Alles over trouwen > Getrouwd

Mooiste Moment Van De Dag

(1/19) > >>

Verooo:
Ik lees hier heel veel tips en die zijn meestal gebaseerd op iets wat bij iemand anders mis ging of anders dan gepland.

MAAAAAR wat was voor jou nou het mooiste moment van je dag???
Dit kan iets grappigs, onverwachts, emotioneels of noem maar op zijn.

Ik hoop dat niet iedereen nou aankomt met heel verliefd ja zeggen tegen de partner maar goed
Kom maar op dan kan ik lekker mee dromen :biggrin:


(kweet niet of hier al een oud topic van is maar dat kon ik iig zo snel niet vinden

lalalalala:
een emotioneel hoogtepunt was dat ik een hele mooie armband van mijn zus kreeg van Tiffany's.

En verder vond ik het feest echt een hoogtepunt! Het dak ging eraf, iedereen ging uit zijn plaat, heerlijke muziek, veel drank en heel veel lol: precies zoals wij het feest hadden voorgesteld; knallen met die hap :wink:

Suusjeuh:
Voor mij was het mooiste moment van de dag de ochtend; om 9.30 zag ik mn lief voor 't eerst en hebben we een heerlijk moment samen gehad, naar elkaar kijken en bewonderen, knuffelen. Daarna zijn we foto's gaan maken en waren we ook echt alleen op de wereld voor mn gevoel! Maar ook daarna bleef het mooi; het moment dat we de kerk in kwamen waar we verzameld hadden en ik even vergeten was dat iedereen daar al binnen was; de verbazing; al die mensen die speciaal voor ons kwamen!

Tsja, en toch; het ja zeggen was ook een en al liefde, sorry :wink:

Eigenlijk was heel de dag het mooiste moment, vanaf moment dat ik lief zag, tot we in de bruidssuite samen in slaap vielen en ook daarna nog; samen thuiskomen in ons eigen huis!

Myriade:
Oh jeetje, moet ik echt gaan kiezen? Er waren zoveel mooie momenten ... misschien toch wel boven aan de trap staan in de zon, met beneden ons de binnentuin van de locatie waar al onze receptie gasten waren, samen champagne drinken. Zo gaaf, al die mensen die daar zijn voor jou, en dan toch dat kleine intieme moment met zijn twee.

Of samen op bed in de bruidssuite, en Arno die heel lief helpt om alle spelden uit mijn haar te krijgen  :wub:

CCBloom:
ff dansen bij het bandje toen de fotograaf niet keek en er eigenlijk niemand keek...(zijn jasje over ons heen en kleffen maar ;-))
toen we de zaal inliepen bij de ceremonie op 'eye of the tiger' en iedereen helemaal uit zijn dak ging met klappen en gillen en foto's maken enzo (meestal vind ik dat soort dingen niet zo, maar zo voelt het dus om lindsey lohan te zijn ;-))
de petje-op petje-af kwis die voor ons was gemaakt
op de locatie aankomen en zien dat het volledige grasveld bezaaid was met rode rozenblaadjes door sz en er bij de tent allemaal rozen lagen
iedereen zijn ding zien doen, vrienden die met neefjes-van voetballen, tafels vol mensen die elkaar ook niet kennen die zitten te eten...
op de hotelkamer aankomen en daar zien dat de hoteleigenaar zich echt enorm goed aan zijn taak had gekweten en echt heul veul kaarsjes had neergezet...vervolgens de huwelijksreis overlevingsdoos vinden die voor ons was gemaakt.
toen we er bij de auto achterkwamen dat hij helemaal versierd was, inclusief lege blikjes erachter gehangen
de families hadden samen een lied gemaakt wat iedereen voor ons stond te zingen toen we aankwamen

en ga zo maar door.....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie