collapse

Auteur Topic: Lydia En Lief..  (gelezen 4394 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lydia

  • Gast
Lydia En Lief..
« Gepost op: 22 juni 2010, 15:11:53 »
ah.. weet nu al dat ik er niet goed in ben om het kort te houden, maar ik hoop dat het niet te langdradig wordt..

we zijn maandag 14 juni voor de wet getrouwd. uiteindelijk niet gratis, maar wel om wat rust in de trouwdag te creeeren. toevallig kwamen we net goed uit met de wedstrijd nederland-denemarken; een kwartier na de wedstrijd stonden wij voor het gemeentehuis. ik had een wit zomerjurkje aan en andré een nette spijkerbroek en colbert. we waren met vooral directe familie (onze gezinnen en 1 oma) en getuigen en een vriend. het was bijzonder en mn dochtertje heeft zich bijna de hele tijd lekker bij mij op schoot genesteld voorbeeldig gedragen..
na de felicitaties zijn we feestelijk bestrooid met rozenblaadjes en bellenblaas, waarna we naar het huis van mn ouders zijn gegaan voor champagne en taart. het was echt een gezellig feestje en hebben daarna ook besloten tot het halen van chinees.. :)
    [attachment=13781:gemeentehuis.jpg]

dinsdag hebben we gebruikt om nog wat cadeautjes te halen en de kerk en locatie te versieren. eigenlijk nog best een drukke dag, en ik was er aan het einde van die dag helemaal klaar voor om de ceremoniemeesters de regie over te laten nemen en zelf alleen nog maar te ondergaan..

dat is aardig gelukt! hoe het woensdag ging zal ik de volgende keer typen, want mn dochter is wakker en ik moet aan de bak :wink:  maar eerst nog even een fototje:
[attachment=13783:boog.jpg]

Kippie

  • Gast
Lydia En Lief..
« Reactie #1 Gepost op: 22 juni 2010, 15:32:04 »
Gefeliciteerd!! En wat zagen jullie er op beide dagen stralend uit! Mooie jurken :) Ik ben benieuwd naar het uitgebereidere verslag (wat je vast nog wel gaat schrijven)

Jolanda

  • Gast
Lydia En Lief..
« Reactie #2 Gepost op: 22 juni 2010, 15:58:58 »
Ten eerste gefeliciteerd!  :)
Jullie zagen er heel mooi uit! Leuk ook dat zomerjurkje!  :) Erg geschikt!
Je bruidsjurk was ook mooi voor wat ik ervan kon zien!
Ben benieuwd naar de rest van je verslag en foto's.

Trouwring

  • Gast
Lydia En Lief..
« Reactie #3 Gepost op: 22 juni 2010, 17:25:17 »
Gefeliciteerd :biggrin: Mooi ziet je jurk er uit, ben benieuwd naar de rest van je verslag :)

Nynus78

  • Gast
Lydia En Lief..
« Reactie #4 Gepost op: 22 juni 2010, 21:25:15 »
Van Harte Gefeliciteerd! Jullie zien er zo mooi en gelukkig uit met zijn drietjes!

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Lydia En Lief..
« Reactie #5 Gepost op: 22 juni 2010, 22:51:31 »
Gefeliciteerd!

marian1313

  • Gast
Lydia En Lief..
« Reactie #6 Gepost op: 23 juni 2010, 07:14:08 »
Gefeliciteerd!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Lydia En Lief..
« Reactie #7 Gepost op: 23 juni 2010, 15:56:57 »
Wat leuk, gefelicteerd!!

tinkerbell1982

  • Gast
Lydia En Lief..
« Reactie #8 Gepost op: 28 juni 2010, 11:56:08 »
woh wat zie je er mooi uit zeg!! en wat straal je in beide jurken :) :)
en ik ben natuurlijk reuze nieuwsgierig naar deel 2 van het verhaal

GEFELICITEERD met je huwelijk!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards