collapse

Auteur Topic: Give-Aways/bedankjes  (gelezen 39464 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eve

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Gepost op: 19 januari 2010, 22:02:53 »
Hallo!

Begin juni gaan we trouwen en ik ben opzoek naar echt originele bedankjes. Online zijn er veel websites die allemaal origineel claimen te zijn maar om eerlijk te zijn zie ik er weinig van terug. De standaard perpermuntjes, kaarsjes en zeepjes zijn uiteraard erg leuk maar vallen bij mij niet in de categorie origineel..

ben dus echt opzoek naar bedankjes die mensen leuk vinden om te krijgen! Heeft iemand nog leuke tips voor me?

Thanx!

dory

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2010, 22:15:02 »
Wuppies?? Flesje wijn?? Goh even denken wat heb je nog meer.......Badeentjes?

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #2 Gepost op: 19 januari 2010, 22:23:30 »
Ik had hier pas ergens een topic gelezen en die persoon had krasloten in een leuk doosje met de tekst: "We willen ons geluk met jullie delen" of zo iets.

Dat vond ik heel erg origineel.

Zelf doen we waarschijnlijk gelukspoppetjes in de vorm van een bruidspaar, had ik ook nog nooit gezien, dus vond ze ook wel origineel.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #3 Gepost op: 19 januari 2010, 22:41:24 »
Wij hebben zelf tasjes met thee.

Voor ons origineel; Familietraditie is een foto of bruidssuikers..

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #4 Gepost op: 19 januari 2010, 23:44:15 »
Wij hadden een kaartje met snoephartjes in tule. Goedkoop maar we hebben een donatie aan cliniclowns gedaan en op het kaartje gezet:
Geen bedankje voor jou maar inplaats daarvan een donatie aan de clinicclowns waardoor 4 kinderen een leuke middag krijgen

Bellie

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #5 Gepost op: 20 januari 2010, 08:47:44 »
Wij hebben bij Pink Ribbon en de Lance Armstrong Foundation van die polsbandjes besteld. En dan (helemaal niet origineel) in een zakje met chocohartjes.
Ik zie heel veel mensen met zo'n bandje lopen, en dan is het geld, als mensen het niet besluiten te dragen, wel goed besteed.

melis

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #6 Gepost op: 20 januari 2010, 09:07:26 »
onze foto graaf komt begin van de avond met een foto van ons(middag gemaakt) met teks erop bedank en de datum en namen er op.
Wij hebben zo fotohoude van een bruispaar erbij en hij is klaar per stuk kom ik uit op 1.69 dus ook niet al  te duur.

Jessica11

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #7 Gepost op: 20 januari 2010, 09:49:05 »
Trouwgom, klavertjes vier in een doosje (ook 'om ons geluk te delen'), merci-chocolaatje op een kaart met jullie tekst erop, gepersonaliseerde M&M's (errug duur), paracetamols in een buisje, koffiebonen in een buisje...

Ik heb heel veel leuke bedankjes gevonden op www.josdelaat.nl, succes!

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #8 Gepost op: 20 januari 2010, 09:54:49 »
Wij hebben chocoladepastilles laten bedrukken met onze foto en een tekstje. Ze zaten dan per 2 in een kokertje, 1 witte met foto en 1 melk met tekst. Bij mij paste het helemaal, want ik ben een echte chocoholic. :wink: www.chocoloco.nl

Pieny

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 20
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #9 Gepost op: 20 januari 2010, 10:23:48 »
Tip voor als je een beetje handig bent met je PC:

koop een berg chocoladerepen* (niet om op te eten, want anders pas je niet meer in je trouwkloffie!), haal de wikkels er voorzichtig af en ontwerp zelf een leuke wikkel op je PC, bijvoorbeeld:
- met een foto van jullie samen
- natuurlijk de trouwdatum en jullie namen erop
- in jullie themakleur
- maak een scan van jullie trouwkaart en verwerk deze in de wikkel
- tekst: Love is sweet
- .........................................
Laat je creativiteit lekker de vrije loop en maak er iets persoonlijks van. Labels printen, op maat knippen en rond de repen bevestigen.

Groetjes,
Pieny

* je hebt repen van verkade of huismerk (Kruidvat of bijvoorbeeld C1000) van 75 gram, maar bij AH verkopen ze hier ook een kleinere versie van met labels

karen123

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #10 Gepost op: 20 januari 2010, 12:13:39 »
Wij gaan voor kleine flesjes water + aspirientje. We gaan kijken dat we de reclame van het water kunnen vervangen door ons eigen papiertje waarop staat: "Bedankt voor jullie komst en tot later! Hier alvast een aspirientje voor de kater."
Ik dacht dat ik dit op dit forum had gelezen en toen ik het tegen mijn vriend vertelde werden door hem al mijn andere opties van de baan geveegd en moest en zou het dit worden volgens hem! Ach, ik vind het wel leuk, het kost bijna niets en het is iets wat mijn vriend echt geweldig vind! :-)

lydia

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #11 Gepost op: 20 januari 2010, 13:55:15 »
van die choco-repen staan ook twee leuke aan te passen wikkels op www.fromfraai.nl

wij maken een cd'tje met twee van as zn liedjes. cd kan ws in het boekje vd kaart gestoken worden. moet nog uitgewerkt..
Bij doe-het-zelf staan trns ook ideeen van zelfgemaakte bedankjes. of kijk eens op www.marthastewardweddings.com om even wat algemene bedank-ideetjes op te doen! dan ben je gelijk een paar uurtjes verder :wink:
« Laatst bewerkt op: 20 januari 2010, 13:58:26 door lydia »

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #12 Gepost op: 20 januari 2010, 13:59:07 »
Ha, het hoge woord is eruit... Haha... :)
En terecht, vooral nu het een beetje een "dit waren mijn bedankjes"-topic aan het worden is...

http://www.trouwforum.nl/forum/index.php?showtopic=11613
Hier staan veel voorbeeldjes van bedankjes....
En hier ook...
http://www.trouwforum.nl/forum/index.php?showtopic=12690

Trouwring

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #13 Gepost op: 20 januari 2010, 14:37:11 »
Mocht je aan de slag willen met de tip van Pieny:

http://www.party-gifts.nl/index.asp

MissBride

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #14 Gepost op: 20 januari 2010, 20:42:32 »
Ik had bedacht om leuke sleutelhangers te doen als bedankjes. En dan de helft in zijn hobby (auto's) en de andere helft paardensleutelhangers (mijn hobby). Daaraan wil ik dan een dropsleutel maken op de 1 of andere manier met een kaartje er aan.
De bedankjes die je kan vinden op internet vind ik ook altijd zo saai en van hetzelfde, niet origineel. Dus vandaar dat ik dit had verzonnen. Kan ik zelf ook nog lekker aan de knutsel. :biggrin:

Eve

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #15 Gepost op: 20 januari 2010, 21:33:04 »
Bedankt voor alle ideeen, ik ga nog even alle websites langs maar vindt de krasloten en het flesje water + paracetamol erg origineel en grappig!

sanneket

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #16 Gepost op: 21 januari 2010, 08:09:03 »
Wij hadden als bedankje een fotokaart. De meeste tantes, vriendinnen, zussen en moeders willen toch laten zien hoe jullie eruit zagen die dag.
Het bedankje is in de stijl van onze trouwkaart. Onze fotograaf heeft hem 's middags gemaakt en om 17.00 bij ons gebracht.

[attachment=12190:_Sanne_en_Roel.jpg]

Niel

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #17 Gepost op: 24 januari 2010, 12:57:06 »
[quote name=\'Marijkje\' post=\'299428\' date=\'19 January 2010, 22:23\']Ik had hier pas ergens een topic gelezen en die persoon had krasloten in een leuk doosje met de tekst: "We willen ons geluk met jullie delen" of zo iets.

Dat vond ik heel erg origineel.

Zelf doen we waarschijnlijk gelukspoppetjes in de vorm van een bruidspaar, had ik ook nog nooit gezien, dus vond ze ook wel origineel.[/quote]

Dat was ik,.... wij hebben inderdaad klavertje vier-krasloten gekocht, die in een doosje in de vorm van een taartpunt gedaan, opgestapelt tot bruidstaart, en ik had er een kaartje aangehangen met de tekst:
Jammer dat je nu opkrast
graag geven wij een beetje van ons geluk mee naar huis
bedankt voor je komst

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #18 Gepost op: 24 januari 2010, 16:47:36 »
Wij gaan dat ook doen, die krasloten. Ik had het jaren geleden ergens gehoord, al was dat volgens mij niet bij een bruiloft... Ik weet het niet meer zeker, maar ik vond het meteen heel leuk! Leuk om te krijgen ook!

Flowers

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #19 Gepost op: 24 januari 2010, 16:51:40 »
Dat van die krasloten is wel een heel leuk idee!
Wij twijfelen nog over bedankjes,omdat het meestal onzin dingen zijn vind ik,maar dit is wel leuk!
Aangzien ik zelf nooit krasloten koop,kan iemand mij vertellen wat zoiets kost per stuk?

Bedankt!

Niel

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #20 Gepost op: 24 januari 2010, 20:20:10 »
Klavertje 4-krasloten kosten €1,- per stuk.
Wij kochten er 100 tegelijk en bij de lokale sigarenboer kregen we 10% korting bij deze grote afname. Erg aardig van ze,..

Broekkie

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #21 Gepost op: 25 januari 2010, 11:19:58 »
ik heb op de site van trouwen van die leuke wijnstoppers
gezien met zo'n hartje erop heel leuk lijkt me dat.

nu zoek ik alleen nog bierfles opener met evt een hartje erop voor
de mannnen ook leuk lijkt me dat.
kan ze alleen nergens vinden.

mika01

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #22 Gepost op: 11 februari 2010, 15:02:56 »
Bij onze plaatselijke chocolaterie maken ze bonbons met eigenopdruk!
Wij willen dit dank ook doen als bedankje, alleen nog even de opdruk bedenken.

Ook niet duur trouwens, 1,50€ voor een doosje met 2 bonbons.

Morgana

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #23 Gepost op: 12 februari 2010, 09:00:29 »
Zal denk ik niet zo origineel zijn, maar wij gaan via internet M&M's bestellen met onze eigen opdruk en die doen we in satijnen zakjes. We houden zelf van chocolade dus was dit toepasselijk.

Jessica11

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #24 Gepost op: 12 februari 2010, 09:43:16 »
Die zijn erg leuk Morgana! Wij vonden het te duur, anders hadden we dat ook gedaan.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards