januari. Het is een beetje ingewikkeld, want hij heeft ook nog een nulurencontract bij zijn oude baas, waar hij losse opdrachten doet. En zoals iedereen in het spannend-topic kan lezen zijn we gestopt met anticonceptie en hopen op een zwangerschap :)

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3862 Gepost op: 10 januari 2013, 14:12:45 »
Spannend melia! Hopelijk is t snel raak voor jullie! :)

Nadine, volgens mij heeft hier ook nog steeds niet de foto's gezien haha! Ik weet nog niet wat ik wil doen precies, voorlopig eerst werken. Of ik ooit nog ga studeren.. Geen idee...

OsCarel

  • Gast
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3863 Gepost op: 10 januari 2013, 14:20:12 »
Haa!
Hier werd het na ons trouwen ineens behoorlijk heftig. Ik heb een flinke oogafwijking en ik kon niet meer tegen mijn lenzen en een bril was ook geen optie. Ik ben verziend dus mijn bril werkt hetzelfde als een vergrootglas, ik krijg er kikkerogen van en het is gewoon erg zwaar. Pijn op neus en oren. Niet fijn dus.
Laseren kon niet, want te hoge sterkte dus wilde ik lensimplantaten. Eigenlijk is dit een cosmetische operatie dus de verzekering vergoed niks. Behalve bij een medische indicatie. Ik kreeg een medische indicatie, vroeg vergoeding aan bij de verzekering maar die geloofde niet zo heel erg in die lensintollerantie, opticien heeft een brief geschreven en ik zou alles vergoed krijgen. Twee weken de bril op en onderzoek bij de oogkliniek, alles was stabiel en twee maanden later zou ik geholpen worden, in februari. Onderweg naar huis, een telefoontje. Of ik de week erna al wilde. Ik heb ja gezegd. Beide operaties zijn inmiddels achter de rug. En ik ben van 60% zicht naar 100% zicht gegaan, na de eerste meting. Heel emotioneel en heftig maar zo fijn.

Nu opzoek naar werk. Ik heb de energie weer.

Marit, ik kan me voorstellen dat dat heftig is. Ik heb er soms nog steeds moeite mee.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3864 Gepost op: 10 januari 2013, 14:23:14 »
Heftig hoor, Oscarel ! Maar fijn dat operatie geslaagd is en dat je weer goed kan zien!
Bevalt het getrouwde leven wat?

OsCarel

  • Gast
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3865 Gepost op: 10 januari 2013, 14:35:38 »
Ja heerlijk!

Inmiddels ook alle foto's binnen dus we kunnen het fotoboek gaan maken.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3866 Gepost op: 10 januari 2013, 14:39:14 »
Lieve meiden,

Leuk om dit topic weer te zien... Tsja, hoe het bij ons gegaan is de afgelopen maanden hebben jullie kunnen lezen. We waren zo gelukkig dat we zo snel al zwanger waren en toen werd die droom opeens een nachtmerrie. Onze kleine Eva is op 19 november geboren en overleden, veels te vroeg, maar we moesten haar de rust geven die ze verdiend!

We proberen de laatste tijd wel steeds weer terug te denken aan onze trouwdag, hoe bijzonder dat was.... Er hangt ook een prachtige canvas in onze woonkamer om ons daar iedere dag aan te herinneren! En één ding weet ik nog zekerder na de afgelopen maanden, mijn man is echt de man van mijn leven!

Omdat we rond de uitgerekende datum niet in NL willen zijn, gaan we onze huwelijksreis nog eens dunnetjes over doen, dus Thailand here we come... Op 9 maart vertrekt het vliegtuig en daar kijken we allebei erg naar uit!

JM2012; heftig dat je nu definitief gestopt bent met de studie, maar misschien ooit....belangrijkste is dat je lekker in je vel zit!
OsCarel; jeetje wat een operatie moet dat geweest zijn, maar wat heerlijk dat je nu zulk goed zicht hebt!

En voor alle babykriebels...ik hoop met heel mijn hart dat het jullie allemaal snel gegund is en dat het goed gaat!!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3867 Gepost op: 10 januari 2013, 14:43:14 »
Boukezz, wat leuk dat je hier ook even langskomt! We zullen op 9 maart aan je denken, wij hebben dan weer een trouwen 2012 meet. Begrijpelijk, dat jullie dan niet hier willen zijn. Het is goed te horen dat je zeker de juiste keuze hebt gemaakt, jullie hebben al heel wat meegemaakt samen. Hoe gaat het nu met werken? Ik meende te hebben gelezen dat je weer aan het werk was?

Oscarel, wat leuk dat jullie nu echt een album kunnen gaan maken !

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3868 Gepost op: 10 januari 2013, 14:46:25 »
JM2012; ik had de uitnodiging voor de meet voorbij zien komen, en had me echt voorgenomen er deze keer bij te zijn, maar ik wilde eerst ff wachten op een datum omdat jullie elkaar allemaal al eens gezien hebben, dus ik wilde dat niet beïnvloeden. Nu het op 9 maart is, houdt het helaas op, maar misschien komt er nog eens eentje in de toekomst....

Ik ben inderdaad alweer aan het werk, alhoewel deze week dankzij de griep niet. Maar eerlijk gezegd gaat het wel redelijk, alleen zijn er heel veel dingen die je niet meer boeiend vindt, wat je voorheen wel boeiend vond, en dat is wel vreemd, soms nog meer voor je omgeving. Ik merk ook dat ik m'n werk niet zo leuk meer vindt, terwijl dat voorheen wel zo was, maar dat komt hopelijk steeds weer een beetje terug.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3869 Gepost op: 10 januari 2013, 14:50:22 »
Er komt uiteraard weer een volgende meet hoor boukezz, daar kan je zeker van zijn!

Hopelijk komt het plezier in je werk steeds een beetje terug. Het lijkt mij opknipt zo gek, na zo'n gebeurtenis, dat je werk opeens een stuk minder belangrijk lijkt. Beterschap meid, zag t voorbij komen op Facebook. Griep hebben is niets aan :(


Llama

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1200
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3870 Gepost op: 17 januari 2013, 12:29:46 »
Leuk om te horen hoe het met iedereen gaat.

Hier bevalt het getrouwde leven goed. We kijken terug op een helemaal perfecte trouwdag, waar we niets aan hadden willen veranderen! Het lijkt alleen wel al weer heel lang geleden.
Maar zoals jullie volgens mij wel weten is er ook na de bruiloft al veel gebeurd, want een maand later was ik al zwanger ;)
Dingen als trouwfoto's ophangen in huis en ons extra fotoboek maken met alle foto's is er ook niet meer van gekomen. Maar ons digitale fotoboek was al binnen een maand af en is heel mooi geworden .

JM, rot dat je moest stoppen met je studie. Waarom eigenlijk?
(betekend dit ook dat je eerder kunt beginnen met kindjes?)

Ocarel, klinkt heftig, maar nu heb je geen lenzen of bril meer nodig!

Boukezz, wat lekker dat jullie naar Thailand gaan. Je kunt toch niet anders dan rond die datum aan jullie meisje denken, maar dan is de afleiding en het samen zijn wel fijn.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3871 Gepost op: 17 januari 2013, 14:19:32 »
Uche uche uche, man wat een stof hier! Fijn dat je m eerst even een beetje afgestoft hebt JM!

JM, heftig van je studie maar waarschijnlijk wel de beste keuze! Al enig idee of je volgend jaar weer wil gaan starten met een andere opleiding? En wat zou het dan worden?

Oscarel, jeetje dat is heftig! Werd het ineens zoveel erger joh? Kom je ook naar de 2012 meet op 9 maart?
Wat voor werk zoek je?

Boukez, met angst en beven heb ik meegelezen, en met veel verwondering staan kijken hoe jullie in heel de situatie staan. Hopelijk vinden jullie rust in Thailand! Doe de boeda's daar de groeten van ons!

Koala, moet nog altijd ff wennen aan je nieuwe naam hoor ;) Jij was inderdaad wel heul snel zwanger! Wil het met allemaal lukken met de voorbereidingen?

Ook hier gaat alles goed. HEt getrouwde leven bevalt net zo goed als het leven voor 6 september.
Inmiddels zijn ook wij zwanger (5 weken nu, dus verder weet nog niemand het!!!!!!! En dat houden we graag nog even zo) en dat nieuws begint net een beetje te zinken. Verder is ons huisje helemaal klaar, nieuwe kozijnen, nieuwe badkamer.
We hadden een fantastische huwelijksreis en ook verder gaat het prima!

Llama

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1200
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3872 Gepost op: 17 januari 2013, 15:17:39 »
@Lies
Het is ook best lastig 2 namen, maar als ik nu weer onder mijn oude naam ga schrijven raakt iedereen bij het zwanger-topic weer in de war ;)
« Laatst bewerkt op: 27 februari 2013, 16:19:24 door Koala »

loez23

  • Gast
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3873 Gepost op: 27 januari 2013, 14:47:59 »
Hai lieve allemaal,

Wat leuk om weer eens te lezen hoe het met jullie is. Het getrouwde leven is hier prima, niet veel anders dan voorheen, behalve dan dat ik nu 'mijn man' moet zeggen en dat nog steeds heel vreemd is... Hebben jullie dat ook nog steeds?  :blush: Huwelijksreis naar IJsland was vooral ontzettend koud en veel te kort, dus in december zijn we nog een lang weekend in een veel te luxe Van der Valk hotel geweest om toch nog een beetje een 'honeymoon'-gevoel te krijgen.
Verder niet veel spannends hier, ben vlak voor de bruiloft begonnen met promoveren en heb door de bruiloft wat vertraging opgelopen, dus moet nu hard werken om dat in te halen...
Bijzonder trouwens om te lezen dat bijna iedereen na de bruiloft is gaan klussen - daar zijn wij nog helemaal niet aan toe. On the other hand - ben je daar ooit echt klaar voor?
Boukezz, jullie veel sterkte, kan me niet voorstellen hoe moeilijk dat voor jullie moet zijn!
OsCarel, wat een heftig verhaal, zo fijn dat je je zicht terug hebt!

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Trouwen In 2012
« Reactie #3874 Gepost op: 27 januari 2013, 18:13:39 »
Hey OB!

Leuk dat je hier ook ngo even te vinden bent!
IEder zijn ding toch? Je niks van andere aantrekken hoor!!
Lukt het promoveren een beetje? En ijsland, wohw wel gaaf! Het noorderlicht nog mogen zien?
Vond je het ook zo tegen vallen?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards