collapse

Auteur Topic: Give-Aways/bedankjes  (gelezen 39465 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

heidebloempje

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #50 Gepost op: 11 juni 2010, 11:30:55 »
Ik blijf het ongehoord vinden om medicatie aan je gasten te geven! Het is 'maar paracetamol', maar zo onschuldig is dat ook niet hoor. Ik zou dat nooit doen en ik vind het dus ook geen leuk of grappig idee eerlijk gezegd.
Dat is mijn mening natuurlijk. Ieder zijn ding he.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #51 Gepost op: 11 juni 2010, 11:34:23 »
WIj hebben paar witte keien in tule gestopt met een kaartje daarin met de tekst BEDANKT! het wat KEI-leuk!
hebben het idee weer van iemand anders maar wel leuk....iig dat vinden wij   :tongue:

Uhm... Maar wat moeten je gasten dan hiermee?

sydnew

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #52 Gepost op: 11 juni 2010, 11:51:25 »
[font="Century Gothic"][/font]
Dat idee van die flesjes anti-kater-water lopen wij ook al een tijdje mee rond. Ik weet alleen niet waar ik etiketten kan laten printen. Heeft iemand een idee?

nog een idee

(ik kan het zelf niet doen want mij nichtje heeft dit al een keer gedaan en das niet zo origineel he als de hele familie weer komt...)

Ze had goedkope 1/2 lt flesjes water gekocht bij de supermarkt (geloof dat je ze bij de jumbo al voor 12 cent krijgt.)
Etiketten eraf gehaald.
Nieuwe etiketten geprint en deze erop geplakt.

Op het etiket stond heel groot Katerwater.
En dan stond er kleiner de productiedatum= trouwdatum  producenten naam vh bruidspaar en zo
grbuiksaanwijzing (een of andere spreuk dat je het 's avonds na hard feesten moest innemen voor slapen gaan zodat je geen kater had de dag erna)
(weet t niet meer heeeeel precies)

Om de dop zat een lintje met een bedanktkaartje en 2 paracetamols.
Ik vond en vind het nog steeds errug origineel, grappig en praktisch.
Denk dat de meeste mensen het diezelfde avond nog hebben gebruikt.

Wij hebben dit idee ok, mijn lieve broertje heeft gewoon leuk plaatje gehaald van internet en in powerpoint gezet. Ben nu bezig met tekst en foto en dan uitprinten. Dan even testen welke lijm blijft plakken op het flesje haha. Denk papiertje strak om flesje heen binden en dan vastmaken met pritt ofzo

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #53 Gepost op: 11 juni 2010, 11:54:03 »
Wij hebben dit idee ok, mijn lieve broertje heeft gewoon leuk plaatje gehaald van internet en in powerpoint gezet. Ben nu bezig met tekst en foto en dan uitprinten. Dan even testen welke lijm blijft plakken op het flesje haha. Denk papiertje strak om flesje heen binden en dan vastmaken met pritt ofzo

Ik denk dat je met dubbelzijdig tape een heel eind komt. Dit blijft volgens mij echt vet goed zitten...

sydnew

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #54 Gepost op: 11 juni 2010, 12:53:08 »
Ook goeie tip, ga ik meteen proberen!!

Kevin & Valesca

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #55 Gepost op: 11 juni 2010, 15:56:07 »
Ze kunnen er natuurlijk niet zoveel mee, in de tuin leggen ofzo
Maar bruidssuikers eet je vaak ook niet op (iig ik niet)
veel geld uitgeven voor iets wat mogelijk weggegooid word vinden wij zonde.
en een zak van 20 kg keien waar we ruim 200 bedankjes van hebben kunnen maken was 7 euro volgens mij....
Denk da wij inclusief tule en kaartjes maken euro of 10/15 kwijt waren....
en dan heb ik het over ruim 200 bedankjes...
Bedankjes is vind ik sowieso iets moeilijks.....kregen zelf ooit een briefopener heel leuk idee maar dat ding ligt ergens op zolder in een doos....


WIj hebben paar witte keien in tule gestopt met een kaartje daarin met de tekst BEDANKT! het wat KEI-leuk!
hebben het idee weer van iemand anders maar wel leuk....iig dat vinden wij   :tongue:

Uhm... Maar wat moeten je gasten dan hiermee?

karen123

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #56 Gepost op: 11 juni 2010, 17:24:50 »
Wij hebben ook "Katerwater"
Kleine plastieke flesjes spa gehaald, etiketten eraf gedaan (in water leggen)
ovale etiketjes gemaakt waarin dezelfde aspecten van onze uitnodiging in verwerkt is (staat ook op ons misboekje enzo..)
en dan een tekstje met: "Bedankt voor jullie komst en tot later, alvast een aspirientje voor de kater!"
Wij doen dan een lintje rond ons flesje met een aspirientje aan vast zit.

De etiketten kan je gewoon met pritt vastmaken, blijft heel goed zitten.

groetjes!

paula24

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3248
  • Geslacht: Vrouw
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #57 Gepost op: 11 juni 2010, 22:13:03 »
hoi hoi

ik heb via marktplaats kant en klare bonbon doosjes
besteld en deze heb ik zelf mooi versierd met mooie hotfix steentjes
en daarin zitten een paar kleine hartjes (snoepjes) en een groot hartje
en mooi lint met daaraan een kaartje met de tekst: BEDANKT, wij vonden het fijn dat jullie
bij de mooiste dag van ons leven wilde zijn!

groetjes paula

annia

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 549
  • Geslacht: Vrouw
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #58 Gepost op: 12 juni 2010, 11:42:39 »
Jaaaaaaaaaaaa wij hebben ook eindelijk iets! Ik zit al zo lang rond te struinen op het internet en vond het zo lastig. Kleine gebruiksvoorwerpen/beeldjes etc. gooien mensen toch vaak weg, maar iets blijvends is toch ook wel weer leuker dan iets wat je opeet en klaar. Dus nu hebben we een combi bedacht. Eerst hadden we al gelukspoppetjes geregeld, met een rood hartje op hun buik. Deze komen op een klein bedankkaartje te zitten en kun je dus leuk bewaren of neerzetten. Daarnaast heb ik nu een hele leuke website gevonden, waar ze per stuk gedecoreerde koekjes verkopen (in een zakje met lint eraan). Ik weet niet of ik de link hier mag plaatsen? Als het niet mag dan excuses, maar ik ben er zo enthousiast over: Koekjes site

Het plan is om de koekjes twee weken voor de trouwdag te laten bezorgen (ze zijn 1-3 maanden houdbaar) en dan hoeven we thuis alleen maar de bedankkaartjes met de gelukspoppetjes erop aan het zakje vast te maken met het lintje, en klaar  :biggrin:

Ook qua prijs valt het best mee, je zit toch al snel aan de 1 euro per bedankje, en daar komen wij nu misschien iets boven, maar niet veel!
« Laatst bewerkt op: 12 juni 2010, 11:47:54 door annia »

Nanna

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #59 Gepost op: 15 juni 2010, 16:04:06 »
Ontzettend leuke site! Ik ga vanavond meteen met mijn as overleggen!! Erg leuk idee, bedankt voor de tip!

Setta

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #60 Gepost op: 16 juni 2010, 19:51:25 »
Nadat ik Heidebloempje haar commentaar/mening had gelezen over de aspirines was ik het daar toch wel een beetje mee eens. Dus...... op zoek gegaan naar een alternatief. En dat was eigenlijk nog veel leuker, vind ik zelf dan: smarties of m&m's! Lekker feestelijk, want ze hebben allemaal kleurtjes. Op het etiket zetten we dan zoiets als: "Neem een wonderpilletje en een slokje water en zeg gedag tegen de kater!" Zoiets...als mensen nog leuke ideeen hebben voor een zinnetje, ik hou me aanbevolen! Die koekies zagen er ook erg lekker uit, maar dat past niet zo bij ons.

Kylie

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #61 Gepost op: 17 juni 2010, 09:52:18 »
Wij gaan passiebloemzaadjes weggeven. In een mooi papiertje met bedrukte tekst.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #62 Gepost op: 17 juni 2010, 11:39:04 »
oooh die koekjes zijn leuk! Heb de site gelijk maar even opgeslagen!

w&ndy

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #63 Gepost op: 15 juli 2010, 21:52:48 »
Hoi iedereen,

wij hebben voor onze bruiloft bij Heineken flesjes bier besteld met een eigen ontworpen volledige wikkel en tekst, alleen de achterzijde van het flesje is nog een klein beetje heineken groen ivm wetgeving, verder helemaal van ons zeg maar.. vonden wij wel origineel en het ziet er netter uit als die wikkels van de slijter met bedankt erop..

t is maar een tip..

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #64 Gepost op: 29 juli 2010, 13:59:30 »

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #65 Gepost op: 5 augustus 2010, 09:43:39 »
http://www.stuureenappel.nl/scripts/default.asp
Deze vond ik ook erg hip... Appel met julle bedankje erop...

En deze chocolaatjes
http://www.no-candy.com/
Eigen "emoties" kiezen....

Of voor een winterbruiloft
http://www.chocolatecompany.nl/products.html
In hele hippe spannende smaken verkrijgbaar

Voor een zomerbruiloft met een fors budget
http://www.hipaholic.nl/index/index.php?p=productsMore&iProduct=127&sName=zeeplolly-peace
Zeepijsjes, zo leuk!

Maewyn

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #66 Gepost op: 5 augustus 2010, 11:59:50 »
Geweldige tips weer, Stimpy!

Wij doen het heel simpel: zakjes in onze themakleur (appelgroen) vullen met appelkogels/ kikkertjes en van die roze framboosjes (bij de groothandel). Daaraan een kaartje met aan de ene kant een sticker van onze babyfoto's en de tekst: aren't we sweet? en op de achterkant onze eigen geschreven 'bedankt voor de superleuke dag!'o.i.d.

We willen het héél simpel houden, houden zelf niet van bedankjes - het is al duur genoeg en ik bedank iedereen liever persoonlijk :) - maar dit kost niet veel, minder dan 1 euro per gast voor 120 gasten.

Daniëlle B

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #67 Gepost op: 6 augustus 2010, 22:18:09 »
Wij vieren ons huwelijksfeest een weekend lang in een boerderij. De bedankjes die ik gekozen heb, vond ik daar wel leuk bij passen.  Nu zijn wij met een select gezelschap, dus valt het prijstechnisch nog mee.  :wink:
In het busje wil ik dan een boodschap/wens o.i.d. stoppen.

http://www.happygifts.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=3&products_id=407
« Laatst bewerkt op: 6 augustus 2010, 22:19:45 door Daniëlle B »

Karin082

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #68 Gepost op: 18 augustus 2010, 14:29:18 »
Wij twijfelen over 2 bedankjes, we vinden ze beide even leuk en weten niet welke we moeten kiezen. Misschien kunnen jullie meedenken/ je mening geven. Wat zou beter in de smaak vallen denken jullie, het gaat om de volgende 2 bedankjes:
Of een gelukspoppetje (met hartje) of koffie/thee zakjes.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #69 Gepost op: 18 augustus 2010, 14:52:48 »
@Karin082, gelukspoppetje...
Ik drink geen/nauwelijks koffie en mijn lief ook niet en veel van onze vrienden (koffiesnobs) halen hun neus op voor pads... -> espressomachine-addicts...
Vind het poppetje sympatiek en het kan altijd wel ergens aan, telefoon, sleutelbos etc...

Karin082

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #70 Gepost op: 18 augustus 2010, 14:55:07 »
Er zijn ook zakjes met thee, dus het zou dan een combinatie worden van thee en koffie. Je hebt gelijk m.b.t. de pads, al moet ik zeggen dat veel mensen in onze omgeving wel een Senseo hebben dus dat zou nog niet zo'n probleem zijn, anders pakken ze desnoods een theezakje.

Ik zit er nu aan te denken om de koffie/thee te bestellen en dan in het zakje (het zijn hersluitbare zakjes) een gelukspoppetje toe te voegen. De gelukspoppetjes kunnen dan los gekocht worden, is niet zo prijzig. Leuk die combi?

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #71 Gepost op: 18 augustus 2010, 15:36:35 »
Yep!

M'lein

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #72 Gepost op: 18 augustus 2010, 15:38:22 »
Leuke combi, maar het poppetje erin vind ik dan eigenlijk weer zonde. Ik zou het leuk vinden als die er aan de buitenkant aan vast zou zitten.

Karin082

  • Gast
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #73 Gepost op: 18 augustus 2010, 15:43:20 »
Ik kan hem inderdaad ook aan de buitenkant eraan vast hangen. Ik heb 100 gelukspoppetjes met hart gevonden voor 17.50 euro http://www.artasja.eu/a-12413675/kralen-bedels-en-sieraden-maken/100-gelukspoppetjes-hartje

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Give-Aways/bedankjes
« Reactie #74 Gepost op: 8 september 2010, 14:04:37 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards