collapse

Auteur Topic: Super Dag Gehad  (gelezen 4417 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Theetje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1510
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.bruidskapselenvisagie.nl
Super Dag Gehad
« Gepost op: 1 juni 2010, 22:50:23 »
Hallo meiden,

Onze dag, 28-05-2010, en ik wil onze dag met jullie delen, dus even een verslag(bereid je voor)van onze dag,natuurlijk ook even een paar fotootjes bijgevoegd!

Het feest begon donderdagavond, we hebben met de beide gezinnen heerlijk chinees gegeten! Toen iedereen weg was en we nog met onze eigen gezinnetje waren hebben we lekker gekletst, gekaart, en toen ging de telefoon, helaas slecht nieuws de tante van mijn moeder overleden(wisten dat het er aan zat te komen),maar toch ff schrikken.

Uiteindelijk na een gezellige avond om 23:45 maar eens gaan slapen, samen met mn zus en mn kleine nichtje(3maanden).
Om 5:30 werd ik wakker en ff naar de wc(spanning) kreeg ik een sms van mn vriend, 'vandaag onze dag :biggrin: ' zo lief. nog geprobeerd te slapen maar dat dacht je toch zeker niet he!Rond 6uur ben ik er maar uit gegaan.

Rond 7uur lekker douchen, en de badjas van mn moeder aan! Rond 8:30 was de kapster er, en even later arriveerde de fotograaf ook, rond 10:00 was ik klaar met mn haren en heb ik mn make-up gedaan. Toen kwam het bruidsmeisje, en was het moment eindelijk aangebroken, naar boven toe om de jurken aan te doen, de fotograaf was ondertussen bij mn vriend en de bruidsjongen! Toen de fotograaf weer terug was heeft hij foto's van ons gemaakt! Ik straalde al helemaal, en de belangrijkste persoon van mn leven was er nog niet eens :rolleyes: Vanaf dat moment kon ik niet meer stoppen met smilen :biggrin:

rond 11:30 was hij er dan eindelijk(nou ja,hij was er al eerder maar was vergeten de corsage bij hem en de bruidsjongen op te doen :)) met de bruidsjongen in de Ferrari F430 spider cabrio, ik hoorde hem al komen, en ik stond lekker zenuwachtig te zijn boven. Toen ging de deurbel, mn vader deed open, en hij zei 'ik kom uw dochter op halen'. En toen mocht ik hem eindelijk zien, WOW een donkerbruin pak met een chilet, met een mooi werkje erop! En hij vond mij ook helemaal SUPER.

na de lunch zijn we naar het gemeentehuis gegaan,met de kap open van de ferrari :biggrin: , bij het gemeentehuis waren ook aardig wat mensen gekomen om ons te zien! om 13:00 begon de ceremonie dan, op het nummer Hot van Inna, kwamen we naar binnen, eerst mn vriend met bruidskinderen en de BABS en daarna mn vader met mij aan zn arm. Na een leuke babbel van de BABS,was het moment daar ,en antwoordde mn vriend volmondig met ‘JA zeker’ en ik met een korte ‘JA’,tijdens het tekenen hadden we het nummer Replay van Iyaz. En op het nummer Love van Inna verlieten we de zaal om de balkonscene te doen!

Daarna zijn de daggasten naar Geesberge gegaan, en wij foto’s  wezen maken bij Kasteel Nijenrodes! Dit was ook een groot feest, en we hadden TOP weertje. Na ruim een uur foto’s maken zijn wij ook naar Geesberge gegaan, en daar was de sneltekenaar al druk aan het tekenen, en het sloeg in als een bom, alle daggasten werden getekend. Aansluitend hadden we een receptie van 1,5 uur. Daarna hebben we een SUPER diner gehad met de daggasten, tijdens het diner was er een korte en bondige speech van mn schoonvader, en na afloop hebben we alle karikaturen ingelijst en wel, aan de daggasten mee naar huis gegeven. Dit was ons bedankje voor de daggasten. Om 23:00 waren we aangekomen in het hotel, en zijn we lekker in bubbelbad geweest, de buit geteld en lekker gaan slapen, de volgende ochtend nog een heerlijk ontbijt op de kamer, en toen was het dan echt voorbij. We hebben echt een TOP dag gehad, een dag om nooit te vergeten! :cool:
Liefs Loesje.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Super Dag Gehad
« Reactie #1 Gepost op: 1 juni 2010, 22:59:45 »
Superleuk! je schrijft het met zoveel enthousiasme! leuk om te lezen! Geniet van je getrouwde leven!

Elena83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 750
  • Geslacht: Vrouw
Super Dag Gehad
« Reactie #2 Gepost op: 1 juni 2010, 23:09:17 »
Gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!

Wow wat een gaaf verslag van jullie dag!!
Wat zagen jullie er prachtig uit! En de bruidskindjes ook helemaal TOP.  :wub:
En dat bubbelbad na zo'n lange dag lijkt me ook helemaal geweldig.
Geniet lekker van jullie witte broodsweken.

Theetje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1510
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.bruidskapselenvisagie.nl
Super Dag Gehad
« Reactie #3 Gepost op: 1 juni 2010, 23:11:58 »
dank jullie wel  :wub:  gaan we zeker doen!en ik ben ook super enthousiast, en als ik het nog een keer mocht doen zou ik het precies zo doen :laugh:  
@ muisje jij bent ook pas getrouwd 12 mei? heb je ook een verslag/foto's geplaatst?
@ daantje heb jij ook een verslag/foto's geplaatst hier op het forum van jullie dag? ben benieuwd
« Laatst bewerkt op: 1 juni 2010, 23:26:04 door loesje. »

Marry24

  • Gast
Super Dag Gehad
« Reactie #4 Gepost op: 2 juni 2010, 08:04:56 »
Gefeliciteerd! Jullie zagen er prachtig uit en het klinkt als een superdag :biggrin:
Gave auto :biggrin: Wij hebben ook een ferrari:D

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Super Dag Gehad
« Reactie #5 Gepost op: 2 juni 2010, 09:10:36 »
Van zo'n verslag wordt iedereen toch helemaal blij? Leuk! Gefeliciteerd!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Super Dag Gehad
« Reactie #6 Gepost op: 2 juni 2010, 09:26:53 »
Wat ontzettend leuk op het balkon! Gefeliciteerd! Zo te lezen was het een prachtige dag!

kattekliek

  • Gast
Super Dag Gehad
« Reactie #7 Gepost op: 2 juni 2010, 09:53:50 »
Proficiat, en bedankt voor je leuke verslag! :biggrin:

loesje1983

  • Gast
Super Dag Gehad
« Reactie #8 Gepost op: 2 juni 2010, 12:26:35 »
Wat ziet het er allemaal mooi uit!
Gefeliciteerd!!

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Super Dag Gehad
« Reactie #9 Gepost op: 2 juni 2010, 12:29:48 »
Wat een leuk verslag,en jullie zagen er prachtig uit!

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Super Dag Gehad
« Reactie #10 Gepost op: 2 juni 2010, 12:30:21 »
Gefeliciteerd! Jullie zien er erg mooi uit (alle 4!)

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Super Dag Gehad
« Reactie #11 Gepost op: 2 juni 2010, 19:36:57 »
Van harte gefeliciteerd, jullie stralen echt helemaal!!

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Super Dag Gehad
« Reactie #12 Gepost op: 2 juni 2010, 21:47:27 »
Gefeliciteerd! Jullie zagen er prachtig uit zeg, hele mooie jurk! En die auto...!! Nu lekker nagenieten!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Super Dag Gehad
« Reactie #13 Gepost op: 3 juni 2010, 11:37:31 »
Whoaah... Stralend (het weer en jullie...) :wink:
Van harte!
Superfoto's :biggrin:

Theetje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1510
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.bruidskapselenvisagie.nl
Super Dag Gehad
« Reactie #14 Gepost op: 4 juni 2010, 18:54:31 »
DANK JULLIE WEL :wub:  we hebben genoten!! En alle foto's die we nu krijgen helemaal top :rolleyes:
groetjes

Kippie

  • Gast
Super Dag Gehad
« Reactie #15 Gepost op: 16 juni 2010, 07:02:21 »
Gefeliciteerd!!
Leuk verslag :) Wat zagen jullie er prachtig uit! En die bruidskindjes zijn ook zoooo schattig!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards