collapse

Auteur Topic: Onze Fotograaf Was Super Op De Dag..Maar Daarna  (gelezen 5963 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

miekjuh

  • Gast
Onze Fotograaf Was Super Op De Dag..Maar Daarna
« Gepost op: 6 mei 2010, 10:55:45 »
[size="2"]Hallo Allemaal,

Ik dacht, laat ik mijn verhaal hier even neerzeten wellicht hebben jullie er een mening over en tips waar ik misschien iets mee kan,

de verkorte versie:

Op 16 oktober 2009 zijn wij getrouwd en hebben een topdag gehad.
De fotograaf die wij gekozen hadden paste perfect bij ons en we hebben ontzettend leuke foto's geschoten enz..
Alles is perfect geregeld en helemaal blij met de fotograaf.

De afspraak was dat hij de foto's na 6 weken zou komen afleveren(eigen keus om album te maken) Helemaal klaar leuk in een hoesje enz..
Dit gebeurde ook, en wij helemaal blij. Nadat de fotograaf weg ging bekeek ik het hoesje opnieuw..en ja hoor een typfout!
Onze achternaam was verkeerd geschreven, ik gebelt en het zou alsnog geregeld worden.

Begin januari nogsteeds niks gehad, heb gebelt en  een mail gestuurd
zijn reactie was dat het mogelijk bij de post verkeerd was gegaan en hij baalde dat we het niet hadden gehad, exusses enz.. Nou ja oke, kan gebeuren dacht ik.
In de april bedacht ik me toen ik de film van onze bruiloft bekeek dat het hoesje nogsteeds niet in orde was. Weer gebelt, voicemail ingesproken enz..weer emails gestuurd.
Uiteindelijk te pakken gekregen en hij zou het persoonlijk af komen leveren...weer niks gehad!

Afgelopen 3 weken bel ik dus om de dag en mail ik hem op alle mailadressen die ik heb. Het is voor mij nu een principe kwestie geworden. Ik vind dat hij het hoesje goed moet afleveren, hij is een professionele fotograaf waar we hem ook goed voor betaald hebben.
Hij neemt de telefoon niet op en voicemials inspreken met de vraag of hij mij wilt terug bellen gebeurd niet. emails daar reageerd hij niet op.
Vorige keer heb ik zelfs in de voicemail ingesproken dat als hij niet gaat reageren ik ander maatregelen ga nemen(bv hem op forums zwart maken,op hyves zetten ofzo..geen idee...)

Wat vinden jullie..?? Moet ik me erbij neerleggen dat ik het niet meer krijg..ach waar praten we over, over een typfout op een hoesje waar een cdtje in zit waar de foto's op staan..?? Of moet ik doorzetten al weet ik eigelijk alleen niet meer hoe of wat. Hij is en blijft een goede fotograaf, want de foto's zijn super geworden dus daar gaat het niet om, ik baal dat het niet goed word afgehandeld en weet niet meer wat ik moet doen

Ik vind het een principe kwestie nu..iemand tips of idee..??[/size]

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Onze Fotograaf Was Super Op De Dag..Maar Daarna
« Reactie #1 Gepost op: 6 mei 2010, 11:01:38 »
Tja.. lastig, kan me voorstellen dat je baalt...

maar is het alle energie die je er nu is steekt wel waard?

Kun je misschien niet zelf een nieuw hoesje maken? wat wel helemaal naar je zin in?

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Onze Fotograaf Was Super Op De Dag..Maar Daarna
« Reactie #2 Gepost op: 6 mei 2010, 11:02:19 »
Tja Miekjuh, ik herken mezelf wel een beetje in je verhaal, wat betreft ergens een principekwestie van maken dan. Je hebt een hoop geld betaald en dan moet het ook goed zijn. Het is onbeschoft van de fotograaf dat hij niet reageert op voicemails en e-mails vind ik.

Aan de andere kant: als het alleen een typefoutje op het hoesje van een cd-rom/dvd gaat, en je toch een trouwalbum gemaakt hebt of wil gaan maken, dan moet je je misschien wel afvragen of dit het waard is. Jij bent er nu elke dag mee bezig en daardoor komt er een blijvende vervelende nasmaak te hangen aan de fotograaf en je foto's. Ik snap dat de fotograaf niet helemaal heeft gedaan wat hij had moeten doen en dat die typefout vervelend is, maar hier heb je vooral jezelf mee ben ik bang.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Onze Fotograaf Was Super Op De Dag..Maar Daarna
« Reactie #3 Gepost op: 6 mei 2010, 11:05:07 »
Pfoe ik kan me voorstellen dat je erg baalt.

De typfout op zich is al vervelend, ookal is het maar een hoesje op een CD. Maar wat ik onprofessioneel van hem vind is dat hij jullie beloofd iets opnieuw te leveren, en dit dus gewoon niet doet.
Toch lijkt het me verspilde moeite om hier achteraan te blijven gaan, hij wil duidelijk niet meer antwoorden.

Maak desnoods zelf een nieuw hoesje, schrijf een goede recensie over zijn werk maar een minder goede over de afhandeling en laat het rusten :)

Ratatosk

  • Gast
Onze Fotograaf Was Super Op De Dag..Maar Daarna
« Reactie #4 Gepost op: 6 mei 2010, 11:06:05 »
Tja hij heeft toch echt beloofd zo'n hoesje af te komen leveren.
Ik zou het hoesje persoonlijk gaan ophalen.

Kippie

  • Gast
Onze Fotograaf Was Super Op De Dag..Maar Daarna
« Reactie #5 Gepost op: 6 mei 2010, 11:10:04 »
Ik ben zelf ook wel fel op principe kwesties, dus ik begrijp wel wat je bedoeld. Wat vervelend dat je nu zo'n nare bijsmaak hebt, terwijl je verder erg tevreden was over zijn service.
Ik zou inderdaad proberen je niet al te druk maken, want zoals al eerder is gezegd heb je daar alleen jezelf mee. Woont hij in de buurt? Want dan is het misschien een idee om gewoon even bij hem langs te gaan?
« Laatst bewerkt op: 6 mei 2010, 11:10:35 door Kippie »

miekjuh

  • Gast
Onze Fotograaf Was Super Op De Dag..Maar Daarna
« Reactie #6 Gepost op: 6 mei 2010, 11:22:44 »
Bedankt al voor alle reacties

Het fotoalbum hebben we inmiddels al klaar, dus aan de foto's ligt het zeker niet.
Maar wat inderdaad al genoemt is...heb ik mezelf er mee..((maar het blijft een principe kwestie in mijn ogen))
wellicht moet ik me er gewoon bij neerleggen want zn hoesje maken kan ik inderdaad wel zelf (denk ik) maar ik kan het gewoon
niet uitstaan dat hij niet meer reageerd Ahhh....
Hij woont niet in de buurt meer..maar zijn exvrouw en kind wel..dus hij is regelmatig hier te vinden

denk denk..zal ik het maar gewoon laten rusten..(pff gaat wel tegen mn gevoel in hoor)

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Onze Fotograaf Was Super Op De Dag..Maar Daarna
« Reactie #7 Gepost op: 6 mei 2010, 11:57:30 »
Maak gewoon je eigen hoesje: helemaal naar eigen smaak.

Ik lees dat ie niet meer in de buurt woont... ex-vrouw... Kan het niet zijn dat zijn leven privé op z'n kop stond de laatste periode vanwege de scheiding en dat een verkeerd gespelde achternaam het laatste was waaraan hij kon denken?

Jessica11

  • Gast
Onze Fotograaf Was Super Op De Dag..Maar Daarna
« Reactie #8 Gepost op: 6 mei 2010, 12:23:58 »
Een beetje fotograaf reageert op zo'n verzoek en herstelt het, mee eens.
Maar gaan dreigen dat je hem zwart gaat maken over een verkeerd gespelde achternaam? Dat gaat mij iets te ver. Probeer het redelijk te houden ipv door te schieten.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Onze Fotograaf Was Super Op De Dag..Maar Daarna
« Reactie #9 Gepost op: 6 mei 2010, 12:35:14 »
eens met jessica, houd het reeel.. en steek er minder energie in.. alleen maar negatief dit en dat zou zonde zijn dat je dat als herinnering hebt over 25 jaar.!(of een ander jubilea:P)

Trouwring

  • Gast
Onze Fotograaf Was Super Op De Dag..Maar Daarna
« Reactie #10 Gepost op: 6 mei 2010, 12:40:39 »
Tsja, ik kan me je irritatie die inmiddels is uitgegroeid tot een frustratie goed voorstellen. Ik begrijp ook dat het meer een principekwestie is geworden voor je, maar ik denk dat je het toch het best kan laten rusten. Hem zwart maken vind ik ook te ver gaan, maar een opmerking over incorrecte afhandeling kan natuurlijk geen kwaad. Als je het maar bij de feiten laat :)

miekjuh

  • Gast
Onze Fotograaf Was Super Op De Dag..Maar Daarna
« Reactie #11 Gepost op: 6 mei 2010, 12:57:59 »
Hallo Allemaal,

Uiteindelijk (ergens wist ik het al wel) vind ik dat jullie allemaal gelijk hebben, ik moet het laten rusten
maar mn gevoel is wel anders hoor..Maar ik ga het proberen...
Ik zie wel dat het een verloren zaak is en wellicht spelen er andere zaken die belangrijker zijn voor hem
maar ik blijf het jammer vinden.

Bedankt voor alle meningen,ideeen, reacties  enz..

Mieke

lydia

  • Gast
Onze Fotograaf Was Super Op De Dag..Maar Daarna
« Reactie #12 Gepost op: 10 mei 2010, 23:29:46 »
niet om het goed te praten, maar ik zie hem nu voor me als een creatief rommelig persoon - met een hele flinke to do list met piepkleine dingetjes die hij nog steeds moet doen. het schiet er steeds bij-in.

ach.. dat is wel heel herkenbaar voor mij. niet professioneel.. tja.. gewoon erg jammer.

Suusjeuh

  • Gast
Onze Fotograaf Was Super Op De Dag..Maar Daarna
« Reactie #13 Gepost op: 11 mei 2010, 06:47:33 »
Ik heb deze ervaring met een glas leverancier; we hadden voor alle kamers dubbel glas gekregen, perfect, de nieuwe kozijnen pasten, tot er in het kleine kamertje boven 1 ruitje bleek te missen. We hadden geen leveringsbon ondertekend, en ik nam regelmatig contact op met de leverancier; geen reactie. Uiteindelijk een aangetekende brief gestuurd met een termijn van 3 weken. Indien we ons product - waar we voor betaald hebben maar niet in juiste staat ontvangen hebben - dan niet geleverd hebben, zijn we genoodzaakt juridische stappen te ondernemen. Dit hielp :wink:

Wellicht kan je ook een aangetekende brief versturen en als het kan, daarin de data vermelden dat je gebeld hebt etc. Een kopie van die brief bewaren. Ik heb dit toen trouwens gedaan nav een programma van oplichters ontmaskert of zo iets.

miekjuh

  • Gast
Onze Fotograaf Was Super Op De Dag..Maar Daarna
« Reactie #14 Gepost op: 16 mei 2010, 00:59:09 »
[size="2"]Hallo,

ben een weekje weggeweest op vakantie en ik kom thuis en ja hoor...
een grote envelope met een "goed" dvd hoesje erin..verder zat er geen briefje bij ofzo

Heb de fotograaf 2 x gebelt vandaag en de 3 de x zijn voicemail ingesproken om hem te bedanken dat het allemaal geregeld was enz..

Ondanks dat ik me erbij neergelegd had zelf een hoesje te gaan ontwerpen ben ik toch blij dat het nu goed is opgelost!

liefs Mieke
[/size]

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards