collapse

Auteur Topic: A Within Temptation Wedding..  (gelezen 9055 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
A Within Temptation Wedding..
« Gepost op: 25 mei 2010, 16:16:33 »
Na een gezellige avond vol lol, het opblazen van 60 ballonnen en een onrustige nacht was het dan eindelijk zo ver; We gingen trouwen!
Om kwart voor 7 ging bij mij de wekker. Vrijwel meteen was ik klaarwakker, en sprong mijn bed nog net niet uit. Dit in tegenstelling tot mijn vriendinnen die gezellig bij me sliepen (pyjamaparty :biggrin:) die hadden wat moeite met opstarten.
Om half 8 stond de kapster op de stoep. Snel in de krullers, even op de laptop wat berichtjes nakijken en posten en om 9 uur kreeg ik het smsje dat Jelle van huis vertrok. Nog geen stress, kop thee nummer 4 ingeschonken en nog wat gekletst. Ik voelde me totaal niet zenuwachtig, terwijl iedereen om mee heen zat te stressen en stonden te stuiteren van de zenuwen.
Toen kwam het belletje van mijn schoonmoeder; We zijn bij Meerkerk! Snel naar boven, nog even snel mijn tanden poetsen en mijn jurk aan. Mijn moeder en mijn zus hielpen me, en na 20 minuten zat ik daar alleen op de slaapkamer te wachten tot Jelle er was.
Iedereen kwam al even om de hoek kijken en allemaal liepen ze met tranen in hun ogen weg omdat ze me zo mooi vonden! Voelde me helemaal een bruidje.. Oh wacht! Dat was ik ook!
Niet veel later hoorde ik de stem van mijn schoonmoeder en van Jelle beneden.. Mijn broertje kwam naar boven (in pak!) om me te komen halen en na mij een dikke knuffel gegeven te hebben werd het tijd om de trap af te gaan..
Dat ging me nog aardig goed af en toen ik beneden was en voor me keek; WAUW! Daar stond Jelle en hij was erg knap in zijn pak! Daar kwamen de eerste tranen, niet alleen bij mij. Ik vergat de mensen die om me heen stonden en zag alleen Jelle.
Het boeket dat hij bij zich had was prachtig en na ons momentje en een dikke knuffel was het tijd om snel wat te drinken en hup de auto in om foto’s te maken!
De hele buurt was uitgelopen om ons uit te zwaaien en ook een gedeelte van de daggasten was er al.
Na een rit van 40 minuten zonder file (mooi weer en file vrij! Kan het nog beter?) kwamen we aan op de fotolocatie in Zeist waarbij onze fotograaf opeens verdwenen was! (en dat terwijl ze ons op de A27 nog inhaalde) maar na een paar telefoontjes was ze daar en konden we beginnen.
Het was nog even fris maar terwijl we foto’s aan het maken waren brak het zonnetje door en was het lekker.
Rond kwart over 12 waren we klaar en gingen we richting Hilversum voor de wettelijke ceremonie.
Toen we daar waren kregen we een telefoontje dat de fotograaf er nog niet was. Dus even wachten op het marktterrein dan maar. Na 20 minuten konden we gaan rijden. Waren we om de hoek, hoorden we dat de ouders er nog niet waren! Weer een half uur gewacht, en toen konden we eindelijk onze entree maken.
Wij werden in een kamertje gezet terwijl iedereen een plekje zocht en toen ging het, met 30 minuten vertraging, echt beginnen! Helaas waren mijn opa en oma te laat, maar we moesten echt beginnen.
We kwamen binnen op Within Temptation – Towards the End. Dit nummer heeft een hele mooie en lange intro en deze gebruikten we dan ook. Op een stel hevige drums kwamen wij de zaal binnen. De ambtenaar had een leuk praatje voorbereid over ons en uiteraard, Within Temptation en na een korte uitleg over de oude raadzaal mochten we opstaan en werd de grote vraag gesteld. Na een volmondig JA waren we dan echt getrouwd!
Tijdens het tekenen werd Paul de Leeuw – “k heb je lief gedraaid, het liedje waar we zelf veel aan hebben gehad de afgelopen jaren.
Na het tekenen werden er nog een paar woorden gezegd en toen klonken de eerste tonen van Within Temptation – Ice Queen, het liedje waarop we wegliepen.  Dit lied is altijd de afsluiter van WT concerten, dus waarom niet van onze bruiloftceremonie?
Buiten heb ik even uitgebreid met mijn vader staan knuffelen. Hij was er gelukkig bij en ik was daar erg blij mee. Ben even met hem op de foto geweest, nog wat andere foto’s gemaakt op het bordes en toen op naar de kerk!
Ook hier kwamen mijn opa en oma later aan omdat ze de weg kwijt waren. Dit was echter niet erg, want de dienst begon op tijd.
Eerst liep Jelle de kerk in aan de arm van zijn moeder, en daarna werd ik door mijn opa weggegeven. Dit allebei op het nummer “De kracht van Uw liefde” van Remco Hakkert. (hij staat ook wel  in de bundels als “Heer ik kom tot U”)
En eenmaal voorin de kerk was de verrassing groot; Remco Hakkert was er zelf! Hij speelde een lied wat meteen de tranen liet komen, en ik heb de hele dienst met een zakdoek gezeten. De dienst was erg emotioneel, ook met Remco erbij. Hij kan zo mooi zingen en spelen met zoveel gevoel, dat bij het op 1 na laatste nummer van hem de hele kerk met tranen zat.
Ook onze trouwtekst was een verrassing; We kregen een tekst uit Prediker mee: “Een snoer met 3 strengen is niet snel stuk te trekken”
Ook las Dinanda, de zus van Jelle, een stukje voor. Hiervoor gebruikte ze een stukje van “The Other Half (of me)” van jawel, Within Temptation. Erg leuk en emotioneel ook weer.
Na de dienst hebben we groepsfoto’s gemaakt op de trappen van de kerk. Daarna was het alweer tijd om naar de receptielocatie te gaan! Jelle’s ouders hadden speciaal vervoer voor ons geregeld; Een limousine van de brandweer! Onze trouwauto zelf was al weg omdat de locatie 2 minuten rijden was,  maar dit was ook erg leuk! De receptie zelf was heerlijk ontspannen, ongedwongen en gezellig. Veel kado’s gehad, veel mensen die langskwamen en met het heerlijke weer erbij was het erg geslaagd.
Om half 7 stond het eten klaar, ook dit was heerlijk. Even daarvoor hadden we met onze gasten een champagnetoost gedaan, de champagne was echt heerlijk en een goede opener van het diner.
Na het eten hebben we de mensen die een belangrijke rol hadden die dag 1 voor 1 naar voren geroepen en met een klein persoonlijk stukje erbij een kado gegeven. Ook dit was weer een emotioneel maar erg mooi moment. Na nog een kop koffie/thee met bruidstaart was het dan toch echt tijd om afscheid te nemen.
De auto stond klaar, spullen ingepakt en iedereen uitgezwaaid, op naar onze hotelkamer waar we na een lekkere douche als een blok in slaap zijn gevallen.


Foto's:
http://www.facebook.com/album.php?aid=6565&id=100000931747766&l=1af07c3650

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #1 Gepost op: 25 mei 2010, 16:23:14 »
Klinkt echt helemaal super Diny!!
Wat een schitterende fotolocatie hadden jullie zeg!!

Zo te horen was het een prachtige dag!

Broekkie

  • Gast
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #2 Gepost op: 25 mei 2010, 16:25:51 »
hee diny,

moest nog aan je denken.
wat leuk zo he met je opa!!!!!!!!!
en wat een mooi weer zeg.
En wat zag je er mooi uit!!!!!!!!! (persoonlijk veel mooier als die je eerst had)
maar dat is mijn mening.
gefeliciteerd!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #3 Gepost op: 25 mei 2010, 16:29:17 »
Wauw Within je bent een prachtige bruid.
Ik had je niet verwacht in het wit maar het staat je super!!!
Gefeliciteerd met jullie huwelijk op een prachtige dag!!

_M_

  • Gast
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #4 Gepost op: 25 mei 2010, 16:37:53 »
Wat zien jullie er gelukkig uit! Stralend...heel mooi!

Gefeliciteerd en veel geluk samen!

Joyfullady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1146
  • Geslacht: Vrouw
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #5 Gepost op: 25 mei 2010, 16:40:04 »
Van harte gefeliciteerd! Zo te lezen was het echt jullie droomdag, en jullie zagen er prachtig uit!!
Geniet van de wittebroodsweken
Veel geluk!

Silvia87

  • Gast
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #6 Gepost op: 25 mei 2010, 16:42:05 »
Ah wauw wat ben je mooi! :biggrin:
En wat een mooie dag!

Gefeli meis en geniet lekker van de wittebroodsweken!

zinzi

  • Gast
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #7 Gepost op: 25 mei 2010, 16:47:14 »
Gefeliciteerd!! Leuk zeg!! Foto's zijn ook erg leuk geworden.
Zijn jullie destijds ook niet bezig geweest om Within er zelf bij te krijgen?

Heel veel geluk samen!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #8 Gepost op: 25 mei 2010, 16:50:07 »
WT zou er zelf ook bij zijn als ze tijd hadden, helaas hadden ze andere verplichtingen :sad: Maar hebben wel kaartje gehad van ze!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #9 Gepost op: 25 mei 2010, 16:55:09 »
Gefeliciteerd! Het klinkt als een heerlijke dag en jullie zagen er fantastisch uit!

zinzi

  • Gast
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #10 Gepost op: 25 mei 2010, 17:14:32 »
WT zou er zelf ook bij zijn als ze tijd hadden, helaas hadden ze andere verplichtingen :sad: Maar hebben wel kaartje gehad van ze!

Wat leuk zeg!! Jammer dat ze er zelf niet bij konden zijn. Maar wel erg leuk dat ze aan jullie gedacht hebben!

Shelly667

  • Gast
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #11 Gepost op: 25 mei 2010, 17:19:38 »
Van harte gefeliciteerd! Ik vind het nog steeds zo jammer dat we er niet bij konden zijn :sad: Maar wat zagen jullie er mooi uit; ik heb genoten van je verslag! Geef je je man (hihi) ook een dikke zoen van me? Hopelijk tot gauw! :biggrin:

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #12 Gepost op: 25 mei 2010, 17:44:40 »
Doe ik zeker! We spreken wel een keer af als het album klaar is!

mark2009

  • Gast
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #13 Gepost op: 25 mei 2010, 17:47:54 »
Hoi hoi, dit klinkt allemaal erg mooi zeg! Super die Within Temptation, he?! (heb even de CD aangezet) en leuk ook om te lezen dat jullie met het geloof een stuk meerwaarde hebben kunnen creëren bij jullie huwelijk (zo zeg ik het goed, toch?).

Leuke foto's ook. Vooral die bij het prieel. Een leuk stel :)...
« Laatst bewerkt op: 25 mei 2010, 17:54:14 door mark2009 »

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #14 Gepost op: 25 mei 2010, 18:32:37 »
klinkt als een mooie dag!
En wat een mooie foto;s gaaf hoor!! :)

m-a-n-d-y

  • Gast
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #15 Gepost op: 25 mei 2010, 18:41:13 »
Gefeliciteerd Within, en wat zagn jullie er super uit!

mods

  • Gast
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #16 Gepost op: 25 mei 2010, 18:44:17 »
Gefeliciteerd!!!

Seolram

  • Gast
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #17 Gepost op: 25 mei 2010, 19:40:04 »
helemaal mooi!
vanuit Cyprus: van harte!!!

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #18 Gepost op: 25 mei 2010, 19:52:37 »
Gefeliciteerd! Klinkt alsof het allemaal voor jullie perfect is geweest, wat wil je nog meer? Veel geluk!

suzan1983

  • Gast
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #19 Gepost op: 25 mei 2010, 20:23:27 »
Gefeliciteerd! Mooie foto's.

Ranniej

  • Gast
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #20 Gepost op: 25 mei 2010, 21:11:12 »
Hee Whitin.. Gefeliciteerd meis! Super leuk zijn de foto's ook! Welkom in Eemnes :) Grappig nu woon je ineens dichtbij mij haha.. Je zag er super mooi uit!

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #21 Gepost op: 25 mei 2010, 21:26:53 »
Dit klinkt als een hele mooie dag, jullie hebben met volle teugen genoten! Gefeliciteerd! Veel geluk samen!

Kippie

  • Gast
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #22 Gepost op: 25 mei 2010, 21:30:02 »
Wat een leuk verhaal, jullie hebben echt een geweldige dag gehad!
En wat zagen jullie er prachtig uit. Het weer was niet het enige dat stralend was!!  :biggrin:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #23 Gepost op: 25 mei 2010, 21:46:57 »
Wauw wat waren jullie mooi!!
Van harte gefeliciteerd!
Geniet lekker na van deze prachtige dag!

zusje

  • Gast
A Within Temptation Wedding..
« Reactie #24 Gepost op: 25 mei 2010, 21:55:27 »
klinkt echt als een super dag meid!!:biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards