collapse

Auteur Topic: Een Beetje Laat , Maar Hierbij Alsnog Mijn Verslag  (gelezen 4604 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Samenfreek

  • Gast
Een Beetje Laat , Maar Hierbij Alsnog Mijn Verslag
« Gepost op: 5 juli 2010, 21:59:23 »
Hier dan ook mijn verhaal.
Na een flink aantal dagen stress of we het huis af zouden krijgen, maandag toch een beetje rust kunnen vinden. Ik ben die dag voor een manicure geweest. En traditioneel beiden thuis gaan slapen. Maandagavond nog een beetje gek zitten doen met mijn zusje door musical liedjes te gana zingen in de lege kamer en uiteindelijk half 11 gaan slapen
Dinsdag ging de wekker om 6 uur. Ik wist niet meer of de kapper nou half 7 of 7 uur zou komen, maar uiteindelijk stond ze om 10 voor 7 voor de deur. Eerst rustig gaan douchen, daarna lekker in mijn eentje beneden een kopje thee drinken en lekker rustig wachten op de kapper.
Toen de kapper er was een heleboel werk, haren in de krul, jurk aan, verder met make-up en toen weer haren.
Om 10 over 8 even naar Freek gebeld om te zeggen dat ik nog 20 mins nodig zou hebben.
Om half 9 stond Freek dus voor de deur en moest ik dus nog snel doorwerken. Bij het naar boven lopen viel de sluier er nog uit, maar dat was gelukkig goed te regelen. Toen herinnerde ik me de lipgloss, die werd opgedaan terwijl Freek de straat in kwam lopen. Fotograaf was er vanaf half 8, dus die kon mooi foto's maken. Freek moest even poseren bij de boog voor de deur.
Freek kwam naar boven lopen, met de cm met de camera op zijn hielen. (ik wil dat filmpje van hun van onderweg nog wel zien)
Toen even elkaar bewonderd en we zijn gelijk in de auto gestapt.
Het was even passen en meten met een hoepel in de auto, maar alles lukte. Freek gezellig achterin.
In de auto onderweg zag ik mezelf in de achteruitspiegel en toen bedacht ik me pas dat ik het haar en make up niet eens had bekeken.
We zijn foto's wezen maken in de elzentuin in oud-beijerland. We hadden super mooi weer. De gouden regen stond net in de bloei. ik heb net het fotoalbum binnen gekregen en het is super! Echt heel erg blij mee.
Het gras was nog nat van de dauw, dus mijn jurk is mooi zwart geworden aan de onderkant. Op den duur toch maar de sleep op getild. We hebben ook foto's waarbij we op de trampoline staan, ik vond het echt met mijn schoenen nog aan, bang om het doek kapot te maken. Na de fotosessie zijn we even een kopje thee met gebak wezen drinken en toen naar mijn ouders huis gereden waar de daggasten waren. Daar nog een aantal familie foto's gemaakt met de daggasten.
Toen stond om 12.15 uur de engelse dubbeldekker bus voor die ons allen naar het stadhuis heeft gereden. Het is een bijzondere ervaring, maar ontzettend fijn om al de mensen die je erg dierbaar zijn dichtbij te hebben tijdens de ritten. En het is natuurlijk erg gezellig.
Stadhuis ging allemaal prima. We hebben ervoor gekozen om de ringen pas in de kerk te geven, dus het was alleen maar plechtigheid. En dan begint de muziek die je zelf uit gekozen hebt en mag je naar binnen lopen, even diep adem halen en lopen maar. (We hadden binnenkomstlied van Gerald Troost) Toen een praatje dat echt bij ons paste, heerlijk gelachen en pret gehad. Bij het tekenen Ons Moment (ook van Gerald Troost), ik vermoedde al dat het te kort zou zijn, dus nog even de instrumentale versie erachteraan. Bij het weggaan uit de kerk ging het even fout, ze hadden hetzelfde nummer als bij het binnenkomen aangezet, maar die stress heb ik achterwege gelaten.
Daarna nog een aantal foto's voor het stadhuis. Freek heeft nog even op de leeuw voor het stadhuis gezeten (voor stadhuis Dordrecht). Fotomomenten zijn oa ik met alle mannen en freek met alle vrouwen.
Toen weer met de dubbeldekker naar de kerk. Daar is gefilmd (in het stadhuis ook) want er mochten geen foto's gemaakt worden. Ik heb van een vriend wel een aantal foto's daarvan.Na de dienst zijn er wel weer foto's gemaakt.
Half 5 waren we klaar, maar de chauffeur was er nog niet omdat we pas 5 uur hadden door gegeven. Toen kwam hij aanwandelen en mochten we door de spits naar brandwijk waar de feestlokatie was.
Op feestlokatie hebben we eerst de taart aangesneden met een kopje thee/koffie. Nog even snel met de kapster gesmsd of ze nog even kon komen, sluier was uit gewaaid. gelukkig kon ze nog even snel komen. Om half 7 gingen we aan tafel waarbij we begonnen met een koud buffet, aangevuld met warm buffet en als toetjes een dame blanche of sorbet.
Na het eten hadden we nog even tijd om snel met alle daggasten op de foto te gaan, want vanaf half 9 mochten de avondgasten komen. Bizar als je ziet hoe snel er een lange rij staat om je te feliciteren. Ons verzoek was animatie van de vrienden en familie en dit is met succes gelukt. We hebben ons prima vermaakt. We hebben bewust alleen voor achtergrondmuziek gekozen en dit was perfect voor ons. We hebben tot half 1 feest gehad. En dit was mooi, ik was versleten met zo'n zware jurk.
De cm hadden een idee voor ons, dus nu hebben we van iedereen peper en zoutstel gehad -> geen idee wat we nou met 50 peper en zoutstellen moet doen... Ze staan nu in een vitrinekast.
We hadden met het vervoersbedrijf afgesproken dat de bus ons eerst thuis zou af zetten en daarna verder zou rijden naar Alblasserdam. toen hadden we nog een verrassing gekregen van een aantal vrienden. Wc papier door het hele huis en rijst door de hele slaapkamer. We hebben even gestofzuigd zodat we veilig uit bed konden stappen en hebben toen nog even nagepraat, een tas kadootjes bekeken en geld geteld en toen gaan slapen.
We zijn niet op huwelijksreis geweest, dat komt allemaal nog wel.
Nu anderhalve maand later genieten we nog, ons nieuwe huis is al vakantie zat :wink:

Dit is het wel ongeveer
Liefs Samantha

Zal een aantal foto's toevoegen

[img=http://s3.postimage.org/3glp9.jpg]
ons spandoek voor mijn oude huis

[img=http://s4.postimage.org/HgJI9.jpg]
foto van ons

[img=http://s1.postimage.org/zSmMS.jpg]
onder de gouden regen

[img=http://s1.postimage.org/zSrM9.jpg]
ik

[img=http://s3.postimage.org/3hdhi.jpg]
nog een keer ik

[img=http://s2.postimage.org/pJzPi.jpg]
op de trampoline

[img=http://s2.postimage.org/pJEOA.jpg]
ons trouwvervoer

kattekliek

  • Gast
Een Beetje Laat , Maar Hierbij Alsnog Mijn Verslag
« Reactie #1 Gepost op: 5 juli 2010, 22:09:37 »
Leuk verslag, en wat een mooie foto die onder de goudenregen! Echt geluk dat die juist bloeide :) Mooie jurk ook!

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Een Beetje Laat , Maar Hierbij Alsnog Mijn Verslag
« Reactie #2 Gepost op: 5 juli 2010, 22:15:02 »
Gefeliciteerd! Fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad, en hele mooie foto's zeg!

[color="#ADD8E6"][size="1"]psssst: het is een blauwe regen :wink:[/size][/color]
« Laatst bewerkt op: 5 juli 2010, 22:15:33 door Saskia1983 »

kattekliek

  • Gast
Een Beetje Laat , Maar Hierbij Alsnog Mijn Verslag
« Reactie #3 Gepost op: 5 juli 2010, 22:26:21 »
Gefeliciteerd!
Was ik helemaal vergeten, maar bij dezen!

Citaat
[color="#ADD8E6"][size="1"]psssst: het is een blauwe regen :wink:[/size][/color]
Mmm, right ... Ik dacht nog 'hè, kan een goudenregen ook blauw zijn?!' :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 5 juli 2010, 22:26:45 door kattekliek »

Kippie

  • Gast
Een Beetje Laat , Maar Hierbij Alsnog Mijn Verslag
« Reactie #4 Gepost op: 5 juli 2010, 23:55:32 »
Gefelicititeerd!! Fijn dat jullie toch alles hebben afgekregen en zo te lezen hebben jullie een heeele leuke dag gehad :)


Een goudenregen is..... goud..... :tongue:

Seolram

  • Gast
Een Beetje Laat , Maar Hierbij Alsnog Mijn Verslag
« Reactie #5 Gepost op: 6 juli 2010, 08:54:21 »
Ik ben zo dol op zulke foto's!!!
leuk hoor, om de hele dag zo mee te kunnen lezen!

Bruid2be

  • Gast
Een Beetje Laat , Maar Hierbij Alsnog Mijn Verslag
« Reactie #6 Gepost op: 6 juli 2010, 09:44:50 »
Klinkt als een mooie dag!! Gefeliciteerd!

Jolanda

  • Gast
Een Beetje Laat , Maar Hierbij Alsnog Mijn Verslag
« Reactie #7 Gepost op: 6 juli 2010, 20:16:10 »
Gefeliciteerd!
Een leuk verslag en mooie foto's vooral onder de blauwe/goude regen!  :)

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Een Beetje Laat , Maar Hierbij Alsnog Mijn Verslag
« Reactie #8 Gepost op: 6 juli 2010, 22:05:10 »
Gefeliciteerd.

Mooi, nummers van Gerald draaien :biggrin:

moi2009

  • Gast
Een Beetje Laat , Maar Hierbij Alsnog Mijn Verslag
« Reactie #9 Gepost op: 6 juli 2010, 23:16:32 »
Gefeliciteerd, wat zagen jullie er mooi uit. Wanneer zijn jullie getrouwd?

Inderdaad mooi nr van Gerald, heb ook die cd van hem.

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
Een Beetje Laat , Maar Hierbij Alsnog Mijn Verslag
« Reactie #10 Gepost op: 8 juli 2010, 13:59:57 »
Hoihoi,

Gefeliciteerd met jullie huwelijk!!

Ik ben helemaal verliefd geworden op je boeket. :wub:
Heb je misschien een paar grotere, duidelijkere foto's voor mij?? Kan ik deze gebruiken als voorbeeld bij ons eigen boeket.  :)

Liefs Marijke

Samenfreek

  • Gast
Een Beetje Laat , Maar Hierbij Alsnog Mijn Verslag
« Reactie #11 Gepost op: 9 juli 2010, 17:08:11 »
Mijn zus heeft mijn boeket gemaakt, maar ik zal eens op zoek gaan naar betere foto's. Van dichtbij dus.

Blauwe regen ook goed :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards