collapse

Auteur Topic: Brazil - Pipa  (gelezen 2152 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Helen

  • Gast
Brazil - Pipa
« Gepost op: 11 mei 2010, 15:50:54 »
4 dagen na onze bruiloft vertrekken wij voor 2 weken naar Brazilië. We hebben voor het eerst een pakketreis geboekt, waardoor het meeste voor ons geregeld wordt. Over routes en hotels hoef ik nu dus een keer niet na te denken. We reizen ook niet rond, dus 2 weken zelfde villa.

Ik ben wel heel erg benieuwd wie er al eens in Brazilië is geweest? We vliegen naar Natal en dan met een bus naar Pipa.

Hoe zijn de mensen? En hoe is het eten? Je kunt er surfen, maar is dat het hele jaar door? Wat mogen we echt niet missen?

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen! :biggrin:

Tiesje

  • Gast
Brazil - Pipa
« Reactie #1 Gepost op: 11 mei 2010, 18:32:49 »
Hoi Helen,

Bijna twee jaar geleden zijn wij ook naar Pipa geweest. Ik zou je vooral het strand Praia da Madeiro aan willen raden. Daar zijn bijna elke dag dolfijnen te zien! Echt super! Als je geluk hebt zijn ze in een speelse bui en maken ze mooie sprongen. Verder zijn ook de excursies met een strandbuggy erg leuk. Als je een goede reisorganisator hebt zal je ook nog een heleboel verteld worden bij aankomst over leuke excursies, restaurants en dergelijke. In welke accomodatie zit je? Veel plezier met de voorpret!

Groetjes van Tiesje

Helen

  • Gast
Brazil - Pipa
« Reactie #2 Gepost op: 31 mei 2010, 12:03:41 »
Bedankt voor je antwoord Tiesje.

Ik had helemaal nog niet aan dolfijnen gedacht! Kun je die gewoon vanaf het strand zien? We zitten in Villas da Pipa. En ook een goede reisorganisatie, dus dat moet zeker goed komen!

Groetjes, Helen

Tiesje

  • Gast
Brazil - Pipa
« Reactie #3 Gepost op: 6 juni 2010, 16:43:54 »
Hoi Hellen,

Je kan de dolfijnen inderdaad vanaf het strand zien. Als je zelf in zee bent zwemmen ze soms op zo'n 5 á 10 meter afstand langs je heen.
Dat is echt helemaal geweldig! Heel veel plezier daar!

Groetjes van Tiesje

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards