collapse

Auteur Topic: En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?  (gelezen 20187 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #50 Gepost op: 2 augustus 2010, 10:35:44 »
Nou bij ons allebei komt er dus heel groot in beeld te staan (als derde of vierde hit ofzo) "wanneer scheiden Inge ... en M. de. ....?"

Met name M. is zeer not amused omdat hij regelmatig ge-googled wordt ivm z'n bedrijfje... Ik baal er echt ontzettend van!
« Laatst bewerkt op: 2 augustus 2010, 10:36:03 door Inx »

Femke

  • Gast
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #51 Gepost op: 2 augustus 2010, 10:37:26 »
zo, als ik mezelf google komt mn 06 in beeld  :blink:

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #52 Gepost op: 2 augustus 2010, 10:40:19 »
Jeetje, kan me voorstellen! Balen zeg...
Ik heb zelf even gecheckt en bij mij is er niets te vinden, ook AS niet. Wel raar dat dit zo gepubliceerd wordt! even mailen misschien?

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #53 Gepost op: 2 augustus 2010, 10:42:21 »
Ik heb een email gestuurd (en voor de zekerheid niet met mijn eigen emailadres, maar met een onherkenbare die ik voor spam gebruik) dat ik woedend ben en eis dat de pagina per direct verwijderd wordt. Helaas denk ik dat we voor eeuwig op google blijven staan... Dat kunnen zij niet verwijderen, toch?

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #54 Gepost op: 2 augustus 2010, 10:44:39 »
volgens mij verdwijnt het van google als de info niet meer op de webpagina staat.
Hopelijk is het snel weg!

Femke

  • Gast
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #55 Gepost op: 2 augustus 2010, 10:49:04 »
volgens mij verdwijnt het van google als de info niet meer op de webpagina staat.


nou, er staat van mij iets op van meer dan 10 jaar geleden, uit mijn studietijd!!!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #56 Gepost op: 2 augustus 2010, 10:51:36 »
Ik heb gemaild, we zien wel wat er gebeurt. Maar omdat er ook nog concert-informatie van mij uit het jaar 2005 opstaat ben ik bang dat het tot in de eeuwigheid op google blijft staan. Maar als de pagina verdwijnt krijg je in elk geval niks meer te zien als je erop klikt... Ik baal er ontzettend van.

En Femke, je 06!! Ieh! Kun je ervoor zorgen dat je die er af haalt? Of staat 'ie ergens gepubliceerd waar je niet bij kunt? Gegevens als 06 nummers zou ik ook niet op internet willen hebben als ik jou was.
« Laatst bewerkt op: 2 augustus 2010, 10:51:47 door Inx »

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #57 Gepost op: 2 augustus 2010, 10:56:22 »
Als ze het verwijderen kan het zijn dat het nog een tijdje blijft staan maar dat het uiteindelijk niet meer terugkomt op google. BV bij Facebook is dit ook zo, als je je instellingen mbt privacy aanpast.

Erg zuur voor de mensen die er nu zo pontificaal opstaan, echt nooit maar dan ook nooit zomaar ergens je eigen naam invullen dus!

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #58 Gepost op: 2 augustus 2010, 10:59:15 »
Informatie van mij die er eerder opstond is nu ook niet meer te vinden. Maar misschien verschilt het per pagina.
Femke, je 06! hopelijk verdwijnt dit ook als je gemaild hebt.

De les die we in ieder geval hiervan leren, vul nooit zomaar je naam in!

Femke

  • Gast
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #59 Gepost op: 2 augustus 2010, 11:00:26 »
het is iets van de universiteit, ik denk niet dat dat eraf kan...

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #60 Gepost op: 2 augustus 2010, 11:30:44 »
Ik heb toen gelijk een mail gestuurd en volgens mij zijn mijn gegevens verwijderd.
Kan ze niet meer vinden in ieder geval.

anietje

  • Gast
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #61 Gepost op: 2 augustus 2010, 20:19:39 »
Ik heb de website ook ingevuld.
Wij trouwen op 1 october 2010. Wij gaan al in 2017 scheiden.
Ach ja...
 :biggrin:  :biggrin:  We kunnen er gelukkig om lachen.
Ik ben ooit eerder getrouwd geweest.
Ik heb nog een keer alles ingevuld en met mijn gegevens en die van mijn ex.
Volgens de website zijn we nog getrouwd en gaan we scheiden in 2034. :mad:  :mad: Dat betekend dat ik eerst nog even 24 jaar met mijn ex verder zou moeten leven, voordat ik met mijn nieuwe lief mag trouwen.. :cool:  :cool:
Wat een onzin he.
« Laatst bewerkt op: 2 augustus 2010, 20:21:12 door anietje »

idgnkv

  • Gast
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #62 Gepost op: 2 augustus 2010, 21:49:10 »
Hm, als ik mijn naam invul of die van mijn as dan komt ie ook als tweede te staan.
« Laatst bewerkt op: 30 juli 2013, 01:15:29 door idgnkv »

future mrs. schneider

  • Gast
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #63 Gepost op: 2 augustus 2010, 23:18:29 »
heb zelf ook een alias die ik op dit soort site's gebruik weet nooit waar dit terecht komt

Huwelijksladder
 2011 Getrouwd
 2012 Katoenen huwelijksfeest
 2013  
 2014  
 2015  
 2016 Kleine problemen
 2017  
 2018  
 2019  
 2020  
 2021 Tinnen huwelijksfeest
 2022  
 2023 Koperen huwelijksfeest
 2024  
 2025  
 2026  
 2027 Start problemen
 2028 Serieuze problemen
 2029 Scheiding

Skogarfoss

  • Gast
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #64 Gepost op: 3 augustus 2010, 15:07:27 »
Ik heb een email gestuurd (en voor de zekerheid niet met mijn eigen emailadres, maar met een onherkenbare die ik voor spam gebruik) dat ik woedend ben en eis dat de pagina per direct verwijderd wordt. Helaas denk ik dat we voor eeuwig op google blijven staan... Dat kunnen zij niet verwijderen, toch?

Er staat duidelijk onder dat je namen op de website worden gezet. Dus ik denk niet dat ze daar aan toegeven. je kan beter aan ze vragen of ze ervoor kunnen zorgen dat de pagina metd enamenlijst van de website niet wordt geindexeerd wordt door Google. Dan krijg jij wat je wilt (niet vindbaar met Google) en zij wat ze ook willen (alle namen publiceren).

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #65 Gepost op: 3 augustus 2010, 15:11:01 »
ik ben zo goed als onvindbaar op internet. :tongue: er zijn te veel mensen met dezelfde naam en achternaam op deze wereld. als ik mezelf intoets, dan krijg ik zelfs een hele andere facebooker met dezelfde naam.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #66 Gepost op: 3 augustus 2010, 15:51:19 »
Er staat duidelijk onder dat je namen op de website worden gezet. Dus ik denk niet dat ze daar aan toegeven. je kan beter aan ze vragen of ze ervoor kunnen zorgen dat de pagina metd enamenlijst van de website niet wordt geindexeerd wordt door Google. Dan krijg jij wat je wilt (niet vindbaar met Google) en zij wat ze ook willen (alle namen publiceren).
Op de pagina ja. Naïef genoeg had ik er niet aan gedacht dat je dan ook luid en duidelijk op google staat vermeld. Bovendien hebben ze zelfs een speciale optie om namen te laten verwijderen dus dat zullen ze wel vaker doen, zie reacties hierboven van de meiden die dat al gedaan hebben :)

Citaat
De pagina met berekening: 36689 is verwijderd
NB: Het duurt enig tijd voordat de Google ontdekt dat de pagina niet meer bestaat en de vermelding in haar zoekmachine aanpast.

Verwijderde pagina: http://www.trouwplanner.nl/?pi=36689

Hij is weg gelukkig. Nu nog een tijdje wachten (hoop tenminste dat het een tijdJE is) tot 'ie niet meer op google staat, maar in elk geval staat er niks meer op die link.

annia

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 549
  • Geslacht: Vrouw
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #67 Gepost op: 3 augustus 2010, 16:31:47 »
Heb ook een alias gebruikt. We gaan 2022 al scheiden.......misschien toch maar afzeggen het hele gebeuren dan? :tongue:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #68 Gepost op: 3 augustus 2010, 17:00:55 »
Misschien even de dagwaarde van jullie huwelijk berekenen (kosten bruiloft gedeeld door aantal dagen getrouwd) en dan een keuze maken? :tongue: Een feestje is immers nooit weg!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #69 Gepost op: 5 augustus 2010, 20:45:13 »
Update: We zijn verwijderd en inmiddels ook van google :biggrin: Toch wel een opluchting!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #70 Gepost op: 5 augustus 2010, 21:36:40 »
Inx gelukkig maar!!!

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #71 Gepost op: 5 augustus 2010, 21:49:46 »
en nu ga ik ook een mail sturen...

Maewyn

  • Gast
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #72 Gepost op: 6 augustus 2010, 11:02:49 »
Heb ik ook al gedaan. Het interesseert mij eigenlijk geen zak, maar AS is erg zuinig op z'n privacy in verband met bedrijfje, dus laat ik het maar verwijderen voordat hij erachter komt. Geen zin in een preek

Eveline82

  • Gast
En, Wanneer Gaan Jullie Scheiden?
« Reactie #73 Gepost op: 9 augustus 2010, 20:53:25 »
ik kwam er dus vandaag ook achter dat op google alle gegevens staan, vond het ook niet zo tof om te lezen met naam en toenaam enzo, wanneer we gaan scheiden  :blink:  dus onderaan naar contact gegaan en het laten verwijderen. hopelijk vindt Google ons ook niet meer zo snel!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards