collapse

Auteur Topic: Binnen Fotolocatie Gezocht In Omgeving Vlissingen  (gelezen 3528 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

weddingcake

  • Gast
Binnen Fotolocatie Gezocht In Omgeving Vlissingen
« Gepost op: 7 juni 2010, 17:50:35 »
Wij gaan a.s. vrijdag trouwen in Vlissingen en zouden daar op het strand de fotoshoot doen maar nu gaat het regenen!!!!
Wie weet er een binnenlocatie die leuk is?
En had ik nu maar een professionele vakfotograaf gehuurd die wist vast wel raad.

Miepje85

  • Gast
Binnen Fotolocatie Gezocht In Omgeving Vlissingen
« Reactie #1 Gepost op: 7 juni 2010, 18:01:45 »
Tjee, je lijkt mij wel... ook net zo hard met de handen in het haar  :wink:
Wij hebben echt wel 100 dingen benoemd, maar niks was leuk genoeg. Ik ken helaas in Vlissingen niets maar misschien kan ons lijstje jullie verder helpen:
- een bioscoop (leek mij erg leuk, maar is niet open op het moment dat wij foto's maken)
- museum (moet je van houden)
- een leegstaand fabriekspand (vonden wij het allergaafst, maar is hier nergens of het kost 100 euro, sukkels  :blink:  :laugh:)
- een theater
- een uitgaanscentrum
- een boerderij (maar wel erg gevaarlijk voor je jurk, kom je met mestvlekken terug  :tongue:)

Weet niet of er iets van dat bij jullie in de buurt zit? Of misschien een hele sjieke zaal in een hotel?
Wij hebben uiteindelijk het theaterhotel in Almelo gebeld waar we foto's mogen maken in de openbare ruimtes, dus dat zullen de restaurants, het theater en wie weet gedeeltes van het hotel worden).
Ook hebben we Preston Palace in Almelo gebeld, een groot uitgaanscentrum. Voor 35 euro mogen we daar foto's maken in het 'uitgaansgedeelte'. Op de site ziet het er grappig uit, met allerlei barretjes en pubs.
En tot slot heb ik nog een ander theater aangeschreven, volgensmij zijn daar ook best leuke foto's te maken met al die mooie rode theaterstoelen.
Op het laatst willen we eventueel nog naar de locatie zelf gaan, we hebben een hele mooie feestzaal met balkon en trappen (ook onderdeel van onze ceremonie) en ik zie een shoot aan de bar ook wel voor me (AS als barman en ik met een cocktail  :biggrin:)

Maar... laten we vooral HOPEN dat het net op dat ene moment droog is, de rest kan me echt gestolen worden, als het tijdens het foto's maken maar droog is!

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Binnen Fotolocatie Gezocht In Omgeving Vlissingen
« Reactie #2 Gepost op: 7 juni 2010, 18:17:32 »
Misschien kan je in een strandtent leuke foto's maken

Miepje85

  • Gast
Binnen Fotolocatie Gezocht In Omgeving Vlissingen
« Reactie #3 Gepost op: 7 juni 2010, 18:44:08 »
Een strandtent is ook een goeie ja!
In een lief kerkje kun je ook vast prachtige foto's maken maar ik weet niet of dit zomaar mag en of jullie er van houden. Ik heb ook weleens iets gehoord over een dierentuin of een favoriete stamkroeg... het is ook zo smaakgevoelig he!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards