collapse

Auteur Topic: Bart & 10Eke 5 Juni 2010  (gelezen 5750 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

10eke

  • Gast
Bart & 10Eke 5 Juni 2010
« Gepost op: 17 juni 2010, 22:10:49 »
Mijn trouwverslag

Op vrijdag 4 juni zijn we naar het hotel gereden waar we de laatste avond als niet getrouwd stel sliepen. Helaas kreeg ik een migraine aanval toen we aankwamen en heb ik de hele avond op bed gelegen. Mijn vriend heeft de hele avond buiten gezeten in de tuin van het hotel. En is later op de avond naast me komen liggen.

Op zaterdag ochtend heb ik samen met mijn zus ontbeten zodat ik om 8 uur bij de kapper kon zitten. Bij de kapper is mijn haar in de krul gezet en heeft mijn zus de bloemen opgehaald. Mijn lief wilde heel graag dat ik de bloemen nog niet zag dus is mijn zus eerst naar het hotel gereden en is daarna terug gekomen met de bloemen voor in mijn haar. Terug in het hotel was de fotograaf net aangekomen en konden we ons mooi gaan maken en aankleden. We hadden alle tijd en ik heb het ook heel relaxed ervaren. Toen ik klaar was stond mijn lief te wachten op me en wat was dat een bijzonder moment. Na een paar foto's gemaakt te hebben zijn we naar de trouw/foto locatie gegaan.

We hebben eerst de foto's gemaakt in de schaduw omdat de zon te vel was. Wat was dat leuk om te doen. Nadat we klaar waren met de foto's was het al bijna tijd dat al onze gasten zouden arriveren. Wij zaten samen te wachten op een terras op het water naast het kasteel waar we trouwde. Nadat al onze gasten gearriveerd waren hebben we samen een lekker broodje gegeten. Nadat we allemaal gegeten hadden hebben we de groepsfoto gemaakt en kwam het belangrijkste deel van de dag waar we het toch voor gedaan hadden.

Het trouwen.
Mijn man (haha daar moet ik toch nog aan wennen) is samen met zijn vader binnenkomen wandelen. Daarna alle gasten en als laatste liep ik samen met mijn moeder binnen. Ik vond het toch een heel bijzonder moment. Na een bijzonder verhaal door de babs kwam het moment echt daar. Jeetje dacht ik toen we moesten gaan staan dit is het, nu gaat het gebeuren. Toen we eenmaal getrouwd waren hebben we geproost met bruidstranen en hebben we een stukje taart gegeten. Door het mooie weer hebben we samen heerlijk buiten onder de parasols gezeten tot we terug zouden gaan naar het hotel.

Terug in het hotel dat een oud klooster was heeft iedereen ingecheckt en hebben we nog heerlijk gezeten in de kloostertuin en kwamen er heerlijke hapjes langs. Iedereen had tijd voor zichzelf waardoor er sommige heerlijk in de tuin zaten en andere even snel onder de douche gingen. Rond 8 uur zijn we aan tafel gegaan. We hadden tijdens elke gang andere gasten aan tafel. Het was soms een beetje rommelig maar wel heel geslaagd doordat we nu ook weer tijd hadden voor iedereen. Tijdens het diner had mijn zus als verrassing een beamer geregeld met een powerpoint van foto's van ons en zelfs al van foto's van de dag. Wat was dat leuk om te zien tijdens het diner. Verder werden er nog door gasten stukjes verteld en dat vonden we heel leuk om te horen. Het diner was rond half 12 afgelopen en toen hadden we samen de koffie buiten gedronken, heerlijk.

Op de zondag hadden we een brunch met de gasten. We hebben allemaal heerlijk gezeten in het zonnetje en heerlijk gegeten. We zijn rond half 2 weggegaan en toen begon het bewolkt te worden. Alsof het zo moest zijn :wink:
[attachment=13703:IMG_2676.jpg]
« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2010, 08:58:50 door 10eke »

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Bart & 10Eke 5 Juni 2010
« Reactie #1 Gepost op: 17 juni 2010, 22:12:43 »
Gefeliciteerd! Jullie zagen en mooi uit, en wat een prachtige locatie zeg!

Kippie

  • Gast
Bart & 10Eke 5 Juni 2010
« Reactie #2 Gepost op: 17 juni 2010, 23:20:46 »
Wat zijn jullie een prachtig stel! Hele leuke foto's. Erg romantische locatie ook!!

maart

  • Gast
Bart & 10Eke 5 Juni 2010
« Reactie #3 Gepost op: 18 juni 2010, 22:13:11 »
ff op z'n brabants gezegd; 10eke, wa bende toch een skôn medje! en wa hedde toch een knap menneke!

Rich

  • Gast
Bart & 10Eke 5 Juni 2010
« Reactie #4 Gepost op: 20 juni 2010, 00:11:32 »
10eke, jullie zien er prachtig uit!!
Fijn dat jullie het zo geweldig hebben gehad!

Groetjes Rachel

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Bart & 10Eke 5 Juni 2010
« Reactie #5 Gepost op: 20 juni 2010, 21:43:50 »
Super hoor jullie zijn een prachtig bruidspaar

felicia

  • Gast
Bart & 10Eke 5 Juni 2010
« Reactie #6 Gepost op: 21 juni 2010, 16:17:04 »
Wat zagen jullie er mooi uit! Ik vind je jurk ook echt heel mooi, staat je super!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards