collapse

Auteur Topic: Achtergrondmuziek Diner  (gelezen 7583 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Achtergrondmuziek Diner
« Gepost op: 21 mei 2010, 10:38:04 »
Ik kon geen topic hierover vinden, maar ben wel benieuwd naar de achtergrondmuziek die jullie gebruiken tijdens het diner. Doen jullie dit zelf of zet de locatie een cd'tje op?
Gezien de sfeer van de locatie en onze kleding, dacht ik misschien aan klassieke muziek, maar ben daar helemaal niet in thuis. Anders misschien muziek met een beetje een 'duistere' klank, zoals enigma of within temttation...ik ben er nog niet uit!

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Achtergrondmuziek Diner
« Reactie #1 Gepost op: 21 mei 2010, 10:46:33 »
:laugh: achtergrondmuziek bij het diner? Nog nooit van gehoord! Wij hadden het in ieder geval niet!

idgnkv

  • Gast
Achtergrondmuziek Diner
« Reactie #2 Gepost op: 21 mei 2010, 11:23:43 »
Wij hebben het aan de locatie gevraagd en zij kunnen hun eigen muziek afspelen of wij kunnen een mp3-speler met afspeellijst meenemen en die op de locatie aansluiten. Wij kiezen voor dat laatste, want ik heb geen zin om ineens André Hazes oid tijdens het diner te horen :)

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Achtergrondmuziek Diner
« Reactie #3 Gepost op: 21 mei 2010, 13:02:47 »
:laugh: achtergrondmuziek bij het diner? Nog nooit van gehoord! Wij hadden het in ieder geval niet!

Ehm zo gek is het volgens mij niet om achtergrondmuziek te hebben tijdens het eten. Nog nooit in een restaurant gegeten waar muziek aan stond?
Wij waren pas in een restaurant waar géén muziek aan stond, dat viel ons pas op.

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Achtergrondmuziek Diner
« Reactie #4 Gepost op: 21 mei 2010, 13:06:53 »
Naja, nu je het zegt.... misschien stond er dan wel achtergrondmuziek op bij ons, maar heb ik totaal niets van meegekregen :laugh:
Maar ik zou het sowieso dan klassiek houden ( als je een beetje chique eet), bijvoorbeeld pianostukken van bv. Laurens van rooijen ( is echt mooi!! ) zachtjes op de achtergrond,maar within temptation?? Dat zou ik nooi doen!

Morgana

  • Gast
Achtergrondmuziek Diner
« Reactie #5 Gepost op: 21 mei 2010, 15:37:31 »
Bij ons is er een buffet aanwezig. Dat duurt ongeveer 1,5 uur. Tijdens dit hebben we de beste vriend van mijn AS en een neef van mijn AS gevraagd om te gaan dj-en. Onze wens qua muziek: disco/funk/soul/motown/old-skool. We hebben 2 mensen gevraagd, zodat de een kan invallen als de ander wilt gaan eten en andersom.

Bride 2 b

  • Gast
Achtergrondmuziek Diner
« Reactie #6 Gepost op: 21 mei 2010, 21:35:23 »
Wij hebben een uitgeserveerd diner en ik zorg zelf voor de muziek. We maken een mp3 cd met lekkere muziek. Dat zijn echt niet allemaal kleffe nummers maar gewoon lekker easy listening. Knalen doen we 's avonds!! :-)

Persoonlijk zou ik kriegel worden van klassieke muziek maar ieder zjn smaak. Als jullie graag enigma of within temptation horen dan neem je dat toch! Het is jullie dag teslotte

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Achtergrondmuziek Diner
« Reactie #7 Gepost op: 22 mei 2010, 01:02:14 »
I know, maar ik weet het zelf nog niet zo goed;)

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Achtergrondmuziek Diner
« Reactie #8 Gepost op: 14 juli 2010, 14:46:20 »
Wij hadden de akoestische CD van, Jawel, Within Temptation aanstaan :tongue: Eerst alleen tijdens de receptie maar bij het eten hebben we hem lekker aan laten staan.

Marry24

  • Gast
Achtergrondmuziek Diner
« Reactie #9 Gepost op: 14 juli 2010, 15:56:57 »
wel een goeie vraag want hier heb ik ook nog niet over nagedacht haha

maar whitin temptation kan best hoor:D

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Achtergrondmuziek Diner
« Reactie #10 Gepost op: 15 november 2011, 09:18:51 »
Tsja Sjaakie, ik denk dat het slimmer is om reclame te maken in actuele topics, deze mensen vroegen zich dit bijna anderhalf jaar geleden af. Je post is doorgegeven aan de mods overigens.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards