collapse

Auteur Topic: The Day After...  (gelezen 16043 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark2009

  • Gast
The Day After...
« Gepost op: 15 mei 2010, 14:56:01 »
Even een korte update voor iedereen die het weten wil:

gisteren zijn mijn vriend en ik getrouwd in Maastricht. We hadden van donderdag op vrijdag samen met de ceremoniemeesters al overnacht in het Kruisherenhotel in Maastricht, vrijdag om 9:00 kwam de fotograaf Mark Kuipers en werden we om 10:30 opgehaald door een mooie Citroen traction avant. 11:00 aankomst op Chateau Neercanne waar iedereen al klaar stond. Sandwiches met kreeftensoep, koffie en thee. Om 12:00 de ceremonie in de wijnkelders, een prachtige locatie met kaarsen en sfeer. We hebben twee mooie platina ringen met voor mij 16 diamanten rondom in een golfstroom - een teken van oneindig doorgaan van de dingen- en voor mijn vriend twee diamanten: een witte en een zwarte -gelijke stenen en toch tegengesteld- zoals ook bij mensen: gelijk en toch tegenpolen maar het gaat wel mooi samen.

13:00 felicitaties in de tuin van het kasteel, het was niet warm maar met een paar heaters heerlijk behagelijk en knus. Champagne, taart en voor de kinderen alcoholvrije Prosecco. Fotoshoot daarna en rond 14:30 op naar Kruisherenhotel. Alle gasten laten inchecken, een leuke rondleiding door het mooie pand met aansluitend thee met kleine namiddag hapjes. Iedereen even bijkomen op de kamer en rond 17:30 te voet naar Beluga. We hebben onderweg in de Onze Lieve Vrouwe kerk een kaarsje opgestoken voor mensen die ons dierbaar zijn.

Ontvangst bij Beluga met Champagne en amuses en een warm welkom door Hans van Wolde. Daarna aan tafel in de private dining room voor een 9 gangen diner met een super toelichting van Hans van Wolde over mijn wens voor een oestergerecht wat de keuken perfect heeft uitgewerkt. Tussen de gangen door geschenken, felicitaties en wat korte speeches: leuk! Rond 1 uur in de nacht zijn we terug gelopen, in Kruisheren aangekomen en in bed geploft. Sommigen zijn nog in bad gaan zitten zo bleek:).

Vanmorgen ontbijt met als verassing nog een chocoladetaartje van het hotel. Heerlijk met alle gasten op de entresol in het middenschip van de kerk gegeten en gedronken en om 12:00 afscheid van iedereen.

En nu: een cold turkey omdat we weer terug thuis zijn... en alles zo gezellig en leuk was maar nu weer iedereen naar huis is.

Sh@ron

  • Gast
The Day After...
« Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2010, 14:58:36 »
klinkt als een hele mooie dag! heb je ook foto's? :biggrin:

veel geluk verder als echtpaar ;-)

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
The Day After...
« Reactie #2 Gepost op: 15 mei 2010, 15:01:31 »
Dat klinkt als een geweldige dag Mark! (Foto's!) Super dat jullie het zo ontzettend naar jullie zin hebben gehad! Gefeliciteerd met jullie huwelijk!!

Enne.. Maastricht is geweldig, en de locaties die jij noemt al helemaal! Supergaaf, zo'n bruiloft zou ik graag willen bijwonen! Geniet nu lekker van jullie wittebroodsweken (en huwelijksreis?) en veel geluk, liefde en gezondheid voor de toekomst gewenst!

mark2009

  • Gast
The Day After...
« Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2010, 15:35:17 »
Foto's volgen... de fotograaf heeft tijd nodig om ze te bewerken... maar ik laat ze zeker zien!

jassou

  • Gast
The Day After...
« Reactie #4 Gepost op: 15 mei 2010, 15:39:30 »
Klinkt als een superdag met super locaties! (wij zijn ook bij neercanne gaan kijken, maar hadden toch echt iets met overnachtingmogelijkheid nodig) En je bent ook nog eens bij ons op de hoek geweest! Dat heb ik dan toch weer gemist...  :dry: Als ik dat had geweten :) (nee hoor, zou wel lekker stalkerig zijn)

Niet te lang in de cold turkey blijven hangen, het is schitterend weer nu, lijkt me prima tijd voor post-celebratory bubbels op mooi terrasje. (zuid, bv)

loesje1983

  • Gast
The Day After...
« Reactie #5 Gepost op: 15 mei 2010, 15:39:56 »
Gaaf hoor!!

Ik hoop dat wij straks ook z'n mooie dag hebben

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
The Day After...
« Reactie #6 Gepost op: 15 mei 2010, 15:42:21 »
Fijn dat jullie dag zo mooi was, het klinkt echt als een sprookje!! Gefeliciteerd!!
Hoe vond je het achteraf dat er "weinig" gasten waren? Omdat je daar een beetje twijfels over had..

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
The Day After...
« Reactie #7 Gepost op: 15 mei 2010, 15:45:13 »
Klinkt als een prachtige dag hoor!!
Gefeliciteerd met je huwelijk

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
The Day After...
« Reactie #8 Gepost op: 15 mei 2010, 15:48:20 »
gefeliciteerd! Klinkt als een prachtige dag, hier ook erg benieuwd naar de foto's :)

Suusjeuh

  • Gast
The Day After...
« Reactie #9 Gepost op: 15 mei 2010, 16:03:23 »
Gefeliciteerd, eindelijk getrouwd! Ja, na maanden plannen is jullie dag nu alweer voorbij, gelukkig kan je er de rest van je leven van nagenieten! Ben ook heel benieuwd naar jullie foto's! Leuke reacties gehad?

mark2009

  • Gast
The Day After...
« Reactie #10 Gepost op: 15 mei 2010, 16:13:24 »
Dat het een "kleine" groep was viel niet eens op, de wijnkelder van Neercanne is niet zo groot en met kleine groep is het intiem. De reacties zijn er leuk, wel veel bekijks in de stad doordat je toch twee jongens bent, dat valt op.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
The Day After...
« Reactie #11 Gepost op: 15 mei 2010, 16:31:22 »
Gefeliciteerd Mark! Zo te zien heb je een prachtige dag gehad!

Marry24

  • Gast
The Day After...
« Reactie #12 Gepost op: 15 mei 2010, 19:49:56 »
Gefeliciteerd! Klinkt als een super dag!

Maaikie82

  • Gast
The Day After...
« Reactie #13 Gepost op: 15 mei 2010, 19:51:11 »
Gefeliciteerd Mark! Wat leuk om te horen dat alles zo goed verlopen is!

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
The Day After...
« Reactie #14 Gepost op: 15 mei 2010, 19:57:52 »
Wat ontzettend gaaf! Ik snap nu heel goed dat je een kleine groep wilde, luxe luxe luxe! Zeer benieuwd naar foto's en wat fijn om te horen/lezen dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad. Dat cold turkey komt me bekend voor - ga je nog lekker op huwelijksreis?

Kippie

  • Gast
The Day After...
« Reactie #15 Gepost op: 15 mei 2010, 21:40:01 »
Gefeliciteerd!!
Zo te lezen hebben jullie een geweldige dag geweest, en hebbe je (jullie twijfels geen weerslag op de dag gehad.

Ik heb echt een ontzettende foto-hoer. Je hebt niet toevallig een on-proffessionele foto van jullie?  *knipper knipper*  :laugh:

Bloemetje82

  • Gast
The Day After...
« Reactie #16 Gepost op: 15 mei 2010, 23:54:06 »
Oehhh....klinkt ontzettend mooi allemaal!!! Geniet van de mooie herinneringen!

mark2009

  • Gast
The Day After...
« Reactie #17 Gepost op: 16 mei 2010, 07:53:27 »
Geen andere foto's... we hadden onze gasten aangegeven dat fototoestellen niet waren toegestaan... :) dus nog even spannend!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
The Day After...
« Reactie #18 Gepost op: 16 mei 2010, 10:57:19 »
Wauw, het klinkt heerlijk allemaal, ik geniet alleen al van het lezen van je verslagje :biggrin:
Veel geluk als echtpaar, gefeliciteerd!

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
The Day After...
« Reactie #19 Gepost op: 16 mei 2010, 20:33:32 »
Wauw! Dit klinkt echt als een droom bruiloft. Gelukkig vielen alle twijfels weg over het aantal mensen.
Als ik het zo lees hoop ik dat ik net zo'n mooie dag mag beleven als jullie!

Hoe is het uiteindelijk gegaan met de kinderen?

Geniet van de vele mooie jaren die nog komen.


Liefs, Marjolein

Blablabla

  • Gast
The Day After...
« Reactie #20 Gepost op: 17 mei 2010, 08:52:49 »
Dit klinkt als een superdag!! Sowiezo is Neercanne alleen al geweldig :)

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
The Day After...
« Reactie #21 Gepost op: 17 mei 2010, 09:06:26 »
Wow, klinkt geweldig! Ben heel benieuwd naar jullie fotoos :)

Seolram

  • Gast
The Day After...
« Reactie #22 Gepost op: 17 mei 2010, 09:11:58 »
WOW!!!! klinkt echt helemaal geweldig, gefeliciteerd!!!

Joyfullady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1146
  • Geslacht: Vrouw
The Day After...
« Reactie #23 Gepost op: 17 mei 2010, 16:16:03 »
Gefeliciteerd! Klinkt helemaal als een superdag!!
Geniet lekker, en veel geluk en liefde toegewenst

Broekkie

  • Gast
The Day After...
« Reactie #24 Gepost op: 19 mei 2010, 11:25:34 »
wow heerlijk.
kruisheren- geweldig
belugga- geweldig
sjiek eten- heerlijk
gefeliciteerd en oesters vind ik ook zooooo lekker.
volgens mij hebben jullie een geweldige dag gehad!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards